Topic: Variante traseu GdN - Progresu
321 posts, 79958 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Are la Basarab (pe stil vechi)
Cu actualul M3 e pe lista de optiuni (sa o mai pun inca o data?)
Are la Basarab (pe stil vechi)
Cu actualul M3 e pe lista de optiuni (sa o mai pun inca o data?)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Păi pe stil vechi M 3 trebuia să aibă stații și la Electroaparataj* ( Mega Mall ), la intersecția cu Șos Fundeni și la capu' Pantelimonului la << Cosmos >>.
Decinu se pune.
__________
Să fim serioși, deși evidența arată clar că o intersecție cu M 3 este absolut necesară la Izvor ( beneficiară colaterală și M 1 ) această intersecție NU se va realiza niciodată pe motivul arhicunoscut,
<< Să facem ieconomie, tovarăși ! >>
Și încă două observații referitoare la trasee de tippishu boului
1) Dacă ne uităm pe hartă stația Nicolae Grigorescu este excentrică, de la Dristor 1 magistrala trebuia să ajungă la stația Titan / Muncii / Republica, fără să facă ocol pe la statuie !
2) Viitorul traseu al lui M 6 face o întoarcere la 180* știm prea bine unde, nu mai insistăm.
________________
Concluzia e clară, când s-a vrut s-a putut...( sau se va putea în cazul lui M 6 )
Păi pe stil vechi M 3 trebuia să aibă stații și la Electroaparataj* ( Mega Mall ), la intersecția cu Șos Fundeni și la capu' Pantelimonului la << Cosmos >>.
Decinu se pune.
__________
subway guru wrote:
Cu actualul M3 e pe lista de optiuni
Să fim serioși, deși evidența arată clar că o intersecție cu M 3 este absolut necesară la Izvor ( beneficiară colaterală și M 1 ) această intersecție NU se va realiza niciodată pe motivul arhicunoscut,
<< Să facem ieconomie, tovarăși ! >>
Și încă două observații referitoare la trasee de tippishu boului
1) Dacă ne uităm pe hartă stația Nicolae Grigorescu este excentrică, de la Dristor 1 magistrala trebuia să ajungă la stația Titan / Muncii / Republica, fără să facă ocol pe la statuie !
2) Viitorul traseu al lui M 6 face o întoarcere la 180* știm prea bine unde, nu mai insistăm.
________________
Concluzia e clară, când s-a vrut s-a putut...( sau se va putea în cazul lui M 6 )
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
La mine ordinea e alta:
M5 si M2 obligatoriu altfel M4 isi pierde ratiunea de a exista.
Cu M7 trebuie gandita cu amorsa, inclusiv cu posibilitatea de legatura tehnologica, altfel M7 se duce <bezmetic> in totalitate in Unirii...
Cu M3 e greu, mai mult incurca...
Cu MCS doar de <principiu>, cu variante multiple.
Hai cu <sondajul> ca se anunta interesant!
La mine ordinea e alta:
M5 si M2 obligatoriu altfel M4 isi pierde ratiunea de a exista.
Cu M7 trebuie gandita cu amorsa, inclusiv cu posibilitatea de legatura tehnologica, altfel M7 se duce <bezmetic> in totalitate in Unirii...
Cu M3 e greu, mai mult incurca...
Cu MCS doar de <principiu>, cu variante multiple.
Hai cu <sondajul> ca se anunta interesant!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Înainte de sondaj multiple observații :
1) Cu M 2 la Bellu, ca să ce ? Să ajungă cetățenii din Nordul lui M 4 în cartierul Berceni cu o singură transbordare ? Dacă M 4 va ajunge la Hașdeu au transbordare la Hașdeu / M 5 care-i vor duce la Universitate, sau dacă vor în Berceni la Universitate transbordare M 5 / M 2.
2) Și M 3 este o adevărată magistrală E -W, inclusiv M 1 de la Petrache Poenaru la Republica, nu numai M 5, deci intersecția lui M 5 de la Izvor cu M 1/3 mi se pare la fel de importantă ca și intersecția lui M 4 cu M 5.
3) Intersecția cu M 7 de ce cu amorsă ? ( bine, e ok amorsa, dar din câte știu o linie tehnologică va fi între M 5 și M 7 la Moșilor...).Mai degrabă trebuie proiectat peronul lui M 4 de la intersecția cu M 7 cu un peron de capacitate mare, având în vedere intersecția. Și studiat și amplasamentul stațiilor în așa fel încât corespondența să fie cât de cât facilă.
