Topic: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2020)
289 posts, 100234 views
📖 Pagination options
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
abc_XC
Podul Constanta se afla sub monitorizare. Eu am vazut zilele trecute sistemul si nu stiam ce este.
Un articol despre subiect:https://a1.ro/news/social/mii-de-romani-in-pericol-zilnic-ce-au-descoperit-specialistii-la-podul-constanta-din-bucuresti-id835682.html
Podul Constanta se afla sub monitorizare. Eu am vazut zilele trecute sistemul si nu stiam ce este.
Un articol despre subiect:https://a1.ro/news/social/mii-de-romani-in-pericol-zilnic-ce-au-descoperit-specialistii-la-podul-constanta-din-bucuresti-id835682.html
Unul dintre cele mai periculoase poduri din ţară stă să cadă, iar autorităţile amână să îl repare. Au investit, în schimb, într-un sistem modern de monitorizare!
Au montat senzori care vor arăta punctele în care construcţia ar putea ceda. E însă o premieră inutilă, susţin specialiştii, care atrag atenţia că podul nerenovat de opt decenii poate cădea peste şoferi în orice clipă.
De câteva zile, pe stâlpii şi pe plafonul podului au fost montate fisurometre cu senzori. Un sistem monitorizare folosit in premieră şi care a costat CFR Infrastructură o sută de mii de euro. Ar trebui să arate în timp real care sunt punctele vulnerabile, iar funcţionarii din birouri să fie alertaţi dacă apar schimbări. Doar că în acest moment sistemul inteligent nu poate fi folosit.
În ultimul an, CFR Infrastructură a reuşit doar să cosmetizeze podul, care ar fi trebuit să intre în reparaţii încă din luna mai a anului trecut.
De atunci, angajaţii CFR au reuşit doar să mascheze fisurile cu ipsos, apoi au trasat câteva dungi roşii pentru monitorizare.
Pe sub podul Constanța din Bucureşti trec, zilnic, zeci de tramvaie, mii de maşini, dar şi pietoni. Iar pe deasupra zeci de trenuri de marfă şi de călători. De 80 de ani podul nu a mai fost reabilitat.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
TibiV
Comunicat de presă
Bucureşti, 05 aprilie 2019
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că a fost lansată licitaţia pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie a lucrărilor de reparaţii şi consolidare a podului de cale ferată de la km 4+327, situat pe magistrala Bucureşti - Constanţa.
Valoarea totală estimată a contractului este de 3.491.363 lei fără TVA, din care 101.175 lei pentru servicii de proiectare şi 3.390.188 lei fără TVA pentru execuţia lucrărilor, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat.
Termenul limită pentru primirea ofertelor este 07.05.2019, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 15.30, iar durata contractului este de 8 luni de la semnare, din care 2 luni pentru proiectare şi 6 luni pentru execuţie, la care se adaugă perioadă de garanţie a lucrărilor de 10 ani.
Dat fiind faptul că podul feroviar de la km 4+327 reprezintă un obiectiv de utilitate publică, cu o importanţă deosebită atât pentru traficul feroviar, cât şi pentru cel rutier, CFR SA a analizat şi a stabilit un program de lucrări astfel încât, în perioada execuţiei, să nu intervină modificări majore de trafic nici în circulaţia trenurilor, nici în circulaţia rutieră.
Anunţul de participare la procedura licitaţie deschisă, conţinând informaţii asupra modului de desfăşurare a procedurii, precum şi documentaţia de atribuire, sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice (SEAP/SICAP), la adresa www.e-licitatie.ro., cu nr.CN1010526/05.04.2019.
Menţionăm faptul că, în cursul anului 2018, CN CF CFR SA a urmat etapizat toate procedurile legale pentru demararea lucrărilor de reparaţii şi consolidare a acestui obiectiv.
Purtător de cuvânt CFR SA
Oana Brânzan
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/4723-5-aprilie-2019-cfr-sa-a-lansat-licitatia-pentru-lucrari-de-reparatii-la-podul-constanta
Comunicat de presă
Bucureşti, 05 aprilie 2019
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că a fost lansată licitaţia pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie a lucrărilor de reparaţii şi consolidare a podului de cale ferată de la km 4+327, situat pe magistrala Bucureşti - Constanţa.
