Topic: Ventilatia / A.C. in metrou, tunele si statii
223 posts, 96522 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
A/C la metrou? Parca nu se justifica...( este vorba despre noile trenuri de pe M 5.1)
A/C la metrou? Parca nu se justifica...( este vorba despre noile trenuri de pe M 5.1)
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Parerea ta! Inclusiv la metroul bucurestean trebuie AC, in circumstantele prezente si de viitor!
Parerea ta! Inclusiv la metroul bucurestean trebuie AC, in circumstantele prezente si de viitor!
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
aztec
Nu este parerea lui...asa ziceau cei de la metrorex
Nu este parerea lui...asa ziceau cei de la metrorex
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Nu-i un moft in zilele noastre AC, in casa, masina si nici in transportul in comun. Daca s-au gandit la asa ceva si pentru transportul din subteran foarte bine!
Nu-i un moft in zilele noastre AC, in casa, masina si nici in transportul in comun. Daca s-au gandit la asa ceva si pentru transportul din subteran foarte bine!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
În subteran sunt alte temperaturi decât în exterior...Trebuie analizat cu profesionalism acest aspect și nu să ne dăm noi cu părerea ca și amatori...
În subteran sunt alte temperaturi decât în exterior...Trebuie analizat cu profesionalism acest aspect și nu să ne dăm noi cu părerea ca și amatori...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
@orex.
Nu este chiar deloc parerea mea, era o ironie . Citeste ce s-a postat in topicul dedicat : viewtopic.php?f=200&t=3874
@orex.
Nu este chiar deloc parerea mea, era o ironie . Citeste ce s-a postat in topicul dedicat : viewtopic.php?f=200&t=3874
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Nu pot decat sa te contrazic! La Paris, Barcelona, Madrid, acolo unde am utilizat metroul, ramele sunt cu AC. Nu inteleg de ce sa nu ne aliniem, mai cu seama ca si la noi in subteran vara nu mai este ca alta data?
Nu pot decat sa te contrazic! La Paris, Barcelona, Madrid, acolo unde am utilizat metroul, ramele sunt cu AC. Nu inteleg de ce sa nu ne aliniem, mai cu seama ca si la noi in subteran vara nu mai este ca alta data?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Din pacate trebuie sa ne multumim cu ventilatia fortata in salon
Din pacate trebuie sa ne multumim cu ventilatia fortata in salon
Screenshot_20190322-204714_Drive.jpg (406.95 KB; downloaded 4427 times)
Screenshot_20190322-205550_Drive.jpg (578.88 KB; downloaded 4407 times)
Screenshot_20190322-204801_Drive.jpg (647.73 KB; downloaded 4429 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Instalatia asta este diferita de ce avem acum ? Sau este acelasi lucru ? Ca nu imi dau seama, scrie ca are "refrigerare"...
Poate ca A/C doar este la mecanic, precum este si in prezent...Ca doar el merita...
Instalatia asta este diferita de ce avem acum ? Sau este acelasi lucru ? Ca nu imi dau seama, scrie ca are "refrigerare"...
Poate ca A/C doar este la mecanic, precum este si in prezent...Ca doar el merita...
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Nicidecum, acum e simpla ventilatie fortata! Asa cum era la Dacia, vara . In CS scrie clar refrigerare. Si pentru a fi la curent cu standardele invocate va propun sa va delectati cu detalii pe care le-am putea avea si NOI, pe viitor, pentru o calatorie civilizata https://www.rta.eu/images/stories/pdf/F ... eit_en.pdf, de care altii se bucura de peste un deceniu. Cred ca meritam!
Nicidecum, acum e simpla ventilatie fortata! Asa cum era la Dacia, vara . In CS scrie clar refrigerare. Si pentru a fi la curent cu standardele invocate va propun sa va delectati cu detalii pe care le-am putea avea si NOI, pe viitor, pentru o calatorie civilizata https://www.rta.eu/images/stories/pdf/F ... eit_en.pdf, de care altii se bucura de peste un deceniu. Cred ca meritam!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Gata, ne-am linistit. Ma si miram sa-si fi schimbat Metrorex/ consultantul parerea ca nu este nevoie de A/C la metroul din Bucuresti.
Ramane cum am stabilit. Luati un evantai cu voi...
Bine ca facem luminatoare, foarte necesare si utile ...
Gata, ne-am linistit. Ma si miram sa-si fi schimbat Metrorex/ consultantul parerea ca nu este nevoie de A/C la metroul din Bucuresti.
Ramane cum am stabilit. Luati un evantai cu voi...
Bine ca facem luminatoare, foarte necesare si utile ...
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
misterr
punmeister wrote:De ce crezi asta? Crezi că va avea posibilitatea mecanicul să intervină cumva să „păcălească” sistemul și să oprească răcirea, sau ce?
Din pacate trebuie sa ne multumim cu ventilatia fortata in salon
- Un cylon
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Un cylon
E un AC mai light, fără freon şi fără circuit închis. Răcirea e prin decompresia adiabatică a aerului folosit la ventilaţie.
Există şi la unele avioane aşa ceva.
E un AC mai light, fără freon şi fără circuit închis. Răcirea e prin decompresia adiabatică a aerului folosit la ventilaţie.
Există şi la unele avioane aşa ceva.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
misterr
De unde ai mai scos și asta?! Spune clar:
Evaporatorul (vaporizatorul) este un schimbător de căldură între agentul frigorific (care nu mai e de mult freon, pentru că nu e ecologic) și aer. Acolo are loc vaporizarea agentului frigorific, care schimbă cu aerul. Deci agentul frigorific care face destinderea (detenta) e în stare lichidă, deci nu e aer (nu se lichefiază aerul din vagon).
De unde ai mai scos și asta?! Spune clar:
Trenul va fi dotat cu sistem de ventilație forțată cu refrigerare în interiorul vagoanelor, fluxul de aer ventilat spre interiorul vagonului fiind trecut prin evaporator și astfel răcit.
Evaporatorul (vaporizatorul) este un schimbător de căldură între agentul frigorific (care nu mai e de mult freon, pentru că nu e ecologic) și aer. Acolo are loc vaporizarea agentului frigorific, care schimbă cu aerul. Deci agentul frigorific care face destinderea (detenta) e în stare lichidă, deci nu e aer (nu se lichefiază aerul din vagon).
📖 Pagination options