4) Cu MCS tot așa, văzute posibilitățile de intersecție și proiectate peroanele / amplasamentul stațiilor în așa fel încât corespondența să fie cât de cât facilă. M 5 din câte știu eu are amorsă cu MCS la stația Parc Dr. Taberei. Sau nu mai e amorsa acolo ?
5) Interesantă este încă o amorsă, la Eroii Revoluției / M 2, amorsă ce te duce pe sub Giurgiului...
6) Și M 2 cu M 1/(3) are o singură linie tehnologică, la Victoriei. Nu două. Deci lui M 7 îi este suficient o singură linie tehnologică, nu două.
Înainte de sondaj multiple observații :
1) Cu M 2 la Bellu, ca să ce ? Să ajungă cetățenii din Nordul lui M 4 în cartierul Berceni cu o singură transbordare ? Dacă M 4 va ajunge la Hașdeu au transbordare la Hașdeu / M 5 care-i vor duce la Universitate, sau dacă vor în Berceni la Universitate transbordare M 5 / M 2.
2) Și M 3 este o adevărată magistrală E -W, inclusiv M 1 de la Petrache Poenaru la Republica, nu numai M 5, deci intersecția lui M 5 de la Izvor cu M 1/3 mi se pare la fel de importantă ca și intersecția lui M 4 cu M 5.
3) Intersecția cu M 7 de ce cu amorsă ? ( bine, e ok amorsa, dar din câte știu o linie tehnologică va fi între M 5 și M 7 la Moșilor...).Mai degrabă trebuie proiectat peronul lui M 4 de la intersecția cu M 7 cu un peron de capacitate mare, având în vedere intersecția. Și studiat și amplasamentul stațiilor în așa fel încât corespondența să fie cât de cât facilă.
4) Cu MCS tot așa, văzute posibilitățile de intersecție și proiectate peroanele / amplasamentul stațiilor în așa fel încât corespondența să fie cât de cât facilă. M 5 din câte știu eu are amorsă cu MCS la stația Parc Dr. Taberei. Sau nu mai e amorsa acolo ?
5) Interesantă este încă o amorsă, la Eroii Revoluției / M 2, amorsă ce te duce pe sub Giurgiului...
6) Și M 2 cu M 1/(3) are o singură linie tehnologică, la Victoriei. Nu două. Deci lui M 7 îi este suficient o singură linie tehnologică, nu două.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
La M7 depinde din ce capat incepe, daca incepe dinspre Alexandriei trebuie linie de legatura.
Amorsa de la Mosilor e pentru varianta <urgenta> indicata de studiul Jica (Mosilor-Obor). Corespondenta M4-M2 la Pieptanari ca sa ai alternativa si sa mai degrevezi M2 pe o axa nord-sud paralela, astfel cele doua ar imbraca destul de bine cartierul dormitor de sud, ca acum M2 merge cam <tangential>.
La M1/3 in Balta e cam la fel, se merge pe principalele bulevarde iar ramificatia imbraca zona dezvoltata ulterior.
La M7 depinde din ce capat incepe, daca incepe dinspre Alexandriei trebuie linie de legatura.
Amorsa de la Mosilor e pentru varianta <urgenta> indicata de studiul Jica (Mosilor-Obor). Corespondenta M4-M2 la Pieptanari ca sa ai alternativa si sa mai degrevezi M2 pe o axa nord-sud paralela, astfel cele doua ar imbraca destul de bine cartierul dormitor de sud, ca acum M2 merge cam <tangential>.
La M1/3 in Balta e cam la fel, se merge pe principalele bulevarde iar ramificatia imbraca zona dezvoltata ulterior.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
De acord cu majoritatea observațiilor, cu o excepție.
Folosesc de multe ori 21 Obor - Colentina. De când cu linia separată de trafic și dacă ar beneficia de puțin mai multe tramvaie nu prea cred că mai e de o urgență majoră metrou acolo...Părere de amator și care se bazează pe observațiile directe, e posibil să greșesc.
