Topic: Vederi vechi din istoria transportului în București
470 posts, 175642 views
📖 Pagination options
- marian51
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
marian51
Costin ai dreptate, este putin mai in fata,dar face dreapta,merge spre Universitate.
Costin ai dreptate, este putin mai in fata,dar face dreapta,merge spre Universitate.
- andrei11
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
Costin
Da, am zis stanga din punctul de vedere al privitorului. Dar pentru tramvai e dreapta.
Da, am zis stanga din punctul de vedere al privitorului. Dar pentru tramvai e dreapta.
- Trole
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
Trole
Nu. Acolo 24 vira pe Bd. Pache Protopopescu. La acel moment 24 era ca o un soi de variantă a lui 14. Mergea de la Mihai Bravu (intersecția cu Bd. Ferdinand) la Gara de Nord (calea Plevnei, prin bucla de pe actualele străzi Fluviului și Afluentului) via Universitate, Schitu Măgureanu, Dinicu Golescu.
andrei11 wrote:
Linia e 24...Traseul ? O lua cumva pe str Ștefan Mihăileanu ?
Nu. Acolo 24 vira pe Bd. Pache Protopopescu. La acel moment 24 era ca o un soi de variantă a lui 14. Mergea de la Mihai Bravu (intersecția cu Bd. Ferdinand) la Gara de Nord (calea Plevnei, prin bucla de pe actualele străzi Fluviului și Afluentului) via Universitate, Schitu Măgureanu, Dinicu Golescu.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
nokia2110
De fapt era mai degrabă o variantă a actualui troleibuz 85. Cât a circulat 24 aşa 14 nu a ajuns niciodată la Gara de Nord.
De fapt era mai degrabă o variantă a actualui troleibuz 85. Cât a circulat 24 aşa 14 nu a ajuns niciodată la Gara de Nord.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
rosetti61
Actualul 85 este 90% traseul vechiului 24 central. 24 a fost mutat pe Catargiu si Pictor Verona in 1957, an in care ajunge sa circule pana la Damaroaia (ingloband fosta linie de tramvai 29, ex-6 barat Damaroaia - Teatrul National); in 1962 ajunge pe Stefan cel Mare cu capat la Republica (face rocada cu 27 care mergea inainte pe Muncii). Din 1988 tramvaiul 24 ajunge numai in zona Garii (Nuferilor initial), pe restul traseului circuland alta linie pana la Republica.
Linia 14 ajunge pe la Gara de Nord tarziu, in perioada 75-86.
Actualul 85 este 90% traseul vechiului 24 central. 24 a fost mutat pe Catargiu si Pictor Verona in 1957, an in care ajunge sa circule pana la Damaroaia (ingloband fosta linie de tramvai 29, ex-6 barat Damaroaia - Teatrul National); in 1962 ajunge pe Stefan cel Mare cu capat la Republica (face rocada cu 27 care mergea inainte pe Muncii). Din 1988 tramvaiul 24 ajunge numai in zona Garii (Nuferilor initial), pe restul traseului circuland alta linie pana la Republica.
Linia 14 ajunge pe la Gara de Nord tarziu, in perioada 75-86.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
andrei11
În timpul Socialiștilor nedemocrați existau 2 case de bilete ITB cu program nonstop ! Una la Gara de Nord ( accesul de la Coloane ) și cealaltă la Aeroportul Băneasa, capătul troleibuzului 81 ( de unde e făcută și poza respectivă ) și am impresia ( pot să mă înșel ) a unui autobuz ( 31 ? ). La Aeroportul Băneasa oricum aveau capătul 2 trasee de troleibuze, unul venind din Cartierul Berceni ( 81 ) iar celălalt venind de la Gara de Nord.
Poză preluată de pe fostul forumTroleybus.
În timpul Socialiștilor nedemocrați existau 2 case de bilete ITB cu program nonstop ! Una la Gara de Nord ( accesul de la Coloane ) și cealaltă la Aeroportul Băneasa, capătul troleibuzului 81 ( de unde e făcută și poza respectivă ) și am impresia ( pot să mă înșel ) a unui autobuz ( 31 ? ). La Aeroportul Băneasa oricum aveau capătul 2 trasee de troleibuze, unul venind din Cartierul Berceni ( 81 ) iar celălalt venind de la Gara de Nord.
