Topic: Știri, noutăți, evenimente și discuții diverse
1726 posts, 440596 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: News
Dr2005
Aşa se explică încetarea activităţii pe calea ferată din zonă... în locul depozitelor petroliere au costruit Petrom City.
Aşa se explică încetarea activităţii pe calea ferată din zonă... în locul depozitelor petroliere au costruit Petrom City.
- Costin
-
Posted:
-
Re: News
Costin
Ca o curiozitate, depozitele petroliere erau ale Petrom, dar trenurile de marfa care circulau pe calea ferata industriala erau formate din vagoane cisterna ale LukOil trase de LDHuri ale GFR. Traficul era destul de imprevizibil, cu zile pauza sau cu zile in care treceau si 3 trenuri... era misto cand iti suna goarna unei locomotive chiar pe sub geam
Ca o curiozitate, depozitele petroliere erau ale Petrom, dar trenurile de marfa care circulau pe calea ferata industriala erau formate din vagoane cisterna ale LukOil trase de LDHuri ale GFR. Traficul era destul de imprevizibil, cu zile pauza sau cu zile in care treceau si 3 trenuri... era misto cand iti suna goarna unei locomotive chiar pe sub geam
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: News
Goldmund
@Cos,
cunosc si eu zona, cand am vazut-o acum 40 de ani si acum cativa ani, intre timp in care nu s-a intamplat mare lucru...
Dar nu e OMV de vina ca in zona zeci de ani nu s-a facut mai nimic. Acum sediul petrom e o oaza de modernitate si civilizatie, care insa atrage dupa sine o modernizare a intregului cartier. Iar acest fenomen e intalnit si in alte cartiere(precum Palatul Cotroceni, dupa care s-a construit zona Cotroceni...)dureaza de regula o ...generatie.Alte cartiere nu au acest noroc si le vei vedea si peste 30 de ani precum sunt azi...(v. sos.Alexandria!- ce sa faci acolo?)
@Cos,
cunosc si eu zona, cand am vazut-o acum 40 de ani si acum cativa ani, intre timp in care nu s-a intamplat mare lucru...
Dar nu e OMV de vina ca in zona zeci de ani nu s-a facut mai nimic. Acum sediul petrom e o oaza de modernitate si civilizatie, care insa atrage dupa sine o modernizare a intregului cartier. Iar acest fenomen e intalnit si in alte cartiere(precum Palatul Cotroceni, dupa care s-a construit zona Cotroceni...)dureaza de regula o ...generatie.Alte cartiere nu au acest noroc si le vei vedea si peste 30 de ani precum sunt azi...(v. sos.Alexandria!- ce sa faci acolo?)
- Goldmund
-
Posted:
-
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: News
Mircea G
Adica ? Ce nu se poate face ? Sau ce se poate face de exemplu in DrT , cartier exclusiv de bloace ? Faptul ca in unele zone s-au construit piete si magazine de tabla , cititi " moluri " , nu inseamna nici civilizatie nici ceva de bine , ci numai de rau . Aglomeratie si brambureala .
Daca este sa fim logici si corecti , tocmai zona asta privita cu superioritate de catre anumite persoane , sos Alexandria , Rahova , Ferentari este zona studiata in ultimul timp tot mai atent , zona cu cel mai mare potential de dezvoltare . De ce ? va las placerea sa descoperiti !
Goldmund wrote:
.Alte cartiere nu au acest noroc si le vei vedea si peste 30 de ani precum sunt azi...(v. sos.Alexandria!- ce sa faci acolo?)
Adica ? Ce nu se poate face ? Sau ce se poate face de exemplu in DrT , cartier exclusiv de bloace ? Faptul ca in unele zone s-au construit piete si magazine de tabla , cititi " moluri " , nu inseamna nici civilizatie nici ceva de bine , ci numai de rau . Aglomeratie si brambureala .
Daca este sa fim logici si corecti , tocmai zona asta privita cu superioritate de catre anumite persoane , sos Alexandria , Rahova , Ferentari este zona studiata in ultimul timp tot mai atent , zona cu cel mai mare potential de dezvoltare . De ce ? va las placerea sa descoperiti !