Valoarea totală estimată a contractului este de 3.491.363 lei fără TVA, din care 101.175 lei pentru servicii de proiectare şi 3.390.188 lei fără TVA pentru execuţia lucrărilor, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat.
Termenul limită pentru primirea ofertelor este 07.05.2019, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 15.30, iar durata contractului este de 8 luni de la semnare, din care 2 luni pentru proiectare şi 6 luni pentru execuţie, la care se adaugă perioadă de garanţie a lucrărilor de 10 ani.
Dat fiind faptul că podul feroviar de la km 4+327 reprezintă un obiectiv de utilitate publică, cu o importanţă deosebită atât pentru traficul feroviar, cât şi pentru cel rutier, CFR SA a analizat şi a stabilit un program de lucrări astfel încât, în perioada execuţiei, să nu intervină modificări majore de trafic nici în circulaţia trenurilor, nici în circulaţia rutieră.
Anunţul de participare la procedura licitaţie deschisă, conţinând informaţii asupra modului de desfăşurare a procedurii, precum şi documentaţia de atribuire, sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice (SEAP/SICAP), la adresa www.e-licitatie.ro., cu nr.CN1010526/05.04.2019.
Menţionăm faptul că, în cursul anului 2018, CN CF CFR SA a urmat etapizat toate procedurile legale pentru demararea lucrărilor de reparaţii şi consolidare a acestui obiectiv.
Purtător de cuvânt CFR SA
Oana Brânzan
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/4723-5-aprilie-2019-cfr-sa-a-lansat-licitatia-pentru-lucrari-de-reparatii-la-podul-constanta
- Costin
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
Costin
A, deci nu il mai dau duamnei, sa aiba si ea in administrare un pasaj feroviar, ca pana acum nu avea?
A, deci nu il mai dau duamnei, sa aiba si ea in administrare un pasaj feroviar, ca pana acum nu avea?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
TibiV
MT este in continuare la PSD, PMB nu prea mai este la aceeasi adresa...
MT este in continuare la PSD, PMB nu prea mai este la aceeasi adresa...
- 1689
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
1689
Nu va faceti iluzii, adresa e aceeasi. Difera doar un pic parfumul.
Nu va faceti iluzii, adresa e aceeasi. Difera doar un pic parfumul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
shoppy
PMB poate pleca de la PSD dar MT niciodata; iar MT nu a spus niciodata ca ar da ceva cuiva.
PMB poate pleca de la PSD dar MT niciodata; iar MT nu a spus niciodata ca ar da ceva cuiva.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
ByOnu
Mai, dar il mai largesc sau nu?! Trebuie largit suficient de mult pentru a permite un total de 6 benzi, trotuare si piste de biciclete. Nu putem sa il modenizam doar si atat.
La Timisoara cum de a largit Robu pasajele CFR?
Mai, dar il mai largesc sau nu?! Trebuie largit suficient de mult pentru a permite un total de 6 benzi, trotuare si piste de biciclete. Nu putem sa il modenizam doar si atat.
La Timisoara cum de a largit Robu pasajele CFR?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
andrei11
Din ce se pare s-au lăsat păgubași cu lărgitul / pasajul subteran spre Chitila. La noi ca la nimenea.
Din ce se pare s-au lăsat păgubași cu lărgitul / pasajul subteran spre Chitila. La noi ca la nimenea.
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
Sorin62
O modificare a podului presupune un mecanism complex de obținerea a unei AC. În plus, cum s-ar justifica cheltuiala suplimentară, atâta vreme cât lărgirea Căii Griviței este doar la nivel de discuție? În momentul în care am avea un studiu de fezabilitate și niște indicatori tehnico-economici aprobați, s-ar putea face și asta.
ByOnu wrote:
Mai, dar il mai largesc sau nu?! Trebuie largit suficient de mult pentru a permite un total de 6 benzi, trotuare si piste de biciclete. Nu putem sa il modenizam doar si atat.
