Topic: V3A-93-CH-PPC
2491 posts, 776439 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
4024 este gata, astazi se faceau retusuri iar pe joi-vineri va fi predat cel mai probabil catre Depoul Dudesti.
4024 este gata, astazi se faceau retusuri iar pe joi-vineri va fi predat cel mai probabil catre Depoul Dudesti.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
4019 este in curs de asamblare si saptamana viitoare incepe probele.
4019 este in curs de asamblare si saptamana viitoare incepe probele.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
172 a reaparut in traseu dupa o perioada de stat pe bara din cauza sursei.
172 a reaparut in traseu dupa o perioada de stat pe bara din cauza sursei.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
De cateva zile il tot vad pe #4001 ca a revenit pe linia 41. Acest vagon mai este cunoscut si ca "vagonul liniei 32", deoarece era titular acolo de la introducerea unul Ch-PPC pe acea liniei obligatoriu. App, tot nu i s-a reparat acel capac de la boghiul 1. E asa fara cel putin de pe 11 ianuarie 2010, cand l-am vazut eu prima data fara. Sper sa ii fie totusi confectionat un alt capac, dar important este totusi ca poate circula si fara . Este o problema de ordin estetic. O fi devenit alt vagon titular acolo?
De cateva zile il tot vad pe #4001 ca a revenit pe linia 41. Acest vagon mai este cunoscut si ca "vagonul liniei 32", deoarece era titular acolo de la introducerea unul Ch-PPC pe acea liniei obligatoriu. App, tot nu i s-a reparat acel capac de la boghiul 1. E asa fara cel putin de pe 11 ianuarie 2010, cand l-am vazut eu prima data fara. Sper sa ii fie totusi confectionat un alt capac, dar important este totusi ca poate circula si fara . Este o problema de ordin estetic. O fi devenit alt vagon titular acolo?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Se pare ca turul de pe linia 32 deservit de CH PPC este acum deservit de rezerve.
Capacul de la boghiu este comandat de ceva timp.
Observati de ce nu se introduc mai multe CH PPC pe 32, uitati cum a ajuns bietul 4001 dupa cateva luni acolo.
Se pare ca turul de pe linia 32 deservit de CH PPC este acum deservit de rezerve.
Capacul de la boghiu este comandat de ceva timp.
Observati de ce nu se introduc mai multe CH PPC pe 32, uitati cum a ajuns bietul 4001 dupa cateva luni acolo.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dr2005
Cum a ajuns #4001 după o lună acolo? Că acel capac nu cred că l-au furat călătorii. A ajuns mai rău decât este #205 după o lună pe 41 (toată secţiunea B mâzgălită, melamina spartă ş.a.)?
Cum a ajuns #4001 după o lună acolo? Că acel capac nu cred că l-au furat călătorii. A ajuns mai rău decât este #205 după o lună pe 41 (toată secţiunea B mâzgălită, melamina spartă ş.a.)?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Inseamna ca nu l-ai vazut pe 4001 in interior, 205 e curat fata de cum arata ala.
Inseamna ca nu l-ai vazut pe 4001 in interior, 205 e curat fata de cum arata ala.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
La ora actuala la Alexandria toate vagoanele sunt functionale si circula, exceptie 4008 si 4014 tamponate din care 4014 este deja la reparat si ajunge saptamana viitoare.
La Dudesti situatia e mai urata, 4010, 4026 + inca 2 vagoane stau tamponate, se vede ca ritmul tamponarilor este mai des la Dudesti din cauza liniei 34 neseparata de trafic si a dobitocilor care sar pe linie in fata vagoanelor.
La ora actuala la Alexandria toate vagoanele sunt functionale si circula, exceptie 4008 si 4014 tamponate din care 4014 este deja la reparat si ajunge saptamana viitoare.
La Dudesti situatia e mai urata, 4010, 4026 + inca 2 vagoane stau tamponate, se vede ca ritmul tamponarilor este mai des la Dudesti din cauza liniei 34 neseparata de trafic si a dobitocilor care sar pe linie in fata vagoanelor.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dr2005
Sunt curios unde circulă, că pe 41 le văd zilnic pe #324 şi #280...
Utilizator anonim wrote:
La ora actuala la Alexandria toate vagoanele sunt functionale si circula
Sunt curios unde circulă, că pe 41 le văd zilnic pe #324 şi #280...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Alexandria scoate si 24 ture pe 41in unele zile ca de multe ori inlocuieste minim 1 tur de B Noi si pe langa asta permanent sunt 1-2 in revizie si mai sunt cele tamponate si aproape zilnic un vagon face turul 16/7 din linia 32.
Dr2005 wrote:Utilizator anonim wrote:
La ora actuala la Alexandria toate vagoanele sunt functionale si circula
Sunt curios unde circulă, că pe 41 le văd zilnic pe #324 şi #280...
Alexandria scoate si 24 ture pe 41in unele zile ca de multe ori inlocuieste minim 1 tur de B Noi si pe langa asta permanent sunt 1-2 in revizie si mai sunt cele tamponate si aproape zilnic un vagon face turul 16/7 din linia 32.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dr2005
De ce scoate 24 de ture când nu are cu ce (nu ştiu ce tur de BN înlocuieşte, că de multe ori Alexandria ,,împrumută" vagon de la BN)? În vreme ce Bucureştii-Noi ţine vagoane bune în depou că nu au pe unde să circule.
De ce scoate 24 de ture când nu are cu ce (nu ştiu ce tur de BN înlocuieşte, că de multe ori Alexandria ,,împrumută" vagon de la BN)? În vreme ce Bucureştii-Noi ţine vagoane bune în depou că nu au pe unde să circule.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Eu tot nu pricep ce e asa greu sa trimita Alexandria 5-10 FAUR la Bucurestii Noi si sa ia 5-10 vagoane de metrou usor de acolo? "Panterele" pot circula foarte bine pe 20 sau 45.
Eu tot nu pricep ce e asa greu sa trimita Alexandria 5-10 FAUR la Bucurestii Noi si sa ia 5-10 vagoane de metrou usor de acolo? "Panterele" pot circula foarte bine pe 20 sau 45.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Parcul lui 41 este de cativa ani intr-o permanenta agitatie, tinta finala fiind ca Alexandria sa aiba aproape toata linia, eventual numai cu vagoane "electronizate" desi cred ca 324 si 280 vor circula si peste 20 ani cand intra Bombardiere
Parcul lui 41 este de cativa ani intr-o permanenta agitatie, tinta finala fiind ca Alexandria sa aiba aproape toata linia, eventual numai cu vagoane "electronizate" desi cred ca 324 si 280 vor circula si peste 20 ani cand intra Bombardiere
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
4019 si 4032 sunt aproape gata dar lipsesc mecanismele de la usi, pompele H&K si parbrizele.
De asemenea sunt reparate si bune de traseu vagoanele tamponate - 4008, 4014, 4010, 4026 + inca 2 de la Dudesti. Practic la ora actuala nu mai exista CH PPC imobilizat.
4019 si 4032 sunt aproape gata dar lipsesc mecanismele de la usi, pompele H&K si parbrizele.
De asemenea sunt reparate si bune de traseu vagoanele tamponate - 4008, 4014, 4010, 4026 + inca 2 de la Dudesti. Practic la ora actuala nu mai exista CH PPC imobilizat.
📖 Pagination options