Topic: Sectorul 3
1252 posts, 364006 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
andrei11
- Sectorul 3 detine in administratie daca nu ma insel, centrul istoric al orasului, care este nici mai mult nici mai putin un dezastru.
Fals, eu cred că n-ai mai fost pe acolo de foarte mult timp !
- piste de biciclete: minus infinit
Dacă ești așa de categoric fă tu propuneri de piste de biciclete. Da știu răspunsul, anulăm o bandă auto sau desființăm locurile de parcare. Știi foarte bine că nu suport bicicletele, dar asta e altă poveste.
- parcul Alexandru Ioan Cuza: 50% beton
Ăsta-i bluff, știi care e granița parcului ? Vezi că acolo mai sunt niște spații verzi ( chiar multe ) care nu fac parte din nici un parc !
- Sectorul 3 detine in administratie daca nu ma insel, centrul istoric al orasului, care este nici mai mult nici mai putin un dezastru.
Fals, eu cred că n-ai mai fost pe acolo de foarte mult timp !
- piste de biciclete: minus infinit
Dacă ești așa de categoric fă tu propuneri de piste de biciclete. Da știu răspunsul, anulăm o bandă auto sau desființăm locurile de parcare. Știi foarte bine că nu suport bicicletele, dar asta e altă poveste.
- parcul Alexandru Ioan Cuza: 50% beton
Ăsta-i bluff, știi care e granița parcului ? Vezi că acolo mai sunt niște spații verzi ( chiar multe ) care nu fac parte din nici un parc !
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
Cristi N
Taxa 0 pe salubritate poate fi fezabila cu o conditie: colectare selectiva pe cat mai multe fractii. In momentul ala s-ar putea chiar scoate si un mic profit fara sa incaseze vreun ban de la cetateni.
Taxa 0 pe salubritate poate fi fezabila cu o conditie: colectare selectiva pe cat mai multe fractii. In momentul ala s-ar putea chiar scoate si un mic profit fara sa incaseze vreun ban de la cetateni.
- adila
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
adila
Este adevarat ca nu-mi petrec foarte mult timp in barurile si restaurantele Centrului vechi dar sa stii ca am fost recent acolo si as putea spune chiar ca este in cea mai mare parte o ruina care sta sa cada la primul cutremur de 7.4 magnitudine pe scara Richter.
Pistele de biciclete, un subiect inca greu de inteles in Romania chiar si in anul 2019. Pistele de biciclete au aceasi importanta, ca sa nu spun chiar mai mare decat cea a strazilor dintr-un oras, in consecinta nu vad ce este rau in a taia 1.5m pe fiecare sens de circulatie pentru a realiza aceste piste. Bine noi suntem la nivelul ca nici unde este loc nu se fac piste asa ca ce sa ne mai miram ca nu se fac pe strazile aglomerate.
Pana sa ajungi sa colectezi selectiv trebuie intai sa faci ceva ca sa reduci cantitatea de deseuri, iar asta nu se face prin taxa zero. Vrei colectare selectiva gratis, pune taxa pentru fiecare PET cumparat, 0.25 Euro Centi ca-n Germania, sa vezi cum se duce lumea cu PET-ul gol la "mancatorul" de PET-uri sa-si ia banutul inapoi. Da e greu nene la noi...
Este adevarat ca nu-mi petrec foarte mult timp in barurile si restaurantele Centrului vechi dar sa stii ca am fost recent acolo si as putea spune chiar ca este in cea mai mare parte o ruina care sta sa cada la primul cutremur de 7.4 magnitudine pe scara Richter.
Pistele de biciclete, un subiect inca greu de inteles in Romania chiar si in anul 2019. Pistele de biciclete au aceasi importanta, ca sa nu spun chiar mai mare decat cea a strazilor dintr-un oras, in consecinta nu vad ce este rau in a taia 1.5m pe fiecare sens de circulatie pentru a realiza aceste piste. Bine noi suntem la nivelul ca nici unde este loc nu se fac piste asa ca ce sa ne mai miram ca nu se fac pe strazile aglomerate.
Pana sa ajungi sa colectezi selectiv trebuie intai sa faci ceva ca sa reduci cantitatea de deseuri, iar asta nu se face prin taxa zero. Vrei colectare selectiva gratis, pune taxa pentru fiecare PET cumparat, 0.25 Euro Centi ca-n Germania, sa vezi cum se duce lumea cu PET-ul gol la "mancatorul" de PET-uri sa-si ia banutul inapoi. Da e greu nene la noi...
