Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Discuții diverse

4066 posts, 1025088 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 162 163 164 165 166 167 168  ... 291
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 Andrei98

Da, ai dreptate, nu am vazut.
Oricum nu cred ca au fost pastrate notate pe undeva la STB, poate doar EvoBus sa mai aibe vreun registru cu reparatiile efectuate..

 


Re: Otokar Kent C - 12 andrei11

anndrei wrote:
Pai se cupleaza automat cand se apasa pedala de frana. Asa e fost la toate: DAF, Rocar De Simon, Autodromo, Iveco, MB Citaro.
Am mers cu un Otokar de 10m si soferul a comutat maneta din dreapta volanului dar nu s-a simtit nicio incetinire sau vreun zgomot specific. Mai mult ca sigur nu a fost montat din fabrica. Din aceasta cauza nu au avut nici maneta. Puteau macar sa le puna o electrovalva pe evacuare ca la DAC si Ikarus.

Retarderul se cuplează automat la frânare ? Mă îndoiesc. Și atunci maneta de retarder la ce mai folosește ?

 


Re: Otokar Kent C - 12 Albert

La Citaro exista retarder și pe pedala de frâna,și pe maneta.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 12 anndrei

Se foloseste la coborarea pantelor cand nu este nevoie de frana de serviciu (de picior). In functie de inclinatia pantei acesta are 3 sau mai multe trepte. La franarea din pedala acesta se cupleaza automat pentru a ajuta frana de serviciu si a mentine un grad de uzura scazut al placutelor/discurilor de frana.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 Cristi N

Andrei11 ai perfecta dreptate, nu pot sa te contrazic, dar pe de alta parte nici primaria nu e transparenta. Daca ar fi vrut sa arate ca nu e vreo diferenta de calitate puteau sa iasa cu un  comunicat de presa cu statistica defectelor in functie de modelul vehiculului.
Nu ar fi frumos sa vedem pe site in functie de tipul vehicului: tramvai, troleu, autobuz: tipul defectului, numarul de defectiuni, costul reparatiilor, etc?

 


Re: Otokar Kent C - 12 Andrei98

Pai retarderul pe maneta este independent de pedala de frana, este mai comod sa fie folosit pe un drum la vale. Retarderul este actionat si de pedala de frana pentru o franare mai eficienta in caz de nevoie sau pentru diminua uzura palcutelor de frana. Am observat ca este o diferenta destul de mare la Citaro cand soferul scoate din viteza si franeaza fata de franarea cand autobuzul este in viteza. Cand e scos din viteza zici ca se chinuie sa opreasca...

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 andrei11

La relația primăriei cu oamenii nu mă pricep și intrăm în politică. Nu mă pasionează subiectul și oricum îl discutăm dacă vrei în particular sau la Politikă.
Otokarele sunt sub Mercedes, de câte ori să repet ?

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 Andrei98

Astea totusi nu cred ca sunt niste informatii de publicat direct pe site, ca sa mai aibe si de lucru in plus aiurea la el. Dupa ce ca si asa este destul de greoi...Eu zic ca este bine ca aceste informatii sa fie oferite la o cerere oficiala, sau chiar la initiativa lor, dar daca nu au o astfel de initiativa ca raspuns la atatea acuzatii ceva nu este in regula.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 WT_fan06

andrei11 wrote:
Repet, dacă Partidul Salvatorilor nu cere  și defecțiunile Mercedes - hai să spunem în primele 6 luni de funcționare - ca să avem ce compara  se face de râs și produce și iritare.

Exista "Partidul Salvatorilor" în 2006? Obiectiv vorbind, ce vină are Nicușor Dan că nu a cerut nimeni informații de interes public în 2006? Ca să fim nepărtinitori până la capăt...

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 12 anndrei

Asa au paradit si DAF-urile si RDS scotandu-le din viteza. Acei papagali ca nu se pot numi soferi pentru a pleca acasa cu un bidon de 5 litri scoteau inainte de fiecare statie/semafor autobuzul din viteza si le stricau cutiile.
Revenind la Otokar, cine cunoaste vreun sofer sa il roage sa actioneze maneta si sa vada daca se simte vreo incetinire a autobuzului sau acel sunet specific. La Citaro se simte foarte bine mai ales in treapta 3.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 Cristi N

Din punctul meu de vedere transparenta autoritatilor este esentiala altfel vor exista permanenent acuzatii din partea cetatenilor fie ca sunt formulate la nivel individual fie ca sunt din partea unor asociatii sau partide.

 


Re: Otokar Kent C - 12 andrei11

Dacă scoți cutiile de viteză din viteză nu prea ai cum să le strici. Indiferent dacă sunt manuale, semiautomate sau automate...Părerea mea.
anndrei wrote:
Revenind la Otokar, cine cunoaste vreun sofer sa il roage sa actioneze maneta si sa vada daca se simte vreo incetinire a autobuzului sau acel sunet specific. La Citaro se simte iar foarte bine mai ales in treapta 3.

Da, se simte de la distanță, dar de unde știi că sunt în viteza a III - a ?

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 12 anndrei

La cele automate este interzis de producator sa se decupleze/cupleze in mers. La RDS cand nu mai avea inertie autobuzul si cupla in mers pe pozitia ,,D" uneori (in functie de viteza) se auzea un pocnet destul de tare si se simtea o smucitura.
Pai maneta din dreapta (Citaro) are 3 pozitii iar treapta 3 este cea mai puternica. Ma refer la retarder nu la cutia de viteze.

 


Re: Otokar Kent C - 12 andrei11

anndrei wrote:
Ma refer la retarder nu la cutia de viteze.

Aha, eu înțelesem treapta a III - a de la cutie.

 


Go to page:  1  ... 162 163 164 165 166 167 168  ... 291
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435094 posts in 5422 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use