Topic: Tatra T4R
2763 posts, 729682 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
1689
Ma bucura optimismul Dvs., dar ma tem ca nu vad (prea multe) argumente sa-l impartasesc.
Dupa 2005, investitiile in infrastructura de tramvai au fost practic inghetate (sa lasam gardurile deoparte, astea sint doar propaganda). Urmarea se vede: Viitorului, Aerogarii si Tunari sint - practic - inutile; Buzesti Berzei leaga nimic cu niciunde (sau clasicul OR), Pasajul Basarab care se-ncheie apoteotic c-un segment de OR din '87, Iancului - Pantelimon (sa mai comentez ?) si lista poate continua...
Cit despre ce se reabilitase pina atunci, ne-am apucat de impasunat, desi orice specialist spune ca asta inseamna degradarea galopanta a terasamentului. Odata degradate, toate aceste trasee vor deveni istorie - sau ne intoarcem la limitarile de viteza de 10 km/h, ca-n vremurile "bune".
Parcul de tramvaie e la pamint: 16 tramvaie noi in 12 ani - concept si regie proprie - ghinion insa, nu (prea) rezista pe infrastructura pentru care fusesera proiectate (!!!!); in rest bagam la fiecare 10 ani in RK (de nevoie, nu datorita normelor) V3A-urile (reconstruite de noi) care se tiriie citiva ani si dupa aia sint retrase pina la urmatorul RK (noroc ca avem parc supradimensionat si ne permitem sa le rotim in ciclul RK - in trafic - retras sa rugineasca in liniste (ani de zile) - RK). Cooperativa chitu' si vopseaua are etern de lucru.
Cit despre cele 100 de tramvaie noi, in primul rind sint ca o picatura de ploaie in desert la stadiul la care este parcul, in al doilea rind nu sint decit o metoda de arde banii, nu dintr-un impuls de a moderniza parcul (si daca va-ndoiti, comparati cu viteza cu care s-a desfasurat licitatia de autobuze Diesel) si - in al treilea rind - sa vedem ce va iesi. Eu am o premonitie...
Poate mi-au scapat mie minunile (in afara faptului ca da, inca mai avem tramvai), asa ca va invit sa ma-mbarbatati.
3mil wrote:
Băieți[...] observăm dorința timidă de dezvoltare acestui mijloc de transport [...]
Ma bucura optimismul Dvs., dar ma tem ca nu vad (prea multe) argumente sa-l impartasesc.
Dupa 2005, investitiile in infrastructura de tramvai au fost practic inghetate (sa lasam gardurile deoparte, astea sint doar propaganda). Urmarea se vede: Viitorului, Aerogarii si Tunari sint - practic - inutile; Buzesti Berzei leaga nimic cu niciunde (sau clasicul OR), Pasajul Basarab care se-ncheie apoteotic c-un segment de OR din '87, Iancului - Pantelimon (sa mai comentez ?) si lista poate continua...
Cit despre ce se reabilitase pina atunci, ne-am apucat de impasunat, desi orice specialist spune ca asta inseamna degradarea galopanta a terasamentului. Odata degradate, toate aceste trasee vor deveni istorie - sau ne intoarcem la limitarile de viteza de 10 km/h, ca-n vremurile "bune".
Parcul de tramvaie e la pamint: 16 tramvaie noi in 12 ani - concept si regie proprie - ghinion insa, nu (prea) rezista pe infrastructura pentru care fusesera proiectate (!!!!); in rest bagam la fiecare 10 ani in RK (de nevoie, nu datorita normelor) V3A-urile (reconstruite de noi) care se tiriie citiva ani si dupa aia sint retrase pina la urmatorul RK (noroc ca avem parc supradimensionat si ne permitem sa le rotim in ciclul RK - in trafic - retras sa rugineasca in liniste (ani de zile) - RK). Cooperativa chitu' si vopseaua are etern de lucru.
Cit despre cele 100 de tramvaie noi, in primul rind sint ca o picatura de ploaie in desert la stadiul la care este parcul, in al doilea rind nu sint decit o metoda de arde banii, nu dintr-un impuls de a moderniza parcul (si daca va-ndoiti, comparati cu viteza cu care s-a desfasurat licitatia de autobuze Diesel) si - in al treilea rind - sa vedem ce va iesi. Eu am o premonitie...
