Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"
4410 posts, 1020090 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
cris_m
Si nu i-au facut nimic? Gen dus la Obregia la un control psihiatric?
misterr wrote:
Un bărbat a aruncat cu cărămizi în trecători de pe o clădire din Capitală
Click pe imagine pentru video:
Incident neobişnuit în sectorul 2 al Capitalei.
Un bărbat s-a urcat luni dimineaţă, în jurul orei 7:30, pe o clădire de pe bulevardul Pache Protopopescu din Bucureşti şi a început să strige şi să arunce cu cărămizi şi alte obiecte în trecători.
Poliţia a restricţionat traficul în zonă. Iniţial s-a crezut că vrea să se sinucidă. În final, omul a fost convins să se dea jos.
Si nu i-au facut nimic? Gen dus la Obregia la un control psihiatric?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
Hei ! În Societatea Globală a Secolului XXI persoanele cu dezabilități au drepturi, nu obligații ( discriminare pozitivă ).
Hei ! În Societatea Globală a Secolului XXI persoanele cu dezabilități au drepturi, nu obligații ( discriminare pozitivă ).
- GPS
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
GPS
Păi pe la ora 8:00 se terminase povestea, după ce a blocat 7 tramvaie și 15 autobuze...
cris_m wrote:
Si nu i-au facut nimic? Gen dus la Obregia la un control psihiatric?
Păi pe la ora 8:00 se terminase povestea, după ce a blocat 7 tramvaie și 15 autobuze...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Utilizator anonim
Pacat ca nu eram in zona ca il ocheam eu cu vreo caramida din aia. De aici si lentoarea autoritatilor, pierzi nu stiu cat sa negociezi cu un dement.
GPS wrote:cris_m wrote:
Si nu i-au facut nimic? Gen dus la Obregia la un control psihiatric?
Păi pe la ora 8:00 se terminase povestea, după ce a blocat 7 tramvaie și 15 autobuze...
Pacat ca nu eram in zona ca il ocheam eu cu vreo caramida din aia. De aici si lentoarea autoritatilor, pierzi nu stiu cat sa negociezi cu un dement.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
1689
?!??
(citarea e intentionata)
Utilizator anonim wrote:
Pacat ca nu eram in zona ca il ocheam eu cu vreo caramida din aia. De aici si lentoarea autoritatilor, pierzi nu stiu cat sa negociezi cu un dement.
?!??
(citarea e intentionata)
- Tom
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Tom
Din păcate, Utilizator anonim are dreptate.
Un paradox al capitalismului globalist. Într'o lume în care fiecare metru pătrat este considerat valorificabil, iar oamenii sunt evaluați la puterea de muncă, un astfel de individ care probabil că nici nu muncește, este lăsat de politica asta de cocoa corectă politic să arunce cu cărămizi și să blocheze tramvaiele cu care merg oamenii la muncă. Mai mult, nu doar că blocheaă circulația, dar pune și viețile oamenilor în pericol. Diferența între el și un islamist care se aruncă în aer este că ultimul o face din motive politice sau religioase, nu după cum bate vântul sau îi spun vocile pe care le aude sau extratereștrii. Nu că ar fi mai ușor de acceptat să dai colțul din cauză de Allahu Akbar, față de stupiditatea să-ți cadă în cap o cărămidă aruncată de un descreierat.
În loc să-i căutăm în coarne, trebuia și el evaluat pe alte criterii: are mintea defectă, dar are o inimă sănătoasă, poate un ficat sănătos dacă nu dă prea tare cu șprițul, o pereche de rinichi sănătoși. Iar cetățenii plătitori de taxe ar fi scutiți atunci de a contribui forțat la întreținerea unui asemenea parazit, care ar căpăta însă valoare și ar avea ceva util de dat societății. Dar se pare că și rebuturile astea au drept de vot, așa că negociem cu ele și le lăsăm să zburde pe acoperișuri.
Din păcate, Utilizator anonim are dreptate.
Un paradox al capitalismului globalist. Într'o lume în care fiecare metru pătrat este considerat valorificabil, iar oamenii sunt evaluați la puterea de muncă, un astfel de individ care probabil că nici nu muncește, este lăsat de politica asta de cocoa corectă politic să arunce cu cărămizi și să blocheze tramvaiele cu care merg oamenii la muncă. Mai mult, nu doar că blocheaă circulația, dar pune și viețile oamenilor în pericol. Diferența între el și un islamist care se aruncă în aer este că ultimul o face din motive politice sau religioase, nu după cum bate vântul sau îi spun vocile pe care le aude sau extratereștrii. Nu că ar fi mai ușor de acceptat să dai colțul din cauză de Allahu Akbar, față de stupiditatea să-ți cadă în cap o cărămidă aruncată de un descreierat.
