Topic: Maşini de intervenţii ale STB
251 posts, 161448 views
📖 Pagination options
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
barbuandrei
Are acelasi salariu de incadrare ca un sofer de autobuz (3590 lei), la care se adauga sporul de vechime (17, 22, 27 sau 32% dupa caz), dar si orele de noapte sau de week-end/sarbatoare. Ajunge undeva la 5000-5500 lei brut. Diferenta la soferii de autobuz provine de la sporul de linie (7.49 lei/ora de munca la volan).
Are acelasi salariu de incadrare ca un sofer de autobuz (3590 lei), la care se adauga sporul de vechime (17, 22, 27 sau 32% dupa caz), dar si orele de noapte sau de week-end/sarbatoare. Ajunge undeva la 5000-5500 lei brut. Diferenta la soferii de autobuz provine de la sporul de linie (7.49 lei/ora de munca la volan).
- ADK
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
ADK
Și la Transbus Buzău din cei 5000 și ceva de lei brut, 1200 lei sunt reținuți pentru sănătate.
Și la Transbus Buzău din cei 5000 și ceva de lei brut, 1200 lei sunt reținuți pentru sănătate.
- PaulIP
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
ADK
Rămâne undeva pe la 3000 și ceva de lei, că se mai opresc și impozitele. Plus de asta, ce responsabilitate are un profesor și ce responsabilitate are un șofer?
Rămâne undeva pe la 3000 și ceva de lei, că se mai opresc și impozitele. Plus de asta, ce responsabilitate are un profesor și ce responsabilitate are un șofer?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
cris_m
Viitorul tarii, asta are un profesor in responsabilitate...
Viitorul tarii, asta are un profesor in responsabilitate...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
ADK
Lasă că sunt niște obsedați unii profesori...mai ales cei de matematică.
Lasă că sunt niște obsedați unii profesori...mai ales cei de matematică.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
barbuandrei
Ca sa incheiem off-topic-ul... nu se pot face astfel de comparatii. Din totdeauna, soferii au fost plătiți bine. Alt exemplu va pot da din autobaze/depouri, unde un sofer castiga net intre 4000 si 5000, aici depinzând de mai multe aspecte, in timp ce un Sef Atelier Exploatare, adica cel ce se ocupa de soferi, castiga intre 3500 si 4000.
Ca sa incheiem off-topic-ul... nu se pot face astfel de comparatii. Din totdeauna, soferii au fost plătiți bine. Alt exemplu va pot da din autobaze/depouri, unde un sofer castiga net intre 4000 si 5000, aici depinzând de mai multe aspecte, in timp ce un Sef Atelier Exploatare, adica cel ce se ocupa de soferi, castiga intre 3500 si 4000.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
ByOnu
ADK, munca ce presupune un efort intelectual mai mare este, de obicei, remunerata pe masura. Cel putin in tarile vestice. Asta din mai multe motive, primul fiind faptul ca ai un numar mai redus de tineri care aleg sa faca o facultate, in comparatie cu cei care aleg sa renunte la continuarea studiilor dupa trecerea bacalaureatului. Short term pain for long term gain. Ai o oferta mult mai mare de potentiali soferi pe piata decat de profesori, asta ca exemplu oarecare. Daca toti ar putea sa renunte la scoala pentru a se face soferi pentru de 3x mai mult decat pentru o alta meserie care presupune ani suplimentari de studii, ne-am face cu totii soferi. Nu pot sa zic decat ca iti trebuie o doza mare de masochism pentru a lucra in invatamantul obligatoriu de stat (ca la cel facultativ deja vorbim despre alte cifre in materie de salariu) in Romania.
.....dupa ne miram ca avem invatatori care intra in sistem cu nota 5.....
Atat soferii de autobuz, cat si profii de mate care le educa copiii au importanta lor. Nu se fac astfel de comparatii. Si autobuzul ala de'l conduce soferul e proiectat tot de cineva cu studii superioare, iar undeva pe firul evenimentelor gasim si profesori de mate, dar si soferi care i-au condus pe acestia la serviciu. Viata-i ciclicla, iar totul se afla in interdependenta.
ADK, munca ce presupune un efort intelectual mai mare este, de obicei, remunerata pe masura. Cel putin in tarile vestice. Asta din mai multe motive, primul fiind faptul ca ai un numar mai redus de tineri care aleg sa faca o facultate, in comparatie cu cei care aleg sa renunte la continuarea studiilor dupa trecerea bacalaureatului. Short term pain for long term gain. Ai o oferta mult mai mare de potentiali soferi pe piata decat de profesori, asta ca exemplu oarecare. Daca toti ar putea sa renunte la scoala pentru a se face soferi pentru de 3x mai mult decat pentru o alta meserie care presupune ani suplimentari de studii, ne-am face cu totii soferi. Nu pot sa zic decat ca iti trebuie o doza mare de masochism pentru a lucra in invatamantul obligatoriu de stat (ca la cel facultativ deja vorbim despre alte cifre in materie de salariu) in Romania.
.....dupa ne miram ca avem invatatori care intra in sistem cu nota 5.....
Atat soferii de autobuz, cat si profii de mate care le educa copiii au importanta lor. Nu se fac astfel de comparatii. Si autobuzul ala de'l conduce soferul e proiectat tot de cineva cu studii superioare, iar undeva pe firul evenimentelor gasim si profesori de mate, dar si soferi care i-au condus pe acestia la serviciu. Viata-i ciclicla, iar totul se afla in interdependenta.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
cris_m
Va rog sa reveniti la discutii despre masinile de interventii, discutiile acestea nu isi au locul aici. Cel mai probabil vor migra la club...
Va rog sa reveniti la discutii despre masinile de interventii, discutiile acestea nu isi au locul aici. Cel mai probabil vor migra la club...
- V2A
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
V2A
Dacia Logan B35YKX din dotarea STB
Dacia Logan B35YKX din dotarea STB
B35YKX - 7.06.2019.jpg (721.21 KB; downloaded 4373 times)
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
barbuandrei
Acele Logan-uri nu sunt masini de intervenție.
Acelea sunt masini de personal, ce sunt puse la dispozitia sefilor si directorilor.
Acele Logan-uri nu sunt masini de intervenție.
Acelea sunt masini de personal, ce sunt puse la dispozitia sefilor si directorilor.
- ByOnu
-
Posted:
-
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
barbuandrei
Nu toti, dar iti spun sigur ca atat directorul DTA, cat si fostul director DTE, in prezent director general adjunct, foloseau aceste masini. La DTA, masina de serviciu este un Duster nou.
Nu toti, dar iti spun sigur ca atat directorul DTA, cat si fostul director DTE, in prezent director general adjunct, foloseau aceste masini. La DTA, masina de serviciu este un Duster nou.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Maşini de intervenţii ale STB
Victor92
B 30 HFF - Utilizat in statia Arcul de Triumf. Cativa angajati vopseaua toneta de bilete.
B 30 HFF - Utilizat in statia Arcul de Triumf. Cativa angajati vopseaua toneta de bilete.
DSC_1175.JPG (334.66 KB; downloaded 5869 times)
📖 Pagination options