Topic: Otokar Kent C - 12
1491 posts, 462058 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Pai pleaca si e full la anumite ore. Zic de tronsonul Apusului - Gara. Dar ia mergeti intre 7 si 9 dimineata de exemplu pe Uverturii sens gara, sub 10 autobuze in care sunt in total 30 de calatori nu gasiti. Ca toti merg pe jos la 41 ca sa nu faca o ora doua statii. Apoi pe la 17-19 cand stau blocate de la Grant iar lumea prefera 41. Am experimentat anul trecut, cam 45 min faci de la Pasaj Grant la Ciurel seara. Da, banda unica e solutia, dar nu vad nicio perspectiva, cunoscand linia asta de prin 2003.
Pai pleaca si e full la anumite ore. Zic de tronsonul Apusului - Gara. Dar ia mergeti intre 7 si 9 dimineata de exemplu pe Uverturii sens gara, sub 10 autobuze in care sunt in total 30 de calatori nu gasiti. Ca toti merg pe jos la 41 ca sa nu faca o ora doua statii. Apoi pe la 17-19 cand stau blocate de la Grant iar lumea prefera 41. Am experimentat anul trecut, cam 45 min faci de la Pasaj Grant la Ciurel seara. Da, banda unica e solutia, dar nu vad nicio perspectiva, cunoscand linia asta de prin 2003.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
In toate liniile care prind blocaje mari calatorii coboara si merg pe jos. Dar asta nu inseamna ca circula goale mereu. Dupa mine linia lui 178 ar trebui putin scurtata deoarece este foarte lunga si prinde blocaje peste tot.
In toate liniile care prind blocaje mari calatorii coboara si merg pe jos. Dar asta nu inseamna ca circula goale mereu. Dupa mine linia lui 178 ar trebui putin scurtata deoarece este foarte lunga si prinde blocaje peste tot.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
Din partea moderatorului :
Ia treci mata la <<Propuneri>> să vedem cam cum vezi linia 178 scurtată.
Din partea moderatorului :
Ia treci mata la <<Propuneri>> să vedem cam cum vezi linia 178 scurtată.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Nenea_titi
Așa cum am zis, acel Otokar pe 178 o fi fost o scăpare, o completare de parc, nu știu. 178 nu e gol niciodată. Dar dacă vrei să ajungi de la Pod Grant la Lujerului, 41 e soluția optimă. La fel și invers. Dacă vrei să ajungi de exemplu la autogara, din Crângași soluția e 41 +25. Scurtat, ar trebui la Apusului unde a mai fost cândva. Deja până la Cartier Militari e prea de tot. 178 oricum prinde prea multe aglomerații. După pod spre Sala Palatului e mult mai lejer. Scuze de deviere.
Dar, normal mi s ar părea să împartă Otokar și Mercedes în mod egal pe linii, ca afară. Asta, linii doar cu Otokar sau doar cu Mercedes e o invenție marca STB. De exemplu în Italia multe linii le-am văzut și cu Irisbus și cu Mercedes. Aceleași linii. Cât despre calitatea autobuzelor Otokar, mie îmi plac, rămâne de văzut cum vor arăta peste 10 ani... Depinde de mentenanță. Exemple sunt în țară cu MAZ103. Pitești vs Constanța sau Brașov... Și au riguros aceeași vârstă.
...
Așa cum am zis, acel Otokar pe 178 o fi fost o scăpare, o completare de parc, nu știu. 178 nu e gol niciodată. Dar dacă vrei să ajungi de la Pod Grant la Lujerului, 41 e soluția optimă. La fel și invers. Dacă vrei să ajungi de exemplu la autogara, din Crângași soluția e 41 +25. Scurtat, ar trebui la Apusului unde a mai fost cândva. Deja până la Cartier Militari e prea de tot. 178 oricum prinde prea multe aglomerații. După pod spre Sala Palatului e mult mai lejer. Scuze de deviere.
Dar, normal mi s ar părea să împartă Otokar și Mercedes în mod egal pe linii, ca afară. Asta, linii doar cu Otokar sau doar cu Mercedes e o invenție marca STB. De exemplu în Italia multe linii le-am văzut și cu Irisbus și cu Mercedes. Aceleași linii. Cât despre calitatea autobuzelor Otokar, mie îmi plac, rămâne de văzut cum vor arăta peste 10 ani... Depinde de mentenanță. Exemple sunt în țară cu MAZ103. Pitești vs Constanța sau Brașov... Și au riguros aceeași vârstă.