În loc să-i căutăm în coarne, trebuia și el evaluat pe alte criterii: are mintea defectă, dar are o inimă sănătoasă, poate un ficat sănătos dacă nu dă prea tare cu șprițul, o pereche de rinichi sănătoși. Iar cetățenii plătitori de taxe ar fi scutiți atunci de a contribui forțat la întreținerea unui asemenea parazit, care ar căpăta însă valoare și ar avea ceva util de dat societății. Dar se pare că și rebuturile astea au drept de vot, așa că negociem cu ele și le lăsăm să zburde pe acoperișuri.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Costin
Amestecati niste nemultumiri personale (capitalismul, situatia din tara etc) cu o situatie unde firesc e sa fii intai om si apoi nemultumit. Cam periculos...
Amestecati niste nemultumiri personale (capitalismul, situatia din tara etc) cu o situatie unde firesc e sa fii intai om si apoi nemultumit. Cam periculos...
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
alexxd_31
Toata povestea cred ca avea legatura cu sticla din mana.
Nu inteleg de ce era nevoie de 2 masini de pompieri (una din ele bloca si contrasensul).
Oricum si-a luat multe injuraturi de la pietoni si clacsoane de la soferi. Nu a starnit nici un fel de compasiune.
Cel mai grav e ca poate sa le dea si altora idei.
Toata povestea cred ca avea legatura cu sticla din mana.
Nu inteleg de ce era nevoie de 2 masini de pompieri (una din ele bloca si contrasensul).
Oricum si-a luat multe injuraturi de la pietoni si clacsoane de la soferi. Nu a starnit nici un fel de compasiune.
Cel mai grav e ca poate sa le dea si altora idei.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
andrei11
E chestie periculoasă, trebuia să iei legătura cu partidul lui Hitler. În capul lui circulau niște idei asmănătoare, rasa ( umană ) perfectă, etc. Oricum ideea a fost clocită din antichitate, orașul Sparta parcă îi spunea. Nici spartanilor nici hitleriștilor nu le-a ieșit ( din fericire ).
Tom wrote:
În loc să-i căutăm în coarne, trebuia și el evaluat pe alte criterii: are mintea defectă, dar are o inimă sănătoasă, poate un ficat sănătos dacă nu dă prea tare cu șprițul, o pereche de rinichi sănătoși. Iar cetățenii plătitori de taxe ar fi scutiți atunci de a contribui forțat la întreținerea unui asemenea parazit, care ar căpăta însă valoare și ar avea ceva util de dat societății. Dar se pare că și rebuturile astea au drept de vot, așa că negociem cu ele și le lăsăm să zburde pe acoperișuri.
E chestie periculoasă, trebuia să iei legătura cu partidul lui Hitler. În capul lui circulau niște idei asmănătoare, rasa ( umană ) perfectă, etc. Oricum ideea a fost clocită din antichitate, orașul Sparta parcă îi spunea. Nici spartanilor nici hitleriștilor nu le-a ieșit ( din fericire ).
- Tom
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Tom
Din păcate, Hitler si metodele sale sunt astăzi foarte actuale și aplicate. Comunismul care va veni va fi o combinație de marxism și nazism: marxist în idei și nazist în metode de a le impune. Pe Hitler îl vor readuce exact cei care astăzi se dezic de el. Mai e puțin și se va ajunge să se spună că Hitler a fost rău, dar din vina lui Stalin a făcut ce a făcut, iar alții spun deja cu jumătate de gură că era mai bine ca nemții să câștige războiul decât ca pacea să se încheie între americani și sovietici, iar europenii au venit doar cu Churchill, care a preluat ideea "cortinei de fier" de la Goebbels. Apropo de Stalin, Roosevelt și Churchill, e ciudat că omul care a câștigat războiul pentru britanici, a pierdut alegerile și a refuzat titlul de "Sir", pentru a-l accepta cu ambele mâini tocmai în 1953, după moartea altui conducător care a câștigat războiul, după ce încă din '45 murise și Roosevelt. Asta ca o paranteză.
