Topic: Otokar Kent C - 18
315 posts, 143862 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
andrei11
Am impresia că roata remorcii are o traiectorie între roata din față și cea din mijloc, cel puțin așa era la autobuzele articulate din anii 1970 - 1980. Deci problema la unviraj dreapta este să nu atingi mașinile parcate pe stânga.
Am impresia că roata remorcii are o traiectorie între roata din față și cea din mijloc, cel puțin așa era la autobuzele articulate din anii 1970 - 1980. Deci problema la unviraj dreapta este să nu atingi mașinile parcate pe stânga.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
anndrei
Aceeasi problema se gaseste la toate: 10/12/18 metri datorita distantei mari de la ultima axa spre spatele autobuzului. (iese de ,,fund in afara" la viraje stranse).
Aceeasi problema se gaseste la toate: 10/12/18 metri datorita distantei mari de la ultima axa spre spatele autobuzului. (iese de ,,fund in afara" la viraje stranse).
- mario antonio
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
mario antonio
Da, probabil nu am fost destul de explicit, nu ma refeream la viraj in sine, ci la a "lua" acel viraj considerand si toate masinile parcate acolo (La Mama, Chocolat, rezidenti sau nu), in anumite zile/momente ale zilei. Exista cazuri in care si Citaro au dificultati.
Da, probabil nu am fost destul de explicit, nu ma refeream la viraj in sine, ci la a "lua" acel viraj considerand si toate masinile parcate acolo (La Mama, Chocolat, rezidenti sau nu), in anumite zile/momente ale zilei. Exista cazuri in care si Citaro au dificultati.
- anndrei
-
Posted:
-
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
bercenicity
Speak of the devil. Acum doua 300 si un 368 blocate de un bizon; prognoza de trenulet.
QED
Speak of the devil. Acum doua 300 si un 368 blocate de un bizon; prognoza de trenulet.
20190323_134559.jpg (173.92 KB; downloaded 5110 times)
QED
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Calaretul
Astazi au sosit si ultimile 5 Kent 18m la Autobaza Titan. Si cum un proverb romanesc spune , cel din urma va fi cel dintai , ultimul Kent 18m a primit numarul de parc 6800.
Astazi au sosit si ultimile 5 Kent 18m la Autobaza Titan. Si cum un proverb romanesc spune , cel din urma va fi cel dintai , ultimul Kent 18m a primit numarul de parc 6800.
- ByOnu
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
V2A
La cele de 10 m se pare că au aplicat deja: viewtopic.php?f=12&t=4443&start=210#p306813 .
La cele de 10 m se pare că au aplicat deja: viewtopic.php?f=12&t=4443&start=210#p306813 .
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
cris_m
Astazi mi-am confirmat anumite impresii despre acest model, avand de drum cu 335, protagonistul zilei 6802.
- motorul intr-adevar, mult mai sprinten ca la Citaro, as zice chiar prea sprinten si cam zgomotos pentru un Euro6. Puterea se vede la demaraje care sunt foarte violente, la fel sunt si franele, prea "infipte". Aici e discutabil, s-ar putea sa fie si de la modul cum conducea soferul, desi nu cred 100% in aceasta ipoteza.
- interiorul mi se pare cam ciudat organizat, unele spatii cam mari, altele prea mici. La articulatie mi se pare prea mult spatiu, spatiu care va fi ocupat cu siguranta in aglomeratie de calatori... nu stiu cat de sanatos e pentru articulatie sa aiba incarcatura mare pe ea, cu toate tehnologiile astea noi
- scaunele mi se par foarte mici si incomode (nu m-am asezat pentru 2 statii ca inca ma tin articulatiile ), mai ales cele de deasupra axei 2... asta in condtiile in care eu nu sunt ditamai omul
- deschiderea/inchiderea usilor imi aminteste de experienta de la Ploiesti cu EBD: decalate aiurea, miscarea prea lenta si parca am auzit si usor scartait
+ geamurile mari dau senzatia de lumina si cred ca si ofera aerisirea mai buna (sa vedem la vara)
+ validatoarele noi sunt mult mai ok ca cele de pe restul flotei, sper sa apara mai multe de acest fel
+ afisajele interioare si sistemul de sonorizare
Asa, una peste alta nu sunt nici petarde, dar nici avioane. Totusi, sper ca realizarea deficitara a anumitor finisaje sa fie cauzata de graba primariei de a bifa la realizari aceasta achiztie si impunerea unui termen scurt de livrare. Sunt autobuze normale, autobuze ce au reinnoit parcul regiei si care suplimenteaza liniile actuale. Ce regret, ca nu s-au cumparat mai multe articulate si ca nu s-au luat unele Hibrid in loc de Euro6 (aceeasi problema cu graba electorala...). A si nu in ultimul rand, nu conteaza ce firma sunt, ci mai degraba daca sunt curate, vin la timp etc.
Astazi mi-am confirmat anumite impresii despre acest model, avand de drum cu 335, protagonistul zilei 6802.
