Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Generalități despre parcări

389 posts, 94248 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 28
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim florin

Există posibilitatea de abonament la parcarea de la Obor, care e aproape goală (900 de locuri)! Deci nu le plângeți de milă șoferilor, sunt doar nesimțiți.

Iar acțiunea de eliberarea este inițiată de PS2 pentru spălarea mecanizată a carosabilului, vor să facă într-o noapte pe-o parte, apoi pe cealaltă, iar apoi repetat o dată pe lună. După care va fi iar Vestul Sălbatic, că doar nu sunt locuri de parcare, nu?

 


Re: Generalități despre parcări andrei11

Azi între Vatră și Iancului acțiune de amploare ale Poliției Locale  să nu se mai parcheze în spic ci paralel cu bordura. Nu știu dacă o să le meargă, au încercat același lucru acum vreo 2 - 3 luni între Iancului și Ferdinand, nu le-a mers atunci.

 


Re: Generalități despre parcări florin

Cum s-a făcut spălarea mecanizată pe Şos. Mihai Bravu, după ce a fost interzisă parcarea
Peste 230 de autovehicule mutate, 30 de tone de apă folosită, detergent ecologic, zece angajați de la societatea de salubrizare, două cisterne cu apă, două autoperii, polițiști locali pentru dirijarea circulației, au fost folosite de Primăria Sectorului 2 pentru proiectul pilot de spălare mecanizată a străzilor.

S-a intervenit pe Şoseaua Mihai Bravu, pe sensul de mers de la Pasajul Obor spre Bulevardul Ferdinand I, fiind primul tronson care a fost eliberat în totalitate de autovehicule, şi apoi spălat (carosabil, rigolă şi trotuar).

 


Re: Generalități despre parcări misterr

Parcările cu plată din Capitală, aproape goale. De ce se feresc șoferii

Click pe imagine pentru video:





Cel puțin 2 milioane de mașini circulă zilnic pe străzile Capitalei. Asta în timp ce Primăria Generală a pus la dispoziția cetățenilor aproximativ 10.000 de locuri în parcările de utilitate publică.

Însă toate sunt cu plată, iar unii șoferi nu vor sau nu-și permit să plătească.

Numai în zona centrală, o singură oră de parcare costă 10 lei, iar după două ore, tariful se dublează. Așa că mulți își lasă mașinile pe străzile din apropiere.

Parcările publice cu plată din Capitală sunt 145 în total, însă nu întotdeauna sunt ocupate la capacitate maximă. Asta pentru că unii şoferi parchează pe trotuar sau pe marginea drumului, ca să nu plătească taxa.

Aşa arată, de exemplu, la prânz o parcare din zona 0 a Capitalei. Din peste 900 de locuri, mai bine de 300 erau libere. Iar la intrarea într-o altă parcare subterană, găsim o maşină parcată lângă trotuar, care îngreunează accesul şoferilor.

Într-o altă zonă mai sunt două parcări cu plată la distanţă foarte mică una de cealaltă. Ambele au în total câteva sute de locuri de parcare, însă, pe acelaşi trotuar, am numărat cel puţin 5 maşini parcate ilegal.

Situaţia se repetă şi în Piaţa Victoriei. De o parte avem cel puţin 10 maşini parcate pe trotuar la un pas de parcarea cu plata pusă la dispoziţie de Primăria Capitalei. Cel mai probabil este vorba despre şoferi care lucrează în zonă şi îşi lăsa aici maşina în fiecare dimineaţă.

Şofer: “Dacă oamenii au întâlniri importante, ce faci? Îţi calculezi timpul cu jumătate de oră să găseşti loc de parcare?”

Localnică: “Probabil din cauza acestei majorări a tarifelor, aleg să parcheze pe trotuar, ca să nu plătească.”

Parcagiu: “De exemplu doamna cu dubiţa: vine dimineaţa, pleacă seara.”
Reporter: “Cat ar fi plătit aici?”
Parcagiu: “Să zicem un 70 de lei, zi de zi.”

Situaţia este aceeaşi în toate cartierele Capitalei, nu doar în centru. Şoferii nu au unde să-şi lase maşinile, pentru că nu sunt locuri amenajate.

Femeie: “Ne e teamă, dar ce să facem? Mai ne dăm şi noi la o parte mai fugim, mai opreşte, mai ne loveşte...”

Femeie: “Evident că mă încurcă, dar sunt atât de multe încât lumea nu are unde să le pună.”

Marian Ivan, Asociaţia Optar: “Aici avem o maşină care nu a mai fost mişcată de câţiva ani de zile. Practic, în momentul, în care oamenii au venit şi au asfaltat, au asfaltat în jurul ei.”

Pentru a rezolva această problemă, Primăria Capitalei a promis, încă de acum doi ani, mai multe parcări de tip park and ride, care vor fi gratuite.

Deocamdată, în Bucureşti, există o singură parcare de acest gen - cea de la Străulești, care este mai mereu goală.

 


Re: Generalități despre parcări punmeister

Chiar si daca ar fi gratuite locurile de parcarile, este mai usor sa fi BO$$ de BO$$ si sa-ti lasi bembeul in buza cofetariei.

 


Re: Generalități despre parcări cris_m

Daca se aplicau amenzi consistente sa vezi ce devenea seful o sarak (scris intentionat asa). Din nefericire, suntem o natie din ce in ce mai comoda...

