Topic: Otokar Kent C - 10
454 posts, 180373 views
📖 Pagination options
- Aron
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Aron
Am tot vrut să întreb dacă se are în vedere prelunigrea lui deaorece în toată zona aceea spre bragadiru cu vile s-a făcut alveole de stații. Sunt făcute încă de anul trecut, dau o fugă weekend-ul acesta să fac poze.
Utilizator anonim wrote:
Linia 185 va merge pana in Bragadiru in curând.
Am tot vrut să întreb dacă se are în vedere prelunigrea lui deaorece în toată zona aceea spre bragadiru cu vile s-a făcut alveole de stații. Sunt făcute încă de anul trecut, dau o fugă weekend-ul acesta să fac poze.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Utilizator anonim
Din data de 20 va merge la Bragadiru conform ultimelor informatii primite.
Din data de 20 va merge la Bragadiru conform ultimelor informatii primite.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Dragos31
6339
P.S.: Din ce scrie in ultimele doua pagini din acest topic, in 106 a fost unul - 6339, in 185 au fost doua - 6337 si 6338. Probabil ca si in 221 a fost unul. Cert e ca azi pe la 18:30 in Autobaza Militari mai erau doua masini, probabil pentru N115
6339
P.S.: Din ce scrie in ultimele doua pagini din acest topic, in 106 a fost unul - 6339, in 185 au fost doua - 6337 si 6338. Probabil ca si in 221 a fost unul. Cert e ca azi pe la 18:30 in Autobaza Militari mai erau doua masini, probabil pentru N115
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Nenea_titi
Și pe 162 și 163 ar fi potrivite Otokar C10. Astea umblă mai mult goale... Și când vin, vin legate. Un 162 cu un 163 în spate... Apoi un 162 legat de un 178 apoi un 163 legat de un 178...apoi după ce stai de ți se ia la 178 apar 162 și 163 legate și aproape goale...de aceea zic că totuși C10 ar fi potrivite pe 162 și 163, astfel eliberând un autobuz mare pentru linii care chiar au nevoie. Nu ar fi rău nici 178 cu C18, deoarece e foarte aglomerat, dar asta e altă poveste.
Și pe 162 și 163 ar fi potrivite Otokar C10. Astea umblă mai mult goale... Și când vin, vin legate. Un 162 cu un 163 în spate... Apoi un 162 legat de un 178 apoi un 163 legat de un 178...apoi după ce stai de ți se ia la 178 apar 162 și 163 legate și aproape goale...de aceea zic că totuși C10 ar fi potrivite pe 162 și 163, astfel eliberând un autobuz mare pentru linii care chiar au nevoie. Nu ar fi rău nici 178 cu C18, deoarece e foarte aglomerat, dar asta e altă poveste.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
SirVlady
Just flying dreams.
162 si 163 nu vor primi Otokar, din prisma faptului ca circula tocmai in fundul Giulestiului, si acolo sunt foarte multi cetateni dubiosi, si nici infrastructura nu o duce mai bine, si decat sa distruga niste autobuze noi, mai bine pas.
Otokar 18 pe 178 nici nu o sa vedem, linia in sine nu primeste nici Otokar 12, desi circula prin niste zone mult mai decente.
Just flying dreams.
162 si 163 nu vor primi Otokar, din prisma faptului ca circula tocmai in fundul Giulestiului, si acolo sunt foarte multi cetateni dubiosi, si nici infrastructura nu o duce mai bine, si decat sa distruga niste autobuze noi, mai bine pas.
Otokar 18 pe 178 nici nu o sa vedem, linia in sine nu primeste nici Otokar 12, desi circula prin niste zone mult mai decente.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Nenea_titi
Ce pot să zic cu cetățenii dubioși, mi se pare că sunt mai mulți pe zona Unirii, Sf Vineri, Lacul Tei - Maica Domnului, și Colentina pe unde merge 682, decât Giulesti. Nu mai zic de N110, linia de noapte care merge până la capul lui 11, că e dotată cu C10 și mi se pare că a mers și până aproape de capul lui 163. Drumul pe unde merge 162 e foarte bun. 178 nu e decentă, e linie chiar foarte bună, păcat că e lăsată de izbeliște, ca parc rulant și număr de mașini alocate. Nu plâng că în Crângași nu sunt Otokar, sunt pe 601. Doar ziceam că pentru 163 cel puțin care e decentă se pot pune otokar C10, mai ales că la nici un punct al zilei nu s-ar umple. Și 125 e cam ciudată, am mers pe linia asta și sincer nu vreau să mai am nevoie vreodată de ea...
