Topic: Știri și articole din presă
2073 posts, 622820 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Hopa si nea Victor cu ciorbea rasuflata!
https://www.agerpres.ro/comunicate/2019 ... -a--267216
Comunicat de presă - Metrorex S.A.
2019-03-01 14:52:47
Urmare a informaţiilor apărute astăzi, 1 Martie 2019, în mass media facem următoarele precizări:
Circulaţia trenurilor de metrou cu călători se desfăşoară în condiţii de siguranţă. Societatea respectă reglementările şi normele în vigoare. Atât Metrorex, cât şi instituţiile cu atribuţii în controlul activităţilor privind siguranţa circulaţiei, verifică în permanentă respectarea procedurilor, iar eventualele accidente/ incidente produse în circulaţia trenurilor cu călători sunt investigate de Agenţia de Investigare Feroviară Română - AGIFER. În urma acestor investigaţii rezultă, după caz, recomandări de siguranţă care sunt puse în aplicare de către Metrorex.
Facem precizarea că aceste rapoarte de investigare sunt făcute publice, după finalizare, conform prevederilor legislaţiei în vigoare.
Până la acest moment, Metrorex nu a primit niciun astfel de raport.
Cu privire la montarea sistemului de protecţie a călătorilor la marginea peroanelor staţiilor de metrou, Metrorex a făcut demersuri pentru stabilirea obiectivului de investiţii referitor la montarea panourilor de siguranţă. Acestea vor fi montate pentru a proteja călătorii atunci când, la orele de vârf, peroanele unor staţii sunt foarte aglomerate.
Pentru început, va fi demarată o licitaţie pentru studiul de prefezabilitate şi fezabilitate, urmând ca mai apoi, după definitivarea şi avizarea/ aprobarea documentaţiilor tehnico-economice, să se demareze procedura de achiziţie a lucrărilor de execuţie a noului sistem de siguranţă.
După finalizarea celor două studii, se vor şti cu exactitate atât costurile aferente proiectului, cât şi termenul de implementare a acestuia.
Cu stimă,
DIRECTOR GENERAL,
Ing. Dumitru ŞODOLESCU
_________________
P.S.
Alta diversiune ordinara...marca psdCiorbea
Hopa si nea Victor cu ciorbea rasuflata!
https://www.agerpres.ro/comunicate/2019 ... -a--267216
Comunicat de presă - Metrorex S.A.
2019-03-01 14:52:47
Urmare a informaţiilor apărute astăzi, 1 Martie 2019, în mass media facem următoarele precizări:
Circulaţia trenurilor de metrou cu călători se desfăşoară în condiţii de siguranţă. Societatea respectă reglementările şi normele în vigoare. Atât Metrorex, cât şi instituţiile cu atribuţii în controlul activităţilor privind siguranţa circulaţiei, verifică în permanentă respectarea procedurilor, iar eventualele accidente/ incidente produse în circulaţia trenurilor cu călători sunt investigate de Agenţia de Investigare Feroviară Română - AGIFER. În urma acestor investigaţii rezultă, după caz, recomandări de siguranţă care sunt puse în aplicare de către Metrorex.
Facem precizarea că aceste rapoarte de investigare sunt făcute publice, după finalizare, conform prevederilor legislaţiei în vigoare.
Până la acest moment, Metrorex nu a primit niciun astfel de raport.
Cu privire la montarea sistemului de protecţie a călătorilor la marginea peroanelor staţiilor de metrou, Metrorex a făcut demersuri pentru stabilirea obiectivului de investiţii referitor la montarea panourilor de siguranţă. Acestea vor fi montate pentru a proteja călătorii atunci când, la orele de vârf, peroanele unor staţii sunt foarte aglomerate.
Pentru început, va fi demarată o licitaţie pentru studiul de prefezabilitate şi fezabilitate, urmând ca mai apoi, după definitivarea şi avizarea/ aprobarea documentaţiilor tehnico-economice, să se demareze procedura de achiziţie a lucrărilor de execuţie a noului sistem de siguranţă.
După finalizarea celor două studii, se vor şti cu exactitate atât costurile aferente proiectului, cât şi termenul de implementare a acestuia.
Cu stimă,
DIRECTOR GENERAL,
Ing. Dumitru ŞODOLESCU
_________________
P.S.
