Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)
1780 posts, 801974 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
WT_fan06
Bineînțeles. 40 cu 56 intercalate până la Sf. Vineri, iar 56 intercalat cu 36 și 46 ar fi extrem de benefic pentru locuitori și se poate regla cererea cu oferta mult mai bine decât cu o singură linie Republica - Centru și o linie "de ocol" 36 combinat cu 40...
...................
Și deodată ne-am trezit la realitatea din București, în care avem linii precum 124, 361, 782, 784, 698, sau trenulețe gen 70+79 ce pleacă DE LA ACELAȘI CAPĂT. La noi nu se poate, domne'!
BogdanPetrini wrote:
Cu o turație făcută cu cap, 40 și 56 pot fi perfect intercalate, astfel încât să circule combinat la interval înjumătățit față de frecvența fiecăruia.
Bineînțeles. 40 cu 56 intercalate până la Sf. Vineri, iar 56 intercalat cu 36 și 46 ar fi extrem de benefic pentru locuitori și se poate regla cererea cu oferta mult mai bine decât cu o singură linie Republica - Centru și o linie "de ocol" 36 combinat cu 40...
...................
Și deodată ne-am trezit la realitatea din București, în care avem linii precum 124, 361, 782, 784, 698, sau trenulețe gen 70+79 ce pleacă DE LA ACELAȘI CAPĂT. La noi nu se poate, domne'!
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Dragos31
698 a fost desfiintat pe 1 martie...
WT_fan06 wrote:
Și deodată ne-am trezit la realitatea din București, în care avem linii precum 124, 361, 782, 784, 698
698 a fost desfiintat pe 1 martie...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Puss in Boots
Mai mare porcarie ca asta n-am vazut. Si ma rog, de ce linia 3? Mai bine duceau 42 la Mezes si gata treaba. Cu disparitia lui 56 nu sunt nici eu de acord dar daca tot fac asa mai bine sa bage bilet cu minute ca sa poti transborda daca in viitor vei folosi 3 tramvaie in loc de unul ca sa ajungi unde ai nevoie. Ma rog, de urmarit. Cresterea validarilor nu cred ca va avea loc.
Mai mare porcarie ca asta n-am vazut. Si ma rog, de ce linia 3? Mai bine duceau 42 la Mezes si gata treaba. Cu disparitia lui 56 nu sunt nici eu de acord dar daca tot fac asa mai bine sa bage bilet cu minute ca sa poti transborda daca in viitor vei folosi 3 tramvaie in loc de unul ca sa ajungi unde ai nevoie. Ma rog, de urmarit. Cresterea validarilor nu cred ca va avea loc.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
subway guru
Pun si eu o intrebare de non-calator cu tramvaiul, prin reorganizarea asta se <elibereaza> vreun tronson de linie pe dale cu Otelul Rosu?
Pun si eu o intrebare de non-calator cu tramvaiul, prin reorganizarea asta se <elibereaza> vreun tronson de linie pe dale cu Otelul Rosu?
- punmeister
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
ByOnu
Lucram deja la asta. Desigur, daca doresti, ne poti o lasa o lista de argumente pro si contra expuse cat mai obiectiv cu putinta.
WT_fan06 wrote:
E clar că această decizie e una destul de majoră și a stârnit deja multe controverse. Nu ar merita un punct de vedere din partea asociației, să adunăm toate opiniile la un loc și să le trimitem?
