Topic: PDV organizare trasee tramvai București 03.2019
12 posts, 5808 views- Costin
-
Posted:
-
PDV organizare trasee tramvai București 03.2019
Costin
Considerand propunerile PMB si STB de reorganizare a traseelor de tramvai, pe care le gasiti aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.p ... #p303528
Asociatia „Metrou Usor” vine cu un punct de vedere si cu propuneri complementare, care, speram, sa ajute autoritatile sa ia o decizie corecta si in interesul calatorilor.
Considerand propunerile PMB si STB de reorganizare a traseelor de tramvai, pe care le gasiti aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.p ... #p303528
Asociatia „Metrou Usor” vine cu un punct de vedere si cu propuneri complementare, care, speram, sa ajute autoritatile sa ia o decizie corecta si in interesul calatorilor.
pdv_tram_mar2019.pdf
pdv_tram_mar2019.pdf (103.33 KB; downloaded 989 times)
- serafim
-
Posted:
-
Re: PDV organizare trasee tramvai Bucuresti 03.2019
serafim
N-am înțeles exact ce propuneți cu linia 11: un traseu Zețarilor-Ghencea sau un traseu Zețarilor-16 Februarie? În prima variantă ar fi o nenorocire pentru Cartierul Giulești, iar în a doua variantă, nu s-ar rezolva practic nimic, calea de rulare de pe 13 Septembrie-Ghencea (pentru utilizarea căreia am militat cândva toți aici pe forum) ar rămâne subutilizată. Eu zic că cel puțin în privința liniei 11 propunerea autorităților este ok și nu văd de ce nu suntem capabili să acceptăm că pot avea și alții în afară de noi idei bune În rest, foarte bună propunerea cu mutarea stației de la AFI sens spre Răzoare, la fel ca și solicitarea privind macazele automate. Cu privire la celelalte chestiuni, nu mă pronunț întrucât nu cunosc foarte bine realitățile din teren.
Costin wrote:
Considerand propunerile PMB si STB de reorganizare a traseelor de tramvai, pe care le gasiti aici: viewtopic.php?f=20&t=52&start=3682#p303528
Asociatia „Metrou Usor” vine cu un punct de vedere si cu propuneri complementare, care, speram, sa ajute autoritatile sa ia o decizie corecta si in interesul calatorilor.
N-am înțeles exact ce propuneți cu linia 11: un traseu Zețarilor-Ghencea sau un traseu Zețarilor-16 Februarie? În prima variantă ar fi o nenorocire pentru Cartierul Giulești, iar în a doua variantă, nu s-ar rezolva practic nimic, calea de rulare de pe 13 Septembrie-Ghencea (pentru utilizarea căreia am militat cândva toți aici pe forum) ar rămâne subutilizată. Eu zic că cel puțin în privința liniei 11 propunerea autorităților este ok și nu văd de ce nu suntem capabili să acceptăm că pot avea și alții în afară de noi idei bune În rest, foarte bună propunerea cu mutarea stației de la AFI sens spre Răzoare, la fel ca și solicitarea privind macazele automate. Cu privire la celelalte chestiuni, nu mă pronunț întrucât nu cunosc foarte bine realitățile din teren.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: PDV organizare trasee tramvai Bucuresti 03.2019
Dragos31
Eu zic că Zețarilor - Ghencea, via Prel. Ferentari-Cal. Rahovei. Eu cel puțin așa am înțeles .
Sunt de exact aceeași părere, parcă 11 a și întors într-o perioadă la Ghencea, în timpul lucrărilor la Pasajul Basarab .
serafim wrote:
N-am înțeles exact ce propuneți cu linia 11: un traseu Zețarilor-Ghencea sau un traseu Zețarilor-16 Februarie?
Eu zic că Zețarilor - Ghencea, via Prel. Ferentari-Cal. Rahovei. Eu cel puțin așa am înțeles .
serafim wrote:
Eu zic că cel puțin în privința liniei 11 propunerea autorităților este ok.
Sunt de exact aceeași părere, parcă 11 a și întors într-o perioadă la Ghencea, în timpul lucrărilor la Pasajul Basarab .
- punmeister
-
Posted:
-
Re: PDV organizare trasee tramvai Bucuresti 03.2019
punmeister
Da, cand se lucra la Pasajul Basarab 11 intorcea la Ghencea.
Da, cand se lucra la Pasajul Basarab 11 intorcea la Ghencea.
- Trole
-
Posted:
-
Re: PDV organizare trasee tramvai Bucuresti 03.2019
Trole
Pentru 11 este vorba de traseul Giulesti - Ferentari. Varianta Ferentari - Ghencea e cu mult mai scurta, nu doar cu 5 km cale simpla. Distanta e determinata cu Google Maps.
Pentru 11 este vorba de traseul Giulesti - Ferentari. Varianta Ferentari - Ghencea e cu mult mai scurta, nu doar cu 5 km cale simpla. Distanta e determinata cu Google Maps.