Alta diversiune ordinara...marca psdCiorbea
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
cris_m
Mai bine s-ar autosesiza pentru stilul RATB-ist de "trenulet" care si-a facut dimineata prezenta in subteran. Titan, ora 7:20, vine dupa 7 minute metroul, ma urc si se umple trenul. Merg pana la Eroilor, cobor sa il iau pe cel de Preciziei, iar la nici 3 minute vine alt metrou de Dristor 2, extrem de liber. Numai de bine le doresc!
Mai bine s-ar autosesiza pentru stilul RATB-ist de "trenulet" care si-a facut dimineata prezenta in subteran. Titan, ora 7:20, vine dupa 7 minute metroul, ma urc si se umple trenul. Merg pana la Eroilor, cobor sa il iau pe cel de Preciziei, iar la nici 3 minute vine alt metrou de Dristor 2, extrem de liber. Numai de bine le doresc!
- 19jimmy84
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
19jimmy84
Acuzații grave ale sindicaliștilor de la metrou: Trenurile defecte nu sunt reparate
sursa: https://www.antena3.ro/actualitate/metrou-513071.html
Acuzații grave ale sindicaliștilor de la metrou: Trenurile defecte nu sunt reparate
Metrouri defecte abandonate în depouri. Sunt acuzațiile sindicaliștilor Metrorex care spun că după ce se strică, trenurile nu sunt reparate.
Este și cazul metroului care a spart zidul și a intrat în depoul IMGB. De atunci trenul este tras pe dreapta.
„Sunt 13 trenuri dacă știu eu bine, care nu sunt reparate. Sunt șase vagoane,care înseamnă 6 milioane de euro. Sunt banii României și a românilor aici. Nimeni nu spune nimic. Noi nu avem posibilitatea de a da vagonul suspendat de la Berceni, cu macara. Dacă îl vom da, o să fie dat ca fier vechi. Dăm șase milioane și distrugem un asemenea tren. Scara de la metorul de la Unirii zace de 4-5 ani.
Mai avem vagoane vechi, cele făcute la Arad din 1979, date în exploatare, încă circa 20% în funcțiune. Nu am avut probleme cu ele. Avem cu astea, noi mereu am dat bani pentru alții”, a declarat Ion Rădoi, liderul sindicatelor Metrorex.
sursa: https://www.antena3.ro/actualitate/metrou-513071.html
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
alexxd_31
Este chiar pe bune? Trenul inca nu a fost scos de acolo?
Se strange cumva latul si apar rezultatele anchetei AGIFER ?
Printre noi nu exista nimeni care are mai multe informatii?
Mai bine ar face o licitatie pentru a desemna o firma care sa il scoata de acolo intreg. metrorex nu cred ca e in stare de asa ceva.
Este chiar pe bune? Trenul inca nu a fost scos de acolo?
Se strange cumva latul si apar rezultatele anchetei AGIFER ?
Printre noi nu exista nimeni care are mai multe informatii?
Mai bine ar face o licitatie pentru a desemna o firma care sa il scoata de acolo intreg. metrorex nu cred ca e in stare de asa ceva.
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
survola
Una dintre cauzele incidentului de la metrou din ianuarie, când două vagoane au sărit de pe șine în depoul Berceni este un software care a menținut alimentarea vagoanelor, toate trenurile comportându-se la fel în timpul testelor efectuate după accident, au declarat angajați ai Metrorex, miercuri.
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-23039372-cauza-incidentului-metrou-din-ianuarie-cand-doua-vagoane-sarit-sine-depoul-berceni.htm
...caz rezolvat
Una dintre cauzele incidentului de la metrou din ianuarie, când două vagoane au sărit de pe șine în depoul Berceni este un software care a menținut alimentarea vagoanelor, toate trenurile comportându-se la fel în timpul testelor efectuate după accident, au declarat angajați ai Metrorex, miercuri.
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-23039372-cauza-incidentului-metrou-din-ianuarie-cand-doua-vagoane-sarit-sine-depoul-berceni.htm
...caz rezolvat
- subway guru
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
misterr
Două orașe se pregătesc să construiască metrou, cu fonduri UE. Cel din Cluj, gata în 2027
Primăriile din Cluj-Napoca şi Timişoara fac câţiva paşi înainte pentru a avea, în următorii ani, metrou.