Lucram deja la asta. Desigur, daca doresti, ne poti o lasa o lista de argumente pro si contra expuse cat mai obiectiv cu putinta.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
WT_fan06
Pot da câteva argumente pentru liniile pe care le știu bine:
1) Linia 16:
- contra desființare: linia de tramvai modernizată care ar sta nefolosită, în timp ce un autobuz poluant ar înlocui tramvaiul; pasagerii sunt obligați să facă transbordări și validări în plus, lucru complet nesustenabil, neecologic și care dăunează și mai mult mobilității urbane care și așa este extrem de slabă în prezent
- pro desființare: nu găsesc niciunul
2) Linia 34
- contra desființare: reprezintă o ranforsare necesară pe segmentul aglomerat al liniei 1(0), are traseu direct către Banu Manta, astfel că pasagerii nu sunt forțați să schimbe tramvaiul pentru a contiuna călătoria către ER;
- pro desființare : în realitate în loc să înjumătățească frecvența, mai tot timpul face trenuleț cu 1(0), astfel că eficiența ranforsării tinde spre 0, la fel ca îmbunătățirea frecvenței
3) Linia 56
- contra desființare: este o linie de străpungere Centru - Periferie extrem de importantă, are multiple legături cu metroul în puncte esențiale (Republica - CG - Muncii), astfel că este și un feeder foarte bun și ecologic pentru metrou, dat fiind faptul că stațiile de metrou sunt construite după standarde comuniste și deci sunt destul de depărtate. Mobilitatea urbană ar avea de suferit, pasagerii pierzând și mai mult timp în stații ce îi pun la propriu în pericol din cauza refugiilor meschine
- pro desființare : infrastructura liniei de tramvai este o catastrofă absolută, o bătaie de joc la adresa cetățenilor și o distrugere sistematică a parcului circulant. Datorită infrastructurii sub orice critică, un coridor de transport cu un potențial enorm ca light rail/green-track (pe traseul Republica - Delea Veche) este sub-utilizat și neperformant, de aici rezultând frecvența foarte proastă a liniei și lipsa de atractivitate. Această desființare ar trebui să vină temporar, NUMAI LA PACHET CU MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII
Sper că vă sunt de folos...
Pot da câteva argumente pentru liniile pe care le știu bine:
1) Linia 16:
- contra desființare: linia de tramvai modernizată care ar sta nefolosită, în timp ce un autobuz poluant ar înlocui tramvaiul; pasagerii sunt obligați să facă transbordări și validări în plus, lucru complet nesustenabil, neecologic și care dăunează și mai mult mobilității urbane care și așa este extrem de slabă în prezent
- pro desființare: nu găsesc niciunul
2) Linia 34
- contra desființare: reprezintă o ranforsare necesară pe segmentul aglomerat al liniei 1(0), are traseu direct către Banu Manta, astfel că pasagerii nu sunt forțați să schimbe tramvaiul pentru a contiuna călătoria către ER;
- pro desființare : în realitate în loc să înjumătățească frecvența, mai tot timpul face trenuleț cu 1(0), astfel că eficiența ranforsării tinde spre 0, la fel ca îmbunătățirea frecvenței
3) Linia 56
- contra desființare: este o linie de străpungere Centru - Periferie extrem de importantă, are multiple legături cu metroul în puncte esențiale (Republica - CG - Muncii), astfel că este și un feeder foarte bun și ecologic pentru metrou, dat fiind faptul că stațiile de metrou sunt construite după standarde comuniste și deci sunt destul de depărtate. Mobilitatea urbană ar avea de suferit, pasagerii pierzând și mai mult timp în stații ce îi pun la propriu în pericol din cauza refugiilor meschine
- pro desființare : infrastructura liniei de tramvai este o catastrofă absolută, o bătaie de joc la adresa cetățenilor și o distrugere sistematică a parcului circulant. Datorită infrastructurii sub orice critică, un coridor de transport cu un potențial enorm ca light rail/green-track (pe traseul Republica - Delea Veche) este sub-utilizat și neperformant, de aici rezultând frecvența foarte proastă a liniei și lipsa de atractivitate. Această desființare ar trebui să vină temporar, NUMAI LA PACHET CU MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII
Sper că vă sunt de folos...
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
bercenicity
Cine vrea sa ajunga de la Republica in centru nu folosete 56, mai ales pe sina OR; foloseste metroul.
Iar 40 este linie feeder spre ambele capete ale lui 1 Dec 1918 pentru metrou - are nevoie de frecventa buna - data configuratia retelei nu prea ai cum sa il faci mai scurt si logic.