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: News
Goldmund
@MirceaG,
eu nu am nici o problema cu nici un cartier "de bloace", insa ca sa dezvolti un nou areal, cartier, zona a orasului, iti trebuie spatiu, mult spatiu si cateva proiecte "unice" precum "Petrom-city".Si mai e ceva:pretul pietei spune de fapt cat de valoros este un cartier sau altul.
Daca locuiesti pe "Alexandriei", stii tu ceva...o avea potential (eu nu stiu)si zona aia, iar eu nu am dorit sa lezez pe nimeni.Insa nordul Capitalei- o spun toti!- are potential urias.
PS
Nu am inteles "magazinele de tabla" - ce-s alea? "Buticuri"? Tarabe? "Alimentara"?-chiar, mai exista alimentarile comuniste, goale si sinistre?!
PPS
tie iti place Petrom City?
@MirceaG,
eu nu am nici o problema cu nici un cartier "de bloace", insa ca sa dezvolti un nou areal, cartier, zona a orasului, iti trebuie spatiu, mult spatiu si cateva proiecte "unice" precum "Petrom-city".Si mai e ceva:pretul pietei spune de fapt cat de valoros este un cartier sau altul.
Daca locuiesti pe "Alexandriei", stii tu ceva...o avea potential (eu nu stiu)si zona aia, iar eu nu am dorit sa lezez pe nimeni.Insa nordul Capitalei- o spun toti!- are potential urias.
PS
Nu am inteles "magazinele de tabla" - ce-s alea? "Buticuri"? Tarabe? "Alimentara"?-chiar, mai exista alimentarile comuniste, goale si sinistre?!
PPS
tie iti place Petrom City?
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: News
Mircea G
Un cartier de blocuri , gen DrT este un cartier mort deoarece nu se poate dezvolta . Asa moare , un cartier dormitor . Ca ne place sau nu este un cartier inchis , nu exista spatiu si nici posibilitatea de demolare pentru a face ceva functiuni sociale , caci acelea dau viata si personalitate unei zone . Asa ca , cu regret pt cei ce stau pe acolo , unde am stat si eu mai bine de 20 de ani , DrT este absolut mort , inchis , cu niste blocuri depasite , iesite din garantie , neintretinute . Pentru tot ce inseamna viata viata sociala ei trebuie sa se deplaseze in alte zone ....
Zona numita de mine drept Alexandria-Rahova-Ferentari , mai are o sansa zona este slab dezvoltata , predominant case si foste zone industriale , deci exista posibilitatea demolarilor , exista posibilitatea de a construi ceva , pe un teren aproape " virgin " . Nu este de neglijat nici apropierea de centru si pretul relativ scazut , inca , al terenurilor .
Mentalitatile se schimba , greu ,dar se schimba . Deja sint in curs de avizare proiecte absolut impresionante pentru zone ce au ajuns aproape de Calea Ferentari asa ca peste ceva timp , va fi mare " fita " sa lucrezi intr-un centru de afaceri din Ferentari ....
Practic noua dezvoltare impusa de vremuri si realitati , vine peste aceasta zona si momentan a ajuns la axa Sebastian -Ferentari .
Timpul viitor , o noua administratie si alte realitati sociale vor aduce in aceasta zona o dezvoltare care acum pentru multi poate parea ridicola ...
Zona de nord , artificial indopata cu steroizi imobiliari a ajuns o zona de toata jena , un amestec imposibil de " blocuri " de birouri cu case particulare , o zona efectiv destructurata , totul intretinut , pe bani grei de politica administratiiilor orasului , politica ce a oprit efectiv dezvoltarea in sudul orasului . Daca va spun numai citeva strazi ce trebuiau " taiate " pe aici , strazi ce se afla in planuri si care daca se faceau la timp , ati afla ca " facerea " lor insemna oprirea exodului in N ...
Atit am vrut sa punctez , ca zona de sud are potential , permite , si cred ca se va dezvolta firesc nu haotic ca in nord .
Din pacate cartierele dormitor asa mor ...
Despre magazinele de tabla ...este vorba de acele hiper , megamagazine , sursa de aglomeratie si stres in unele cartiere , magazine ce trebuiau scoase la periferie , pe centura ....
