Topic: Otokar Kent C - 12
1491 posts, 461176 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
ADK
Trebuie luat imbusul și strâns calumea, asta dacă nu se învârte în gol.
Și la Berceni sunt vreo 2 troleibuze cu bare de DAC la peretele cabinei șoferului (5117 și 5230 parcă).
Trebuie luat imbusul și strâns calumea, asta dacă nu se învârte în gol.
Gabi23 wrote:
4175 are bare de DAC UDM
Și la Berceni sunt vreo 2 troleibuze cu bare de DAC la peretele cabinei șoferului (5117 și 5230 parcă).
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Andrei98
Corect, barele de pe usi sunt concepute sa se tina cate un om de o bara, nu ca sa se tina 10 de ele si unde mai pui ca unii se sprijina cu totul pe ele. Restul barelor din salon trebuie sa fie foarte tepene ca sa reziste, cand ti se rupe o bara de care se tin 10 oameni si toti se duc la podea e cam nasol...
ByOnu wrote:
Andrei, nu comparam barele de la usi ale Citaro-urilor, care au fost puse destul de mult sub presiune, cu barele de sustinere din salon care in principiu ar trebui sa fie tepene rau.
Corect, barele de pe usi sunt concepute sa se tina cate un om de o bara, nu ca sa se tina 10 de ele si unde mai pui ca unii se sprijina cu totul pe ele. Restul barelor din salon trebuie sa fie foarte tepene ca sa reziste, cand ti se rupe o bara de care se tin 10 oameni si toti se duc la podea e cam nasol...
- cris_m
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
ADK
Deși circulam des o perioadă cu 102/202 dar n-am observat nici-o bară de DAC, însă de Rocar de Simon da.
Deși circulam des o perioadă cu 102/202 dar n-am observat nici-o bară de DAC, însă de Rocar de Simon da.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Albert
Și pe 335 sunt multe Citaro cu bare de De Simon.Arata ca nuca in perete.Nu cred ca era așa de greu sa cumpere niște bare OEM,fără sa stam cu cârpeli de genul...
Și pe 335 sunt multe Citaro cu bare de De Simon.Arata ca nuca in perete.Nu cred ca era așa de greu sa cumpere niște bare OEM,fără sa stam cu cârpeli de genul...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
ADK
Mai aiurea e când la o ușă, o foaie are bară de Rocar și cealaltă de Citaro (sau nu are ). Arată urât, mi se par mai rezistente dar măcar de ar fi fost vopsite ca cele originale.
Mai aiurea e când la o ușă, o foaie are bară de Rocar și cealaltă de Citaro (sau nu are ). Arată urât, mi se par mai rezistente dar măcar de ar fi fost vopsite ca cele originale.
- Andrei4509
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Andrei4509
Hai ca mi-a plăcut poza anterioară. Astept sa vad cum cade tabla din exterior de pe ele.
Hai ca mi-a plăcut poza anterioară. Astept sa vad cum cade tabla din exterior de pe ele.
- florin
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
florin
Aveți idee care e faza cu căldura? Pe 300 e saună în "bijuteriile" astea, se merge cu geamul deschis la prima oră, călătorii strigă la șoferi să oprească căldura. Ok, poate "nu știu șoferii să le folosească", dar cine naiba ar trebui să-i instruiască, oamenii răi din opoziție?
Aveți idee care e faza cu căldura? Pe 300 e saună în "bijuteriile" astea, se merge cu geamul deschis la prima oră, călătorii strigă la șoferi să oprească căldura. Ok, poate "nu știu șoferii să le folosească", dar cine naiba ar trebui să-i instruiască, oamenii răi din opoziție?
- V2A
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
V2A
Întrebare: a fost sărit numărul de parc 6502? Până acum câteva zile, în intervalul B502STB-B530STB mai erau disponibile B502STB, B527STB, B528STB, B529STB, B530STB, restul combinațiilor preferențiale fuseseră deja atribuite autobuzelor (acum câteva săptămâni erau disponibile toate din interval, nu fuseseră atribuite altor vehicule). Pe site-ul DRPCIV, aseară, doar combinația B502STB mai era disponibilă. Dacă a fost sărit 6502, posibila explicație ar fi că s-ar suprapune cu numărul de parc al tramvaiului Lohner.
Întrebare: a fost sărit numărul de parc 6502? Până acum câteva zile, în intervalul B502STB-B530STB mai erau disponibile B502STB, B527STB, B528STB, B529STB, B530STB, restul combinațiilor preferențiale fuseseră deja atribuite autobuzelor (acum câteva săptămâni erau disponibile toate din interval, nu fuseseră atribuite altor vehicule). Pe site-ul DRPCIV, aseară, doar combinația B502STB mai era disponibilă. Dacă a fost sărit 6502, posibila explicație ar fi că s-ar suprapune cu numărul de parc al tramvaiului Lohner.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
ADK
Autobuzele n-au treabă cu numerele tramvaielor, cel puțin în trecut puteai vedea destul de des autobuze cu numerele tramvaielor (sau invers ) genul celor care sunt demult oale și ulcele 100-151 DeSimon sau 152-176, 207-323 etc care erau Ikarus. Cât despre combinațiile cu ultimele 3 cifre ale autobuzelor și inițiala STB, era de așteptat ca nu toate numerele să fie disponibile.
Autobuzele n-au treabă cu numerele tramvaielor, cel puțin în trecut puteai vedea destul de des autobuze cu numerele tramvaielor (sau invers ) genul celor care sunt demult oale și ulcele 100-151 DeSimon sau 152-176, 207-323 etc care erau Ikarus. Cât despre combinațiile cu ultimele 3 cifre ale autobuzelor și inițiala STB, era de așteptat ca nu toate numerele să fie disponibile.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
V2A
Eu spuneam că 502STB este disponibilă. Știu că sunt câteva Otokare la care nu s-a putut respecta "regula" ultimelor 3 cifre din numărul de parc+STB fiindcă respectivele combinații erau atribuite: 6302, 6313, 6315, 6319, 6320, 6321, 6401, 6412, 6416, 6444, 6500, 6801, 6803, 6805, 6806, 6810.
Eu spuneam că 502STB este disponibilă. Știu că sunt câteva Otokare la care nu s-a putut respecta "regula" ultimelor 3 cifre din numărul de parc+STB fiindcă respectivele combinații erau atribuite: 6302, 6313, 6315, 6319, 6320, 6321, 6401, 6412, 6416, 6444, 6500, 6801, 6803, 6805, 6806, 6810.
- ADK
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
📖 Pagination options