Aici însă nu e vorba de rasa perfectă sau de omul sănătos, dar din moment ce câinii agresivi care atacă oameni sunt euthanasiați, de ce oamenii agresivi și dezaxați să fie lăsați să dea cu cărămizi sau să împingă oameni în fața metroului și ca pedeapsă să primească masă și cazare pe banii noștri? Aici nu avem de-a face doar cu indivizi care vorbesc singuri și care se urcă pe clădiri, ci de unii periculoși, care pun și viața altor oameni în pericol. Ce am spus am spus-o prima dată în cazul "Magdalena de la Dristor", aia care a împins o fată în fața trenului. Dacă cineva pretinde că ar trebui să fim "oameni" cu asemenea indivizi, e dreptul său să pretindă și al meu să nu fiu de acord.
Dacă vreți să fim oameni, să fim cu aia de la metrou care stă cu un cățel printr'o stație pentru că nu mai are pe unde sta, sau aia care croșetează haine pentru păpuși. Nu cu una obsedată că una din Spania i-a făcut poze goală și i-a văzut lumea nu știu ce malformație despre care bătea câmpii pe rețele de socializare, iar pentru asta s'a răzbunat pe cine i-a ieșit în față pe peron.
Din păcate, Hitler si metodele sale sunt astăzi foarte actuale și aplicate. Comunismul care va veni va fi o combinație de marxism și nazism: marxist în idei și nazist în metode de a le impune. Pe Hitler îl vor readuce exact cei care astăzi se dezic de el. Mai e puțin și se va ajunge să se spună că Hitler a fost rău, dar din vina lui Stalin a făcut ce a făcut, iar alții spun deja cu jumătate de gură că era mai bine ca nemții să câștige războiul decât ca pacea să se încheie între americani și sovietici, iar europenii au venit doar cu Churchill, care a preluat ideea "cortinei de fier" de la Goebbels. Apropo de Stalin, Roosevelt și Churchill, e ciudat că omul care a câștigat războiul pentru britanici, a pierdut alegerile și a refuzat titlul de "Sir", pentru a-l accepta cu ambele mâini tocmai în 1953, după moartea altui conducător care a câștigat războiul, după ce încă din '45 murise și Roosevelt. Asta ca o paranteză.
Aici însă nu e vorba de rasa perfectă sau de omul sănătos, dar din moment ce câinii agresivi care atacă oameni sunt euthanasiați, de ce oamenii agresivi și dezaxați să fie lăsați să dea cu cărămizi sau să împingă oameni în fața metroului și ca pedeapsă să primească masă și cazare pe banii noștri? Aici nu avem de-a face doar cu indivizi care vorbesc singuri și care se urcă pe clădiri, ci de unii periculoși, care pun și viața altor oameni în pericol. Ce am spus am spus-o prima dată în cazul "Magdalena de la Dristor", aia care a împins o fată în fața trenului. Dacă cineva pretinde că ar trebui să fim "oameni" cu asemenea indivizi, e dreptul său să pretindă și al meu să nu fiu de acord.
