Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1388763 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
N-are cum "641" sa preia intreg fluxul de calatori in perioada celor 2 devieri! O sa fie cosmar pe ruta lui 41! Cati ani a zacut spre edificare, pasajul Ciurel, nu putea fi amanata aceasta actiune? Oricum, tehnic vorbind, mai mult decat realizarea podului hobanat nu iese. O sa fie o alta lucrare de arta care, pentru moment, nu-si va aduce in niciun fel aportul la fluidizarea traficului, ci, eventual, va fi finalizata, doar atat! O alta lucrare gen "muzeu"!
Chiar nu inteleg de ce nu au gandit in niciun fel consecintele acestor decizii. Da drumul la M5.1 ODATA, ca alternativa viabila de transport in zona, si apoi apuca-te de lucrari adiacente, ca de pilda pe linia 41.
N-are cum "641" sa preia intreg fluxul de calatori in perioada celor 2 devieri! O sa fie cosmar pe ruta lui 41! Cati ani a zacut spre edificare, pasajul Ciurel, nu putea fi amanata aceasta actiune? Oricum, tehnic vorbind, mai mult decat realizarea podului hobanat nu iese. O sa fie o alta lucrare de arta care, pentru moment, nu-si va aduce in niciun fel aportul la fluidizarea traficului, ci, eventual, va fi finalizata, doar atat! O alta lucrare gen "muzeu"!
Chiar nu inteleg de ce nu au gandit in niciun fel consecintele acestor decizii. Da drumul la M5.1 ODATA, ca alternativa viabila de transport in zona, si apoi apuca-te de lucrari adiacente, ca de pilda pe linia 41.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Mai bine faceau lucrurile separat. Cat lucrau la Moghioros, sa fi deviat pe Timisoara tramvaiul. Nu dau nici macar 1% sanse sa se coordoneze, sa nu uitam ca suntem in Romania si in plus avem si niste diletanti in guvern si la primarie.
La Ciurel nu ar trebui sa dureze asa mult, dar...
Mai bine faceau lucrurile separat. Cat lucrau la Moghioros, sa fi deviat pe Timisoara tramvaiul. Nu dau nici macar 1% sanse sa se coordoneze, sa nu uitam ca suntem in Romania si in plus avem si niste diletanti in guvern si la primarie.
La Ciurel nu ar trebui sa dureze asa mult, dar...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Zici tu ca nu ar trebui sa dureze mult? Mie mi se pare ca vor sa faca pilon pe unde trece acum tramvaiul... Adica minim o luna - ca groapa se face repede dar betonul e mai incapatanat.
Zici tu ca nu ar trebui sa dureze mult? Mie mi se pare ca vor sa faca pilon pe unde trece acum tramvaiul... Adica minim o luna - ca groapa se face repede dar betonul e mai incapatanat.
- ariciu
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
ariciu
Suntem pe 9 aprilie. Vreo veste despre semnarea contractului ?
Suntem pe 9 aprilie. Vreo veste despre semnarea contractului ?
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
@zapacitu
Practic n-ar avea unde sa "planteze" pilon/i intre sensurile de mers ale 41. Nu este nevoie. Vezi ecartul dintre culeea si pila podului/pasajul Basarab deasupra caii Grivita unde sunt trei benzi pe sensul de circulatie, plus trotuarul spre liniile ferate. Pentru edificare https://www.youtube.com/watch?v=RAXSPlePq0w.
Chestiunea nu este asta, ci haosul care se va instala odata cu cele trei lucrari prezumate a fi realizate pe traseul lui 41, reparatii pe pod Grand, punerea tablierului peste Virtutii, pod Ciurel, si cireasa de pe tort subtraversarea acceselor spre Piata Dr. Taberei pentru M5.1.
Din pacate, dupa umila mea parere, si am mai spus-o, trebuia sa fie PIF M5.1 si apoi "executat" traseul 41, pentru a oferi o alternativa viabila de mobilitate urbana celor care salasluiesc/lucreaza in zona de Sud-Vest a Capitalei si "restul lumii".
PS
Deja la piata lucrarile la M5.1 inghesuie/gatuieste traficul la doar 3 benzi. La orele de varf "siragul" de masini, spre piata, se intinde pana dincolo de DT 34.
@zapacitu
Practic n-ar avea unde sa "planteze" pilon/i intre sensurile de mers ale 41. Nu este nevoie. Vezi ecartul dintre culeea si pila podului/pasajul Basarab deasupra caii Grivita unde sunt trei benzi pe sensul de circulatie, plus trotuarul spre liniile ferate. Pentru edificare https://www.youtube.com/watch?v=RAXSPlePq0w.
Chestiunea nu este asta, ci haosul care se va instala odata cu cele trei lucrari prezumate a fi realizate pe traseul lui 41, reparatii pe pod Grand, punerea tablierului peste Virtutii, pod Ciurel, si cireasa de pe tort subtraversarea acceselor spre Piata Dr. Taberei pentru M5.1.
Din pacate, dupa umila mea parere, si am mai spus-o, trebuia sa fie PIF M5.1 si apoi "executat" traseul 41, pentru a oferi o alternativa viabila de mobilitate urbana celor care salasluiesc/lucreaza in zona de Sud-Vest a Capitalei si "restul lumii".