Poză preluată de pe fostul forumTroleybus.
Troleibuzul 81 la Aeroportul Băneasa
6961.jpg (27.81 KB; downloaded 4201 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
rosetti61
81 la Gara si 82 in Berceni (Sura Mare); foto este din 1974 cand nu intorcea nici un autobuz acolo - la inceputul anilor 80 o parte din autobuzele 203 rapid intorceau la aeroport, o parte mergeau in continuare la IPRS si altele in Otopeni (334, 333 si 335 de mai tarziu).
81 la Gara si 82 in Berceni (Sura Mare); foto este din 1974 cand nu intorcea nici un autobuz acolo - la inceputul anilor 80 o parte din autobuzele 203 rapid intorceau la aeroport, o parte mergeau in continuare la IPRS si altele in Otopeni (334, 333 si 335 de mai tarziu).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
andrei11
STB cică însemna Societatea de Tramvaie București.
STB cică însemna Societatea de Tramvaie București.
2-3-2019 8-14-26 AM.jpg (267.84 KB; downloaded 4036 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
Puss in Boots
Da, pai nu opera decat tramvaie la inceput si pare-mi-se ca tot asa s-a chemat pana in epoca ITB, desi aparusera autobuzele intre timp. Si totusi nu se chema SCTB? sau asta a fost ulterior (dar tot in interbelic).
Da, pai nu opera decat tramvaie la inceput si pare-mi-se ca tot asa s-a chemat pana in epoca ITB, desi aparusera autobuzele intre timp. Si totusi nu se chema SCTB? sau asta a fost ulterior (dar tot in interbelic).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
andrei11
No Comment !
Întreba un cititor pe Facebook, de ce << hamurile >> sunt de două dimensiuni ?
Altă poză interesantă, găsită tot pe același grup de pe Facebook.
No Comment !
Întreba un cititor pe Facebook, de ce << hamurile >> sunt de două dimensiuni ?
3-3-2019 8-36-52 PM.jpg (129.5 KB; downloaded 3843 times)
Altă poză interesantă, găsită tot pe același grup de pe Facebook.
3-3-2019 8-42-39 PM.jpg (195.99 KB; downloaded 3843 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
ByOnu
Foarte valoroase fotografiile, Andrei!!
As reveni insa cu o rugaminte, sau un sfat, sau o preferinta, sa-i zic asa. Nu le mai edita pentru a adauga informatiile despre sursa. Efectiv fotografiile se altereaza astfel: calitate (ca doar banuiesc ca utilizezi Paint), cadru general, etc. Este o deteriorare a "artefactului". Cred cu sinceritate ca este suficient sa precizezi sursa ca text / link pur si simplu in continutul mesajului.
Foarte valoroase fotografiile, Andrei!!
As reveni insa cu o rugaminte, sau un sfat, sau o preferinta, sa-i zic asa. Nu le mai edita pentru a adauga informatiile despre sursa. Efectiv fotografiile se altereaza astfel: calitate (ca doar banuiesc ca utilizezi Paint), cadru general, etc. Este o deteriorare a "artefactului". Cred cu sinceritate ca este suficient sa precizezi sursa ca text / link pur si simplu in continutul mesajului.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
rosetti61
In poza sunt doua tipuri de sustinatoare deoarece vagonul este unul de tip gondola, cu usa centrala iar platforma de imbarcare era mai jos decat separeurile cu locuri.
In poza sunt doua tipuri de sustinatoare deoarece vagonul este unul de tip gondola, cu usa centrala iar platforma de imbarcare era mai jos decat separeurile cu locuri.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București
andrei11
Ambuteiaj...Locul cred că vă e cunoscut, Intersecția Tudor Vladimirescu / Viilor / Rahovei / George Coșbuc.
Ambuteiaj...Locul cred că vă e cunoscut, Intersecția Tudor Vladimirescu / Viilor / Rahovei / George Coșbuc.
1b.jpg (214.58 KB; downloaded 3681 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Istoria transportului în comun din București şi Ilfov
•
Choose destination