Topic: Variante traseu GdN - Progresu
321 posts, 79762 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Si de ce nu ar debarca la Baneasa-Aerogarii???
Aglomeratia pe M2 nu e din cauza ca birourile sunt masate in Pipera ci pentru ca acei <corporatisti> locuiesc si dorm in Berceni ca n-au bani sa-si traga apartamente/vile in nord...
Hai sa analizam mai in detaliu situatia nu doar asa la <prima vedere>. Pe M2 n-ai cum sa cobori sub 90sec orice ai face...asa ca orice <castig> ramane marginal. Ar trebui sa lungesti trenurile...dar n-ai peroane/statii pentru asa ceva.
Deci...solutia este...M4/6!!!
P.S.
Nu e nimic nou sub soare din punct de vedere urbanistic, atunci cand au aparut automobilele in locul birjelor cu cai si Calea Victoriei n-a mai facut fata care a fost solutia?
Magheruuuu!!!
Asa si acum, doar ca pe sub pamant!
Si de ce nu ar debarca la Baneasa-Aerogarii???
Aglomeratia pe M2 nu e din cauza ca birourile sunt masate in Pipera ci pentru ca acei <corporatisti> locuiesc si dorm in Berceni ca n-au bani sa-si traga apartamente/vile in nord...
Hai sa analizam mai in detaliu situatia nu doar asa la <prima vedere>. Pe M2 n-ai cum sa cobori sub 90sec orice ai face...asa ca orice <castig> ramane marginal. Ar trebui sa lungesti trenurile...dar n-ai peroane/statii pentru asa ceva.
Deci...solutia este...M4/6!!!
P.S.
Nu e nimic nou sub soare din punct de vedere urbanistic, atunci cand au aparut automobilele in locul birjelor cu cai si Calea Victoriei n-a mai facut fata care a fost solutia?
Magheruuuu!!!
Asa si acum, doar ca pe sub pamant!
- pantograful
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
pantograful
@subwayguru :
Evident era o gluma aia cu 4 magistrale, sunt constient ca de fapt M4/6 e o singura magistrala (linie) si M1/M3 cam aceeasi poveste (ma rog, pe portiunea E-V).
Despre "impracticabil" nu m-ai lamurit deloc. Sa inteleg ca pentru tine, este "fantezit/tampit" sa ceri legatura intre magistrale ?? Pai atunci stau si ma intreb ce poate fi calificat ca "rezonabil", sunt tare curios ?
@subwayguru :
Evident era o gluma aia cu 4 magistrale, sunt constient ca de fapt M4/6 e o singura magistrala (linie) si M1/M3 cam aceeasi poveste (ma rog, pe portiunea E-V).
Despre "impracticabil" nu m-ai lamurit deloc. Sa inteleg ca pentru tine, este "fantezit/tampit" sa ceri legatura intre magistrale ?? Pai atunci stau si ma intreb ce poate fi calificat ca "rezonabil", sunt tare curios ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Nu, deloc!!!
Am spus doar ca pe masura ce se amplifica reteaua devine <impracticabil> sa faci corespondente <directe> intre orice cu orice...ia Parisul, Londra, ce vrei tu si ai sa constati ca e asa, in retea te deplasezi prin corespondente multiple, nu trece nicio linie directa de la tine de sub balcon pana in prag la job...aia care au parte de asa o <fericire> sunt rara avis! Majoritatea <transbordeaza> si nu doar metrou-metrou ci si cu <suprafata>. Asta e esenta notiunii de <mobilitate> in era noastra...
P.S.
Diferenta intre locurile de joburi si cele de locuire e ca primele au o <concentrare> mult mai mare, ca doar nu o sa stea 4-5 familii intr-o garsoniera, ca nu e birou!!!
Nu, deloc!!!
Am spus doar ca pe masura ce se amplifica reteaua devine <impracticabil> sa faci corespondente <directe> intre orice cu orice...ia Parisul, Londra, ce vrei tu si ai sa constati ca e asa, in retea te deplasezi prin corespondente multiple, nu trece nicio linie directa de la tine de sub balcon pana in prag la job...aia care au parte de asa o <fericire> sunt rara avis! Majoritatea <transbordeaza> si nu doar metrou-metrou ci si cu <suprafata>. Asta e esenta notiunii de <mobilitate> in era noastra...
P.S.
