Topic: URAC - Uzina de Reparații Atelierele Centrale
205 posts, 133798 views
📖 Pagination options
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
Alea se legau cu sârmă... Erau cred că 5 km de sârmă per tramvai...e adevărat, cum necum mergeau la nivelul se învârte roata. Dar nu putem rămâne la acel nivel în secolul actual (tramvaie în care suflă vântul și în care îți cade vaselina de la uși pe haine sau uși care huruie ca la pârnaie când se deschid și care se trântesc ca la baraca muncitorilor . Și PPC și V3A-93 sunt la nivel anii 1970 cum a zis Cris.
Astea noi nu prea mai merg cu sârmă, deși se practică... Computareala, invertere, chestii socoteli. Dacia 1300 din 1970 o repara la margine de drum. Un Logan nu îl mai poți repara așa. Nici o berlină cu injecție.
Câte PPC stau și sprijină gardul sau pereții prin depouri? Mai bine de 10 astfel de agregate? Inclusiv cele retrase din cauza accidentelor.
Alea se legau cu sârmă... Erau cred că 5 km de sârmă per tramvai...e adevărat, cum necum mergeau la nivelul se învârte roata. Dar nu putem rămâne la acel nivel în secolul actual (tramvaie în care suflă vântul și în care îți cade vaselina de la uși pe haine sau uși care huruie ca la pârnaie când se deschid și care se trântesc ca la baraca muncitorilor . Și PPC și V3A-93 sunt la nivel anii 1970 cum a zis Cris.
Astea noi nu prea mai merg cu sârmă, deși se practică... Computareala, invertere, chestii socoteli. Dacia 1300 din 1970 o repara la margine de drum. Un Logan nu îl mai poți repara așa. Nici o berlină cu injecție.
Câte PPC stau și sprijină gardul sau pereții prin depouri? Mai bine de 10 astfel de agregate? Inclusiv cele retrase din cauza accidentelor.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
shoppy
URAC, intai le modernizeaza, după aceea le readuce la stadiul de legat cu sarma.
URAC, intai le modernizeaza, după aceea le readuce la stadiul de legat cu sarma.
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
ADK
Cauza defecțiunilor dese este în special proasta calitate a acestora, URACul pare (sigur defapt) să lucreze cu cei mai ieftin pe piață. Tot ce are multă electronică (și bună dar mai ales proastă) te poți aștepta ca în loc să te ajute, să te încurce. Evident, trăim în ani moderni dar decât să urci în tramvai și să se strice stația următoare că nu știu ce nu citește calculatorul... Sau că ceva s-a deșurubat, și un amărât de fir, ori s-a stricat un senzor (pe lângă celelalte 100). Personal sunt de modă veche, datorită că obiceiurile vechi (nu toate) erau mult mai bune decât ideile unora ingineri cu 7 facultăți absolvite doar pe hârtie. BLF stăteau pe dreapta din cauza electronicii, pe când V3Aurile ieșeau la orice oră pe traseu și intrau fără probleme.
Nicu24 wrote:
Se defecteaza des pentru că nu sunt făcute calumea,ce mi-ar mai place sa vad un V3A clasic pe strada ! Alea așa rudimentare cum erau cum de rezistau ani și astea modernizate se defecteaza așa des ?
Cauza defecțiunilor dese este în special proasta calitate a acestora, URACul pare (sigur defapt) să lucreze cu cei mai ieftin pe piață. Tot ce are multă electronică (și bună dar mai ales proastă) te poți aștepta ca în loc să te ajute, să te încurce. Evident, trăim în ani moderni dar decât să urci în tramvai și să se strice stația următoare că nu știu ce nu citește calculatorul... Sau că ceva s-a deșurubat, și un amărât de fir, ori s-a stricat un senzor (pe lângă celelalte 100). Personal sunt de modă veche, datorită că obiceiurile vechi (nu toate) erau mult mai bune decât ideile unora ingineri cu 7 facultăți absolvite doar pe hârtie. BLF stăteau pe dreapta din cauza electronicii, pe când V3Aurile ieșeau la orice oră pe traseu și intrau fără probleme.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
URAC nu doar lucrează cu ce e mai prost pe piață, ci și cu tehnologii demne de 1930. Materialele ieftine și proaste, mentalități de service stil chit și vopsea, debitarea tablei cu autogenul, nu laser, incapabilitatea de a proiecta un boghiu nou, că cel de V3A trebuie păstrat până la adânci bătrâneți, lucrul sub mentalitatea timpul trece leafa merge, fabricarea unu produs antic, neactual, duc la un produs nefiabil și depășit moral. În pus adăugarea de electronică pe o mecanică veche și nefiabila nu duce decât la catastrofă. E ca și când la cocioaba din paianta tu adaugi B. M. S., încălzire centrală controlată smart, precum și televizoare Oled, dar ce contează că la o ploaie mai consistentă cade pe tine...să aibă termopane, uși de metal... Dar tot o cocioaba rămâne. Tu doar eventual ai făcut o potecă de acces mai ușor... Așa și PPC. Au păstrat același tramvai doar au aplicat o metodă demnă de anii 60...încă de atunci erau tramvaie cu un segment central coborât... Restul te suiai în pod. Apreciez tentativele de modernizare. Dar din păcate transformarea V3A 93 în PPC e doar o cârpeală prin care URac își arată incapabilitatea, limita pe care nu o poate depăși. Frumos ar fi să ia o licență, și să asambleze un model de tramvai la URAC. Ar fi frumos chiar și designul lui CH-CA/PPC dar full LF. Vise taică... Deja sper prea mult...
