Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri

658 posts, 203380 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 47
 
 

📖 Pagination options
Re: Achiziția a 40 de tramvaie noi din gama 18 metri TibiV

Nicu24 wrote:
Ăștia nu se lasă până nu desființează de tot rețeaua de tramvaie a Bucureștiului !

Nu, nu se vor lasa...
Au ALTE interese... :(

 


Re: Achiziția a 40 de tramvaie noi din gama 18 metri Nicu24

De 8 ,35,11 știam că sunt în plan sa fie suspendate s-au desființare ,mă gândeam când am citit mesajul tau sa mai fie și altele în plan având în vedere că există un mare deficit de vagoane .

 


Re: Achiziția a 40 de tramvaie noi din gama 18 metri punmeister

TibiV wrote:
Nicu24 wrote:
Ăștia nu se lasă până nu desființează de tot rețeaua de tramvaie a Bucureștiului !

Nu, nu se vor lasa...
Au ALTE interese... :(

Daca aveau alte intrese nu mai cumparau nici tramvaiele de 36m si ar fi lasat reteaua in starea pe care a lasat-o doftoru.

 


Re: Achiziția a 40 de tramvaie noi din gama 18 metri Nicu24

Ok cu cele 40 de tramvaie se mai pun la punct anumite linii dar ce faci cu cele retrase la gard de ani de zile ,macar 50 daca s-ar mai pune la punct ar fi o gura de oxigen pentru noi bucureștenii .
De ce nu se pune la punct un plan pentru repararea și a V3A-93 ? Că bani se pot găsi daca s-ar vrea cu adevărat .
Macar 50 sa fie reactivate și ar fi excelent .

 


Re: Achiziția a 40 de tramvaie noi din gama 18 metri TibiV

punmeister wrote:
Daca aveau alte intrese nu mai cumparau nici tramvaiele de 36m si ar fi lasat reteaua in starea pe care a lasat-o doftoru.

Daca aveau INTERESELE CORECTE nu am fi avut linii pe care si drezinele s-ar alege cu roti patrate.
Sper ca nu este nevoie sa iti pun lista liniilor ”praf si pulbere”....

 


Re: Achiziția a 40 de tramvaie noi din gama 18 metri WT_fan06

Ce visați voi cu Munchen care are o rețea impecabilă de transport în comun. Noi ne burduşim în Tatre, cum se vede şi în poze, iar acum luăm 40 ca să aibă motiv să înlocuiască şi V3A-uri probabil.

Şi pentru ce nu sunt pe fonduri europene? Nu cumva acesta e un semnal MARE de alarmă că ceva nu e curat aici? :mad:

 


Re: Achiziția a 40 de tramvaie noi din gama 18 metri punmeister

Cel mai bine ar fi ca asociatia sa ceara informatii despre aceasta (posibila) achizitie, asa pot intreba si de ce nu le iau prin POR.

 


Re: Achiziția a 40 de tramvaie noi din gama 18 metri Nenea_titi

Important e și ce capacitate au. Tramvaie mici, de cca 20 m am văzut și în alte orașe din lume. Avantajul tramvaiului față de autobuz nu e doar capacitatea mare ci și...viteza de deplasare. Pe linie separată, surclasează un autobuz. Exemplu clar... 47. Și nu numai. Aceste tramvaie probabil vin să înlocuiască parțial Tatrele, iar dacă aceste tramvaie vor fi trimise pe 25, 47, 35, ar fi superb. 8 și 44 rămân cu Bucur + noile tramvaie. Ce, e rău? Acum o să se zică de 44 și 8 ca sunt linii dubioase... Pardon, și acolo trăiesc oameni în scaun cu rotile, sau cu dificultăți de mers...

100 tramvaie sunt finanțate probabil de U. E. Aceste 40 de tramvaie sunt finanțate de la bugetul local. Să le văd eu că vin, că beau de fericire. Și chiar e nevoie de tramvaie... Nu de alta, dar V3A sunt deja cocioabe în prăbușire, Tatrele nu mai țin mult, BLF, nu se fac și ce se face e de calitate îndoielnică, doar CA-PPC pe baza unui șasiu de 20 ani cu tehnologie de acum 50. Dacă nu sunt nu e bine, dacă sunt iar nu e bine... Rău cu ele, mai rău fără ele. Pe bune?

 


Re: Achiziția a 40 de tramvaie noi din gama 18 metri punmeister

Un Avenio cu doua module de exemplu are o capacitate de 109 calatori la 4 calatori/m2.

 


Re: Achiziția a 40 de tramvaie noi din gama 18 metri Valentin

Mi se par binevenite pe linii ca 47 de exemplu sau 35.. Pana la urma ar trebui teoretic sa fie moderne, LF si ceva mai lungi ca Tatra. Un lucru observat personal pe linia lui 47 cat timp a fost nebunia cuTatrele atunci cand erau si V3A pe linie, intr-o dimineata in jurul orei 8 se umpluse tramvaiul si era la o ocupare de 70% , iar in cazul in care venea un V2A gradul de ocupare era si mai mare. Poate fi din cauza ca veneau mai greu si lumea astepta mai mult, dar si acum in fiecare dimineata la 8, 47 pleaca plin de la Ghencea si intr-adevar o parte din lume coboara la intersectia Sos.Progresu cu 13 Septembrie insa cand eram in acel V3A am ramas socat ca gradul de ocupare se redusese la 50%, adica inca era destul de plin. Majoritatea au coborat la conexiunea cu 32, dar totusi n-a ramas gol.. Consider ca ar fi bune pe liniile 35,44,47 tramvaie chiar usor mai mari de 18m, undeva intre un V2A si V3A.

 


Re: Achiziția a 40 de tramvaie noi din gama 18 metri 1689

punmeister wrote:
Un Avenio cu doua module de exemplu are o capacitate de 109 calatori la 4 calatori/m2.


Da' ce, Autentic nu e suficient ? :D

 


Re: Achiziția a 40 de tramvaie noi din gama 18 metri punmeister

La Autentic n-am cifrele exacte :lol:

 


Re: Achiziția a 40 de tramvaie noi din gama 18 metri cris_m

Aici discutam despre achizitia celor 40 de tramvaie de mica capacitate. Despre fiabilitatea V3A-ului cu toate variantele sale, la discutii diverse. Multumesc!

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Achiziția a 40 de tramvaie noi din gama 18 metri Tom

18 metri înseamnă mai puțin de două Tatre cuplate, de fapt înseamnă un KT4 sau GT4 german. În orașe ca București, la actuala aglomerație, e penibil să iei tramvaie așa de mici, dar noi, și să le pui pe linii ca 35, 47 sau 44, în timp ce pe altele circulă cazane ca V3A-93. Mai bine le-ar scurta pe acestea în V2A-93, iar tramvaiele noi să le pună pe linii de mare capacitate. Bine, pentru asta trebuie să dispară dalele de beton cu șină OR. Undeva în acest secol, se va realiza și asta, dar n'ar fi de mirare ca între timp alții să înceapă să experimenteze teleportarea.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 47
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433201 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use