Dacă vreți să fim oameni, să fim cu aia de la metrou care stă cu un cățel printr'o stație pentru că nu mai are pe unde sta, sau aia care croșetează haine pentru păpuși. Nu cu una obsedată că una din Spania i-a făcut poze goală și i-a văzut lumea nu știu ce malformație despre care bătea câmpii pe rețele de socializare, iar pentru asta s'a răzbunat pe cine i-a ieșit în față pe peron.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
ADK
Mă ”arunc” și eu în vorbă un pic. Cel puțin pentru un oraș ca Bucureștiul, mijlocul ideal de deplasare depinde de foarte multe lucruri. Dacă ai un servici aproape de casă, care poți ajunge și pe jos în vreo câteva minute e super (schimbul tatălui meu stătea la o stradă de garaj (Ferentari), adică ajungea în 2 minute). Dacă ești nevoit să mergi mai mult, ideal e transportul public/privat (depinde acum și în ce intervale circulă, dacă mergi cu o linie ca 216 sau 221) sau de ce nu, bicicleta (eu n-am mai mers pe bicicletă de la 3 ani, am încercat acum vreo 2 ani la cineva și degeaba). Asta dacă ai și o mașină care vrei să nu mai cheltui o groază de bani pe carburant, și pentru cine îi mai pasă și de uzură (eu personal prefer mașina s-o folosesc în cazuri serioase, când nu am de ales ori când sunt presat de timp, am de dus ceva voluminos sau orice altceva dar nu din comoditate). Pentru distanțe serioase, soluția e metroul. Am mai postat pe undeva, și dacă lucrezi undeva unde nu ai cum ajunge decât cu o mașină evident ești nevoit s-o iei de fiecare dată. Cel puțin în București am circulat mereu cu RATB-ul datorită legitimației de membru de familie (fiu), pe orice linie înafară de cele express. La Buzău până să mă angajez la Transbus, orașul fiind mic mergeam mai mult pe jos (și-așa nu sunt tras prin inel ), circulând ocazional cu autobuzele societății. Nu mă laud, fără să vreau am ajuns să dețin 3 mașini (toate luate la mâna a doua, noroc că la blocul unde stau e loc de parcare suficient) toate sunt funcționale dar circul rar. Normal că costurile de întreținere (ITP, asigurări RCA, carburant, piese de schimb etc) sunt costisitoare, mai ales la 3 (e destul și la una). De multe ori mă gândesc unde aș putea să le duc pe 2 dintre ele în ”conservare”, circulând doar cu una. Evident fiecare are povestea ei care nu pot renunța (nici în coșmaruri) la vreuna, țin la ele și aș rupe o parte din mine să renunț mai ales la Dacie. Dacă reușesc să iau o curte cu spațiu mare, o să fac un țarc ca la autobaza Găgeni (TCE Ploiești).
misterr wrote:
Perfect adevărat! Asta zic și eu...
Plătesc doar comoditatea de a nu aștepta un taxi (atunci cînd nu folosesc transportul în comun).
Din asta se vede că în București transportul individual e o idee pierzătoare.
Mă ”arunc” și eu în vorbă un pic. Cel puțin pentru un oraș ca Bucureștiul, mijlocul ideal de deplasare depinde de foarte multe lucruri. Dacă ai un servici aproape de casă, care poți ajunge și pe jos în vreo câteva minute e super (schimbul tatălui meu stătea la o stradă de garaj (Ferentari), adică ajungea în 2 minute). Dacă ești nevoit să mergi mai mult, ideal e transportul public/privat (depinde acum și în ce intervale circulă, dacă mergi cu o linie ca 216 sau 221) sau de ce nu, bicicleta (eu n-am mai mers pe bicicletă de la 3 ani, am încercat acum vreo 2 ani la cineva și degeaba). Asta dacă ai și o mașină care vrei să nu mai cheltui o groază de bani pe carburant, și pentru cine îi mai pasă și de uzură (eu personal prefer mașina s-o folosesc în cazuri serioase, când nu am de ales ori când sunt presat de timp, am de dus ceva voluminos sau orice altceva dar nu din comoditate). Pentru distanțe serioase, soluția e metroul. Am mai postat pe undeva, și dacă lucrezi undeva unde nu ai cum ajunge decât cu o mașină evident ești nevoit s-o iei de fiecare dată. Cel puțin în București am circulat mereu cu RATB-ul datorită legitimației de membru de familie (fiu), pe orice linie înafară de cele express. La Buzău până să mă angajez la Transbus, orașul fiind mic mergeam mai mult pe jos (și-așa nu sunt tras prin inel ), circulând ocazional cu autobuzele societății. Nu mă laud, fără să vreau am ajuns să dețin 3 mașini (toate luate la mâna a doua, noroc că la blocul unde stau e loc de parcare suficient) toate sunt funcționale dar circul rar. Normal că costurile de întreținere (ITP, asigurări RCA, carburant, piese de schimb etc) sunt costisitoare, mai ales la 3 (e destul și la una). De multe ori mă gândesc unde aș putea să le duc pe 2 dintre ele în ”conservare”, circulând doar cu una. Evident fiecare are povestea ei care nu pot renunța (nici în coșmaruri) la vreuna, țin la ele și aș rupe o parte din mine să renunț mai ales la Dacie. Dacă reușesc să iau o curte cu spațiu mare, o să fac un țarc ca la autobaza Găgeni (TCE Ploiești).