Poate mi-au scapat mie minunile (in afara faptului ca da, inca mai avem tramvai), asa ca va invit sa ma-mbarbatati.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
alexxd_31
Tramvaiul o sa dispara in Bucuresti cand metroul o sa ii ia locul (vezi Mexico City). Bucuresti nu se poate compara cu Constanta sau alte orase mult mai mici din Romania unde chiar nu este necesara o capacitate mare de transport. Daca maine opresc toate tramvaiele orasul este paralizat.
Tramvaiul o sa dispara in Bucuresti cand metroul o sa ii ia locul (vezi Mexico City). Bucuresti nu se poate compara cu Constanta sau alte orase mult mai mici din Romania unde chiar nu este necesara o capacitate mare de transport. Daca maine opresc toate tramvaiele orasul este paralizat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Atunci e bine, ca pana atunci se vor casa si cele 100 tramvaie ce vor fi licitate in 2034 la cum merg lucrurile la Metrofail, daca or mai exista tunelele pana atunci, pe M2 am un dubiu
alexxd_31 wrote:
Tramvaiul o sa dispara in Bucuresti cand metroul o sa ii ia locul
Atunci e bine, ca pana atunci se vor casa si cele 100 tramvaie ce vor fi licitate in 2034 la cum merg lucrurile la Metrofail, daca or mai exista tunelele pana atunci, pe M2 am un dubiu
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nenea_titi
Păcat însă că nu au existat și KT4R....se adăuga un segment central LF... Și poate mai ieșea ceva
Păcat însă că nu au existat și KT4R....se adăuga un segment central LF... Și poate mai ieșea ceva
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Pana la urma au scos din vagoane de azi? Sau aparatele foto au ramas in cui, sau daca au scos, deja s-au terminat bateriile la ora asta
Pana la urma au scos din vagoane de azi? Sau aparatele foto au ramas in cui, sau daca au scos, deja s-au terminat bateriile la ora asta
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
punmeister
A existat un proiect de acest tip, doar ca se numea Bucur 1 PPC:
Nenea_titi wrote:
Păcat însă că nu au existat și KT4R....se adăuga un segment central LF... Și poate mai ieșea ceva
A existat un proiect de acest tip, doar ca se numea Bucur 1 PPC:
RF_1_724.jpg (155.82 KB; downloaded 1931 times)
RF_2_143.jpg (139.25 KB; downloaded 1933 times)
RF_3_630.jpg (140.36 KB; downloaded 1926 times)
RF_4_169.jpg (147.34 KB; downloaded 1926 times)
- V2A
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
V2A
În 47 am văzut un V3A de Militari, #265.
Utilizator anonim wrote:
Pana la urma au scos din vagoane de azi? Sau aparatele foto au ramas in cui, sau daca au scos, deja s-au terminat bateriile la ora asta
În 47 am văzut un V3A de Militari, #265.
- Victor92
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Nenea_titi
Punmeister : ar fi fost deja prea greu...plus că motoarele de tatra fac față unui vagon normal. Dacă sunt și roți pasive atunci e mai greu. Plus încă un segment e și mai rău. Doar cu 4x40kw. Daca puneau motoare mai puternice, da. Interesant că are mai mult spațiu decât v3a PPC. De orice tip. Aparent.
Punmeister : ar fi fost deja prea greu...plus că motoarele de tatra fac față unui vagon normal. Dacă sunt și roți pasive atunci e mai greu. Plus încă un segment e și mai rău. Doar cu 4x40kw. Daca puneau motoare mai puternice, da. Interesant că are mai mult spațiu decât v3a PPC. De orice tip. Aparent.
- cris_m
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Sunt la limita si la Bucur 1, se uzeaza cardanele mai repede decat la Tatra. Orice vagon pe motor de Tatra e scos din ecuatie.
Sunt la limita si la Bucur 1, se uzeaza cardanele mai repede decat la Tatra. Orice vagon pe motor de Tatra e scos din ecuatie.
- Nicu24
-
Posted:
-
📖 Pagination options