Autorităţile se pregătesc să acceseze fonduri europene de miliarde de euro şi au stabilit deja traseele trenurilor. La Cluj, am putea circula cu metroul, cel mai devreme, în 2027.
Primăria Cluj-Napoca a semnat deja cu primarii din zona metropolitană a oraşului un acord pentru construcţia unei linii comune de metrou. În prima fază, metroul va pleca din localitatea Floreşti şi va avea staţii în cartierul Mănăstur, la Sala Polivalentă, Piaţa Unirii, Bulevardul 21 Decembrie şi la Podul Ira - în total 16 kilometri. Ulterior, linia va fi extinsă cu încă 8 kilometri şi va lega de oraş şi localităţile Gilău şi Luna.
Efectele unei linii de metrou
Potrivit unui studiu obţinut de Primărie, în fiecare dimineaţă din Floreşti în Cluj ajung undeva la peste 15 mii de maşini. Metroul, care în prima fază ar porni din cea mai mare comună a ţării, va reduce traficul pe acest tronson la jumătate.
Finanţarea se ridică la peste un miliard de euro, iar municipalitatea vrea să acceseze cât mai rapid fonduri europene. Săptămâna viitoare va fi deschisă licitaţia pentru studiile de prefezabilitate.
Metroul care ar urma să aibă 14 staţii va parcurge tot centrul Clujului, iar mai apoi va ajunge la ieşirea din oraş spre Baia Mare. Distanţa va putea fi parcursă de călători în mai puţin de o jumătate de oră.
Emil Boc, primar Cluj-Napoca: “Căutam soluţii pentru metrou suprateran în afara oraşului şi subteran în interior. N-am inventat apa caldă, aceste măsuri au fost deja aplicate şi în vestul Europei, dar trebuie să accelerăm aceste proiecte.”
La Timişoara, există un plan pentru construirea a două linii de metrou încă din 2013. Garniturile ar urma să plece de la aeroport şi din localităţile de la marginea oraşului către centru. În total, 30 de kilometri.
Nicolae Robu, primarul Municipiului Timişoara: ”Acum există un program naţional care va sprijini realizarea de metrouri şi subterane, şi de suprafaţă, şi combinate, şi chiar suspendate în oraşele cu peste 300 de mii de locuitori. Noi vom aplica şi deja este făcut un studiu şi avem o hartă cu traseul pe care îl propunem.”
La Timişoara există deja şapte subsisteme de transport public în comun. Cele mai noi sunt vaporeto, pe canalul navigabil Bega, şi trotineta electrică, inaugurată recent.
Două orașe se pregătesc să construiască metrou, cu fonduri UE. Cel din Cluj, gata în 2027
Primăriile din Cluj-Napoca şi Timişoara fac câţiva paşi înainte pentru a avea, în următorii ani, metrou.
Autorităţile se pregătesc să acceseze fonduri europene de miliarde de euro şi au stabilit deja traseele trenurilor. La Cluj, am putea circula cu metroul, cel mai devreme, în 2027.
Primăria Cluj-Napoca a semnat deja cu primarii din zona metropolitană a oraşului un acord pentru construcţia unei linii comune de metrou. În prima fază, metroul va pleca din localitatea Floreşti şi va avea staţii în cartierul Mănăstur, la Sala Polivalentă, Piaţa Unirii, Bulevardul 21 Decembrie şi la Podul Ira - în total 16 kilometri. Ulterior, linia va fi extinsă cu încă 8 kilometri şi va lega de oraş şi localităţile Gilău şi Luna.
Efectele unei linii de metrou
Potrivit unui studiu obţinut de Primărie, în fiecare dimineaţă din Floreşti în Cluj ajung undeva la peste 15 mii de maşini. Metroul, care în prima fază ar porni din cea mai mare comună a ţării, va reduce traficul pe acest tronson la jumătate.
Finanţarea se ridică la peste un miliard de euro, iar municipalitatea vrea să acceseze cât mai rapid fonduri europene. Săptămâna viitoare va fi deschisă licitaţia pentru studiile de prefezabilitate.