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: PDV organizare trasee tramvai Bucuresti 03.2019
WAYNEN
Am citit documentul scris de voi.Sunt de acord în multe privințe,cu excepția uneia.Eu propun prelungirea liniei 46 până la ,,Depoul Militari",înglobând astfel și traseul liniei 35.Prin această prelungire,s-ar crea o legătură bună între Drumul Taberei/Militari și Piața Victoriei/Obor/Pantelimon,legătură inexistentă în prezent.Și pentru ca rețeaua de tramvaie de pe străziile Zețarilor și Alexandru Anghel să nu rămână nefolosită,propun prelungirea liniei 19 până la ,,Zețarilor".
Am citit documentul scris de voi.Sunt de acord în multe privințe,cu excepția uneia.Eu propun prelungirea liniei 46 până la ,,Depoul Militari",înglobând astfel și traseul liniei 35.Prin această prelungire,s-ar crea o legătură bună între Drumul Taberei/Militari și Piața Victoriei/Obor/Pantelimon,legătură inexistentă în prezent.Și pentru ca rețeaua de tramvaie de pe străziile Zețarilor și Alexandru Anghel să nu rămână nefolosită,propun prelungirea liniei 19 până la ,,Zețarilor".
- Costin
-
Posted:
-
Re: PDV organizare trasee tramvai Bucuresti 03.2019
Costin
Avem nr de inregistrare la PMB
Avem nr de inregistrare la PMB
Buna ziua,
Solicitarea dvs. a fost inregistrata cu nr.1717975/12.03.2019
Cu stima,
Directia Relatii cu Publicul si Registratura – P.M.B.
- Costin
-
Posted:
-
Re: PDV organizare trasee tramvai Bucuresti 03.2019
Costin
STB S.A.
BRP-CSMS 59623/12.04.2019
Buna ziua,
Ca urmare a mesajului dvs., inregistrat cu nr. 59623, prin care ne transmiteti punctul dumneavoastra de vedere cu privire la planul de reorganizare a traseelor de tramvai din Bucuresti, va comunicam ca propunerile sunt in continuare analizate la nivelul autoritatilor competente.
Aceste modificari au fost transmise si in mass-media in vederea publicarii, cu scopul informarii si obtinerii unor reactii din partea utilizatorilor actuali ai traseelor de tramvaie respective.
Avem rugamintea ca, pe viitor, toate propunerile legate de reteaua de transport public pe care ni le trimiteti sa fie insotite de studii de trafic si de sondaje, astfel incat sa nu consideram aceste sugestii ca fiind opinii individuale sau, in cel mai bun caz, ale unui numar restrans de persoane.
Va multumim pentru interesul acordat transportului public de suprafata si va asiguram ca, in masura in care STB S.A. se va situa pe o pozitie decizionala, va tine cont de observatiile dumneavoastra!
Cu respect,
Director General Adjunct,
Directia Transport si Mentenanta
Aurel Mihai Sicoe
- florin
-
Posted:
-
Re: PDV organizare trasee tramvai Bucuresti 03.2019
florin
Ce bătaie de joc, cât tupeu, ce nesimțire.
Adică cer unui ONG studiu de trafic și sondaje? Ei au făcut așa ceva, unde sunt rezultatele? Ar trebui să le cereți.
Ce bătaie de joc, cât tupeu, ce nesimțire.
Adică cer unui ONG studiu de trafic și sondaje? Ei au făcut așa ceva, unde sunt rezultatele? Ar trebui să le cereți.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: PDV organizare trasee tramvai Bucuresti 03.2019
cris_m
Sondajele se pot manari usor. Sa fim seriosi...
Sondajele se pot manari usor. Sa fim seriosi...
- V2A
-
Posted:
-
Re: PDV organizare trasee tramvai Bucuresti 03.2019
V2A
Probabil tot pe baza unor studii de trafic și sondaje fusese înființată și ”linia verde” 698 în septembrie 2018 .
Citat dintr-un răspuns primit acum câteva luni la o sesizare:
”Ca urmare a sesizarii facute, va comunicam ca linia 698 a fost infiintata ca urmare a implementarii masurilor din planul integrat de calitatea aerului. Astfel, pentru reducerea traficului in zona centrala, prin descurajarea accesului auto, s-a infiintat linia verde (indicativ 698) care sa asigure legaturi intre zonele de interes administrative (primarii de sector, ministere,etc).”
Nu e așa că, în perioada în care a circulat linia 698, centrul orașului se golise de mașini?
Probabil tot pe baza unor studii de trafic și sondaje fusese înființată și ”linia verde” 698 în septembrie 2018 .
Citat dintr-un răspuns primit acum câteva luni la o sesizare:
”Ca urmare a sesizarii facute, va comunicam ca linia 698 a fost infiintata ca urmare a implementarii masurilor din planul integrat de calitatea aerului. Astfel, pentru reducerea traficului in zona centrala, prin descurajarea accesului auto, s-a infiintat linia verde (indicativ 698) care sa asigure legaturi intre zonele de interes administrative (primarii de sector, ministere,etc).”
Nu e așa că, în perioada în care a circulat linia 698, centrul orașului se golise de mașini?
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: PDV organizare trasee tramvai Bucuresti 03.2019
Mircea G
va este frica sa impuneti un traseu " peste "" piata Unirii ...Rahova ...incolo ....departe ...
va este frica sa impuneti un traseu " peste "" piata Unirii ...Rahova ...incolo ....departe ...
Home page
•
Parent forum:
Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”
•
Choose destination