...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
punmeister
Timpul sa-mi dau cu parerea dupa destule ture cu Kenturile:
+ Motoarele fasnete si silentioase
+ Materiale ok, nu am observat sa scartaie sau sa troncane in draci cum mi-am inchipuit la inceput
+ Interior bine organizat, spatiul generos de la mijloc si scaunul rabatabil au fost o surpriza placuta
+ Geamurile culisante mari si care pot fi blocate cu cheia patrata
+ Iluminarea LED puternica si omogena
+ Validatoarele Kapsch care sunt sunt la ani lumina fata de cele APtrans
+ Sistemul de informare audio si LCD-urile cu pozitia de pe traseu
+ Scaune destul de confortabile si care pot fi tapitate in viitor (asta daca se vrea)
+ Caldura buna de tot la iarna (sper sa fie asa si AC-ul la vara)
- LCD-urile par sa aiba o luminozitate destul de slaba si au acel palpait PWM
- Geamurile se deschid/inchid destul de greu (de multe ori nu reuseam sa inchid geamurile de tot)
- Aerotermele (foarte) zgomotoase cat am mers iarna
- Cam mult plastic gri in interior
- Nu exista scaune la nivel LF, cu exceptia scaunului rabatabil
- Suspensiile rigide (?), uneori ma simteam ca intr-un CAF condus pe ATP cand stateam in picioare
Timpul sa-mi dau cu parerea dupa destule ture cu Kenturile:
+ Motoarele fasnete si silentioase
+ Materiale ok, nu am observat sa scartaie sau sa troncane in draci cum mi-am inchipuit la inceput
+ Interior bine organizat, spatiul generos de la mijloc si scaunul rabatabil au fost o surpriza placuta
+ Geamurile culisante mari si care pot fi blocate cu cheia patrata
+ Iluminarea LED puternica si omogena
+ Validatoarele Kapsch care sunt sunt la ani lumina fata de cele APtrans
+ Sistemul de informare audio si LCD-urile cu pozitia de pe traseu
+ Scaune destul de confortabile si care pot fi tapitate in viitor (asta daca se vrea)
+ Caldura buna de tot la iarna (sper sa fie asa si AC-ul la vara)
- LCD-urile par sa aiba o luminozitate destul de slaba si au acel palpait PWM
- Geamurile se deschid/inchid destul de greu (de multe ori nu reuseam sa inchid geamurile de tot)
- Aerotermele (foarte) zgomotoase cat am mers iarna
- Cam mult plastic gri in interior
- Nu exista scaune la nivel LF, cu exceptia scaunului rabatabil
- Suspensiile rigide (?), uneori ma simteam ca intr-un CAF condus pe ATP cand stateam in picioare
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Calaretul
Da , acel ventilator se porneste din cabina soferului si are 2 trepte de functionare.
anndrei wrote:
178 gol , ce gluma buna!
Dupa mijlocul autobuzului spre spate exista un capac negru in plafonul autobuzului care se inchide sau se deschide. La unele functioneaza un ventilator la altele nu. Acel ventilator se porneste din cabina soferului?
Da , acel ventilator se porneste din cabina soferului si are 2 trepte de functionare.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Nenea_titi
Plusuri:
- Demaraj
- Validatoare
- Spațioase și ergonomice, iluminare, dispunere displayuri
- Confortabile, și scaunele sunt ok.
- Calitate bună a materialelor. Chiar foarte bună. Finisaje ok
- Într-adevăr foarte călduroase. Și eu sper să fie plăcută temperatura din ele la vară.
- Comportament rutier bun, mi se par parcă mai "sportive" ca Citaro.
- Spații de reclamă. În sfârșit nu se mai colantează. Sper.
- Îmi place culoarea, mai deosebită decât schemele terne, specific STB - RATB. Doar IK415 au mai ieșit din tiparul trist STB - RATB, ca și tramvaiele V3A - FAUR.
Minusuri:
- Zgomotoase, antifonare ce lasă de dorit
- Scaunele, deși comode, am senzația că sunt fragile. Spun asta deoarece eu am 106 kg, și când mă așez pe ele am senzația că se vor rupe. Nu s-a rupt niciunul, dar sunt noi. Lasă asta cu tapițate, că la vandalism nu prea rezistă și vandali sunt destui.
- Într-adevăr aerotermele sunt cam zgomotoase.
- Lămpi stop cam mici.
Sper să se comporte bine, să fie întreținute cum trebuie. Și pasagerii să devină mai civilizați, am văzut și mâzgăleli deja pe ele.
