Topic: Discuții diverse
4065 posts, 999191 views
📖 Pagination options
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dragos31
4352, despre care puncta V2A in urma cu cateva saptamani ca a revenit pe strazile Bucurestiului, dupa o perioada de imobilizare.
4352 - Linia 163 - Str. Ing. Pascal Cristian(Statia "Tibles") - 22 martie 2019
4352, despre care puncta V2A in urma cu cateva saptamani ca a revenit pe strazile Bucurestiului, dupa o perioada de imobilizare.
4352 - Linia 163 - Str. Ing. Pascal Cristian(Statia "Tibles") - 22 martie 2019
4352...png (1.08 MB; downloaded 2628 times)
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
adrian buda
4219 este cel de-al treilea Citaro din Depoul Berceni, insa intre timp a fost luat 4841.
4219 este cel de-al treilea Citaro din Depoul Berceni, insa intre timp a fost luat 4841.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
PTMZ
Doar ce am fost azi pe 781, și era așa o saună în cel cu care m-am întors, încât toate geamurile trebuiau să fie deschise. Șoferul a spus că nu mergea oprită căldura. Era din seria 6500, deci nu s-au depășit toate "fleacurile", care totuși contribuie la confortul și siguranța călătorilor, să nu mai zic că motorul huruie aproape mai ceva ca un RdS. Singurele lucruri care îmi plac sunt afișajele interioare și validatoarele. În rest, Mercedes este net superior Otokarelor, nu au avut ele atâtea probleme la început câte au Otokarele.
Nu e o tragedie dacă mă trezesc cu alte mărci, dar să fie cu tradiție și să aibă o calitate decentă. Și nu am nimic cu Otokar, dar cele de la București sunt un dezastru și chiar dacă modelul va fi îmbunătățit, vom rămâne cu problemele actuale mult timp de acum încolo, fiindcă este generația experiment, sau punctul zero al modelului. Autobuzele astea nu mai pleacă. Înțeleg că era o nevoie acută de autobuze noi, dar asta nu înseamnă că sunt cele mai bune.
Doar ce am fost azi pe 781, și era așa o saună în cel cu care m-am întors, încât toate geamurile trebuiau să fie deschise. Șoferul a spus că nu mergea oprită căldura. Era din seria 6500, deci nu s-au depășit toate "fleacurile", care totuși contribuie la confortul și siguranța călătorilor, să nu mai zic că motorul huruie aproape mai ceva ca un RdS. Singurele lucruri care îmi plac sunt afișajele interioare și validatoarele. În rest, Mercedes este net superior Otokarelor, nu au avut ele atâtea probleme la început câte au Otokarele.
Nu e o tragedie dacă mă trezesc cu alte mărci, dar să fie cu tradiție și să aibă o calitate decentă. Și nu am nimic cu Otokar, dar cele de la București sunt un dezastru și chiar dacă modelul va fi îmbunătățit, vom rămâne cu problemele actuale mult timp de acum încolo, fiindcă este generația experiment, sau punctul zero al modelului. Autobuzele astea nu mai pleacă. Înțeleg că era o nevoie acută de autobuze noi, dar asta nu înseamnă că sunt cele mai bune.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
aztec
Prima serie de Mercedes(E3) aveau o hiba enorma.
Geamurile mici si putine si lipsa aer conditionat.
Pt ca asa a vrut beneficiarul...sau astea erau pe stoc...sau cine stie...
Apoi si-au dat seama si au luat cu AC si geamuri mai mari....
Prima serie de Mercedes(E3) aveau o hiba enorma.
Geamurile mici si putine si lipsa aer conditionat.
Pt ca asa a vrut beneficiarul...sau astea erau pe stoc...sau cine stie...
Apoi si-au dat seama si au luat cu AC si geamuri mai mari....
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
punmeister
Si care nu pot fi blocate cu cheia patrata.
Euro 3-urile initial au venit cu geamuri rabatabile, dar si si-au dat seama ca sunt ineficiente vara, la fel cum si-a dat seama Metrorex cand au venit BM2-urile fara gauri in tavan pentru ventilatia fortata.
Si care nu pot fi blocate cu cheia patrata.
Euro 3-urile initial au venit cu geamuri rabatabile, dar si si-au dat seama ca sunt ineficiente vara, la fel cum si-a dat seama Metrorex cand au venit BM2-urile fara gauri in tavan pentru ventilatia fortata.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
andrei11
Hai să folosim cuvinte potrivite...
Aștept lista care să definească dezastrul Otokarele bucureștene...
Nu, nu e cazul să activăm pct 18 din regulament, dar expresia e fix ca Buletinul Meteo de la Romania Tv : Indiferent cum e vremea, la ei ai parte numai de temperaturi extreme. A, da, și de aer polar la sfârșitul lui Martie. Și de multe alte lucruriexagerate.
PTMZ wrote:
Și nu am nimic cu Otokar, dar cele de la București sunt un dezastru
Hai să folosim cuvinte potrivite...
Aștept lista care să definească dezastrul Otokarele bucureștene...
