Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Achiziții de autobuze Euro 6 în perioada 2017-2020

1272 posts, 333239 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 85 86 87 88 89 90 91
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 ticker

Da, nu am vazut autobuze cu LPG :D Ramane intrebarea pentru CNG / hybrid ca solutiii la Diesel pana avem o alta tehnologie matura (full electric cu ultra mega capacitori, fuel cell etc.)

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 punmeister

Pe GPL am avut cele doua DAF-uri Berkhof Viking.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 ticker

Da le stiu. Pacat ca au fost doar 2...

Si pe vremea lu 'Ceasca erau DAC-urile cu butelie pe ele.

Costul pe km ar trebui sa fie mai mic si emisiile de CO2 cu cca 25% mai mic fata de Diesel.
In plus emisiile de NOx ar fi net mai mici.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 adila

Faptele vorbesc de la sine: nu vom avea autobuze electrice, asa cum nici transportul alternativ nu este incurajat. Nici macar pe acest forum nu este considerat o solutie transportul alternativ. Despre asta este vorba. Unde ati vazut voi ca se lucreaza la un plan pentru reducerea poluarii? In alte tari da, dar nu la noi. Noi introducem in circulatie sute de autobuze diesel in anul 2019. Masina diesel este masina preferata a romanului. Bucurestiu trebuia sa introduca de mult taxa de congestie, dar nici pana acum nu a facut-o.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 Valentin

Hmm.. Ati mai auzit de probleme "tehnice" "grave" la Otokare? Eu cel putin nu am mai vazut sau auzit( fie vorba intre noi eu n-am avut probleme cu niciunul de cand au fost bagate pe 336) .. Asta asa ca idee si mai mult pentru a atrage atentia la problema romanului si anume "orice achizitie sa fie perfecta" (aici ma refer evident la autobuze perfecte). Mai exact, vorbesc de retentia asta cand vine vorba de orice alta marca inafara de "Mercedes" sau alte marci "consacrate" .. E absurd, din punct de vedere al calatorului prioritatea nu e cum arata autobuzul sau ce marca e ci sa ajunga la timp, sa te duca unde e nevoie , sa ofere conditii (Otokarele au caldura/aer conditionat ceea ce ne lipsea cu desavarsire atunci cand au fost aduse Mercedes-urile - au sistem de informare mai bun ca cel din Mercedes - parere subiectiva) ..
Asta o zic mai mult pentru ca inca aud si surprinzator multi vorbesc din auzite ca "otokarele e proaste" si nu inteleg sincer de ce.. am intrebat diverse persoane (de la studenti la oameni maturi) si mereu autobuzele erau etichetate ca "mai proaste" ca Mercedes sau mai zgomotoase.. Cand le-am intrebat de ce cred asta nu au fost in stare sa zica de ce, doar ca "nu sunt Mercedes" , cu alte cuvinte nu sunt "de firma" ca sa zic asa. Practic, pe unii ii intereseaza pur si simplu niste lucruri lipsite de sens, nu ce conteaza cu adevarat pentru calator. Si ca sa inchei, pe mine ma intereseaza sa ajung din A in B in conditii decente/bune.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 punmeister

Valentin wrote:
Asta o zic mai mult pentru ca inca aud si surprinzator multi vorbesc din auzite ca "otokarele e proaste" si nu inteleg sincer de ce..

Simplu, pentru ca le-a luat duamna. Ma rog, si daca nu le lua ea tot s-ar fi facut galagie, doar ca rolurile ar fi fost inversate.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 Utilizator anonim

Sunt masini foarte bune si dupa cum se vede s-au depasit fleacurile cu reglat usi, caldura si alte maruntisuri. Le utilizez zilnic pe 336 si 335 in special, ba chiar la inceput evitam liniile cu Citaro :). Sunt mult mai eficiente la aglomeratie si mult mai rigide pentru conditiile din Bucuresti. E bine ca s-a mai diversificat piata fata de acum 15 ani cand toata lumea visa Mercedes, da, produs de calitate evident, dar nu e tragedie ca ne trezim si cu Otokar, Solaris, Isuzu sau alte marci.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 cris_m

Atrag atentia sa nu reincepeti discutiile inutile si interminabile ca Otokar e naspa, ca sunt proaste etc. Astfel de postari vor fi sterse de acum incolo, atata timp cat in ele nu va veti sustine punctul de vedere cu argumente obiective! Momentan, discutiile voastre se desfasoara normal, dar sa aveti in vedere sa nu intreceti masura! Multumesc!

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 adila

Autobuzele Euro 6 de la Otokar au un mare minus, cat ele de mare: Sunt Euro 6, sau altfel spus in timp ce alti cumpara autobuze electrice, noi punem in circulatie 400 de autobuze diesel in 2019.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 andrei11

Asta-i culmea, ce vrei să spui, că în anul de grație 2019 toată Europa cumpără numai electrice ? Parcă compania ta de suflet fabrică în continuare diesel și în acest an.