Pe de altă parte cartierul Colentina nu e așa de dens, blocurile sunt cumva până la Doamna Ghica ( să spunem cartier ), apoi mai subțire,iar după Șos Fundeni e numai cartier de case...
De acord cu majoritatea observațiilor, cu o excepție.
Folosesc de multe ori 21 Obor - Colentina. De când cu linia separată de trafic și dacă ar beneficia de puțin mai multe tramvaie nu prea cred că mai e de o urgență majoră metrou acolo...Părere de amator și care se bazează pe observațiile directe, e posibil să greșesc.
Pe de altă parte cartierul Colentina nu e așa de dens, blocurile sunt cumva până la Doamna Ghica ( să spunem cartier ), apoi mai subțire,iar după Șos Fundeni e numai cartier de case...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Deci ajungi la varianta mea pentru M4-M7!
Pentru M4-M3 ar mai fi varianta sa amplasezi Hasdeu M4 intre Elisabeta si Splai cu un <trotuar rulant> luuung-luuung de tot spre Izvor, ca tot nu se va inghesui mai nimeni pe acolo intr-o perspectiva mai indelungata...
P.S.
M3 Militari-Glina e o diagonala clara, M1 e o cvasi-inelara cu <apendice>...
Deci ajungi la varianta mea pentru M4-M7!
Pentru M4-M3 ar mai fi varianta sa amplasezi Hasdeu M4 intre Elisabeta si Splai cu un <trotuar rulant> luuung-luuung de tot spre Izvor, ca tot nu se va inghesui mai nimeni pe acolo intr-o perspectiva mai indelungata...
P.S.
M3 Militari-Glina e o diagonala clara, M1 e o cvasi-inelara cu <apendice>...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Ce viteză are trotuarul ? Mai degrabă te duci M 4 / M 5 ---> M 5 / M 1(3).
N-am mai scris stațiile, sunt arhicunoscute aici pe forum.
Ce viteză are trotuarul ? Mai degrabă te duci M 4 / M 5 ---> M 5 / M 1(3).
N-am mai scris stațiile, sunt arhicunoscute aici pe forum.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Greu de spus care ar fi mai <rapida>...sau mai <comoda>...
Greu de spus care ar fi mai <rapida>...sau mai <comoda>...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
TibiV
Cand am spus M4/M3 m-am referit strict la Izvor, caci subwayguru spusese ca deja exista cu M1 (desi cam anapoda...)
Dar este misto discutia...
Cand am spus M4/M3 m-am referit strict la Izvor, caci subwayguru spusese ca deja exista cu M1 (desi cam anapoda...)
Dar este misto discutia...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Traseul pe langa Izvor se impiedica de PIDU si le incurca unora <combinatiile> intre Mihai Voda-Piata Constitutiei-Piata de Flori Cosbuc...plus visele imobiliare din parc si maidanele invecinate...teren minat!
Traseul pe langa Izvor se impiedica de PIDU si le incurca unora <combinatiile> intre Mihai Voda-Piata Constitutiei-Piata de Flori Cosbuc...plus visele imobiliare din parc si maidanele invecinate...teren minat!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Deci am rezolvat, Hașdeu - Izvor ( puțin probabil ) sau Hașdeu - printre Parlament și Catedrală- Piața de Flori sau prin parcul Parlamentului / 13 Septembrie / și așa mai departe.
Deci am rezolvat, Hașdeu - Izvor ( puțin probabil ) sau Hașdeu - printre Parlament și Catedrală- Piața de Flori sau prin parcul Parlamentului / 13 Septembrie / și așa mai departe.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Nu se stie niciodata!!!
De asta v-am indemnat sa va exprimati!
Daca ma intrebi pe mine as prefera varianta Hasdeu-Uranus, dar cu o curba larga inainte de Chirigiu care sa inscrie o statie in aliniament spre Viilor...si iaca M4-M7!!!
P.S.
Tibi, hai si tu <in hora mare>, poate le <insufli> curaj si celorlalti!
Nu se stie niciodata!!!
De asta v-am indemnat sa va exprimati!
Daca ma intrebi pe mine as prefera varianta Hasdeu-Uranus, dar cu o curba larga inainte de Chirigiu care sa inscrie o statie in aliniament spre Viilor...si iaca M4-M7!!!
P.S.
Tibi, hai si tu <in hora mare>, poate le <insufli> curaj si celorlalti!
📖 Pagination options