Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2023

989 posts, 291735 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 71
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 Albert

A apărut licitația in SICAP ? Sunt șanse sa se lanseze licitația lunile viitoare ?

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 Albert

Repet întrebarea de luna trecuta...Se mai știe ceva de autobuze electrice sau hibride?Chiar așa?Targoviste,Piatra Neamț și Satu Mare vor avea autobuze electrice înaintea Bucurestiului...Chiar atât de mare e incompetenta din primărie?

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 punmeister

Posibil sa fie din cauza ca acum trebuie sa duca documentatia la AM POR pentru validare si nu la ANAP. Pentru asta trebuie sa le multumim celor care au dat OUG 114/2018. :popa:

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 Daddy

Ultima informatie e ca abia in aprilie se va lansa licitatia.

"Tot pe fonduri europene, PMB va achiziţiona, pe lângă cele 100 de tramvaie, 100 de autobuze electrice. Valoarea totală a contractului e de 55 milioane euro. Chiar luna viitoare vom urca în SICAP şi acest proiect", a declarat Firea, într-o conferinţă de presă.

sursa

 



Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 punmeister

:lol: :lol: :lol:
Screenshot_20190319-071108_Chrome.jpg (102.71 KB; downloaded 5191 times)

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 Cristy

Caietul de sarcini:

Caiet de sarcini autouze electrice.pdf
Caiet de sarcini autouze electrice.pdf (5.23 MB; downloaded 579 times)

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 Cristy

Din ce am citit in caietul de sarcini, aceste autobuze vor avea scaune de plastic comparativ ce cele tapitate ale autobuzelor hibrid.
Legat de autonomie, se cer 230 km, sistem de incarcare lenta prin cablu si rapida prin pantograf.
el1.PNG (359.13 KB; downloaded 5158 times)

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 punmeister

Ce nu inteleg eu e de ce au bagat licitatia pe PPP?
Iar pe partea de finantare:
Screenshot_20190319-082450_Chrome.jpg (99.52 KB; downloaded 5126 times)

Trebuiau sa puna POR Axa 3.2 - Reducerea emisiilor de carbon în zonele urbane bazata pe planurile de mobilitate urbana durabila.

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 alex83

Pretul iese pe undeva pe la 460.000 EUR / buc (cu statia de incarcare inclusa).

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 Razvan021

Aia cu PPP-ul e o eroare, evident.Va urma o erata.

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 bercenicity

Având în vedere faptul ca încărcarea  rapida se face de la rețeaua de 750 Vcc, oare cu cât ar fi fost mai scump sa fie făcută cu trolee în loc de pantograf, și sa permită încărcarea rapida în timpul mersului...

Nici nu mai aveam nevoie de stații de încărcare rapida dedicate.

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 Cristi N

Este reteaua de tramvai respectiv troleibuz intr-o stare suficient de buna incat sa poata sustina si incarcarea autobuzelor electrice? Stiu ca in Ploiesti cand au introdus Neoplan-urile iesea fum din fire dat fiind consumul mult mai mare si sectiunea acestora destul de mica.
Un autobuz electric va trage curentul maxim pe toata durata incarcarii acumulatorilor, trebuie sa isi refaca "plinul de curent" pentru portiunile de traseu fara alimentare. Pe cand un troleibuz/tramvai va trage curent semnificativ doar atunci cand pleaca de pe loc, la accelerare si atunci cand urca vreo rampa, pentru mentinerea vitezei consumul este mult mai mic.

 


Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022 WT_fan06

Autobuzele electrice au nevoie de stații de reîncărcare. A NU se confunda cu troleibuzele cu autonomie și IMC. Au scopuri total diferite.
Problema e ce caută autobuze electrice pe linii precum 312, 313 sau 336?? Sunt mai mult pe sub fire de troleibuz, de ce nu au luat troleibuze cu autonomie pentru așa ceva?
În schimb vor trimite troleibuzele cu autonomie pe linia 97, că nu sunt în stare să pună 50 de metri de fire în plus ca să întoarcă în rond la Romană. Au nevoie de autonomie pentru așa ceva.
Este halucinant.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 71
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435064 posts in 5421 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use