Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale troleibuzelor
1688 posts, 497372 views
📖 Pagination options
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
De 1 luna nu ii functioneaza. 5344 si 5361 au apartul C-90 (adica cel cu care setezi firma) diferit de celălalte. A avut niste infiltratii de apa, iar de atunci nu mai sta aprins. Partea amuzanta e ca titularii cunosc o metoda de a porni firma in aceste conditii.
De 1 luna nu ii functioneaza. 5344 si 5361 au apartul C-90 (adica cel cu care setezi firma) diferit de celălalte. A avut niste infiltratii de apa, iar de atunci nu mai sta aprins. Partea amuzanta e ca titularii cunosc o metoda de a porni firma in aceste conditii.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
andrei11
Hai să vă spun una bună.
Acum vreo 3 zile l-am luat pe 5281 ( stabiliți voi ce fel de troleibuz este, de la ce depou, etc ) de la Cotroceni (jos, la gârlă ) până la Gara de Nord ( circula pe linia 62 ). Pedala de accelerație stătea tot timpul la podea, omul o acționa invers cu laba piciorului, de la podea spre sus pentru a regla viteza. Oricum am observat că în momentul în care frâna pedala o lăsa la podea, nu influența frânarea.
Hai să vă spun una bună.
Acum vreo 3 zile l-am luat pe 5281 ( stabiliți voi ce fel de troleibuz este, de la ce depou, etc ) de la Cotroceni (jos, la gârlă ) până la Gara de Nord ( circula pe linia 62 ). Pedala de accelerație stătea tot timpul la podea, omul o acționa invers cu laba piciorului, de la podea spre sus pentru a regla viteza. Oricum am observat că în momentul în care frâna pedala o lăsa la podea, nu influența frânarea.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
Se rupsese arcul de la accelerație. Se poate intampla oricand. Cel mai urat e cand se rupe cel de frana. In cazul asta, ideal este sa chemi tractarea sau sa te duci defect la depou, pe riscul tau. Masina este de la Bujoreni.
In alta ordine de idei, 5310, 5366 si 5385 sunt pe canalele de reparatie, lucrandu-se intens la ele, in special la 5385. 5350 a fost trasă pe dreapta pentru moment, alaturi de 5328 si 5389.
Se rupsese arcul de la accelerație. Se poate intampla oricand. Cel mai urat e cand se rupe cel de frana. In cazul asta, ideal este sa chemi tractarea sau sa te duci defect la depou, pe riscul tau. Masina este de la Bujoreni.
In alta ordine de idei, 5310, 5366 si 5385 sunt pe canalele de reparatie, lucrandu-se intens la ele, in special la 5385. 5350 a fost trasă pe dreapta pentru moment, alaturi de 5328 si 5389.
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
alexandru_minciu91
Stiu ca aceeasi problema o avea si 5299 in vara anului trecut, acum nu o mai are din ce am discutat cu titularul masinii care mi-a spus ca merge fara probleme.
Stiu ca aceeasi problema o avea si 5299 in vara anului trecut, acum nu o mai are din ce am discutat cu titularul masinii care mi-a spus ca merge fara probleme.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
5299 este una din cele mai bune Ikarus-uri din depou, alaturi de 5259, 5271, 5284, 5291, 5292 si 5297.
5299 este una din cele mai bune Ikarus-uri din depou, alaturi de 5259, 5271, 5284, 5291, 5292 si 5297.
- ADK
-
Posted:
-
- SirVlady
-
Posted:
-
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
5248 circula pe linia 62, iar 5250 pe 93. Ambele au probleme insa.
5248 circula pe linia 62, iar 5250 pe 93. Ambele au probleme insa.
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
alexandru_minciu91
5386 are probleme cu butoanele de actionare a usilor, am mers azi cu el si soferul mi-a spus ca toata ziua s-a chinuit cu ea. Trebuie sa apese de cateva ori ca sa se deschida.
5386 are probleme cu butoanele de actionare a usilor, am mers azi cu el si soferul mi-a spus ca toata ziua s-a chinuit cu ea. Trebuie sa apese de cateva ori ca sa se deschida.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
Problema lui 5386 este de multa vreme. De vina este computerul de bord. In lipsa unuia nou, echipajul se chinuie de luni bune. Norocul lor este ca masina este titulara pe 91, linie ce merge mai mult goala.
Problema lui 5386 este de multa vreme. De vina este computerul de bord. In lipsa unuia nou, echipajul se chinuie de luni bune. Norocul lor este ca masina este titulara pe 91, linie ce merge mai mult goala.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
5286 a fost reparata. Va reveni zilele urmatoare, maine avand ITP-ul programat.
5286 a fost reparata. Va reveni zilele urmatoare, maine avand ITP-ul programat.
- Daniel2000
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
Daniel2000
#5182 s-a defectat in Colentina, asteapta sa fie tractat.
#5182 s-a defectat in Colentina, asteapta sa fie tractat.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanța troleibuzelor STB
barbuandrei
5328 a fost reparata dupa aproximativ 2 luni de absenta. La 5286 se lucreaza la ultimele retrusuri, inainte de a fi scoasa in traseu. In schimb, 5296 si 5367 au fost trase momentan pe dreapta, 5367 avand probleme la motor. Si o surpriza placuta de notat : 5384 se afla pe canalul de reparatie, alaturi de 5310, care asteapta cateva piese. 5384 este ultimul troleibuz din cele 50 ale depoului Bujoreni ce a stat pe dreapta cel putin 4-5 ani.
5328 a fost reparata dupa aproximativ 2 luni de absenta. La 5286 se lucreaza la ultimele retrusuri, inainte de a fi scoasa in traseu. In schimb, 5296 si 5367 au fost trase momentan pe dreapta, 5367 avand probleme la motor. Si o surpriza placuta de notat : 5384 se afla pe canalul de reparatie, alaturi de 5310, care asteapta cateva piese. 5384 este ultimul troleibuz din cele 50 ale depoului Bujoreni ce a stat pe dreapta cel putin 4-5 ani.
📖 Pagination options