Un cartier de blocuri , gen DrT este un cartier mort deoarece nu se poate dezvolta . Asa moare , un cartier dormitor . Ca ne place sau nu este un cartier inchis , nu exista spatiu si nici posibilitatea de demolare pentru a face ceva functiuni sociale , caci acelea dau viata si personalitate unei zone . Asa ca , cu regret pt cei ce stau pe acolo , unde am stat si eu mai bine de 20 de ani , DrT este absolut mort , inchis , cu niste blocuri depasite , iesite din garantie , neintretinute . Pentru tot ce inseamna viata viata sociala ei trebuie sa se deplaseze in alte zone ....
Zona numita de mine drept Alexandria-Rahova-Ferentari , mai are o sansa zona este slab dezvoltata , predominant case si foste zone industriale , deci exista posibilitatea demolarilor , exista posibilitatea de a construi ceva , pe un teren aproape " virgin " . Nu este de neglijat nici apropierea de centru si pretul relativ scazut , inca , al terenurilor .
Mentalitatile se schimba , greu ,dar se schimba . Deja sint in curs de avizare proiecte absolut impresionante pentru zone ce au ajuns aproape de Calea Ferentari asa ca peste ceva timp , va fi mare " fita " sa lucrezi intr-un centru de afaceri din Ferentari ....
Practic noua dezvoltare impusa de vremuri si realitati , vine peste aceasta zona si momentan a ajuns la axa Sebastian -Ferentari .
Timpul viitor , o noua administratie si alte realitati sociale vor aduce in aceasta zona o dezvoltare care acum pentru multi poate parea ridicola ...
Zona de nord , artificial indopata cu steroizi imobiliari a ajuns o zona de toata jena , un amestec imposibil de " blocuri " de birouri cu case particulare , o zona efectiv destructurata , totul intretinut , pe bani grei de politica administratiiilor orasului , politica ce a oprit efectiv dezvoltarea in sudul orasului . Daca va spun numai citeva strazi ce trebuiau " taiate " pe aici , strazi ce se afla in planuri si care daca se faceau la timp , ati afla ca " facerea " lor insemna oprirea exodului in N ...
Atit am vrut sa punctez , ca zona de sud are potential , permite , si cred ca se va dezvolta firesc nu haotic ca in nord .
Din pacate cartierele dormitor asa mor ...
Despre magazinele de tabla ...este vorba de acele hiper , megamagazine , sursa de aglomeratie si stres in unele cartiere , magazine ce trebuiau scoase la periferie , pe centura ....
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: News
Dr2005
Nu prea sunt de acord cu ce ai scris despre Drumul Taberei... loc pentru dezvoltări imobiliare (fie ele de birouri sau de locuinţe) există:
- în locul Electrotehnicii
- în locul fostei Tricodava
- pe terenul viran al MAI de la P-ţa. Sergiu Celibidache (unde este patinuarul iarna)
- pe terenul viran de la Tricodava, unde îşi mai puneau cei din zonă legume până acum câţiva ani
- pe fostul câmp de instrucţie al Armatei de la intersecţia Prel. Ghencea cu Str. Braşov
- tot câmpul din zona Cart. Brâncuşi
În plus, există 2 mall-uri, 1 Billa, 2 Carrefour Market, centre de mobilă, de materiale de construcţii, şcoli, licee, 3 pieţe agro-alimentare, biserici, ditai parcul, o groază de locuri de joacă pentru copii şi spaţii verzi (acestea din urmă vor dispărea când se vor începe lucrările la metrou)... în plus, blocurile alea ,,triste" au fost, în mare parte, blocuri de proprietari (deci nu de chiriaşi) şi blocuri pentru Armată/Miliţie (,,F"-urile şi ,,H"-urile), deci mult mai bine făcute, inclusiv ca soluţie constructivă, respectiv beton turnat şi cărămidă (F-uri), nu prefabricate printre care scoţi mâna. Blocurile de prefabricate au apărut abia prin '85, pentru completarea spaţiilor rămase. Nu mai zic că pe locul cartierului a fost câmp, deci nu sunt tunele medievale, scheleţi şi alte chestii pe dedesubt care ar putea împiedica construcţia unor imobile noi.
A... să mai adaug şi bulevardele destul de largi (faţă de Cal. Rahovei, unde se circulă doar pe o bandă pe sens din cauza celor parcaţi)... dacă s-ar face ceva şi cu porcăria de giratoriu de la Răzoare s-ar rezolva definitiv şi problema traficului în acest cartier.