- misterr
-
Posted:
-
Re: Diverse (transporturi, infrastructura, urbanism etc)
misterr
ADK wrote:Eu merg la cumpărături duminica pentru toată săptămîna, am de cărat două sacoșe mari, ar fi mai greu cu RATB-ul sau să aștept un taxi în parcarea supermarketului.
eu personal prefer mașina s-o folosesc în cazuri serioase, când nu am de ales ori când sunt presat de timp, am de dus ceva voluminos sau orice altceva dar nu din comoditate.
ADK wrote:Și la mine la fel, folosesc metroul zilnic.
Pentru distanțe serioase, soluția e metroul.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
ADK
Am modificat un pic postarea anterioară, pentru a mă face mai bine înțeles.
Cumpărăturile le fac aproape zilnic, mai ales pâinea trebuie luată în fiecare zi (cred că oricine vrea să aibă pe masă o pâine proaspătă). Când plec de la garaj, am mereu în rucsac 2-3 sacoșe pentru cumpărături și direcția -> Kaufland, evident mă interesează mult ofertele dar și faptul că cumpăr mereu câteva sticle de San Terra să am acasă și la servici, produse de patiserie (o greșeală fatală) datorită preferințelor mele. Acum o săptămână a trebuit să iau mașina din cauză că ce urma să cumpăr nu le puteam căra prin autobuze (12l ulei, 12l de apă, detergent și ăla de mi-a rupt mâinile etc), așa ca deobicei îmi fac o socoteală: dau kilometrajul pe 0 și verific litrii din rezervor (la Logan, acel buton dintre ceasuri care se ține apăsat până se pune contactul) ca să văd că din cauza traficului mi-a mâncat 4 litrii de motorină. Și făcând o socoteală, 6 lei aproape per/l cu cei 4 irosiți în trafic vine aproximativ 24 de lei tot drumul (oare cât ar fi fost cu taxiul? am uitat km făcând o socoteală cu actualele tarife, oricum era mult mai scump). Taxiul nici nu știu cum mai arată pe dinăuntru, și cred că sunt vreo 2 ani jumate (cam așa) când am urcat ultima dată. N-aveam cu ce să ajung la 2 noaptea acasă, și pe ploaie.
Păi așa e și normal, plus că timpul scutit pentru 5 lei (sau cât o mai fi) 2 călătorii e extraordinar, pentru a te întâlnii să zic cu cineva la Aurel Vlaicu, plecând de la Piața Sudului. Cum ar fi să iei mașina?
Am modificat un pic postarea anterioară, pentru a mă face mai bine înțeles.
Eu merg la cumpărături duminica pentru toată săptămîna, am de cărat două sacoșe mari, ar fi mai greu cu RATB-ul sau să aștept un taxi în parcarea supermarketului.
Cumpărăturile le fac aproape zilnic, mai ales pâinea trebuie luată în fiecare zi (cred că oricine vrea să aibă pe masă o pâine proaspătă). Când plec de la garaj, am mereu în rucsac 2-3 sacoșe pentru cumpărături și direcția -> Kaufland, evident mă interesează mult ofertele dar și faptul că cumpăr mereu câteva sticle de San Terra să am acasă și la servici, produse de patiserie (o greșeală fatală) datorită preferințelor mele. Acum o săptămână a trebuit să iau mașina din cauză că ce urma să cumpăr nu le puteam căra prin autobuze (12l ulei, 12l de apă, detergent și ăla de mi-a rupt mâinile etc), așa ca deobicei îmi fac o socoteală: dau kilometrajul pe 0 și verific litrii din rezervor (la Logan, acel buton dintre ceasuri care se ține apăsat până se pune contactul) ca să văd că din cauza traficului mi-a mâncat 4 litrii de motorină. Și făcând o socoteală, 6 lei aproape per/l cu cei 4 irosiți în trafic vine aproximativ 24 de lei tot drumul (oare cât ar fi fost cu taxiul? am uitat km făcând o socoteală cu actualele tarife, oricum era mult mai scump). Taxiul nici nu știu cum mai arată pe dinăuntru, și cred că sunt vreo 2 ani jumate (cam așa) când am urcat ultima dată. N-aveam cu ce să ajung la 2 noaptea acasă, și pe ploaie.
Și la mine la fel, folosesc metroul zilnic.
Păi așa e și normal, plus că timpul scutit pentru 5 lei (sau cât o mai fi) 2 călătorii e extraordinar, pentru a te întâlnii să zic cu cineva la Aurel Vlaicu, plecând de la Piața Sudului. Cum ar fi să iei mașina?
📖 Pagination options