Nu, nu e cazul să activăm pct 18 din regulament, dar expresia e fix ca Buletinul Meteo de la Romania Tv : Indiferent cum e vremea, la ei ai parte numai de temperaturi extreme. A, da, și de aer polar la sfârșitul lui Martie. Și de multe alte lucruriexagerate.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
Valentin
Am mai auzit faza asta cu motorul galagios si nu o inteleg. Nu mi se pare deranjant si nici nu vad cu ce ar deranja un calator, sincer.. Imi aduc aminte foarte bine cand au venit Mercedes-urile si am mers pentru prima oara cu ele .. La inceput percepeam sunetul motorului (e, era diferit, ceva nou) dar in timp pur si simplu nu mai exista decat pana de curand cand mai prind unul vechi si stau si in zona capacului .. La Otokar e la fel, la inceput il percepeam si nu ma deranja, acum decat daca ma concentrez pe el il aud, daca nu, il ignor. Intr-un fel e normal ca oamenii sa fie critici la ceva nou, pentru ca au asteptarea sa mearga perfect, ca doar e nou si mai ales ca unii au "modele" de perfectiune si orice rabat de la acel model e inferior. Eu am si vorbit la telefon cu o persoana fix langa capacul de la Otokar si n-am avut probleme sa nu o aud/ sa fiu auzit, dar poate am prins eu un autobuz mai silentios..
D.p.d.v. al caldurii nu stiu ce sa zic, am prins Otokar pe 336 in care intr-adevar era ceva mai cald si sistemul functiona permanent, iar la altele functiona si probabil cand atingea o temperatura se oprea singur.. (functiona, sa zicem, in cascada).
Am mai auzit faza asta cu motorul galagios si nu o inteleg. Nu mi se pare deranjant si nici nu vad cu ce ar deranja un calator, sincer.. Imi aduc aminte foarte bine cand au venit Mercedes-urile si am mers pentru prima oara cu ele .. La inceput percepeam sunetul motorului (e, era diferit, ceva nou) dar in timp pur si simplu nu mai exista decat pana de curand cand mai prind unul vechi si stau si in zona capacului .. La Otokar e la fel, la inceput il percepeam si nu ma deranja, acum decat daca ma concentrez pe el il aud, daca nu, il ignor. Intr-un fel e normal ca oamenii sa fie critici la ceva nou, pentru ca au asteptarea sa mearga perfect, ca doar e nou si mai ales ca unii au "modele" de perfectiune si orice rabat de la acel model e inferior. Eu am si vorbit la telefon cu o persoana fix langa capacul de la Otokar si n-am avut probleme sa nu o aud/ sa fiu auzit, dar poate am prins eu un autobuz mai silentios..
D.p.d.v. al caldurii nu stiu ce sa zic, am prins Otokar pe 336 in care intr-adevar era ceva mai cald si sistemul functiona permanent, iar la altele functiona si probabil cand atingea o temperatura se oprea singur.. (functiona, sa zicem, in cascada).
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dragos31
Azi in linia 336 s-au "strecurat"(cel putin la schimbul 2) doua autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 4: 4665 si 4754 . Ambele, daca nu ma insel, au fost titulare pe aceasta linie o buna bucata de timp pana la data de 30 noiembrie 2018. Acum, probabil ca au venit sa isi ia la revedere de la acest traseu .
Azi in linia 336 s-au "strecurat"(cel putin la schimbul 2) doua autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 4: 4665 si 4754 . Ambele, daca nu ma insel, au fost titulare pe aceasta linie o buna bucata de timp pana la data de 30 noiembrie 2018. Acum, probabil ca au venit sa isi ia la revedere de la acest traseu .
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Robert24
Eu nu inteleg care este problema. Sunt autobuze? Calatorii le pot folosi? Preferati doua ture lipsa???
Eu nu inteleg care este problema. Sunt autobuze? Calatorii le pot folosi? Preferati doua ture lipsa???
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dragos31
Robert24, nu am nimic cu Mercedes-urile care apar în 336/137/335/312/etc. Din contră, chiar îmi plac Mercedes-urile, de 1000 de ori mai mult decât Otokar-ele. Doar am vrut să aduc la cunoștință membrilor forumului acest lucru.
Robert24, nu am nimic cu Mercedes-urile care apar în 336/137/335/312/etc. Din contră, chiar îmi plac Mercedes-urile, de 1000 de ori mai mult decât Otokar-ele. Doar am vrut să aduc la cunoștință membrilor forumului acest lucru.
- ADK
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Costin
Hai sa nu ne transformam in dispecerat, va rog. De altfel, nici dispecerii nu cred ca dau atata importanta tipului vehiculului...
Hai sa nu ne transformam in dispecerat, va rog. De altfel, nici dispecerii nu cred ca dau atata importanta tipului vehiculului...
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
1689
Nu inteleg, totusi, de ce se mai investesc atitia bani in GPS, aplicatii de urmarire in timp real, creat orare de functionare etc., cind nimeni nu ia nici o masura.
Nu inteleg, totusi, de ce se mai investesc atitia bani in GPS, aplicatii de urmarire in timp real, creat orare de functionare etc., cind nimeni nu ia nici o masura.
- Daniel2000
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Daniel2000
Si pe linia 682 care e de regula full Otokar se mai strecoară cate un Citaro euro 4, dar mai rar.
Dragos31 wrote:
Robert24, nu am nimic cu Mercedes-urile care apar în 336/137/335/312/etc. Din contră, chiar îmi plac Mercedes-urile, de 1000 de ori mai mult decât Otokar-ele. Doar am vrut să aduc la cunoștință membrilor forumului acest lucru.
Si pe linia 682 care e de regula full Otokar se mai strecoară cate un Citaro euro 4, dar mai rar.
📖 Pagination options