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
Cristi N
Sunt 200% de acord cu pfand-ul nemtilor, mi se pare solutia optima pentru rezolvarea problemei pet-urilor. Prin colectarea selectiva se rezolva si celelalte categorii de gunoi, sortat corect cred ca sub 10% din gunoiul produs de o gospodarie este nereciclabil.
Daca e sa identificam responsabilii in cazul taxei pe ambalaje e treaba parlamentului sau mai nou a guvernului printr-un OUG ca mai nou totul e urgent la ei, nu poti face asa la nivelul primariei. Pentru colectarea selectiva cel mai simplu problema poate fi adresata la nivel local.
Sunt 200% de acord cu pfand-ul nemtilor, mi se pare solutia optima pentru rezolvarea problemei pet-urilor. Prin colectarea selectiva se rezolva si celelalte categorii de gunoi, sortat corect cred ca sub 10% din gunoiul produs de o gospodarie este nereciclabil.
Daca e sa identificam responsabilii in cazul taxei pe ambalaje e treaba parlamentului sau mai nou a guvernului printr-un OUG ca mai nou totul e urgent la ei, nu poti face asa la nivelul primariei. Pentru colectarea selectiva cel mai simplu problema poate fi adresata la nivel local.
- adila
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
adila
Exact, este problema Parlamentului, nu a Primariei. De ce Parlamentul nu o face nu a re rost sa mai vorbim ca este clar. Eu am adus acest aspect in discutie in cazul primariei de sector doar colateral. Reciclarea ca si pistele de biciclete sunt doar niste subiecte care sunt abordate doar pe hartie si poate doar in campania electorala.
Pur si simplu Romania nu a ajuns la acel nivel de intelegere.
Exact, este problema Parlamentului, nu a Primariei. De ce Parlamentul nu o face nu a re rost sa mai vorbim ca este clar. Eu am adus acest aspect in discutie in cazul primariei de sector doar colateral. Reciclarea ca si pistele de biciclete sunt doar niste subiecte care sunt abordate doar pe hartie si poate doar in campania electorala.
Pur si simplu Romania nu a ajuns la acel nivel de intelegere.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
cris_m
Ca orice primar, a facut si bine si rau Negoita. Da, a modernizat scolile, insa multi nu stiu ca mare modernizare a constat intr-o simpla spoiala a peretilor in niste culori discutabile, aplicarea unui linoleum pe holuri si in clase, linoleum ce este un pericol public la ploaie/zapada. Da, singurul lucru bun din aceasta modernizare a fost anveloparea scolilor(si la blocuri ma uitam, foarte multe in ultima vreme).
La amenajari peisagistice a vrut sa se distanteze de Negoita Intaiul, in unele locuri i-a iesit, in altele a dat rateuri. Problema majora este ca nu sunt proiectate de specialisti aceste borduri, scuaruri etc. Spre exemplu, pe Unirii patratelele de marmura dintre placile mari de granit aluneca ca la patinoar cand sunt ude, dovada ca au pus niste chestii antiderapante peste prostiile alea; parcarea facuta pe locul primului trotuar putea fi facuta cu pavele ecologice etc. Idem, nu inteleg unele "largiri" de trotuar prin dublarea lor cu pavele roz, desi nu era cazul.
Asa una peste alta, nu se poate spune ca arata rau sectorul, dar nici nu e ce trebuie. Cel putin la nivel de transparenta, cheltuieli, implementare etc.
Ca orice primar, a facut si bine si rau Negoita. Da, a modernizat scolile, insa multi nu stiu ca mare modernizare a constat intr-o simpla spoiala a peretilor in niste culori discutabile, aplicarea unui linoleum pe holuri si in clase, linoleum ce este un pericol public la ploaie/zapada. Da, singurul lucru bun din aceasta modernizare a fost anveloparea scolilor(si la blocuri ma uitam, foarte multe in ultima vreme).
La amenajari peisagistice a vrut sa se distanteze de Negoita Intaiul, in unele locuri i-a iesit, in altele a dat rateuri. Problema majora este ca nu sunt proiectate de specialisti aceste borduri, scuaruri etc. Spre exemplu, pe Unirii patratelele de marmura dintre placile mari de granit aluneca ca la patinoar cand sunt ude, dovada ca au pus niste chestii antiderapante peste prostiile alea; parcarea facuta pe locul primului trotuar putea fi facuta cu pavele ecologice etc. Idem, nu inteleg unele "largiri" de trotuar prin dublarea lor cu pavele roz, desi nu era cazul.