Metroul care ar urma să aibă 14 staţii va parcurge tot centrul Clujului, iar mai apoi va ajunge la ieşirea din oraş spre Baia Mare. Distanţa va putea fi parcursă de călători în mai puţin de o jumătate de oră.
Emil Boc, primar Cluj-Napoca: “Căutam soluţii pentru metrou suprateran în afara oraşului şi subteran în interior. N-am inventat apa caldă, aceste măsuri au fost deja aplicate şi în vestul Europei, dar trebuie să accelerăm aceste proiecte.”
La Timişoara, există un plan pentru construirea a două linii de metrou încă din 2013. Garniturile ar urma să plece de la aeroport şi din localităţile de la marginea oraşului către centru. În total, 30 de kilometri.
Nicolae Robu, primarul Municipiului Timişoara: ”Acum există un program naţional care va sprijini realizarea de metrouri şi subterane, şi de suprafaţă, şi combinate, şi chiar suspendate în oraşele cu peste 300 de mii de locuitori. Noi vom aplica şi deja este făcut un studiu şi avem o hartă cu traseul pe care îl propunem.”
La Timişoara există deja şapte subsisteme de transport public în comun. Cele mai noi sunt vaporeto, pe canalul navigabil Bega, şi trotineta electrică, inaugurată recent.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Explozie la o staţie de METROU intens circulată. Scenariul care se va derula la noapte în Bucureşti/ Restricţii de circulaţie
https://m.mediafax.ro/social/explozie-l ... e-18067449
Explozie la o staţie de METROU intens circulată. Scenariul care se va derula la noapte în Bucureşti/ Restricţii de circulaţie
https://m.mediafax.ro/social/explozie-l ... e-18067449
Zeci de medici militari, angajaţi ai MAPN şi salvatori din cadrul IGSU vor organiza în noaptea de joi spre vineri o simulare a unei explozii soldate cu peste 200 de victime la staţia de metrou Piaţa Romană din Capitală, acţiune în cadrul exerciţiului Vigorous Warrior 2019.
Pentru exerciţiul desfăşurat de către Ministerul Apărării Naţionale (MAPN) şi Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă (IGSU) vor fi mobilizaţi 70 de medici militari, 10 ambulanţe, un autocamion cu grup generator al Spitalului Universitar de Urgenţă Militar Central ”dr. Carol Davila” – SUUMC, şi spitalul mobil de tip ROL 1 avansat.
Exerciţiul desfăşurat la staţia de metrou Piaţa Romană are drept scop testarea reacţiei echipelor de salvare în cazul unei explozii ce ar putea avea loc într-o staţie aglomerată de metrou din Bucureşti.
"Conform scenariului, în jurul orei 1.00, personalul specializat din cadrul Ministerului Apărării şi Ministerului Naţionale Afacerilor Interne, respectiv două echipe de căutare-salvare, autospeciale de transport personal şi victime multiple, un spital mobil de tip ROL 1 avansat, pentru stabilizarea victimelor ce urmează a fi transportate către unităţile medicale din Bucureşti, precum şi un număr impresionant de echipaje de prim ajutor vor interveni pentru salvarea a circa 200 de victime care au fost surprinse de o explozie ce a avut loc la metrou. Vor fi testate, astfel, capabilităţile de căutare, localizare şi evacuare a victimelor în afara zonei de risc, triajul răniţilor şi transportarea acestora la unităţi medicale din Capitală, printre care se va număra şi Spitalul Universitar deUrgenţă Militar Central „dr. Carol Davila”, informează MAPN.
La exerciţiul Vigorous Warrior 2019, co-organizat Ministerul Apărării Naţionale şi de Centrul de Excelenţă al NATO pentru Medicină Militară, din Ungaria, cu sprijinul Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă şi Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, iau parte peste 2000 de militari şi civili care reprezintă 39 de naţiuni, majoritatea membre ale NATO, precum şi 10 organizaţii civile.
Conform scenariului, exploziile produse în tunelul de metrou va genera surprinderea celor doua trenuri care vor bloca o parte dintre persoane în tunel, iar altele în staţie. Intervenţia impune intervenţia directă a salvatorilor pe la staţia Piaţa Romană, dar şi prin staţiile învecinate – Piaţa Victoriei şi Universitate. La staţia Piaţa Romană, vor fi evacuate 160 de persoane iar accesul echipajelor de intervenţie şi evacuarea victimelor se va realiza pe la intrarea de la coloane. În zonă vor fi amplasate 40 ambulanţe civile şi militare, precum şi resurse de căutare-salvare.