Nu prea sunt de acord cu ce ai scris despre Drumul Taberei... loc pentru dezvoltări imobiliare (fie ele de birouri sau de locuinţe) există:
- în locul Electrotehnicii
- în locul fostei Tricodava
- pe terenul viran al MAI de la P-ţa. Sergiu Celibidache (unde este patinuarul iarna)
- pe terenul viran de la Tricodava, unde îşi mai puneau cei din zonă legume până acum câţiva ani
- pe fostul câmp de instrucţie al Armatei de la intersecţia Prel. Ghencea cu Str. Braşov
- tot câmpul din zona Cart. Brâncuşi
În plus, există 2 mall-uri, 1 Billa, 2 Carrefour Market, centre de mobilă, de materiale de construcţii, şcoli, licee, 3 pieţe agro-alimentare, biserici, ditai parcul, o groază de locuri de joacă pentru copii şi spaţii verzi (acestea din urmă vor dispărea când se vor începe lucrările la metrou)... în plus, blocurile alea ,,triste" au fost, în mare parte, blocuri de proprietari (deci nu de chiriaşi) şi blocuri pentru Armată/Miliţie (,,F"-urile şi ,,H"-urile), deci mult mai bine făcute, inclusiv ca soluţie constructivă, respectiv beton turnat şi cărămidă (F-uri), nu prefabricate printre care scoţi mâna. Blocurile de prefabricate au apărut abia prin '85, pentru completarea spaţiilor rămase. Nu mai zic că pe locul cartierului a fost câmp, deci nu sunt tunele medievale, scheleţi şi alte chestii pe dedesubt care ar putea împiedica construcţia unor imobile noi.
A... să mai adaug şi bulevardele destul de largi (faţă de Cal. Rahovei, unde se circulă doar pe o bandă pe sens din cauza celor parcaţi)... dacă s-ar face ceva şi cu porcăria de giratoriu de la Răzoare s-ar rezolva definitiv şi problema traficului în acest cartier.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: News
DanCld
Nu va imbatati niciunul din voi cu apa rece. Daca iei orasul la puricat sigur gasesti campuri virane si fabrici demolate numai bune pentru proiecte imobiliare. Ce ne facem insa cu urmatoarele chestiuni, daca e sa luam doar tema "business":
1. multinationale, cladiri de birouri: - acces rapid la aeroport?
2. prestari servicii cu amanuntul (de la catering pana la super-mega-hyper magazine): - acces rapid la una sau mai multe artere importante de penetratie?
3. depozite, spatii logistice, fabrici: - acces rapid la sosele interurbane, autostrazi si posibil cai ferate?
Credeti-ma, nimeni nu da mai mult de 2 bani (la propriu) pe confortul angajatilor dpdv al accesului la locul de munca, vezi birourile din camp de la Pipera sau spre Baneasa, zone deservite jenant sau deloc de transportul in comun - sau spatiile logistice de pe A1 spre Ciorogarla.
Problema transportului in comun nu este a business-ului care isi ridica sediul pe cine stie ce parloaga; e problema primariei. Iar primaria momentan largeste strazi si intinde pasaje, nici asta cu atat de multa dedicatie fata de cat ne-am dori.
PS - tema "imobiliar ca locuinte" e moarta si ingropata si va fi asa pentru foarte multi ani; populatia scade, pretul apartamentelor pre-77 va fi in 10 ani derizoriu si pur si simplu nu va mai renta sa construiesti cartiere intregi, chiar in ipoteza in care suprafata iti apartine si scazi asta din costuri. Bine, se va mai ridica ici si colo cate un bloc, de asemenea locuinte unifamiliale se vor ridica permanent, dar nu asta e ideea.
Nu va imbatati niciunul din voi cu apa rece. Daca iei orasul la puricat sigur gasesti campuri virane si fabrici demolate numai bune pentru proiecte imobiliare. Ce ne facem insa cu urmatoarele chestiuni, daca e sa luam doar tema "business":
1. multinationale, cladiri de birouri: - acces rapid la aeroport?
2. prestari servicii cu amanuntul (de la catering pana la super-mega-hyper magazine): - acces rapid la una sau mai multe artere importante de penetratie?
3. depozite, spatii logistice, fabrici: - acces rapid la sosele interurbane, autostrazi si posibil cai ferate?