Ce pot să zic cu cetățenii dubioși, mi se pare că sunt mai mulți pe zona Unirii, Sf Vineri, Lacul Tei - Maica Domnului, și Colentina pe unde merge 682, decât Giulesti. Nu mai zic de N110, linia de noapte care merge până la capul lui 11, că e dotată cu C10 și mi se pare că a mers și până aproape de capul lui 163. Drumul pe unde merge 162 e foarte bun. 178 nu e decentă, e linie chiar foarte bună, păcat că e lăsată de izbeliște, ca parc rulant și număr de mașini alocate. Nu plâng că în Crângași nu sunt Otokar, sunt pe 601. Doar ziceam că pentru 163 cel puțin care e decentă se pot pune otokar C10, mai ales că la nici un punct al zilei nu s-ar umple. Și 125 e cam ciudată, am mers pe linia asta și sincer nu vreau să mai am nevoie vreodată de ea...
- adrian buda
-
Posted:
-
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
barbuandrei
178 are 24 de ture. Linia nu este lasata de izbeliste privind numarul de ture. Ar fii meritat Otokar 12m, dar nu sunt suficiente. De Otokar de 18m nu se pune problema, deoarece nu ar avea posibilitatea sa intoarca la Sala Palatului.
178 are 24 de ture. Linia nu este lasata de izbeliste privind numarul de ture. Ar fii meritat Otokar 12m, dar nu sunt suficiente. De Otokar de 18m nu se pune problema, deoarece nu ar avea posibilitatea sa intoarca la Sala Palatului.
- punmeister
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Utilizator anonim
178 din pacate mai mult de jumatate din program sta pe loc, pe Uverturii - Pasaj Grant si invers. Daca chiar vrei sa te misti, e total de evitat la orele de varf.
178 din pacate mai mult de jumatate din program sta pe loc, pe Uverturii - Pasaj Grant si invers. Daca chiar vrei sa te misti, e total de evitat la orele de varf.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Nenea_titi
Eu doar vroiam să zic de C10 pe 162 și 163, având în vedere că pe liniile N110 din zona aia sunt C10. Și ar fi un soi de eficientizare, de ce să se țină un ditai autobuzul pe niște linii parțial pline la ore de vârf. Referitor la 178,zic lăsate de izbeliște deoarece deși nu e o linie rea, au lăsat de Simon pe ea până târziu și chiar cele mai hodorogite și cu sasiu rupt, și mai demult în 1992 sau de genul, pe linia asta mergeai IK4. De Simon a primit în noiembrie 1996 parțial și din februarie 1997 total. Dar e prost gestionata. Ca o părere despre C10, sunt foarte bune și laud inițiativa aceasta de a introduce autobuze scurte pe linii cu trafic redus. De exemplu pe 106 e perfect...mai ales pe străduțele alea.
Eu doar vroiam să zic de C10 pe 162 și 163, având în vedere că pe liniile N110 din zona aia sunt C10. Și ar fi un soi de eficientizare, de ce să se țină un ditai autobuzul pe niște linii parțial pline la ore de vârf. Referitor la 178,zic lăsate de izbeliște deoarece deși nu e o linie rea, au lăsat de Simon pe ea până târziu și chiar cele mai hodorogite și cu sasiu rupt, și mai demult în 1992 sau de genul, pe linia asta mergeai IK4. De Simon a primit în noiembrie 1996 parțial și din februarie 1997 total. Dar e prost gestionata. Ca o părere despre C10, sunt foarte bune și laud inițiativa aceasta de a introduce autobuze scurte pe linii cu trafic redus. De exemplu pe 106 e perfect...mai ales pe străduțele alea.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Utilizator anonim
Un 10 la Basarab, cel mai probabil din 196.
Un 10 la Basarab, cel mai probabil din 196.
DSC_1372.JPG (251.48 KB; downloaded 3016 times)
- dany
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
dany
A pomenit Adrian de el. Pe langa el am mai vazut unul pe 196 tot din seria 633x
adrian buda wrote:
6332 este al autobazei Nordului, astazi pe linia 196.
A pomenit Adrian de el. Pe langa el am mai vazut unul pe 196 tot din seria 633x
- adrian buda
-
Posted:
-
📖 Pagination options