URAC nu doar lucrează cu ce e mai prost pe piață, ci și cu tehnologii demne de 1930. Materialele ieftine și proaste, mentalități de service stil chit și vopsea, debitarea tablei cu autogenul, nu laser, incapabilitatea de a proiecta un boghiu nou, că cel de V3A trebuie păstrat până la adânci bătrâneți, lucrul sub mentalitatea timpul trece leafa merge, fabricarea unu produs antic, neactual, duc la un produs nefiabil și depășit moral. În pus adăugarea de electronică pe o mecanică veche și nefiabila nu duce decât la catastrofă. E ca și când la cocioaba din paianta tu adaugi B. M. S., încălzire centrală controlată smart, precum și televizoare Oled, dar ce contează că la o ploaie mai consistentă cade pe tine...să aibă termopane, uși de metal... Dar tot o cocioaba rămâne. Tu doar eventual ai făcut o potecă de acces mai ușor... Așa și PPC. Au păstrat același tramvai doar au aplicat o metodă demnă de anii 60...încă de atunci erau tramvaie cu un segment central coborât... Restul te suiai în pod. Apreciez tentativele de modernizare. Dar din păcate transformarea V3A 93 în PPC e doar o cârpeală prin care URac își arată incapabilitatea, limita pe care nu o poate depăși. Frumos ar fi să ia o licență, și să asambleze un model de tramvai la URAC. Ar fi frumos chiar și designul lui CH-CA/PPC dar full LF. Vise taică... Deja sper prea mult...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
cris_m
Daca ar moderniza si halele, idem depourile ar fi ceva de acest URAC, dar asa...
Daca ar moderniza si halele, idem depourile ar fi ceva de acest URAC, dar asa...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
punmeister
Singura sansa a URAC ar fi ca Astra sa castige licitatia pentru tramvaie noi si sa le construiasca aici avand in vedere ca ei ziceau ca in curand vor fi la capacitate maxima.
Utilizator anonim in 2011 zicea ca URAC + Hala Astra are o capacitate totala de productie de 60 de tramvaie pe an, deci se pot preta pe termenii foarte scurti de livrare a PMB.
Chiar sunt curios daca blonda e dispusa sa colaboreze cu Blidar si sa le dea URAC cadou in cazul in care Astra ia contractul.
cris_m wrote:
Daca ar moderniza si halele, idem depourile ar fi ceva de acest URAC, dar asa...
Singura sansa a URAC ar fi ca Astra sa castige licitatia pentru tramvaie noi si sa le construiasca aici avand in vedere ca ei ziceau ca in curand vor fi la capacitate maxima.
Utilizator anonim in 2011 zicea ca URAC + Hala Astra are o capacitate totala de productie de 60 de tramvaie pe an, deci se pot preta pe termenii foarte scurti de livrare a PMB.
Utilizator anonim wrote:
Capacitatea maxima de lucru in cadrul atelierelor Astra-RATB este de 3 vagoane pe luna / 36 vagoane pe an iar cea a RATB-URAC este de 2 vagoane pe luna / 24 vagoane pe an, deci in cazul in care ar exista o finantare si o planificare serioasa avem capacitatea reala de a produce un numar mare de vagoane in timp scurt pentru participarea la licitatii internationale si pentru modernizarea parcului circulant al RATB.
Chiar sunt curios daca blonda e dispusa sa colaboreze cu Blidar si sa le dea URAC cadou in cazul in care Astra ia contractul.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
cris_m
Tu spera in continuare, pe mine m-a convins demult care e treaba pe bune...
Tu spera in continuare, pe mine m-a convins demult care e treaba pe bune...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
andrei11
1) URAC - ul trebuie să rămână strict pentru reparații.
2) Nu mai există nicio hală de producție în fosta Uzină Malaxa ( 23 August / Republica ) ? Fabricarea tramvaielor trebuie să se desfășoare într-un loc adecvat, nu la URAC.
1) URAC - ul trebuie să rămână strict pentru reparații.
2) Nu mai există nicio hală de producție în fosta Uzină Malaxa ( 23 August / Republica ) ? Fabricarea tramvaielor trebuie să se desfășoare într-un loc adecvat, nu la URAC.
- sss
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
sss
Chiar sunt curios daca blonda e dispusa sa colaboreze cu Blidar si sa le dea URAC cadou in cazul in care Astra ia contractul.[/quote]
Nici gand, pe motiv de ''DNA vine si va ia'', Firea sufla si-n iaurt!