Diferenta intre locurile de joburi si cele de locuire e ca primele au o <concentrare> mult mai mare, ca doar nu o sa stea 4-5 familii intr-o garsoniera, ca nu e birou!!!
- pantograful
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
pantograful
"Se amplifica reteaua" ? Vorbim de o (viitoare) retea de 6-7 magistrale maxim, deci o retea de marime foarte rezonabila.
Ca de obicei ma enerzeava comparatia cu "afara". Dar hai : sunt 2 retele (mari) de metrou pe care le cunosc foarte bine : Paris si Moscova. Aproape in fiecare data cand 2 linii se intersecteaza, exista statie de corespondeta. Si tocmai din acest motiv retelele astea sunt foarte eficiente. In Paris daca nu ma insel, exista un sigur caz de linii care se intersecteaza fara statie comuna : 9/12. Aaaasa, am dat exemplu "de afara", par mai inteligent ?
Despre M2, este super-aglomerat pentru ca e M2 : o magistrala cu un traseu de bun simt, care trece prin puncte de interes majore a orasului, etc. Daca vrem ca M4/6 sa decongestioneze serios M2, ar trebui sa treaca muult mai in est, de exemplu (SF) : GdN - Berzei - Piata Revolutiei - Universitate - Corneliu Coposu - Timpuri Noi - Vacaresti -Piata Sudului - etc, sau o aberatie de genul.
"Se amplifica reteaua" ? Vorbim de o (viitoare) retea de 6-7 magistrale maxim, deci o retea de marime foarte rezonabila.
Ca de obicei ma enerzeava comparatia cu "afara". Dar hai : sunt 2 retele (mari) de metrou pe care le cunosc foarte bine : Paris si Moscova. Aproape in fiecare data cand 2 linii se intersecteaza, exista statie de corespondeta. Si tocmai din acest motiv retelele astea sunt foarte eficiente. In Paris daca nu ma insel, exista un sigur caz de linii care se intersecteaza fara statie comuna : 9/12. Aaaasa, am dat exemplu "de afara", par mai inteligent ?
Despre M2, este super-aglomerat pentru ca e M2 : o magistrala cu un traseu de bun simt, care trece prin puncte de interes majore a orasului, etc. Daca vrem ca M4/6 sa decongestioneze serios M2, ar trebui sa treaca muult mai in est, de exemplu (SF) : GdN - Berzei - Piata Revolutiei - Universitate - Corneliu Coposu - Timpuri Noi - Vacaresti -Piata Sudului - etc, sau o aberatie de genul.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Hai ca acum incerci sa mai iei la mishto si nu-i <frumos>...eu ti-am dat argumente, tu-mi raspunzi cu <bancuri>...si te contrazici singur, cum bine spui <cand se intersecteaza> nu tragi de trasee si axe majore de transport ca sa le faci <pishu boului> ca obtii exact contrariul...si daca spui ca esti asa de familiar cu acele mari metrouri, de ce nu spui si cate <corespondente lungi cat o zi de post> sunt? Ca aia n-au fost tembeli sa innoade o linie doar ca sa o duca pe coclauri...
Hai ca acum incerci sa mai iei la mishto si nu-i <frumos>...eu ti-am dat argumente, tu-mi raspunzi cu <bancuri>...si te contrazici singur, cum bine spui <cand se intersecteaza> nu tragi de trasee si axe majore de transport ca sa le faci <pishu boului> ca obtii exact contrariul...si daca spui ca esti asa de familiar cu acele mari metrouri, de ce nu spui si cate <corespondente lungi cat o zi de post> sunt? Ca aia n-au fost tembeli sa innoade o linie doar ca sa o duca pe coclauri...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
punmeister
Nope, ci pentru ca in Pipera si in Aviatiei unde sunt nshpe mii de cladiri de birouri, STB-ul este (aproape) inexistent, hai ca in Aviatiei mai avem 112, 135, 301 si 605, dar in Pipera avem doar glumele alea (foarte) proaste de 16 si 36.
Pana sa vina boom-ul de cladiri de birouri in Pipera si Aviatiei M2-ul nu era asa de aglomerat ca azi.
pantograful wrote:
Despre M2, este super-aglomerat pentru ca e M2
Nope, ci pentru ca in Pipera si in Aviatiei unde sunt nshpe mii de cladiri de birouri, STB-ul este (aproape) inexistent, hai ca in Aviatiei mai avem 112, 135, 301 si 605, dar in Pipera avem doar glumele alea (foarte) proaste de 16 si 36.
Pana sa vina boom-ul de cladiri de birouri in Pipera si Aviatiei M2-ul nu era asa de aglomerat ca azi.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
La vremea aia functionau tramvaiele, nu ca azi chiar daca era si atunci imbulzeala cu jde mii de muncitorache ce ieseau/intrau la aceeasi ora de la schimb...dar ce pretentie sa ai de la hipsterii nostri din ziua de azi, ca le stiu ei pe toate ca un om mare!...de pe what’s up si daca nu scrie in wiki nu se ezista...
@sab
Daca vrei neaparat corespondenta <scurta> M4-M1/3 ar mai exista <varianta> enuntata chiar de tine o data de demult, statie <intermediara> pe M1 la Hasdeu dar asta ar <bloca> 80% din reteaua actuala pe un termen nedefinit, lucru absolut inacceptabil...din pacate nu e nici macar ca la Romana, nu e nimic-nimicutz pregatit catusi de putin pentru asa ceva...
La vremea aia functionau tramvaiele, nu ca azi chiar daca era si atunci imbulzeala cu jde mii de muncitorache ce ieseau/intrau la aceeasi ora de la schimb...dar ce pretentie sa ai de la hipsterii nostri din ziua de azi, ca le stiu ei pe toate ca un om mare!...de pe what’s up si daca nu scrie in wiki nu se ezista...
@sab
Daca vrei neaparat corespondenta <scurta> M4-M1/3 ar mai exista <varianta> enuntata chiar de tine o data de demult, statie <intermediara> pe M1 la Hasdeu dar asta ar <bloca> 80% din reteaua actuala pe un termen nedefinit, lucru absolut inacceptabil...din pacate nu e nici macar ca la Romana, nu e nimic-nimicutz pregatit catusi de putin pentru asa ceva...
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Sunt constient ca nu se poate o statie la Hasdeu pe M1/M3. Este o solutie extrem de dificila, care presupune oprirea circulatiei pe M1/M3, construit statie pe galeria existenta , plus incadrarea statiei M4 intre M1 si M5, plus sapatura in peretele Dambovitei, etc. Solutia ramane Izvor, unde locul este ferit, nu exista cladiri, vestibulul la Izvor 1 nu necesita decat spartul unui perete si reamplasarea unor turnicheti si cam atat.
Tot nu m-ai convins cu exemplele neeenumerate din alte metropople , cu care Bucurestiul nu se poate compara. Noi avem cateva amarate de magistrale, le numeri pe degetele de la o mana acum. Si pe acestea vrem sa le nenorocim pentru totdeauna, precum am facut cu "solutiile minunate" de la Piata Victoriei sau Piata Unirii... Succesuri mutiple.
P.S. Eu nu ma gandisem niciodata la solutia ca M4 de la Hasdeu sa o ia catre Izvor, tu ai adus in discutie solutia aceasta eleganta. Tot nu reusesc sa inteleg de ce esti acum impotriva, dand exmple nenominalizate din alte capitale...Nu putem sa gandim ce ne trebuie noua ?
Sunt constient ca nu se poate o statie la Hasdeu pe M1/M3. Este o solutie extrem de dificila, care presupune oprirea circulatiei pe M1/M3, construit statie pe galeria existenta , plus incadrarea statiei M4 intre M1 si M5, plus sapatura in peretele Dambovitei, etc. Solutia ramane Izvor, unde locul este ferit, nu exista cladiri, vestibulul la Izvor 1 nu necesita decat spartul unui perete si reamplasarea unor turnicheti si cam atat.
Tot nu m-ai convins cu exemplele neeenumerate din alte metropople , cu care Bucurestiul nu se poate compara. Noi avem cateva amarate de magistrale, le numeri pe degetele de la o mana acum. Si pe acestea vrem sa le nenorocim pentru totdeauna, precum am facut cu "solutiile minunate" de la Piata Victoriei sau Piata Unirii... Succesuri mutiple.
P.S. Eu nu ma gandisem niciodata la solutia ca M4 de la Hasdeu sa o ia catre Izvor, tu ai adus in discutie solutia aceasta eleganta. Tot nu reusesc sa inteleg de ce esti acum impotriva, dand exmple nenominalizate din alte capitale...Nu putem sa gandim ce ne trebuie noua ?