Asa una peste alta, nu se poate spune ca arata rau sectorul, dar nici nu e ce trebuie. Cel putin la nivel de transparenta, cheltuieli, implementare etc.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
ByOnu
Pe partea de transparenta este singurul sector, cred, care publica tot tot tot (chitante, facturi si contracte - nesecretizate) pe platforma online. Asta din ceea ce stiu.
Anyway, nu-i sunt avocat. Daca e sa intre la barlog, drum bun si cale batuta.
Pe partea de transparenta este singurul sector, cred, care publica tot tot tot (chitante, facturi si contracte - nesecretizate) pe platforma online. Asta din ceea ce stiu.
Anyway, nu-i sunt avocat. Daca e sa intre la barlog, drum bun si cale batuta.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
URANUS
Astazi pe la 15 un echipaj de la locala amenda sau dadea avertismente celor care parcau in spic pe ultima banda (teoretic B3) pe Bd. N. Grigorescu (intre statuie si intersectia cu Prevederii) pe sensul spre Splai
In ultima vreme a crescut foarte mult traficul pe acest tronson (intre Statuie si Splai). Dimineata cand ies de pe Marului sa fac stanga spre pod astept mult pana sa gasesc o bresa.
Astazi pe la 15 un echipaj de la locala amenda sau dadea avertismente celor care parcau in spic pe ultima banda (teoretic B3) pe Bd. N. Grigorescu (intre statuie si intersectia cu Prevederii) pe sensul spre Splai
In ultima vreme a crescut foarte mult traficul pe acest tronson (intre Statuie si Splai). Dimineata cand ies de pe Marului sa fac stanga spre pod astept mult pana sa gasesc o bresa.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
TibiV
^
Se pare ca amenzile si avertismentele nu au prea avut efect pe Nicolae Grigorescu...
Intersectia cu Prevederii
Poze de duminica, 3 martie...
^
Se pare ca amenzile si avertismentele nu au prea avut efect pe Nicolae Grigorescu...
Intersectia cu Prevederii
Poze de duminica, 3 martie...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
andrei11
Sunt numai avertismente. Când vor începe amenzile vor avea efect, vezi Șos. Colentina, N. Titulescu, etc. Nici pe Iancului nu se prea parchează și sunt multe zone din Pantelimon fără mașini parcate.
Sunt numai avertismente. Când vor începe amenzile vor avea efect, vezi Șos. Colentina, N. Titulescu, etc. Nici pe Iancului nu se prea parchează și sunt multe zone din Pantelimon fără mașini parcate.
- essco
-
Posted:
-
- turby
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
turby
Astăzi la ora 16:00 se ridica o masina parcata pe trecerea de pietoni din dreptul statuii de către cei de la Primarie, sub supravegherea a doua echipaje de la Poliția Locala.
Astăzi la ora 16:00 se ridica o masina parcata pe trecerea de pietoni din dreptul statuii de către cei de la Primarie, sub supravegherea a doua echipaje de la Poliția Locala.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
Andrei98
Totusi merg des prin zona si vad ca sunt ceva locuri prin spatele blocurilor, deci motive intemeiate nu prea au sa insiste cu parcarea la strada. In afara de clasicul motiv de a-si vedea masinile neaparat sub geam, o boala care chinuie la greu orasul asta.
Totusi merg des prin zona si vad ca sunt ceva locuri prin spatele blocurilor, deci motive intemeiate nu prea au sa insiste cu parcarea la strada. In afara de clasicul motiv de a-si vedea masinile neaparat sub geam, o boala care chinuie la greu orasul asta.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Sectorul 3
URANUS
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3787026530
Începând cu 20 martie 2019 vom demara lucrările pentru parcarea subterană de pe Bulevardul Decebal
Pe 20 martie 2019 vom începe execuția lucrărilor la obiectivul „Creșterea capacității de staționare și mobilitate a parcului auto în zona Bulevardului Decebal – construire parcaj subteran cu două niveluri – tronson cuprins între Strada Dristor și Piața Muncii, Sector 3”, conform contractului nr. 279631/14.12.2018 și a autorizației de construire nr. 75/07.02.2019.
Parcarea propusă va fi amplasată sub Bd. Decebal, între strada Dristorului și Piața Muncii.
