Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3134 posts, 874880 views
📖 Pagination options
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Nenea_titi
Mai acum ceva timp erau în BN, în spate afară :160,049, 218,098, 362 (incomplet) , 349, și erau destul de descompletate. Și mai erau dar nu vedeam numerele. Pot bănui că erau 075, 101, 318, 062,127 și care mai sunt moarte la BN. Unul din ele, nu mai știu care chiar era depozit de diverse, nu mai avea stopuri și un geam era lipsă și gaura astupata cu pungă. 160 și 049 erau destul de mâncate de rugină, boghiurile ruginite și rotile cu bandaj subțire ba chiar cu zone plate. Astea se pot repune în funcțiune? Cu costuri mici? În siguranță? Cât despre revopsire... Ce să zic... E ca și când dai un var pe casă de chirpici, peste igrasie și umezeala trasă. Deja văd că intră tare rugina în PPC uri... Maaaama.... Și când am văzut aceste tramvaie prima dată credeam că au carcasa din fibra de sticlă....
Mai acum ceva timp erau în BN, în spate afară :160,049, 218,098, 362 (incomplet) , 349, și erau destul de descompletate. Și mai erau dar nu vedeam numerele. Pot bănui că erau 075, 101, 318, 062,127 și care mai sunt moarte la BN. Unul din ele, nu mai știu care chiar era depozit de diverse, nu mai avea stopuri și un geam era lipsă și gaura astupata cu pungă. 160 și 049 erau destul de mâncate de rugină, boghiurile ruginite și rotile cu bandaj subțire ba chiar cu zone plate. Astea se pot repune în funcțiune? Cu costuri mici? În siguranță? Cât despre revopsire... Ce să zic... E ca și când dai un var pe casă de chirpici, peste igrasie și umezeala trasă. Deja văd că intră tare rugina în PPC uri... Maaaama.... Și când am văzut aceste tramvaie prima dată credeam că au carcasa din fibra de sticlă....
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
CH PPCurile, la fel ca si orice V3A, nu pot avea caroseria de fibra sau aluminiu (cum este la Bucur 1/LF) pentru ca este caroserie autoportanta. Diferenta la ele sunt capetele din fibra si zona „fustei” confectionata din aluminiu.
CH PPCurile, la fel ca si orice V3A, nu pot avea caroseria de fibra sau aluminiu (cum este la Bucur 1/LF) pentru ca este caroserie autoportanta. Diferenta la ele sunt capetele din fibra si zona „fustei” confectionata din aluminiu.
- vl273
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
vl273
Pai din alea , cel putin 098 (care ma mir ca mai exista sincer )si 049 lipsesc din 2013-2014..ar veni cam aproape 6 ani. La Victoria , erau astă vara , undeva tot in spate , cu lipsuri de pe ele: 165 , 215 , 225 si inca unul (nu i.am vazut numarul..posibil 260).Fara un RK macar , nu cred ca mai ai cum sa le "dezmortesti" in conditiile actuale. Cand o sa mai am si eu treaba prin Bucurestii Noi poate o sa trec pe langa depou sa le vad si eu (banuiesc ca se pot vedea din strada,peste gard )
Nenea_titi wrote:
Mai acum ceva timp erau în BN, în spate afară :160,049, 218,098, 362 (incomplet) , 349, și erau destul de descompletate.
Pai din alea , cel putin 098 (care ma mir ca mai exista sincer )si 049 lipsesc din 2013-2014..ar veni cam aproape 6 ani. La Victoria , erau astă vara , undeva tot in spate , cu lipsuri de pe ele: 165 , 215 , 225 si inca unul (nu i.am vazut numarul..posibil 260).Fara un RK macar , nu cred ca mai ai cum sa le "dezmortesti" in conditiile actuale. Cand o sa mai am si eu treaba prin Bucurestii Noi poate o sa trec pe langa depou sa le vad si eu (banuiesc ca se pot vedea din strada,peste gard )
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Nenea_titi
Te duci în spate. Poate au mai dispărut am văzut zilele trecute 2 tramvaie trase din depou. Eram în mașină, nu am văzut numerele. Cert e că erau roșii...