Chiar sunt curios daca blonda e dispusa sa colaboreze cu Blidar si sa le dea URAC cadou in cazul in care Astra ia contractul.[/quote]
Nici gand, pe motiv de ''DNA vine si va ia'', Firea sufla si-n iaurt!
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
PTMZ
Din moment ce colaborează cu Atelierele Grivița, n-ar putea fi produse acolo?
Din moment ce colaborează cu Atelierele Grivița, n-ar putea fi produse acolo?
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
SirVlady
Daca se vrea, da.
PTMZ wrote:
Din moment ce colaborează cu Atelierele Grivița, n-ar putea fi produse acolo?
Daca se vrea, da.
- 1689
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
1689
Sansa Bucurestiului de a avea din nou tramvaie decente este de a se dsprinde - odata pentru totdeauna - de productia URAC.
S-a vazut fiabilitatea si durabilitatea V3A, s-a confirmat la V3A-93 si - daca mai era nevoie - se vede la BLF.
Nu putem incheia cu experimentele si sa cumparam tramvaie, nu un produs manufacturat cu flexul si ciocanul si inchegat din chit ?
Faptul ca producatorii de renume n-au participat sau s-au retras fara prea mare tam-tam dintr-o licitatie de 100 de tramvaie, (cu potential clar de extindere in 3-5 ani) spune multe.
Ramin in competitie "titanii" (nu stiu daca harmonicile Armonia erau manufactura Arad sau Pascani, dar portofoliul Astra (tramvaie) este, intr-adevar impresionant si cu o indelungata traditie).
Cit despre nationalismele ieftine ("sa ramina banii in tara, ce noi nu putem face ?"), eu cred ca s-a vazut de suficient de multe ori pina acum rezultatul. Continuam ?
Macar daca iese Durmazlar mai exista sansa unei anulari a contractului, clauze de garantie, penalizari, ceva, pe cind cu AstRAC, cred (sper) ca va e evident cum se va incheia toata aceasta telenovela...
punmeister wrote:
[...]
Singura sansa a URAC ar fi ca Astra sa castige licitatia pentru tramvaie noi si sa le construiasca aici avand in vedere ca ei ziceau ca in curand vor fi la capacitate maxima.
Utilizator anonim in 2011 zicea ca URAC + Hala Astra are o capacitate totala de productie de 60 de tramvaie pe an, deci se pot preta pe termenii foarte scurti de livrare a PMB.Utilizator anonim wrote:
Capacitatea maxima de lucru in cadrul atelierelor Astra-RATB este de 3 vagoane pe luna / 36 vagoane pe an iar cea a RATB-URAC este de 2 vagoane pe luna / 24 vagoane pe an, deci in cazul in care ar exista o finantare si o planificare serioasa avem capacitatea reala de a produce un numar mare de vagoane in timp scurt pentru participarea la licitatii internationale si pentru modernizarea parcului circulant al RATB.
[...]
Sansa Bucurestiului de a avea din nou tramvaie decente este de a se dsprinde - odata pentru totdeauna - de productia URAC.
S-a vazut fiabilitatea si durabilitatea V3A, s-a confirmat la V3A-93 si - daca mai era nevoie - se vede la BLF.
Nu putem incheia cu experimentele si sa cumparam tramvaie, nu un produs manufacturat cu flexul si ciocanul si inchegat din chit ?
Faptul ca producatorii de renume n-au participat sau s-au retras fara prea mare tam-tam dintr-o licitatie de 100 de tramvaie, (cu potential clar de extindere in 3-5 ani) spune multe.
Ramin in competitie "titanii" (nu stiu daca harmonicile Armonia erau manufactura Arad sau Pascani, dar portofoliul Astra (tramvaie) este, intr-adevar impresionant si cu o indelungata traditie).
Cit despre nationalismele ieftine ("sa ramina banii in tara, ce noi nu putem face ?"), eu cred ca s-a vazut de suficient de multe ori pina acum rezultatul. Continuam ?
Macar daca iese Durmazlar mai exista sansa unei anulari a contractului, clauze de garantie, penalizari, ceva, pe cind cu AstRAC, cred (sper) ca va e evident cum se va incheia toata aceasta telenovela...
- Albert
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
Albert
Imperio nici măcar nu e tramvai românesc.Subansamblele sunt Siemens,iar vagonul propriu-zis e facut tot sub licența.Doar mâna de lucru e românească...
Imperio nici măcar nu e tramvai românesc.Subansamblele sunt Siemens,iar vagonul propriu-zis e facut tot sub licența.Doar mâna de lucru e românească...
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: URAC - Uzina de Reparatii Atelierele Centrale
Cristi N
As zice ca e chiar un avantaj treaba asta, sa il asambleze sub forma de kit. Ar fi sanse mai mari sa rezulte un produs fiabil si de calitate cel putin decenta.
As zice ca e chiar un avantaj treaba asta, sa il asambleze sub forma de kit. Ar fi sanse mai mari sa rezulte un produs fiabil si de calitate cel putin decenta.
📖 Pagination options