Topic: Variante traseu GdN - Progresu
321 posts, 79976 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Normal, cine naiba sa foloseasca asemena "bulshit"-uri ? Sa se faca intersectia adevarata, restul este din categoria "ne-am straduit, atat s-a putut". Trotuarul va subtraversa si Dambovita, nu ? Chiar vrei sa demonstrezi prin aceasta "non-solutie" ca nu merita sa se faca intersectia cu M3 ....Degeaba spune toata lumea ca este necesara, tu...batman... o tii pe a ta.
subway guru wrote:
Pentru M4-M3 ar mai fi varianta sa amplasezi Hasdeu M4 intre Elisabeta si Splai cu un <trotuar rulant> luuung-luuung de tot spre Izvor, ca tot nu se va inghesui mai nimeni pe acolo intr-o perspectiva mai indelungata...
Normal, cine naiba sa foloseasca asemena "bulshit"-uri ? Sa se faca intersectia adevarata, restul este din categoria "ne-am straduit, atat s-a putut". Trotuarul va subtraversa si Dambovita, nu ? Chiar vrei sa demonstrezi prin aceasta "non-solutie" ca nu merita sa se faca intersectia cu M3 ....Degeaba spune toata lumea ca este necesara, tu...batman... o tii pe a ta.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Acum tu ce vrei, sa-mi interzici dreptul la propria opinie???
Jos cenzura!!!...indiferent din partea cui!
Daca ai o parere exprim-o cat mai argumentat, nu te da spider-man...
In rest incerc sa va arat care ar fi elementele de <distorsiune> si cam atat.
Iar stilul asta in care daca nu-mi convine mie parerea interlocutorului gata, e batman, comunist, securist, kgbist, vandut strainilor si etc asemenea mie drept sa-ti spun imi displace profund...
Acum tu ce vrei, sa-mi interzici dreptul la propria opinie???
Jos cenzura!!!...indiferent din partea cui!
Daca ai o parere exprim-o cat mai argumentat, nu te da spider-man...
In rest incerc sa va arat care ar fi elementele de <distorsiune> si cam atat.
Iar stilul asta in care daca nu-mi convine mie parerea interlocutorului gata, e batman, comunist, securist, kgbist, vandut strainilor si etc asemenea mie drept sa-ti spun imi displace profund...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
TibiV
Imi pare rau, nu vreau <in hora mare>...
Iar ceilalti par sa aiba destul curaj.
Eu spun doar atat: fara legatura cu M1/M3 la Izvor si cu M5 (unde o fi) M4 isi va rata jumatate din ratiune...
Iar fara legatura cu M2 la Pieptanari (aka Eroii Revolutiei) devine o rusine...
(Sau invers... Daca rateaza aceste legaturi, mai bine va apucati de metroul de Alexandria.
NU Soseaua Alexandria. De metroul de Alexandria, Capitala Teleormanului...)
Imi pare rau, nu vreau <in hora mare>...
Iar ceilalti par sa aiba destul curaj.
Eu spun doar atat: fara legatura cu M1/M3 la Izvor si cu M5 (unde o fi) M4 isi va rata jumatate din ratiune...
Iar fara legatura cu M2 la Pieptanari (aka Eroii Revolutiei) devine o rusine...
(Sau invers... Daca rateaza aceste legaturi, mai bine va apucati de metroul de Alexandria.
NU Soseaua Alexandria. De metroul de Alexandria, Capitala Teleormanului...)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Si cum o vezi?...sau e secret?
P.S.
Daca ar fi sa ma apuc de metroul de Alexandria m-as duce in Egipt nu in Deliorman...
Si cum o vezi?...sau e secret?
P.S.
Daca ar fi sa ma apuc de metroul de Alexandria m-as duce in Egipt nu in Deliorman...
- survola
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
survola
O legătură M6/M4 (venind de pe Șos. Giurgiului) - M2 la Eroii Revoluției nu va aglomera mai mult pe M2. rămân aceeași pasageri, doar că vor ajunge cu metroul la Eroii Revoluției și nu cu tramvaiul sau autobuzul.
Porțiunea centrală este trasă de păr, pe unde ai duce-o (trasee rezonabile) nu prea are stații în zone cu densitate mare de populație. Poate varianta roșie din schema prezentată cu câteva pagini în urmă să fie cât de cât o variantă acceptabilă.
O legătură M6/M4 (venind de pe Șos. Giurgiului) - M2 la Eroii Revoluției nu va aglomera mai mult pe M2. rămân aceeași pasageri, doar că vor ajunge cu metroul la Eroii Revoluției și nu cu tramvaiul sau autobuzul.