- motorul intr-adevar, mult mai sprinten ca la Citaro, as zice chiar prea sprinten si cam zgomotos pentru un Euro6. Puterea se vede la demaraje care sunt foarte violente, la fel sunt si franele, prea "infipte". Aici e discutabil, s-ar putea sa fie si de la modul cum conducea soferul, desi nu cred 100% in aceasta ipoteza.
- interiorul mi se pare cam ciudat organizat, unele spatii cam mari, altele prea mici. La articulatie mi se pare prea mult spatiu, spatiu care va fi ocupat cu siguranta in aglomeratie de calatori... nu stiu cat de sanatos e pentru articulatie sa aiba incarcatura mare pe ea, cu toate tehnologiile astea noi
- scaunele mi se par foarte mici si incomode (nu m-am asezat pentru 2 statii ca inca ma tin articulatiile ), mai ales cele de deasupra axei 2... asta in condtiile in care eu nu sunt ditamai omul
- deschiderea/inchiderea usilor imi aminteste de experienta de la Ploiesti cu EBD: decalate aiurea, miscarea prea lenta si parca am auzit si usor scartait
+ geamurile mari dau senzatia de lumina si cred ca si ofera aerisirea mai buna (sa vedem la vara)
+ validatoarele noi sunt mult mai ok ca cele de pe restul flotei, sper sa apara mai multe de acest fel
+ afisajele interioare si sistemul de sonorizare
Asa, una peste alta nu sunt nici petarde, dar nici avioane. Totusi, sper ca realizarea deficitara a anumitor finisaje sa fie cauzata de graba primariei de a bifa la realizari aceasta achiztie si impunerea unui termen scurt de livrare. Sunt autobuze normale, autobuze ce au reinnoit parcul regiei si care suplimenteaza liniile actuale. Ce regret, ca nu s-au cumparat mai multe articulate si ca nu s-au luat unele Hibrid in loc de Euro6 (aceeasi problema cu graba electorala...). A si nu in ultimul rand, nu conteaza ce firma sunt, ci mai degraba daca sunt curate, vin la timp etc.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
punmeister
Graficul de livrari initial era mult mai lejer, doar ca din cauza ca STB a preluat in regim de urgenta acele 67 de linii regio in August s-a marit ritmul la livrari ca altfel ne alegeam cu 350 de ture in minus pe liniile urbane.
Graficul de livrari initial era mult mai lejer, doar ca din cauza ca STB a preluat in regim de urgenta acele 67 de linii regio in August s-a marit ritmul la livrari ca altfel ne alegeam cu 350 de ture in minus pe liniile urbane.
grafic livrare.PNG (101.41 KB; downloaded 4385 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Utilizator anonim
Primaria a cerut sa le aiba pe toate pana la finalul lui mai 2019. Turcii s-au conformat si au livrat inclusiv in ianuarie si februarie.
Primaria a cerut sa le aiba pe toate pana la finalul lui mai 2019. Turcii s-au conformat si au livrat inclusiv in ianuarie si februarie.
- oc7avian
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
oc7avian
Găsit întâmplător pe reddit: într-o discuție despre autobuzele electrice din Cluj cineva a comentat despre o experiență din București. Este de astăzi. Nu au postat poze De aici am extras tot ce era relevant
Și un răspuns:
Găsit întâmplător pe reddit: într-o discuție despre autobuzele electrice din Cluj cineva a comentat despre o experiență din București. Este de astăzi. Nu au postat poze De aici am extras tot ce era relevant
Între timp, am luat linia expres de la Unirii la aeroport, cu un Otokar articulat. De la Băneasa șoferul nu reușea să egaleze din bord nivelul suspensiei pe aer astfel încât cabina din spate era foarte lăsată pe stânga și ridicată la maximum pe dreapta. În fiecare stație cobora încercând să rezolve problema, fără succes. Pe lângă asta mergeam cu max 20 la oră și motorul smuncea tot autobuzul din când în când. M-am uitat in bord la șofer, engine light on și pe avarii până la aeroport. El dădea din umeri vorbind la tel. Era foarte frustrat de situație și părea că nu s-a întâmplat pt. prima oară.
Și un răspuns:
Am fost si eu cu masina asta dimineata de la Otopeni la Unirii. E asa de la ora 6:30 AM cel putin. Nu au posibilitatea sa o inlocuiasca in timpul programului si trag asa de ea, poate, poate.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
cris_m
Si la Citaro mai dau rateuri, unele sunt foarte ridicate fie pe o parte, fie cu totul, fie sunt foarte lasate...
Si la Citaro mai dau rateuri, unele sunt foarte ridicate fie pe o parte, fie cu totul, fie sunt foarte lasate...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
anndrei
Da, dar Citaro au totusi niste ani buni vechime plus ca nu stiu cat de multe piese mai sunt originale...
Da, dar Citaro au totusi niste ani buni vechime plus ca nu stiu cat de multe piese mai sunt originale...
📖 Pagination options