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 aztec

La orice tip autobuz se cumpara se gasea cate ceva de criticat...ca are sau nu are, altul era mai ieftin...ca are calitatea sub alt competitor, ca e pe gaz si nu pe electric, ca e pe electric si nu pe motorina... ca are putine sau multe locuri. Ca e scump pt ce ofera, ca are culoarea aia si nu alta.....etc.
Pana la urma.....important e sa se cumpere, sa functioneze, sa aiba minim de dotari pt secolul asta.
In rest, criticam ca asa e bine, ca prin critica poate data viitoare or sa fie mai bune...

Repet, dau doar exemplul intre Mercedes E3  fara AC si E4 cu AC.
Daca eram lesinati ca e Mercedes ....nu se critica...nu aveam AC la jumatate din ele...

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 Albert

Daimler va livra până la 950 de autobuze Mercedes Citaro în Berlin

Cea mai mare comandă din toate timpurile pentru cel mai bine vândut autobuz urban Citaro și cea mai mare comandă pusă lansată de un operator german de transport tocmai a avut loc: Berliner Verkehrsbetriebe (BVG) urmează să achiziționeze până la 950 din aceste autobuze urbane Mercedes Citaro ani.

Acordul-cadru între Daimler Bus și operatorul de transport din capitala Germaniei se încadrează în 600 de autobuze articulate și un număr maxim de 350 autobuze solo. Berliner Verkehrsbetriebe (BVG) va primi succesiv autobuzele în anii următori. Toate autobuzele Mercedes Citaro sunt echipate cu motoare de înaltă eficiență și emisii reduse, în conformitate cu cea mai recentă directivă europeană privind emisiile.

Berliner Verkehrsbetriebe BVG operează circa 1400 de autobuze pe cele 154 de trasee de autobuz. Mai mult de 300 de autobuze din acest total sunt Mercedes. Anul trecut, autobuzele BVG au transportat 441 de milioane de pasageri.

Autobuzele de la Mercedes Benz și brandurile predecesoare au tradiții de lungă durată în Berlin: autobuzele de la Daimler se află deja pe drumurile capitalei germane din anul 1905, în serviciul “Allgemeine Berliner Omnibus Aktien Gesellschaft” (ABOAG) un predecesor al actualei Berliner Verkehrsbetriebe (BVG).

Știre chiar de pe site-ul lui Utilizator anonim.Anul trecut BVG a cumpărat 950 Citaro Diesel.Da,Germania,tara aia dezvoltată care se gândește la un viitor 100% electric.Cred ca mulți de aici,dacă ar fi cumpărat si Bucureștiul 950 de Citaro ar fi facut laudat PMB zi de zi ca ce eficienti si buni sunt “experții” de acolo.Dar asa,cu 400 de Otokar diesel,facem figuri,ca de ce nu sunt electrice,ca de ce nu sunt nu stiu cum.Trebuie sa recunosc ca Otokar sunt autobuze bune,eu cel putin cred ca vor rezista bine in Bucuresti de-a lungul timpului,chiar dacă unele finisaje nu sunt chiar de cea mai buna calitate.Am văzut unele locuri in care Citaro e mai bine gândit antivandilism,dar asta e.In 2019 încă e prea devreme ca sa îți faci flota doar din autobuze electrice pentru ca nu stii cât te vor tine bateriile.Recunosc ca CNG ar fi o soluție foarte buna,poate chiar si MildHybrid,fara baterii,dar 100% electric încă nu...

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 punmeister

Ca tot ai pomenit de Berlin, singurelele achizitii non-diesel ale BVG sunt:

- 4 autobuze Solaris Urbino 12 III Electric (in circulatie din 2012)
- 15 autobuze Solaris Urbino 12 IV Electric (intrate recent)
- 15 autobuze Mercedes eCitaro (intrate recent)
- 15 autobuze Solaris Urbino 18 IV Electric Facelift (comandate recent)

Pun pariu pe orice ca si daca cumpara PMB 400 de autobuze Citaro C2 tot s-ar fi plans lumea :popa:

 


Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020 Albert

Da,da.Lumea se plange orice ai face.Daca ar fi castigat Mercedes,ar fi fost articole in toata presa ca spaga,ca multinationale,etc.Cat despre achizitiile non-diesel ale BVG,pot spune ca nu prea se pot lauda din punctul asta de vedere.Ma asteptam la mai mult,dar oricum cele 15 eCitaro sunt piesa de rezistenta.

 


Go to page:  1  ... 85 86 87 88 89 90 91
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433417 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use