Topic: Tatra T4R
2772 posts, 752150 views
📖 Pagination options
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Valentin
Astazi in jurul orei 18:00 pe 3405 linia 47 tramvaiul aproape era sa rateze oprirea in penultima statie sens Ghencea, efectiv frana in cascada si aproape a ajuns cu botul in dreptul trecerii.. Mirosea intens a ceva ars, si n-a mai plecat de pe loc din prima... vatmanul a oprit si aprins din nou tramvaiul si din a doua incercare a demarat brusc (bine ca ma tineam de 2 bare) si a franat la fel.. dupa a treia incercare (a inceput sa miroasa din nou a ceva ars) a reusit vatmanul sa il faca sa demareze si am mers incet pana la Ghencea..
PS: nu e relativ recent adus de la RK?
Astazi in jurul orei 18:00 pe 3405 linia 47 tramvaiul aproape era sa rateze oprirea in penultima statie sens Ghencea, efectiv frana in cascada si aproape a ajuns cu botul in dreptul trecerii.. Mirosea intens a ceva ars, si n-a mai plecat de pe loc din prima... vatmanul a oprit si aprins din nou tramvaiul si din a doua incercare a demarat brusc (bine ca ma tineam de 2 bare) si a franat la fel.. dupa a treia incercare (a inceput sa miroasa din nou a ceva ars) a reusit vatmanul sa il faca sa demareze si am mers incet pana la Ghencea..
PS: nu e relativ recent adus de la RK?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Si 3356 are frana varza, aseara se oprea la patina. E o chestiune de timp pana cand rablele astea vor face o nenorocire...sper doar sa nu pateasca nimeni nimic.
Si 3356 are frana varza, aseara se oprea la patina. E o chestiune de timp pana cand rablele astea vor face o nenorocire...sper doar sa nu pateasca nimeni nimic.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
PTMZ
Majoritatea dintre noi nu cred că vrea Tatrele afară de pe șine. Au fost, sunt și vor fi niște tramvaie foarte bune și nu arată atât de rable precum unele tramvaie V3A-93 de la alte depouri din București. E drept, și-au trăit vremea și nu prea mai sunt foarte sigure, dar nu există alte tramvaie de capacitate mică ce le-ar putea înlocui, așa că momentan sunt soluția perfectă.
Majoritatea dintre noi nu cred că vrea Tatrele afară de pe șine. Au fost, sunt și vor fi niște tramvaie foarte bune și nu arată atât de rable precum unele tramvaie V3A-93 de la alte depouri din București. E drept, și-au trăit vremea și nu prea mai sunt foarte sigure, dar nu există alte tramvaie de capacitate mică ce le-ar putea înlocui, așa că momentan sunt soluția perfectă.
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
stefan_br
Dar niste SH-uri de capacitatea unui Bucur 1 sau poate chiar de capacitatea unui V3A nu s-ar putea gasi?..eu zic ca da. Pentru inca 5-6 ani cred ca se pot gasi la preturi decente macar 50 de vagoane care sa traga pe dreapta din tramvaiele care sunt pericol public. Dupa ce vin cele 100 de tramvaie noi se poate renunta la SH-uri si la V3A-urile vechi ramanand cu cele modernizate si tramvaiele noi. Dar asta e o ipoteza pe care primaria ar trebui sa o studieze.
Dar niste SH-uri de capacitatea unui Bucur 1 sau poate chiar de capacitatea unui V3A nu s-ar putea gasi?..eu zic ca da. Pentru inca 5-6 ani cred ca se pot gasi la preturi decente macar 50 de vagoane care sa traga pe dreapta din tramvaiele care sunt pericol public. Dupa ce vin cele 100 de tramvaie noi se poate renunta la SH-uri si la V3A-urile vechi ramanand cu cele modernizate si tramvaiele noi. Dar asta e o ipoteza pe care primaria ar trebui sa o studieze.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Desi sunt total impotriva SHurilor, da, poate fi o solutie buna, chiar si niste KT4D precum cele aduse la Oradea ar fi bune o perioada.
Desi sunt total impotriva SHurilor, da, poate fi o solutie buna, chiar si niste KT4D precum cele aduse la Oradea ar fi bune o perioada.
- punmeister
-
Posted:
-
- Tom
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Tom
Utilizator anonim wrote:Păcat că forumul acesta nu are buton de like pentru fotografie.