Numărul mare de victime, precum şi depăşirea capacităţii de primire a răniţilor în unităţile spitaliceşti va impune amenajarea unui spital militar mobil de campanie în interiorul clădirii Academiei de Studii Economice (intrarea căderea Bastiliei).
La staţia de metrou Universitate, conform scenariului, vor fi 20 de persoane evacuate. La gura de lângă Hotel Intercontinental vor acţiona resurse pentru extragerea victimelor din metrou, acordare prim ajutor, evacuare, transport la unităţi spitaliceşti. La staţia Piaţa Victoriei se va impune evacuarea unui număr de 20 de persoane. Totodată, salvatorii vor acţiona pentru extragere din metrou, acordare prim ajutor, evacuare, transport la unităţi spitaliceşti.
Restricţii de circulaţie în Capitală cu ocazia exerciţiului NATO desfăşurat de către MAPN-IGSU
Cu ocazia desfăşurării exerciţiului medical NATO “Vigorous Warrior 2019” din Capitală, în noaptea de joi spre vineri, Brigada Rutieră va dispune restricţii de circulaţie în zonele Piaţa Romană, Universitate şi Piaţa Victoriei.
Brigada Rutieră va impune restricţii de circulaţie în zona Piaţa Romană, în intervalul orar 00.00 - 06.00, pe benzile I şi II de circulaţie, adiacente gurii de metrou, sensul dinspre Str. George Enescu către Bd. Dacia, pe Bd. Dacia din ambele sensuri, pe tronsonul cuprins între rond Piaţa Romană şi Calea Dorobanţilor, în rondul din zona Piaţa Romană pe tronsonul cuprins între Bd. Gheorghe Magheru şi Str. Căderea Bastiliei şi pe Str. Căderea Bastiliei pe tronsonul cuprins între rond Piaţa Romană şi Intrarea Moneasa.
În zona Piaţa Victoriei, Brigada Rutieră din cadrul Poliţiei Capitalei anunţă "restricţionarea traficului pe banda I de circulaţie a Bd. Lascăr Catargiu, sensul de mers dinspre Piaţa Romană spre Piaţa Victoriei, pe tronsonul cuprins între Str. Grigore Alexandrescu şi Bd. Iancu de Hunedoara" urmând ca pentru Piaţa Universităţii, restricţionarea traficului să vizeze banda I de circulaţie a Bd. Nicolae Bălcescu, sensul de mers dinspre Piaţa Universităţii spre Piaţa Romană, pe tronsonul cuprins între Str. Batiştei şi Str. Traian Vuia, pe o lungime de 100 de metri.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
misterr
Probleme grave la metrou, scoase la iveală. Ce au descoperit pompierii
Click pe imagine pentru video:
O simulare în cazul unui bombardament, care s-a desfăşurat joi noapte, la metrou, a scos la iveală probleme grave în staţiile subterane ale Capitalei.
Chiar dacă a fost doar un exerciţiu, pompierii şi militarii şi-au dat seama că nu sunt căi de evacuare pentru victime. Pentru a aduce la suprafaţă 200 de călători au fost nevoiţi să taie grilajele şi să-i scoată prin gurile de ventilaţie.
Pompierii şi militarii au fost puşi în situaţia de a găsi soluţii în timpul simulării unui atentat cu bombă la staţia de metrou Piaţa Romană. Au avut misiunea să scoată din subteran două sute de oameni, mulţi dintre ei cu răni grave. Din fericire, de această dată, au fost doar vopsea şi machiaj.
Prima victimă, găsită pe peron, a fost extrasă în zece minute. Conform scenariului, restul victimelor erau blocate în tunel şi nu existau cai de evacuare.
Raed Arafat: “Este dificil la metrou pentru că am încercat să facem condiţii cât mai reale. S-au făcut şi extracţii de la gurile de aerisire, au tăiat efectiv grilajele ca să scoată victimele.”