La Timisoara cum de a largit Robu pasajele CFR?
O modificare a podului presupune un mecanism complex de obținerea a unei AC. În plus, cum s-ar justifica cheltuiala suplimentară, atâta vreme cât lărgirea Căii Griviței este doar la nivel de discuție? În momentul în care am avea un studiu de fezabilitate și niște indicatori tehnico-economici aprobați, s-ar putea face și asta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
andrei11
Calea Griviței e destul de largă. Pasajul de sub pod e prea îngust, nu Calea Griviței e prea largă.
Calea Griviței e destul de largă. Pasajul de sub pod e prea îngust, nu Calea Griviței e prea largă.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
zapacitu
Bezna mintii sa il reabiliteze in forma actuala. Daca tramvaiul si vreo juma de metru pe langa reprezinta culoar unic [dar pe care nu merg trolee, no comment], atunci pentru autovehicule ramane fix o banda. Basca pietonii NU au ce cauta prin pasajul asta (sau biciclistii sau cei in carucior cu rotile), ei probabil tebuie sa topaie sus peste sine.
Faptul ca pana in prezent nu s-a facut un studiu care sa releve faptul ca ce avem acum e prea putin... antecedente la bezna mintii.
Bezna mintii sa il reabiliteze in forma actuala. Daca tramvaiul si vreo juma de metru pe langa reprezinta culoar unic [dar pe care nu merg trolee, no comment], atunci pentru autovehicule ramane fix o banda. Basca pietonii NU au ce cauta prin pasajul asta (sau biciclistii sau cei in carucior cu rotile), ei probabil tebuie sa topaie sus peste sine.
Faptul ca pana in prezent nu s-a facut un studiu care sa releve faptul ca ce avem acum e prea putin... antecedente la bezna mintii.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
andrei11
Studiul s-a făcut, există și schița cu noul pasaj, păcat că n-am copiat eu desenele în calculator. E de vreo câțiva ani propunerea.
Studiul s-a făcut, există și schița cu noul pasaj, păcat că n-am copiat eu desenele în calculator. E de vreo câțiva ani propunerea.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
aztec
execuţie a lucrărilor de reparaţii şi consolidare
Asta spune tot, pe langa costuri.
Corect ar fi sunat "punere in siguranta".
Deci, momentan NU .
execuţie a lucrărilor de reparaţii şi consolidare
Asta spune tot, pe langa costuri.
Corect ar fi sunat "punere in siguranta".
Deci, momentan NU .
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
ByOnu
Mai sus in deal la Mogosoaia cum de a mers?
Sorin, trebuie gandit in perspectiva. Pasajul are doar doua benzi pe sens, dintre care una are si linia de tramvai.
Grivita, Bucurestii Noi si Chitilei, toate au cel putin doua benzi plus tramvai. Chiar nu vedem bottleneck-ul??
Dar hai ca masinile ca masinile, dar problema mea sunt pietonii care n-au pe unde sa traverseze omeneste CF. Efectiv, orasul este taiat in doua de aceasta magistrala, iar singura poarta de trecere in afara de Poligrafiei (care este la km distanta) este aceasta bomba cu ceas.
Preabine, intr-un alt univers, CF ar fi fost introduse in subteran cu TMB-ul de pe la Dragonul Rosu pana in Grivita.
Mai sus in deal la Mogosoaia cum de a mers?
Sorin, trebuie gandit in perspectiva. Pasajul are doar doua benzi pe sens, dintre care una are si linia de tramvai.
Grivita, Bucurestii Noi si Chitilei, toate au cel putin doua benzi plus tramvai. Chiar nu vedem bottleneck-ul??
Dar hai ca masinile ca masinile, dar problema mea sunt pietonii care n-au pe unde sa traverseze omeneste CF. Efectiv, orasul este taiat in doua de aceasta magistrala, iar singura poarta de trecere in afara de Poligrafiei (care este la km distanta) este aceasta bomba cu ceas.
Preabine, intr-un alt univers, CF ar fi fost introduse in subteran cu TMB-ul de pe la Dragonul Rosu pana in Grivita.
📖 Pagination options