- pantograful
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
pantograful
Nu te iau deloc la misto... Argumentul meu e simplu : bunul simt recomanda o legatura M1/3 - M4/6 undeva pe Splai, deci cel mai probabil la Izvor. Ai vrut sa comparam cu alte orase, am venit cu exemple.
Acum, ce argumente exista impotriva acestei legaturi ? Pana acum nu am auzit niciunul. Oricum se interescteaza M1/3 cu M4/6, nu e cazul sa "tragi de trasee si de axe de transport" cum zici tu. Iar faptul ca exista in unele cazuri "corespondente lungi cat o zi de post" ce legatura are cu subiect ? La Izvor sunt convins ca se poate realiza o legatura simpla si scurta, ca doar acolo e parc si loc berechet.
Hai sa recapitulam despre M4/6 Gdn-ER :
1) Cam oricum alegem traseul, nu exista niciun punct de interes major pe drum
2) Decongestionarea M2 este destul de ipotetica : ar implica sa se mute multe firme de pe Aurel Vlaicu/Pipera (amplasament ideal) pe... Expozitiei/PPL/DN1... ? Nu zic ca nu se va produce acest fenomen, dar va fi destul de limitat.
3) Daca nici macar nu se leaga cu celalalte magistrale... pai pentru cine o mai facem ??
subway guru wrote:
Hai ca acum incerci sa mai iei la mishto si nu-i <frumos>...eu ti-am dat argumente, tu-mi raspunzi cu <bancuri>...si te contrazici singur, cum bine spui <cand se intersecteaza> nu tragi de trasee si axe majore de transport ca sa le faci <pishu boului> ca obtii exact contrariul...si daca spui ca esti asa de familiar cu acele mari metrouri, de ce nu spui si cate <corespondente lungi cat o zi de post> sunt? Ca aia n-au fost tembeli sa innoade o linie doar ca sa o duca pe coclauri...
Nu te iau deloc la misto... Argumentul meu e simplu : bunul simt recomanda o legatura M1/3 - M4/6 undeva pe Splai, deci cel mai probabil la Izvor. Ai vrut sa comparam cu alte orase, am venit cu exemple.
Acum, ce argumente exista impotriva acestei legaturi ? Pana acum nu am auzit niciunul. Oricum se interescteaza M1/3 cu M4/6, nu e cazul sa "tragi de trasee si de axe de transport" cum zici tu. Iar faptul ca exista in unele cazuri "corespondente lungi cat o zi de post" ce legatura are cu subiect ? La Izvor sunt convins ca se poate realiza o legatura simpla si scurta, ca doar acolo e parc si loc berechet.
Hai sa recapitulam despre M4/6 Gdn-ER :
1) Cam oricum alegem traseul, nu exista niciun punct de interes major pe drum
2) Decongestionarea M2 este destul de ipotetica : ar implica sa se mute multe firme de pe Aurel Vlaicu/Pipera (amplasament ideal) pe... Expozitiei/PPL/DN1... ? Nu zic ca nu se va produce acest fenomen, dar va fi destul de limitat.
3) Daca nici macar nu se leaga cu celalalte magistrale... pai pentru cine o mai facem ??
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Eu spun de mult ca M4 nu are cum sa fie o alternativa la M2, pentru ca nu au nicio legatura, in afara de traseul N-S. Daca duceam M6 la Aurel Vlaicu era altceva, era o alternativa.
Exact, de ce mai facem M4 daca nu o mai intersectam ? Ca sa castige unii de pe urma ei ?
La cat merge prin zone de case sau prin pustiu, nu stiu daca umplem un metrou/15 min. Ba mai vrem sa facem metrou si prin "orase" de 10 mii de locuitori, ca nu avem ce face cu banii.
Eu spun de mult ca M4 nu are cum sa fie o alternativa la M2, pentru ca nu au nicio legatura, in afara de traseul N-S. Daca duceam M6 la Aurel Vlaicu era altceva, era o alternativa.
Exact, de ce mai facem M4 daca nu o mai intersectam ? Ca sa castige unii de pe urma ei ?
La cat merge prin zone de case sau prin pustiu, nu stiu daca umplem un metrou/15 min. Ba mai vrem sa facem metrou si prin "orase" de 10 mii de locuitori, ca nu avem ce face cu banii.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
TibiV
Esti sigur?...