Porțiunea centrală este trasă de păr, pe unde ai duce-o (trasee rezonabile) nu prea are stații în zone cu densitate mare de populație. Poate varianta roșie din schema prezentată cu câteva pagini în urmă să fie cât de cât o variantă acceptabilă.
MetrouConsultarec.jpg (1.12 MB; downloaded 2215 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
TibiV
Nu stiu.
NU sunt constructor, sunt mecanic.
La ”căși” nu cred ca merge o ”cementare” (din aia metalurgica) la fundatii...
De asta nu ma lansez cu carioci.
NU ma pricep la domeniu, ca sa pot spune CUM trebuie facut.
Spun doar CE trebuie facut.
(NU va spun cum sa faceti, pentru ca si eu m-as enerva daca mi-ar spune cineva ca boltul pistonului trebuie sa fie pe rulmenti... Daca intelegi ce vreau sa spun.... )
Nu stiu.
NU sunt constructor, sunt mecanic.
La ”căși” nu cred ca merge o ”cementare” (din aia metalurgica) la fundatii...
De asta nu ma lansez cu carioci.
NU ma pricep la domeniu, ca sa pot spune CUM trebuie facut.
Spun doar CE trebuie facut.
(NU va spun cum sa faceti, pentru ca si eu m-as enerva daca mi-ar spune cineva ca boltul pistonului trebuie sa fie pe rulmenti... Daca intelegi ce vreau sa spun.... )
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
survola,
Nu lua drept bune variantele <discutate> la OAR ca n-au ramas <batute in cuie> situatia e inca <fluida>, se trage de magistrala asta in toate partile!
Tibi,
Cu TBM s-a demonstrat ca se poate trece si pe sub <casi> mai ales daca nu sunt decat niste cosmelii. Terenul argilos <de terasa> din deal permite...
Mai nashpa e cu bloacele. Ce nu poti face fara demolari sunt statiile, in caz ca nu ai suficient loc.
Mai retineti un lucru deosebit de important pentru care se <fuge> de Pieptanari-Giurgiului si se trage din rasputeri de magistrala asta catre traseul liniei cf abandonate <prin maracinis> nu pentru rezolvarea problemelor calatorilor cu metroul ci doar pentru <rezolvarea> altor interese si <impotente> majore...
survola,
Nu lua drept bune variantele <discutate> la OAR ca n-au ramas <batute in cuie> situatia e inca <fluida>, se trage de magistrala asta in toate partile!
Tibi,
Cu TBM s-a demonstrat ca se poate trece si pe sub <casi> mai ales daca nu sunt decat niste cosmelii. Terenul argilos <de terasa> din deal permite...
Mai nashpa e cu bloacele. Ce nu poti face fara demolari sunt statiile, in caz ca nu ai suficient loc.
Mai retineti un lucru deosebit de important pentru care se <fuge> de Pieptanari-Giurgiului si se trage din rasputeri de magistrala asta catre traseul liniei cf abandonate <prin maracinis> nu pentru rezolvarea problemelor calatorilor cu metroul ci doar pentru <rezolvarea> altor interese si <impotente> majore...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
cris_m
Eu as merge pe varianta rosie, dar cu niste mici ajustari in zona 13 Septembrie-Hasdeu. De la 13 Septembrie, in loc sa se vina prin spatele parlamentului, sa se vina printre acesta si academie, virat apoi spre Piata Constitutiei (facuta statie acolo ca oricum parcarea e in pom pana una alta), iar virat stanga spre Eroilor (facuta statie sub parc, paralela cu Izvor, la o distanta rezonabila de casete, colectoare etc), virat dreapta pe sub Plevnei (corespondenta cu M5 la Hasdeu). Traseul in rest nu se schimba. Stiu, e putin mai intortocheat, dar zic eu ca ar rezolva toate problemele expuse.
Eu as merge pe varianta rosie, dar cu niste mici ajustari in zona 13 Septembrie-Hasdeu. De la 13 Septembrie, in loc sa se vina prin spatele parlamentului, sa se vina printre acesta si academie, virat apoi spre Piata Constitutiei (facuta statie acolo ca oricum parcarea e in pom pana una alta), iar virat stanga spre Eroilor (facuta statie sub parc, paralela cu Izvor, la o distanta rezonabila de casete, colectoare etc), virat dreapta pe sub Plevnei (corespondenta cu M5 la Hasdeu). Traseul in rest nu se schimba. Stiu, e putin mai intortocheat, dar zic eu ca ar rezolva toate problemele expuse.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Pai cum adica, sa renunte primaria la asemenea <gogoasa> de parcare subterana pentru <bugetarii> de lux pe care i-a facut ma-sa de la volan direct in portbagajul suvului in favoarea prostimii proaste ce merge cu metroul???