Iar despre 16, singurul argument pro este ca il duc la metrou. In locul lor as fi facut o naveta Bucur Obor - Bd. Lacul Tei (17?) in plus la 16; cu vagoanele dintr-un 46 desfiintat. Dar e nevoie de linie plug pe Dr. Felix.
Si da, ar trebui implementat bilet pe timp. Sau validarile succesive intr-un interval de 70-80 min sa fie progresiv mai ieftine (de exemplu prima 1.50lei, a doua 0.90lei, a treia 0.50 si de la a patra 0 lei)
Cine vrea sa ajunga de la Republica in centru nu folosete 56, mai ales pe sina OR; foloseste metroul.
Iar 40 este linie feeder spre ambele capete ale lui 1 Dec 1918 pentru metrou - are nevoie de frecventa buna - data configuratia retelei nu prea ai cum sa il faci mai scurt si logic.
Iar despre 16, singurul argument pro este ca il duc la metrou. In locul lor as fi facut o naveta Bucur Obor - Bd. Lacul Tei (17?) in plus la 16; cu vagoanele dintr-un 46 desfiintat. Dar e nevoie de linie plug pe Dr. Felix.
Si da, ar trebui implementat bilet pe timp. Sau validarile succesive intr-un interval de 70-80 min sa fie progresiv mai ieftine (de exemplu prima 1.50lei, a doua 0.90lei, a treia 0.50 si de la a patra 0 lei)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
ByOnu
DA, Armand Calinescu si Vasile Lascar.
Sunt incapabil sa pricep de ce modernizarea Gemeni - Tunari si Gemeni - Viitorului nu a venit la pachet si cu modernizarea acestor tronsoane, daca tot a fost oprit traficul. Proiectul trebuia vazut ca un tot unitar.
BTW, mai putem spera la cineva atat de curajos incat sa largeasca Lizeanu?
subway guru wrote:
Pun si eu o intrebare de non-calator cu tramvaiul, prin reorganizarea asta se <elibereaza> vreun tronson de linie pe dale cu Otelul Rosu?
DA, Armand Calinescu si Vasile Lascar.
Sunt incapabil sa pricep de ce modernizarea Gemeni - Tunari si Gemeni - Viitorului nu a venit la pachet si cu modernizarea acestor tronsoane, daca tot a fost oprit traficul. Proiectul trebuia vazut ca un tot unitar.
BTW, mai putem spera la cineva atat de curajos incat sa largeasca Lizeanu?
- bogdan71
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
bogdan71
Da, un domn pe nume Richter
ByOnu wrote:
BTW, mai putem spera la cineva atat de curajos incat sa largeasca Lizeanu?
Da, un domn pe nume Richter
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
ikarus13
Nu e ok recunosc dar am ras cu lacrimi )) Geniala gluma cu Richter )))
Nu e ok recunosc dar am ras cu lacrimi )) Geniala gluma cu Richter )))
- Tom
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Tom
După cum evoluează lucrurile în lume, nu doar domnul Richter, dar e posibil ca și un domn pe nume Putin să vină cu o ofertă de lărgire a străzilor din București. Iar el ar putea veni cu o ofertă mai avantajoasă: nu va mai fi nevoie după aceea de schimbat borduri pe stăzi. Dar tocmai de asta cred că nu va câștiga el "licitația"
După cum evoluează lucrurile în lume, nu doar domnul Richter, dar e posibil ca și un domn pe nume Putin să vină cu o ofertă de lărgire a străzilor din București. Iar el ar putea veni cu o ofertă mai avantajoasă: nu va mai fi nevoie după aceea de schimbat borduri pe stăzi. Dar tocmai de asta cred că nu va câștiga el "licitația"
- 1689
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
1689
Am mai vorbit despre posibilitatile de a modifica traseul liniei 16 in trecut.
Rezultatul ?
A fost transformat dintr-o linie inutila intr-o linie absolut inutila.
Am mai vorbit despre posibilitatile de a modifica traseul liniei 16 in trecut.
Rezultatul ?
A fost transformat dintr-o linie inutila intr-o linie absolut inutila.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination