Topic: Discuții diverse
4068 posts, 1035099 views
📖 Pagination options
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
barbuandrei
Asta este o alta discutie, dar prefer sa vina inaintati, atata timp cat toti respecta asta, si sa ajung de la Romana la Argesului in 35 de mintue, in loc de 45 (asta la ora normala)
Asta este o alta discutie, dar prefer sa vina inaintati, atata timp cat toti respecta asta, si sa ajung de la Romana la Argesului in 35 de mintue, in loc de 45 (asta la ora normala)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
Programul este facut si trebuie respectat. La Romana veneau 3 de la Alexandria la pachet, dupa gol de 15 minute...
Am fost martor la multe astfel de situatii de la 1 Septembrie 2018 si pana acum. Si in cursul saptamanii, dar si in weekend.
Programul este facut si trebuie respectat. La Romana veneau 3 de la Alexandria la pachet, dupa gol de 15 minute...
Am fost martor la multe astfel de situatii de la 1 Septembrie 2018 si pana acum. Si in cursul saptamanii, dar si in weekend.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
După mofturile șoferilor și nu după realitatea din stradă!
Victor92 wrote:
Programul este facut
După mofturile șoferilor și nu după realitatea din stradă!
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
barbuandrei
@Victor92. Te inteleg, si eu trecand prin asta de cateva luni, de cand folosesc in fiecare zi linia 368 de la Romana pana in Drumul Taberei. Problema nu este la soferi, ci la acel program prost gandit. Nu poti da 50 de minute pe semi-cursa la ora 14, cand tu ai date clare si stii ca ei fac 35-40 de minute. Este normal ca din 3-4 autobuze, 2 sa fie inaintati, iar al 3-lea sa vina la ora. Programele trebuiesc regandite! Acelasi exemplu ti-l pot da si la linia 69, care pana pe 31 martie a avut un program cu 80 de minute pe semi-cursa. Acest program fusese facut la cererea soferilor, care se plangeau ca nu au timp sa manance. Dupa aceea, soferii veneau inantati, stand chiar si 40 de minute la pauza de masa (cazuri concrete, traite si vazute de mine). Ce s-a intamplat?! De la 1 aprilie, s-a schimbat, revenind la programul vechi cu 70 de minute. Asa ar trebui si pe 368 si nu numai. Putem face si o comparatie intre linia 168 si 368, unde 168 este mai lunga, cu toate astea, are mai putine minute ca 368, pe langa faptul ca are 5 curse (10 semi-curse), in loc de 4 curse si retragere de la Romana. Dar asta este alta discutie, lung dezbatuta. Este doar inventia unuia cu mintea mai goala.
@Victor92. Te inteleg, si eu trecand prin asta de cateva luni, de cand folosesc in fiecare zi linia 368 de la Romana pana in Drumul Taberei. Problema nu este la soferi, ci la acel program prost gandit. Nu poti da 50 de minute pe semi-cursa la ora 14, cand tu ai date clare si stii ca ei fac 35-40 de minute. Este normal ca din 3-4 autobuze, 2 sa fie inaintati, iar al 3-lea sa vina la ora. Programele trebuiesc regandite! Acelasi exemplu ti-l pot da si la linia 69, care pana pe 31 martie a avut un program cu 80 de minute pe semi-cursa. Acest program fusese facut la cererea soferilor, care se plangeau ca nu au timp sa manance. Dupa aceea, soferii veneau inantati, stand chiar si 40 de minute la pauza de masa (cazuri concrete, traite si vazute de mine). Ce s-a intamplat?! De la 1 aprilie, s-a schimbat, revenind la programul vechi cu 70 de minute. Asa ar trebui si pe 368 si nu numai. Putem face si o comparatie intre linia 168 si 368, unde 168 este mai lunga, cu toate astea, are mai putine minute ca 368, pe langa faptul ca are 5 curse (10 semi-curse), in loc de 4 curse si retragere de la Romana. Dar asta este alta discutie, lung dezbatuta. Este doar inventia unuia cu mintea mai goala.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
Capitala Romaniai a dat curs favorabil invitatiei de se alatura actiunii "Noaptea Albastra a Autismului" pe 02 Aprilie 2019.