Credeti-ma, nimeni nu da mai mult de 2 bani (la propriu) pe confortul angajatilor dpdv al accesului la locul de munca, vezi birourile din camp de la Pipera sau spre Baneasa, zone deservite jenant sau deloc de transportul in comun - sau spatiile logistice de pe A1 spre Ciorogarla.
Problema transportului in comun nu este a business-ului care isi ridica sediul pe cine stie ce parloaga; e problema primariei. Iar primaria momentan largeste strazi si intinde pasaje, nici asta cu atat de multa dedicatie fata de cat ne-am dori.
PS - tema "imobiliar ca locuinte" e moarta si ingropata si va fi asa pentru foarte multi ani; populatia scade, pretul apartamentelor pre-77 va fi in 10 ani derizoriu si pur si simplu nu va mai renta sa construiesti cartiere intregi, chiar in ipoteza in care suprafata iti apartine si scazi asta din costuri. Bine, se va mai ridica ici si colo cate un bloc, de asemenea locuinte unifamiliale se vor ridica permanent, dar nu asta e ideea.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: News
Gabi23
Atat pe primul teren, unde este actualmente deschis patinuarul, cat si pe cel de vis-a vis de strandul Dr. Taberei, din apropierea Pietei Chilia Veche, nu se poate construi nimic cu fundatie solida. Din mai multe surse, am inteles ca in subteranul acestor zone se gasesc diverse galerii. Din acest motiv la suprafata nu s-a construit nimic "serios".
Dr2005 wrote:
Nu prea sunt de acord cu ce ai scris despre Drumul Taberei... loc pentru dezvoltări imobiliare (fie ele de birouri sau de locuinţe) există:
....
- pe terenul viran al MAI de la P-ţa. Sergiu Celibidache (unde este patinuarul iarna)
- pe terenul viran de la Tricodava, unde îşi mai puneau cei din zonă legume până acum câţiva ani
...
Atat pe primul teren, unde este actualmente deschis patinuarul, cat si pe cel de vis-a vis de strandul Dr. Taberei, din apropierea Pietei Chilia Veche, nu se poate construi nimic cu fundatie solida. Din mai multe surse, am inteles ca in subteranul acestor zone se gasesc diverse galerii. Din acest motiv la suprafata nu s-a construit nimic "serios".
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: News
Mircea G
Terenul dintre Dr T , Brasov si Compozitorilor ( la mine asa se numeste ) nu are probleme de " dedesupturi " . A fost tinut si rezervat in totalitate pentru functiuni sociale , un fel de centru de cartier . Acolo urma sa se construiasca primaria sectorului si alte institutii . Logic ca dupa revolutie l-au " bucatelit " ! iar acum cu noii proprietari mai greu de pus cap coada un proiect .
Terenul de vis a vis de strand , stiu ca avea destinatie un obiectiv din domeniul invatamintului ...dar aici memoria ma poate insela ....
In Dr T nu se pune pune problema de galerii deoarece totul s-a construit pe teren virgin .
Cele mai " adevarate " constructii subterane din cartier sint in parcul Moghioros , rezervoarele de apa , care sint imense , si canalul colector care trece pe Brasov si pe sub blocurile de pe Compozitorilor , blocurile de vis a vis de Drumetul .
Gabi23 wrote:
Atat pe primul teren, unde este actualmente deschis patinuarul, cat si pe cel de vis-a vis de strandul Dr. Taberei, din apropierea Pietei Chilia Veche, nu se poate construi nimic cu fundatie solida. Din mai multe surse, am inteles ca in subteranul acestor zone se gasesc diverse galerii. Din acest motiv la suprafata nu s-a construit nimic "serios".[/i]
Terenul dintre Dr T , Brasov si Compozitorilor ( la mine asa se numeste ) nu are probleme de " dedesupturi " . A fost tinut si rezervat in totalitate pentru functiuni sociale , un fel de centru de cartier . Acolo urma sa se construiasca primaria sectorului si alte institutii . Logic ca dupa revolutie l-au " bucatelit " ! iar acum cu noii proprietari mai greu de pus cap coada un proiect .
Terenul de vis a vis de strand , stiu ca avea destinatie un obiectiv din domeniul invatamintului ...dar aici memoria ma poate insela ....