Verdict: mai bun decât mă așteptam, civilizate,
Plusuri:
- Demaraj
- Validatoare
- Spațioase și ergonomice, iluminare, dispunere displayuri
- Confortabile, și scaunele sunt ok.
- Calitate bună a materialelor. Chiar foarte bună. Finisaje ok
- Într-adevăr foarte călduroase. Și eu sper să fie plăcută temperatura din ele la vară.
- Comportament rutier bun, mi se par parcă mai "sportive" ca Citaro.
- Spații de reclamă. În sfârșit nu se mai colantează. Sper.
- Îmi place culoarea, mai deosebită decât schemele terne, specific STB - RATB. Doar IK415 au mai ieșit din tiparul trist STB - RATB, ca și tramvaiele V3A - FAUR.
Minusuri:
- Zgomotoase, antifonare ce lasă de dorit
- Scaunele, deși comode, am senzația că sunt fragile. Spun asta deoarece eu am 106 kg, și când mă așez pe ele am senzația că se vor rupe. Nu s-a rupt niciunul, dar sunt noi. Lasă asta cu tapițate, că la vandalism nu prea rezistă și vandali sunt destui.
- Într-adevăr aerotermele sunt cam zgomotoase.
- Lămpi stop cam mici.
Sper să se comporte bine, să fie întreținute cum trebuie. Și pasagerii să devină mai civilizați, am văzut și mâzgăleli deja pe ele.
Verdict: mai bun decât mă așteptam, civilizate,
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
@Pis111, acel ventilator scoate sau baga aer? Si RDS aveau chiar trei. Citaro are asa ceva?
@Pis111, acel ventilator scoate sau baga aer? Si RDS aveau chiar trei. Citaro are asa ceva?
- Aron
-
Posted:
-
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
adrian buda
De astazi autobaza Floreasca a trimis Otokare pe linia 381. Cel putin 6529 vazut de mine.
De astazi autobaza Floreasca a trimis Otokare pe linia 381. Cel putin 6529 vazut de mine.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Cateva din masinile liniei 105 si 6452 care e zilnic in 137 desi se spunea pe aici ca nu circula...
Cateva din masinile liniei 105 si 6452 care e zilnic in 137 desi se spunea pe aici ca nu circula...
DSC_1714.JPG (173.55 KB; downloaded 2774 times)
DSC_1732.JPG (157.35 KB; downloaded 2777 times)
DSC_1757.JPG (192.5 KB; downloaded 2771 times)
DSC_1761.JPG (167.07 KB; downloaded 2775 times)
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
adrian buda
- barbuandrei
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Utilizator anonim
Daca de cateva zile au inceput sa apara pe linia 105, mai recent, Kenturi 12 au inceput sa apara si pe liniile 381 si 368, toate 3 liniile urmând pe parcursul inmatricularii autobuzelor sa primeasca parc modernizat in totalitate. Deocamdata pe linia 105 avem autobuze de Ferentari, scoase din 137 unde Militari a mai preluat din ture, pe 381 si 368 avem masini de Floreasca, obtinute dupa ce Titan a preluat multe ture din 335, ramanand minoritare acolo. In urmatoarea perioada va fi completat parcul liniilor 105, 268, 368 si 381. In 268 am vazut masini de 12m desi Militari la nevoie va aduce si masini de 10m aici. Militari urmeaza sa mai primeasca masini pentru completarea parcului din 336 si 137.
Daca de cateva zile au inceput sa apara pe linia 105, mai recent, Kenturi 12 au inceput sa apara si pe liniile 381 si 368, toate 3 liniile urmând pe parcursul inmatricularii autobuzelor sa primeasca parc modernizat in totalitate. Deocamdata pe linia 105 avem autobuze de Ferentari, scoase din 137 unde Militari a mai preluat din ture, pe 381 si 368 avem masini de Floreasca, obtinute dupa ce Titan a preluat multe ture din 335, ramanand minoritare acolo. In urmatoarea perioada va fi completat parcul liniilor 105, 268, 368 si 381. In 268 am vazut masini de 12m desi Militari la nevoie va aduce si masini de 10m aici. Militari urmeaza sa mai primeasca masini pentru completarea parcului din 336 si 137.
DSC_1801.JPG (175.02 KB; downloaded 2902 times)
DSC_1822.JPG (173.17 KB; downloaded 2897 times)
DSC_1831.JPG (162.87 KB; downloaded 2903 times)
DSC_1835.JPG (162.36 KB; downloaded 2906 times)
DSC_1839.JPG (190.17 KB; downloaded 2899 times)
📖 Pagination options