3383 mergea spre URAC mai devreme.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Nu le mai cantati atata prohodu' pentru ca vor circula mult si bine .
Sunt active aproape cele 25-26 de Tatre T4R ramase.
Asa cum am promis, revin cu o expozitie de ilustratii de saptamana trecuta cu tramvaiele Tatra T4R care au prins in Capitala (unele dintre ele conform istoricilor) primavara cu numarul 46
3303
3356
3359
3361
Nu le mai cantati atata prohodu' pentru ca vor circula mult si bine .
Sunt active aproape cele 25-26 de Tatre T4R ramase.
Asa cum am promis, revin cu o expozitie de ilustratii de saptamana trecuta cu tramvaiele Tatra T4R care au prins in Capitala (unele dintre ele conform istoricilor) primavara cu numarul 46
3303
3356
3359
3361
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
3373
3374
3392
3373
3374
3392
3392 departare - 30.03.2019.JPG (311.03 KB; downloaded 2728 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
cris_m
Nici cu V3A-urile alea care troncane de zici ca se rup cand franeaza sa opreasca in statie, nu mi-e rusine. Nu mai zic de rugina care le mananca, articulatii cu "aerisire" eco, roti patrate etc. A si nu ma luati ca le repara la URAC, le carpesc si pe alea pentru ca atata se mai poate face: vopsea, autocolant si linoleum peste rugina. Trebuie URGENT schimbat TOT parcul de tramvaie. Sunt mai taliban de fel, dar eu daca as fi la primarie, odata cu venirea tuturor masinilor turcoaz as baga navete pe majoritatea liniilor de tramvai care nu sunt modernizate, liniile+depourile bagate in modernizare, iar tramvaiele retrase (exceptie LF-urile sk cele modernizato-carpite in PPC-uri).
Nici cu V3A-urile alea care troncane de zici ca se rup cand franeaza sa opreasca in statie, nu mi-e rusine. Nu mai zic de rugina care le mananca, articulatii cu "aerisire" eco, roti patrate etc. A si nu ma luati ca le repara la URAC, le carpesc si pe alea pentru ca atata se mai poate face: vopsea, autocolant si linoleum peste rugina. Trebuie URGENT schimbat TOT parcul de tramvaie. Sunt mai taliban de fel, dar eu daca as fi la primarie, odata cu venirea tuturor masinilor turcoaz as baga navete pe majoritatea liniilor de tramvai care nu sunt modernizate, liniile+depourile bagate in modernizare, iar tramvaiele retrase (exceptie LF-urile sk cele modernizato-carpite in PPC-uri).
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
3400
3411
In echipa
3303+3411
3356+3400
3361+3374
3373+3411
[
3400
3411
In echipa
3303+3411
3356+3400
3361+3374
3373+3411
[
3411 bec - 30.03.2019 (2).JPG (145.26 KB; downloaded 2734 times)
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
barbuandrei
3381 a fost impins in aceasta seara catre depou. Acesta a avut probleme cu pantograful, mirosind puternic a ars in preajma vagonului in momentul intrarii in depou.
3381 a fost impins in aceasta seara catre depou. Acesta a avut probleme cu pantograful, mirosind puternic a ars in preajma vagonului in momentul intrarii in depou.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Andrei98
Daca Tatrele sunt rable inseamna ca V3A-urile sunt conserve ruginite mobile. Cand o sa reziste un V3A 40 ani fara vreo modernizare fara sa se dezmembreze din toate incheieturile mai vorbim...
Daca Tatrele sunt rable inseamna ca V3A-urile sunt conserve ruginite mobile. Cand o sa reziste un V3A 40 ani fara vreo modernizare fara sa se dezmembreze din toate incheieturile mai vorbim...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
ADK
De reamintit că tramvaiele Tatra au ajuns în această stare din cauza conducerii
Este adevărat că au un număr de ani, dar pe lângă V3A sunt super (ce mă bucuram când prindeam pe 25 Tatra, și chiar de venea V3A așteptam să vină un tramvai ).
De reamintit că tramvaiele Tatra au ajuns în această stare din cauza conducerii
Este adevărat că au un număr de ani, dar pe lângă V3A sunt super (ce mă bucuram când prindeam pe 25 Tatra, și chiar de venea V3A așteptam să vină un tramvai ).
📖 Pagination options