Pai cum adica, sa renunte primaria la asemenea <gogoasa> de parcare subterana pentru <bugetarii> de lux pe care i-a facut ma-sa de la volan direct in portbagajul suvului in favoarea prostimii proaste ce merge cu metroul???
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
cris_m
Au loc suficient sub piata (evident pe mai multe nivele in subteran), se pot face prelungiri ale parcarii pe bulevard, sub fantani... Ce francezul a putut sa faca asta in Parisul anilor '60-'70, noi de ce nu am putea aproape 50 de ani mai tarziu?
Au loc suficient sub piata (evident pe mai multe nivele in subteran), se pot face prelungiri ale parcarii pe bulevard, sub fantani... Ce francezul a putut sa faca asta in Parisul anilor '60-'70, noi de ce nu am putea aproape 50 de ani mai tarziu?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Daca e mai adanc e greu, daca e mai micutza si cascavalul aferent e asisderea!...plus ca o statie acolo ar avea nevoie de accese la trotuarul de la ministere, ceea ce din nou ar face svaiter cascavalul...
Daca e mai adanc e greu, daca e mai micutza si cascavalul aferent e asisderea!...plus ca o statie acolo ar avea nevoie de accese la trotuarul de la ministere, ceea ce din nou ar face svaiter cascavalul...
- 1689
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
1689
Un sumar la care subscriu.
Si - daca s-ar fi putut - bucla "roz" cu revenire in Giurgiului pe sub Drumul Gazarului, care ar fi adus metrou si in Berceni. Daca.
Cit despre "centru", am spus si repet: pun pariu ca se va ajunge pe sub Regia Maria - Bd. Libertatii din motive "subterane"
TibiV wrote:
Imi pare rau, nu vreau <in hora mare>...
Iar ceilalti par sa aiba destul curaj.
Eu spun doar atat: fara legatura cu M1/M3 la Izvor si cu M5 (unde o fi) M4 isi va rata jumatate din ratiune...
Iar fara legatura cu M2 la Pieptanari (aka Eroii Revolutiei) devine o rusine...
[...]
Un sumar la care subscriu.
Si - daca s-ar fi putut - bucla "roz" cu revenire in Giurgiului pe sub Drumul Gazarului, care ar fi adus metrou si in Berceni. Daca.
Cit despre "centru", am spus si repet: pun pariu ca se va ajunge pe sub Regia Maria - Bd. Libertatii din motive "subterane"
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Parcarea și stația ( cu accese cu tot ) de sub Piața Constituței se pot face deodată ( același proiect / aceeași gândire ). Nu se face șvaițer nimic, inclusiv accesul spre ministere. Astea sunt << petarde >>. Și un copil de clasa a VIII își dă seama că există loc chiar în exces ! O să vin cu o schiță ( cu dimensiuni cu tot / cu calculat locuri de parcare ) să vedeți și voi că nu se calcă pe bătături parcarea și stația.
Și mă rog, care ar fi interesele să nu avem metrou pe sub Giurgiului ?
Parcarea și stația ( cu accese cu tot ) de sub Piața Constituței se pot face deodată ( același proiect / aceeași gândire ). Nu se face șvaițer nimic, inclusiv accesul spre ministere. Astea sunt << petarde >>. Și un copil de clasa a VIII își dă seama că există loc chiar în exces ! O să vin cu o schiță ( cu dimensiuni cu tot / cu calculat locuri de parcare ) să vedeți și voi că nu se calcă pe bătături parcarea și stația.
Și mă rog, care ar fi interesele să nu avem metrou pe sub Giurgiului ?
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
WT_fan06
O adăugare te rog să faci - prevede măcar o legătură directă între parcare și stația de metrou (o intrare pietonală în parcare care să se realizeze direct prin stația de metrou, asta nici nu ar mai trebui menționat, dar doar ca să mă asigur), plus (aici ar fi mai problematic), cum rezolvăm cu parcarea autocarelor, că presupun că monumentul atrage câțiva turiști și ar trebui prevăzute locuri și pentru acestea, nu?
O adăugare te rog să faci - prevede măcar o legătură directă între parcare și stația de metrou (o intrare pietonală în parcare care să se realizeze direct prin stația de metrou, asta nici nu ar mai trebui menționat, dar doar ca să mă asigur), plus (aici ar fi mai problematic), cum rezolvăm cu parcarea autocarelor, că presupun că monumentul atrage câțiva turiști și ar trebui prevăzute locuri și pentru acestea, nu?
📖 Pagination options