Te duci în spate. Poate au mai dispărut am văzut zilele trecute 2 tramvaie trase din depou. Eram în mașină, nu am văzut numerele. Cert e că erau roșii...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Gabi23
”Roșii” mai erau rămase 049, 055 (plecat la Militari via DRMT-URAC) și 143.
”Roșii” mai erau rămase 049, 055 (plecat la Militari via DRMT-URAC) și 143.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Nenea_titi
Acum vreo 3 luni am văzut unul roșu scos pe poarta
depoului un tramvai roșu scos cu un Ratgheber. Nu i-am văzut numărul. Era 049 în spate, și altă dată băgau unul roșu în hală, posibil să fi fost 143...l-au scos și l au băgat înapoi... Dar asta pe la sfârșitul anului trecut. Nu mai am pozele.
Acum vreo 3 luni am văzut unul roșu scos pe poarta
depoului un tramvai roșu scos cu un Ratgheber. Nu i-am văzut numărul. Era 049 în spate, și altă dată băgau unul roșu în hală, posibil să fi fost 143...l-au scos și l au băgat înapoi... Dar asta pe la sfârșitul anului trecut. Nu mai am pozele.
- vl273
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
vl273
Ca tot vorbim de Bucurestii Noi , a fost revopsit si a revenit pe traseu , tramvaiul 050!
Ca tot vorbim de Bucurestii Noi , a fost revopsit si a revenit pe traseu , tramvaiul 050!
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Nenea_titi
Tot cu facelift sovietic (stil 256)?
Pe de altă parte, bine că se repară... Stau să mă gândesc că la începutul anilor 90 era exces de tramvaie. Acum... E penurie
Tot cu facelift sovietic (stil 256)?
Pe de altă parte, bine că se repară... Stau să mă gândesc că la începutul anilor 90 era exces de tramvaie. Acum... E penurie
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
STB a semnat astazi un acord cadru pentru „contacte principale contactori 2x200A,cantit min 6854buc, max 8037 buc”, piese necesare controlerelor tramvaielor V3A. Valoare 1,03 milioane lei.
STB a semnat astazi un acord cadru pentru „contacte principale contactori 2x200A,cantit min 6854buc, max 8037 buc”, piese necesare controlerelor tramvaielor V3A. Valoare 1,03 milioane lei.
- vl273
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
vl273
Nu , are tot stilul vechi cu faruri dreptunghiulare
Nenea_titi wrote:
Tot cu facelift sovietic (stil 256)?
Nu , are tot stilul vechi cu faruri dreptunghiulare
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Nenea_titi
Mai bine... Stilul lui 256 (104,140,278) îmi dă senzația că ne întoarcem în 1960 la ITB și EP.
vl273 wrote:Nenea_titi wrote:
Tot cu facelift sovietic (stil 256)?
Nu , are tot stilul vechi cu faruri dreptunghiulare
Mai bine... Stilul lui 256 (104,140,278) îmi dă senzația că ne întoarcem în 1960 la ITB și EP.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Nenea_titi
Deci la BN, în direct de la fața locului : 362,178, B02206 (care o fi), 049 (roșu), 218. Vizibile din spate de pe Strada Hrisovului. Și mai sunt...dar nu se văd numerele, plus ce e retras prin hala. Văd că 160 și încă unul care era depozit și cu geamurile sparte acoperite cu pungi, nu mai sunt.
Deci la BN, în direct de la fața locului : 362,178, B02206 (care o fi), 049 (roșu), 218. Vizibile din spate de pe Strada Hrisovului. Și mai sunt...dar nu se văd numerele, plus ce e retras prin hala. Văd că 160 și încă unul care era depozit și cu geamurile sparte acoperite cu pungi, nu mai sunt.
- Gabi23
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Nenea_titi
A trecut la gard de curând, înseamnă. Mai acum câteva luni zburda pe 41...parcă.
A trecut la gard de curând, înseamnă. Mai acum câteva luni zburda pe 41...parcă.
📖 Pagination options