PS
Deja la piata lucrarile la M5.1 inghesuie/gatuieste traficul la doar 3 benzi. La orele de varf "siragul" de masini, spre piata, se intinde pana dincolo de DT 34.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
aztec
La Moghioros deja s-a betonat devierea la TicTac..si pare ca se lucreaza ori la devieri retele ori la acces pe partea pietei..
La Moghioros deja s-a betonat devierea la TicTac..si pare ca se lucreaza ori la devieri retele ori la acces pe partea pietei..
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Astazi am constatat, fiind participant la trafic, ca s-a ingustat accesul spre interesctia cu Piata, semafor, dinspre DT 34. Chinul abia acum incepe in zona
Astazi am constatat, fiind participant la trafic, ca s-a ingustat accesul spre interesctia cu Piata, semafor, dinspre DT 34. Chinul abia acum incepe in zona
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
aztec
Acolo a ramas o singura banda...
O sa se anunte o vara interesanta.
Si asta ca nu au foat facute atunci cand trebuiau...si au tot amanat...
Acolo a ramas o singura banda...
O sa se anunte o vara interesanta.
Si asta ca nu au foat facute atunci cand trebuiau...si au tot amanat...
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Daca ramanea o singura banda era si mai prapad
Legatura cu metroul, a unuia dintre "carierele dormitor" cu restul Bucurestiului raman doua. Lujerului...cu "pejeoul" si Eroilor cu noile autobuze achizitionate
PS
Voi incerca sa nu mai ajung prin zona, folosind alternativele de trafic...din cartier.
Daca ramanea o singura banda era si mai prapad
Legatura cu metroul, a unuia dintre "carierele dormitor" cu restul Bucurestiului raman doua. Lujerului...cu "pejeoul" si Eroilor cu noile autobuze achizitionate
PS
Voi incerca sa nu mai ajung prin zona, folosind alternativele de trafic...din cartier.
- CataOT
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
CataOT
Informatii foarte utile postate ''dincolo'' de colegul V.ghiorghica .
" In data de 9 Aprilie s-a semnat contractul cu Alstom.
In data de 10 si 11 au fost si au masurat toata sina de pe M5, urmand sa inceapa proiectarea.
Ei au demarat studiile inca din Februarie.
Sina e montata in totalitate, dar nu este sudata.
Sina a 3-a e montata in totalitate, exceptie facand depoul si Raul Doamnei (unde se lucreaza la montarea ei).
Era activitate destul de ridicata la statiile ramase in urma: Raul Doamnei si Parc Drumul Taberei, unde s-a inceput lucrul la finisaje ''
Informatii foarte utile postate ''dincolo'' de colegul V.ghiorghica .
" In data de 9 Aprilie s-a semnat contractul cu Alstom.
In data de 10 si 11 au fost si au masurat toata sina de pe M5, urmand sa inceapa proiectarea.
Ei au demarat studiile inca din Februarie.
Sina e montata in totalitate, dar nu este sudata.
Sina a 3-a e montata in totalitate, exceptie facand depoul si Raul Doamnei (unde se lucreaza la montarea ei).
Era activitate destul de ridicata la statiile ramase in urma: Raul Doamnei si Parc Drumul Taberei, unde s-a inceput lucrul la finisaje ''
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Da, s-a dat startul la leapsa pe ouate, ramane sa vedem cine iese piua a doua!
Da, s-a dat startul la leapsa pe ouate, ramane sa vedem cine iese piua a doua!
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Orizont
CiprianTRB
Se va circula cumva pe doua fire? Pentru ca așa arată harta! Sau Stația Valea Ialomiței e doar depoul?
Se va circula cumva pe doua fire? Pentru ca așa arată harta! Sau Stația Valea Ialomiței e doar depoul?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Orizont
PTMZ
1. Tot metroul din București (excepție Republica - Pantelimon) are două fire de circulație. A, dacă ai vrut să întrebi de ramurile M5, atunci da, se va circula pe două ramuri, una spre Râul Doamnei, una spre Valea Ialomiței; iar Valea Ialomiței este și stație, și depou. Totul este discutat în topicul dedicat, aflat în forumul discuțiilor, planurilor și știrilor.
2. Las-o mai ușor cu exclamațiile, oricât de șocant ar părea, nu este ceva anormal; de exemplu, și la Helsinki la fel se face, linia M1 se separă în 2 ramuri la un moment dat.
1. Tot metroul din București (excepție Republica - Pantelimon) are două fire de circulație. A, dacă ai vrut să întrebi de ramurile M5, atunci da, se va circula pe două ramuri, una spre Râul Doamnei, una spre Valea Ialomiței; iar Valea Ialomiței este și stație, și depou. Totul este discutat în topicul dedicat, aflat în forumul discuțiilor, planurilor și știrilor.
2. Las-o mai ușor cu exclamațiile, oricât de șocant ar părea, nu este ceva anormal; de exemplu, și la Helsinki la fel se face, linia M1 se separă în 2 ramuri la un moment dat.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Si linia verde din Stockholm se sparge in trei ramuri in sud Restul se sparg in doua (Linia rosie in ambele capete iar linia albastra doar in nord)
Si linia verde din Stockholm se sparge in trei ramuri in sud Restul se sparg in doua (Linia rosie in ambele capete iar linia albastra doar in nord)
📖 Pagination options