In Dr T nu se pune pune problema de galerii deoarece totul s-a construit pe teren virgin .
Cele mai " adevarate " constructii subterane din cartier sint in parcul Moghioros , rezervoarele de apa , care sint imense , si canalul colector care trece pe Brasov si pe sub blocurile de pe Compozitorilor , blocurile de vis a vis de Drumetul .
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: News
Dr2005
În canalul colector de sub Str. Braşov au picat muncitorii cu tot cu utilaje când au refăcut linia 41...
Tot apropo de canalul cu pricina, e posibil ca şi pânza freatică să fie la adâncime mică în zona Str. Braşov. Blocul aflat între intersecţia cu Str. Valea Călugărească şi Prel. Ghencea are o gorază de trape şi guri de vizitare în curte.
Rămân la părerea că se pretează la construcţia unor clădiri de birouri cele 2 terenuri... o parte din angajaţi ar putea fi din zonă (deci angajatorii vor deconta mai puţină benzină), traficul nu e foarte aglomerat, sunt relativ aproape de un mall şi un magazin mare, acces la CF este, servicii de catering sunt o gorază (numai de pizza ştiu vreo 3 firme mari şi vreo 3 mici, iar McDee-ul e peste drum)... s-ar putea face orice.
În canalul colector de sub Str. Braşov au picat muncitorii cu tot cu utilaje când au refăcut linia 41...
Tot apropo de canalul cu pricina, e posibil ca şi pânza freatică să fie la adâncime mică în zona Str. Braşov. Blocul aflat între intersecţia cu Str. Valea Călugărească şi Prel. Ghencea are o gorază de trape şi guri de vizitare în curte.
Rămân la părerea că se pretează la construcţia unor clădiri de birouri cele 2 terenuri... o parte din angajaţi ar putea fi din zonă (deci angajatorii vor deconta mai puţină benzină), traficul nu e foarte aglomerat, sunt relativ aproape de un mall şi un magazin mare, acces la CF este, servicii de catering sunt o gorază (numai de pizza ştiu vreo 3 firme mari şi vreo 3 mici, iar McDee-ul e peste drum)... s-ar putea face orice.
- e87
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
e87
salut!sunt nou inregistrat pe forum, desi va urmaresc de aprox.jumatate de an.
V-as ruga sa postati (probabil subway_guru ca pe el l-am auzit scriind despre acest subiect)harta de zonare si micro-zonare seismica pentru Bucuresti. S-a folosit o asemenea harta si la Pasajul Basarb.
Am inteles ca e ceva 'semi-confidential' pentru a nu creea panica.
Pe google se gaseste ceva foarte vag. Cred ca ar fi mai multi interesati, mai ales in vederea alegerii unui cartier in care sa se mute. Personal eram tentat de zona de Nord Aviatiei - Bucurestii Noi, dar am inteles ca e cam problematica zona la seism.
salut!sunt nou inregistrat pe forum, desi va urmaresc de aprox.jumatate de an.
V-as ruga sa postati (probabil subway_guru ca pe el l-am auzit scriind despre acest subiect)harta de zonare si micro-zonare seismica pentru Bucuresti. S-a folosit o asemenea harta si la Pasajul Basarb.
Am inteles ca e ceva 'semi-confidential' pentru a nu creea panica.
Pe google se gaseste ceva foarte vag. Cred ca ar fi mai multi interesati, mai ales in vederea alegerii unui cartier in care sa se mute. Personal eram tentat de zona de Nord Aviatiei - Bucurestii Noi, dar am inteles ca e cam problematica zona la seism.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Probabil te referi la harta asta, care e cam habarnisto-pompieristica
Si mai e inca o reprezentare si mai improbabila
Pana la urma la seisme se vorbeste la nivel de falii, placi sau cel mult micro-placi, cum e situatia la nivelul Romaniei, unde lucrurile sunt destul de clare, adica tot Bucurestiul e pe portocaliu
Probabil te referi la harta asta, care e cam habarnisto-pompieristica
Si mai e inca o reprezentare si mai improbabila
Pana la urma la seisme se vorbeste la nivel de falii, placi sau cel mult micro-placi, cum e situatia la nivelul Romaniei, unde lucrurile sunt destul de clare, adica tot Bucurestiul e pe portocaliu
📖 Pagination options