O altă problemă ar fi numărul de locuri în spitale. Tragedia de la Colectiv a arătat deja că sistemul saitar nu este pregătit să preia un număr de victime. Joi seară, în cadrul exerciţiului, a fost folosit un spital mobil.
Un alt sfat este să vă adăpostiţi lângă un perete sigur şi să aşteptaţi echipajele de salvare.
Probleme grave la metrou, scoase la iveală. Ce au descoperit pompierii
Click pe imagine pentru video:
O simulare în cazul unui bombardament, care s-a desfăşurat joi noapte, la metrou, a scos la iveală probleme grave în staţiile subterane ale Capitalei.
Chiar dacă a fost doar un exerciţiu, pompierii şi militarii şi-au dat seama că nu sunt căi de evacuare pentru victime. Pentru a aduce la suprafaţă 200 de călători au fost nevoiţi să taie grilajele şi să-i scoată prin gurile de ventilaţie.
Pompierii şi militarii au fost puşi în situaţia de a găsi soluţii în timpul simulării unui atentat cu bombă la staţia de metrou Piaţa Romană. Au avut misiunea să scoată din subteran două sute de oameni, mulţi dintre ei cu răni grave. Din fericire, de această dată, au fost doar vopsea şi machiaj.
Prima victimă, găsită pe peron, a fost extrasă în zece minute. Conform scenariului, restul victimelor erau blocate în tunel şi nu existau cai de evacuare.
Raed Arafat: “Este dificil la metrou pentru că am încercat să facem condiţii cât mai reale. S-au făcut şi extracţii de la gurile de aerisire, au tăiat efectiv grilajele ca să scoată victimele.”
O altă problemă ar fi numărul de locuri în spitale. Tragedia de la Colectiv a arătat deja că sistemul saitar nu este pregătit să preia un număr de victime. Joi seară, în cadrul exerciţiului, a fost folosit un spital mobil.
Un alt sfat este să vă adăpostiţi lângă un perete sigur şi să aşteptaţi echipajele de salvare.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
punmeister
Incet incet scapam si de vechile validatoare Prodata si CardTec pe unde au mai ramas.
Incet incet scapam si de vechile validatoare Prodata si CardTec pe unde au mai ramas.
Metrorex are în pregătire documentele necesare pentru a se trece la înlocuirea a 141 de aparate de taxare la metrou, au declarat pentru Club Feroviar oficialii societății.
În stațiile de metrou Nicolae Grigorescu 2, 1 Decembrie 1918, Nicolae Teclu, Anghel Saligny, Gara de Nord 2, Basarab 2, Grivița, 1 Mai, Jiului, Parc Bazilescu funcționează 141 de aparate cu un alt tip de sistem de taxare decât cele cu care ne-am obișnuit în ultimii doi ani pe magistralele 1, 2 și 3.
Metrorex a modernizat sistemul de control-acces pe Magistralele 1, 2, 3 și Tronsonul de Legătură pentru 41 de stații de metrou: 20 de stații pe Magistrala 1, 14 stații pe stații Magistrala 2 și șapte stații pe Magistrala 3. Înlocuirea acestor aparate de taxare la metrou în cele 41 de stații s-a făcut în cadrul obiectivului de investiții ”Modernizarea instalațiilor pe Magistralele 1, 2, 3 și TL de metrou” prin accesare de fonduri europene nerambursabile.
Valoarea totală a proiectului s-a ridicat la 181,781 milioane de lei (peste 40 milioane de euro), din care 108,48 milioane de lei (circa 25 milioane de euro) a fost finanţarea nerambursabilă acordată din Fondul de Coeziune prin Programul Operaţional Infrastructură Mare, valoare echivalentă cu 71,67% din valoarea totală eligibilă aprobată. În cadrul proiectului au fost achiziţionate și 139 de automate moderne de vândut cartele, care sunt prevăzute să dea rest şi să funcţioneze inclusiv cu POS.
Contractul de execuție a lucrărilor a fost semnat cu ofertantul declarat câștigător, respectiv asocierea de firme TIAB – UTI Grup – Logic IT Consult, subcontractanții asocierii fiind Somet și Prodata Mobility Systems NV Belgia. Chiar dacă cea mai mare parte a lucrărilor s-a desfășurat în week-end și în lunile de vară, nemulțumirile călătorilor nu au lipsit, mai ales ale corporatiștilor din Pipera. Însă, după cinci luni de la începerea execuției, pe 19 septembrie 2017, lucrările au fost finalizate și lucrurile au revenit la normal.