Evenimentul se inscrie in cadrul campaniei mondiale „Light it Up Blue”, la initiativa Asociatiei Help Autism.
Pentru al treilea an la rand, Arcul de Triumf este iluminat arhitectural in culoarea albastru pe parcursul acestei nopti.
Albastru - culoarea simbol a autismului, este in semn de solidaritate cu lupta copiilor afectati de tulburarea de spectru autist.
Cu aceasta ocazie, am surprins cateva autobuze Mercedes-Benz Citaro la Arcul de Triumf in urma cu cateva minute.
4171 + 4577
4851
Capitala Romaniai a dat curs favorabil invitatiei de se alatura actiunii "Noaptea Albastra a Autismului" pe 02 Aprilie 2019.
Evenimentul se inscrie in cadrul campaniei mondiale „Light it Up Blue”, la initiativa Asociatiei Help Autism.
Pentru al treilea an la rand, Arcul de Triumf este iluminat arhitectural in culoarea albastru pe parcursul acestei nopti.
Albastru - culoarea simbol a autismului, este in semn de solidaritate cu lupta copiilor afectati de tulburarea de spectru autist.
Cu aceasta ocazie, am surprins cateva autobuze Mercedes-Benz Citaro la Arcul de Triumf in urma cu cateva minute.
4171 + 4577
4851
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
Cristi N
Nu sunt cel mai mare fan al lui Nicusor dar la faza asta sunt 100% de acord cu el.
Sursa: link
Nu sunt cel mai mare fan al lui Nicusor dar la faza asta sunt 100% de acord cu el.
Am dat în judecată STB pentru că a refuzat să comunice informații publice privind situația defecțiunilor înregistrate la autobuzele Otokar care au fost recepționate și introduse în traficul bucureștean.
Solicitarea am făcut-o în urma defecțiunilor multiple apărute la autobuzele Otokar din trafic, unele periculoase pentru siguranța călătorilor. Calitatea autobuzelor achiziționate de Primăria Capitalei cu 400 de milioane de lei ridică multe semne de întrebare și de aceea am solicitat răspunsuri concrete de la STB.
Refuzul STB de a comunica în termen de o lună informații publice privind defecțiunile autobuzelor Otokar arată fie dispreț față de bucureșteni, fie că sunt informații care trebuie ascunse de ochii cetățenilor.
STB va fi acum obligat de justiție să comunice toate informațiile pe care încearcă să le țină departe de bucureșteni.
#DezastrulFirea #STB #Otokar
Sursa: link
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
Andrei98
Nu prea il suport pe omul ala, din cauza unor aberatii scoase de el mai de mult dar aici are dreptate. Ceea ce mai vedem noi este ceea ce au mai prins unii pasionati, sau altii interesati de situatia lor. Dupa judecata unora ceea ce nu aflam nu s-a intampalt. De Otokarul de 12m( nu i-am retinut numarul) care astepta tractarea azi la Bobocica nu s-a zis nimic, pentru ca, cum am zis mai sus nu s-a intersectat nimeni din sfera pasionatilor cu el. Si daca nu s-a zis nimic, unii vorbesc ca si cum nu s-a intamplat.
Nu prea il suport pe omul ala, din cauza unor aberatii scoase de el mai de mult dar aici are dreptate. Ceea ce mai vedem noi este ceea ce au mai prins unii pasionati, sau altii interesati de situatia lor. Dupa judecata unora ceea ce nu aflam nu s-a intampalt. De Otokarul de 12m( nu i-am retinut numarul) care astepta tractarea azi la Bobocica nu s-a zis nimic, pentru ca, cum am zis mai sus nu s-a intersectat nimeni din sfera pasionatilor cu el. Si daca nu s-a zis nimic, unii vorbesc ca si cum nu s-a intamplat.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
Cristi N
Trebuie sa fim constienti ca omul a sanctionat derapajele primariei. Nu a fortat nimeni autoritatea sa ia anumite decizii si atunci cand autoritatea devine aroganta mi se pare de bun simt sa fie trasa la raspundere chiar daca la prima vedere actiunea pare exagerata.