Parcarea va avea lungimea de aproximativ 550 m și lățimea curentă de aproximativ 17,50 m, exceptând zonele de rampe și de scări, unde lățimea crește corespunzător. Prin proiect se propune un număr de 718 locuri de parcare, din care 30 locuri destinate persoanelor cu dizabilități și 6 locuri pentru motociclete. Atât accesul auto în parcaj, cât și ieșirea din acesta se realizează din ambele sensuri ale Bd. Decebal, prin intermediul a două rampe de acces principale, cu câte două sensuri fiecare (un sens de intrare și unul de ieșire) care coboară în ambele subsoluri și două rampe cu câte un sens pentru ieșirea de la subsolul 1 în Bd. Decebal. În cele două capete ale parcării sunt prevăzute rampe circulare ce coboară de la subsolul 1 la subsolul 2.
Execuția lucrărilor va începe cu blocarea parțială a benzii 1 de circulație pe partea dreaptă a sensului de circulație dinspre Piața Muncii spre strada Dristorului, ocupată în prezent de mașini parcate, după care vor demara lucrările de execuție a grinzilor de ghidaj pentru pereții mulați.
După execuția perețior mulați pe partea dreaptă se va trece la închiderea celeilalte părți de bulevard și transferarea circulației pe sensul închis inițial, iar lucrările se vor repeta.
După executarea pereților mulați pe ambele părți ale bulevardului, a grinzii de coronament precum și executarea în totalitate a devierilor de rețele se va închide definitiv circulația, se va executa o excavație la 3 m adâncime și apoi se vor monta grinzile prefabricate ale planșeului superior.
Odată cu montarea grinzilor prefabricate se va reface sistemul rutier și circulația va putea fi reluată în totalitate.
Lucrările de execuție a parcării vor continua în subteran fără afectarea circulației de pe bulevard.
Ne cerem scuze anticipat pentru disconfortul pe care îl vom crea, dar la finalizarea lucrărilor circulația pe acest bulevard aglomerat se va descongestiona, ceea ce va fi mai bine pentru noi toți.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 3787026530
Începând cu 20 martie 2019 vom demara lucrările pentru parcarea subterană de pe Bulevardul Decebal
Pe 20 martie 2019 vom începe execuția lucrărilor la obiectivul „Creșterea capacității de staționare și mobilitate a parcului auto în zona Bulevardului Decebal – construire parcaj subteran cu două niveluri – tronson cuprins între Strada Dristor și Piața Muncii, Sector 3”, conform contractului nr. 279631/14.12.2018 și a autorizației de construire nr. 75/07.02.2019.
Parcarea propusă va fi amplasată sub Bd. Decebal, între strada Dristorului și Piața Muncii.
Parcarea va avea lungimea de aproximativ 550 m și lățimea curentă de aproximativ 17,50 m, exceptând zonele de rampe și de scări, unde lățimea crește corespunzător. Prin proiect se propune un număr de 718 locuri de parcare, din care 30 locuri destinate persoanelor cu dizabilități și 6 locuri pentru motociclete. Atât accesul auto în parcaj, cât și ieșirea din acesta se realizează din ambele sensuri ale Bd. Decebal, prin intermediul a două rampe de acces principale, cu câte două sensuri fiecare (un sens de intrare și unul de ieșire) care coboară în ambele subsoluri și două rampe cu câte un sens pentru ieșirea de la subsolul 1 în Bd. Decebal. În cele două capete ale parcării sunt prevăzute rampe circulare ce coboară de la subsolul 1 la subsolul 2.
Execuția lucrărilor va începe cu blocarea parțială a benzii 1 de circulație pe partea dreaptă a sensului de circulație dinspre Piața Muncii spre strada Dristorului, ocupată în prezent de mașini parcate, după care vor demara lucrările de execuție a grinzilor de ghidaj pentru pereții mulați.
După execuția perețior mulați pe partea dreaptă se va trece la închiderea celeilalte părți de bulevard și transferarea circulației pe sensul închis inițial, iar lucrările se vor repeta.
După executarea pereților mulați pe ambele părți ale bulevardului, a grinzii de coronament precum și executarea în totalitate a devierilor de rețele se va închide definitiv circulația, se va executa o excavație la 3 m adâncime și apoi se vor monta grinzile prefabricate ale planșeului superior.
Odată cu montarea grinzilor prefabricate se va reface sistemul rutier și circulația va putea fi reluată în totalitate.
Lucrările de execuție a parcării vor continua în subteran fără afectarea circulației de pe bulevard.
Ne cerem scuze anticipat pentru disconfortul pe care îl vom crea, dar la finalizarea lucrărilor circulația pe acest bulevard aglomerat se va descongestiona, ceea ce va fi mai bine pentru noi toți.
📖 Pagination options