Urmează alte aparate de taxare la metrou ce trebuie înlocuite
Dar de ce nu au fost înlocuite, în umră cu doi ani, și aceste 141 de aparate de control acces din generația veche, model 1995?
”Celelalte 141 de aparate de taxare, din stațiile enumerate mai sus, nu au făcut obiectul modernizării deoarece fac parte din alt obiectiv de investiții și anume – <Racorduri la rețeaua de metrou Tronson 2>. Metrorex are în pregătire documentele necesare modernizării sistemului de acces și pentru celelalte aparate de taxare”, se arată în răspunsul conducerii Metrorex la solicitarea formulată de Club Feroviar.[/b:20gc850p]
Așadar, companiile de profil trebuie să se pregătească pentru această nouă oportunitate – modernizarea sistemului de control acces în restul stațiilor de metrou din București.[/quote:20gc850p]
https://clubferoviar.ro/aparate-de-taxare-la-metrou/
- andrei11
-
Posted:
-
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
alexxd_31
https://www.realitatea.net/prostest-ang ... 94609.html
Protest al angajaţilor de la metrou. Oamenii s-au adunat în faţa Ministerului Transporturilor
Aproximativ 100 de angajaţi protestează în faţa Ministerului Transporturilor. De ce? Din cauza deficitului de personal.
Reamintim, marţi dimineaţă a fost haos la metrou. După ce în dimineața zilei de luni să te urci într-un tren la Piața Unirii sau Piața Victoriei părea o luptă imposibilă, și în dimineața zilei de marți, scenariul s-a repetat!
Trenurile spre Pipera au întârzieri, peroanele devenind neîncăpătoare la staţiile Piaţa Victoriei și Piața unde oamenii înaintează cu greu spre ieşiri, iar urcarea în trenuri este întârziată.
”Metrorex își cere scuze pentru întârzierea trenurilor”, în timp ce mii de oameni întârzie, se sufocă, se înghesuie, se calcă, la propriu, în picioare.
Are legatura spatiul de inchiriat de la Piata Unirii 2 ? Masina Sindicala s-a pus in miscare?
https://www.realitatea.net/prostest-ang ... 94609.html
Protest al angajaţilor de la metrou. Oamenii s-au adunat în faţa Ministerului Transporturilor
Aproximativ 100 de angajaţi protestează în faţa Ministerului Transporturilor. De ce? Din cauza deficitului de personal.
Reamintim, marţi dimineaţă a fost haos la metrou. După ce în dimineața zilei de luni să te urci într-un tren la Piața Unirii sau Piața Victoriei părea o luptă imposibilă, și în dimineața zilei de marți, scenariul s-a repetat!
Trenurile spre Pipera au întârzieri, peroanele devenind neîncăpătoare la staţiile Piaţa Victoriei și Piața unde oamenii înaintează cu greu spre ieşiri, iar urcarea în trenuri este întârziată.
”Metrorex își cere scuze pentru întârzierea trenurilor”, în timp ce mii de oameni întârzie, se sufocă, se înghesuie, se calcă, la propriu, în picioare.
Are legatura spatiul de inchiriat de la Piata Unirii 2 ? Masina Sindicala s-a pus in miscare?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
punmeister
Aproximativ 100 de angajaţi protestează în faţa Ministerului Transporturilor. De ce? Din cauza deficitului de personal.[/b:1zld8ayn][/quote:1zld8ayn]
IMG_20180617_214822.jpg (25.42 KB; downloaded 5508 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
ByOnu
Deficit de personal? La Metrorex? Inteleg, le cresc copiii si vor sa-i angajeze la Metrorex.
*Mai este valabila clauza din contractul colectiv de munca prin care rudele angajatilor au prioritate la ocuparea posturilor scoase spre ocupare?
Deficit de personal? La Metrorex? Inteleg, le cresc copiii si vor sa-i angajeze la Metrorex.
*Mai este valabila clauza din contractul colectiv de munca prin care rudele angajatilor au prioritate la ocuparea posturilor scoase spre ocupare?
📖 Pagination options