Trebuie sa fim constienti ca omul a sanctionat derapajele primariei. Nu a fortat nimeni autoritatea sa ia anumite decizii si atunci cand autoritatea devine aroganta mi se pare de bun simt sa fie trasa la raspundere chiar daca la prima vedere actiunea pare exagerata.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
andrei11
PTMZ și CrisiN, exagerați amândoi și mai sunteți și părtinitori.
Dacă e să fiți corecți, Nicușor Dan trebuia să ceară și lista cu defecțiunile autobuzelor Mercedes, nu numai Otokar.
Defecțiunile NU sunt multiple, ci sunt mai mediatizate decât al autobuzelor Mercedes.
Partidul care vrea să salveze Bucureștiul în acest caz se luptă cu Firea sau cu Otokarele ? Mie mi se pare că se confundă țintele.
Repet, dacă Partidul Salvatorilor nu cere și defecțiunile Mercedes - hai să spunem în primele 6 luni de funcționare - ca să avem ce compara se face de râs și produce și iritare.
PTMZ și CrisiN, exagerați amândoi și mai sunteți și părtinitori.
Dacă e să fiți corecți, Nicușor Dan trebuia să ceară și lista cu defecțiunile autobuzelor Mercedes, nu numai Otokar.
Defecțiunile NU sunt multiple, ci sunt mai mediatizate decât al autobuzelor Mercedes.
Partidul care vrea să salveze Bucureștiul în acest caz se luptă cu Firea sau cu Otokarele ? Mie mi se pare că se confundă țintele.
Repet, dacă Partidul Salvatorilor nu cere și defecțiunile Mercedes - hai să spunem în primele 6 luni de funcționare - ca să avem ce compara se face de râs și produce și iritare.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Retarderul la Otokar cred ca este aproape inexistent pentru ca nici nu se simte si nici nu se aude acel sunet specific... Au spus ca monteaza la toate maneta retarder si buton pentru frana de stationare. Pe linia 336 trag soferii de frana de mana la fiecare semafor si nici maneta retarder nu este prezenta.
Retarderul la Otokar cred ca este aproape inexistent pentru ca nici nu se simte si nici nu se aude acel sunet specific... Au spus ca monteaza la toate maneta retarder si buton pentru frana de stationare. Pe linia 336 trag soferii de frana de mana la fiecare semafor si nici maneta retarder nu este prezenta.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
punmeister
In mod normal daca treaba e pe legea 544/2001 are tot dreptul sa ceara.
La Citaro e evidenta treaba, carpelile facute fara numar dupa ce au iesit din garantie, asta pentru ca au prins cea mai neagra perioada posibila cand nu existau bani pentru piese de schimb.
Iar la Otokar e din cauza graficului absurd de livrari de 60-70 de autobuze pe luna (asta spre deosebire de 10-20 de autobuze pe luna cum era la Citaro, adica normalitate), unde treaba trebuie facuta pe repede inainte ca nu aiba parte de penalizari
In mod normal daca treaba e pe legea 544/2001 are tot dreptul sa ceara.
La Citaro e evidenta treaba, carpelile facute fara numar dupa ce au iesit din garantie, asta pentru ca au prins cea mai neagra perioada posibila cand nu existau bani pentru piese de schimb.
Iar la Otokar e din cauza graficului absurd de livrari de 60-70 de autobuze pe luna (asta spre deosebire de 10-20 de autobuze pe luna cum era la Citaro, adica normalitate), unde treaba trebuie facuta pe repede inainte ca nu aiba parte de penalizari
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
Dar poate nici nu-l folosesc, sau nici nu-l au în dotare...Sau nu știu să-l folosească, deși mă mir că ar fi prea greu de folosit...
Dar poate nici nu-l folosesc, sau nici nu-l au în dotare...Sau nu știu să-l folosească, deși mă mir că ar fi prea greu de folosit...
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
Andrei98
Nici aici nu se justifica vreo comparatie, Mercedesurile au trecut prin 13 ani de chinuri, Otokarele inca sunt noi, in garantie...
Nici aici nu se justifica vreo comparatie, Mercedesurile au trecut prin 13 ani de chinuri, Otokarele inca sunt noi, in garantie...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
andrei11
Am precizat, defecțiunile la Mercedesîn primele 6 luni de funcționare !
Am precizat, defecțiunile la Mercedesîn primele 6 luni de funcționare !
📖 Pagination options