 


Re: Generalități despre parcări ByOnu

Un reportaj care nu spune nimic. Problema este ca nu se ingusteaza/pietonalizeaza odata strazile din jurul parcarilor. Daca tu faci parcare la Universitate, dar lasi Academiei cu doua randuri de parcare, de ce n-ar parca cineva la suprafata?

O alta problema sunt, cel putin in zona Lipscani, toate "exceptiile". Fiecare, de la BNR pana la patronul barului X are exceptie de a intra in zona pietonala. Legea este aceeasi pentru toti.

 


Re: Parcare subterana - Bd. Decebal cris_m

Negoita e prost cand face parcari noi cu betoane, el nu poate sa inteleaga ca poate face parcari si cu dale inierbate... Nu mai spun ca nu intelege ca oricat ai betona, nu vei avea niciodata parcari suficiente.

 


Re: Parcare subterana - Bd. Decebal Puss in Boots

Nu stiu daca glumeai sau nu dar dalele inierbate sunt o porcarie. N-am vazut pana acum in RO unele intretinute asa cum trebuie incat sa fie "inierbate". Mai toate sunt pline de mizerie de pe cauciucuri, gunoaie si alte cele toate tasate bine. Ah da, singurele care POATE sunt inierbate sunt alea de pe la colturi unde nu ajung masinile. Am vazut de curand la un ansamblu nou imobiliar montare de dale "inierbate". Erau toate pline cu moloz, mai creasca iarba pe acolo.... Fara intretinere dalele alea sunt zero barat. Iti sucesti glezna si atat. Zilnic de pe geamul casei mele vad o maree de dale "inierbate" unde e puzderie de verde doar daca scapa cineva patrunjel si marar in acelasi loc vreo 2-3 legaturi deodata.

De parcarea de la Alba Iulia se mai aude ceva? aia era a PS3 sau a PMB?

 


Re: Parcare subterana - Bd. Decebal chevic

Ar fi interesant de vazut o blonda pe toace cum merge pe dalele inierbate la masina. Da-i idei lui Negoita, mai sunt bani de stors si de aici la intretinere, taiere iarba, readucere la nivel ca de, mai vine unu si cu camionul si se tot lasa dalele. replantare iarba unde se usuca, stropire.....

 


Re: Parcare subterana - Bd. Decebal cris_m

Nu am glumit, in tarile alea pe care vrem sa le imitam au si asa ceva. Tin foarte bine minte, eram la un castel in Germania, toata parcarea era din "grilaje" printre care crestea iarba zdravana... Evident ca implica mult mai mult intretinere, dar asa impaci si lipsa locurilor de parcare si a spatiilor verzi. Evident autoritatile noastre prefera ceva rapid, ieftin si sa ia ochii la popor...

 


Re: Parcare subterana - Bd. Decebal chevic

Un castel, merge, dar nu o parcare de bloc. Imagineaza-ti ca scoti caruciorul copilului si il zgaltai pana la asfalt sau beton, sau o persoana cu handicap in carucior, o persoana in varsta care se impiedica usor.... Sau o ploaie torentiala in care te umpli de noroi pe pantofi. Pentru oras asta nu e o solutie. Spatii verzi da, struto-camile nu.

 


Re: Parcare subterana - Bd. Decebal Cristi N

Pentru alei se pot folosi dale pline si pentru locurile de parcare efective sau pentru toata suprafata unde nu este trafic pietonal se folosesc dale inierbate. In momentul ala ai rezolvat ambele probleme si nu e complicat deloc.

 


Re: Parcare subterana - Bd. Decebal Puss in Boots

cris_m wrote:
Nu am glumit, in tarile alea pe care vrem sa le imitam au si asa ceva. Tin foarte bine minte, eram la un castel in Germania, toata parcarea era din "grilaje" printre care crestea iarba zdravana... Evident ca implica mult mai mult intretinere, dar asa impaci si lipsa locurilor de parcare si a spatiilor verzi. Evident autoritatile noastre prefera ceva rapid, ieftin si sa ia ochii la popor...


Tu ai zis-o. In Germania. Nu la noi. Si vad ca mai sunt colegi cu ideea cu dalele. Daca le pui la parcare atunci o sa iasa fix zero (adica 0, nul, nada, nimic). Asta e cazul clasic unde se vor umple de mizerie, noroi si alte cele de pe cauciucuri mai putin iarba. Pentru ca nu le va intretine nimeni.
In viata mea in Romania n-am vazut dale inierbate intretinute in mod corect. Nu zic ca nu or fi, doar ca nu am vazut. La noi nu face nimeni intretinere, nici privatii, nici statul. Asa ca eu unul prefer fara, pentru ca impacarea asta a caprei cu varza e doar teoretica nu si practica. In practica dalele sunt pline de orice altceva dar nu de iarba. Si atunci, de ce sa le mai avem? Am vazut o gramada de cazuri unde dalele alea sunt pur si simplu goale sau cu suficient spatiu gol incat sa iti rupi glezna calcand pe ele. Eu ca barbat, nu mai zic de tocurile femeilor, roti de carucioare copil etc.
Sa puna iarba simpla acolo unde se poate si daca nu, dale normale, pavele, asfalt, dupa caz.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433183 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use