Poate nu va dati seama cat de multi sunt cei care vor sa ajunga in zona Expozitiei/PPL/Baneasa venind din sud, si care acum nu au alta varianta decat M2 pana la CdG sau AV... De unde se descurca cu ce au (STB ex-RATB).
Am lucrat (este drept, cu multi ani in urma...) in vreo 3 locuri din zona.
Daca ar fi existat M6, as fi scutit multe linii de autobuz de prezenta mea.
Uita-te ce se intampla cu 3xxx la CdG spre PPL - SE UMPLE.
Si toata lumea este scandalizata cand 41 are un ”incident”...
Am senzatia ca nu prea intelegeti cat de importanta este zona PPL ca si destinatie/origine.
M4/M6 (de la Pieptanari) NU va cara aer pana la PPL.
Daca va exista transfer M2/M6 la Pieptanari/Eroii Revolutiei, atunci M2 se va mai ”aerisi” simtitor, pe seama celor care NU vor mai merge pe M2 pana la CdG sau AV (trecand in transportul de suprafata) ci vor alege varianta subterana.
Iar cererea va creste masiv, zona Expozitiei va deveni in 10 ani la fel de densa ca si Dimitrie Pompei....
sab wrote:
...M4 nu are cum sa fie o alternativa la M2, pentru ca nu au nicio legatura, in afara de traseul N-S. Daca duceam M6 la Aurel Vlaicu era altceva, era o alternativa.
Esti sigur?...
Poate nu va dati seama cat de multi sunt cei care vor sa ajunga in zona Expozitiei/PPL/Baneasa venind din sud, si care acum nu au alta varianta decat M2 pana la CdG sau AV... De unde se descurca cu ce au (STB ex-RATB).
Am lucrat (este drept, cu multi ani in urma...) in vreo 3 locuri din zona.
Daca ar fi existat M6, as fi scutit multe linii de autobuz de prezenta mea.
Uita-te ce se intampla cu 3xxx la CdG spre PPL - SE UMPLE.
Si toata lumea este scandalizata cand 41 are un ”incident”...
Am senzatia ca nu prea intelegeti cat de importanta este zona PPL ca si destinatie/origine.
M4/M6 (de la Pieptanari) NU va cara aer pana la PPL.
Daca va exista transfer M2/M6 la Pieptanari/Eroii Revolutiei, atunci M2 se va mai ”aerisi” simtitor, pe seama celor care NU vor mai merge pe M2 pana la CdG sau AV (trecand in transportul de suprafata) ci vor alege varianta subterana.
Iar cererea va creste masiv, zona Expozitiei va deveni in 10 ani la fel de densa ca si Dimitrie Pompei....
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Trebuie sa spui asta celor care nu vor sa faca intersectia cu M2, pe motiv ca M4 va aglomera M2.
Trebuie sa spui asta celor care nu vor sa faca intersectia cu M2, pe motiv ca M4 va aglomera M2.
- pantograful
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
pantograful
Posibil sa devina zona Expozitiei/PPL ca Pipera/AV. Dar ce, toti corporatistii locuiesc doar in sud si asa va ramane in viitor ? Prin Balta Alba sau Militari de exemplu, nu e niciunul, care tocmai ar avea nevoie de o legatura cu viitoarea M4/6 la Izvor ?
Si ca putin offtopic, sper sa nu se ramana pe planurile actuale pentru M6nord, care ocoleste prin Pajura pentru a ajunge pe Expozitiei... dar ma rog asta e alta problema.
Sper macar sa fie calendarul realist, adica sa nu se apuce de M4/6 in intregime, Otopeni-Progresul, si sa ramana santier timp de 20 de ani...
Posibil sa devina zona Expozitiei/PPL ca Pipera/AV. Dar ce, toti corporatistii locuiesc doar in sud si asa va ramane in viitor ? Prin Balta Alba sau Militari de exemplu, nu e niciunul, care tocmai ar avea nevoie de o legatura cu viitoarea M4/6 la Izvor ?
Si ca putin offtopic, sper sa nu se ramana pe planurile actuale pentru M6nord, care ocoleste prin Pajura pentru a ajunge pe Expozitiei... dar ma rog asta e alta problema.
Sper macar sa fie calendarul realist, adica sa nu se apuce de M4/6 in intregime, Otopeni-Progresul, si sa ramana santier timp de 20 de ani...
- sab
-
Posted:
-
📖 Pagination options