Topic: Variante traseu GdN - Progresu
321 posts, 79947 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Pentru ca ideea ar fi sa ai cel putin o corespondenta facila si scurta in subteran ori cu M5 ori cu M1, nu doua lungi si greoaie cu ambele...
Pentru ca ideea ar fi sa ai cel putin o corespondenta facila si scurta in subteran ori cu M5 ori cu M1, nu doua lungi si greoaie cu ambele...
- andrei11
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Ce-ti pare <suspect> la el, ca nu ma <prind>?
Daca eu as fi <cartita> de ce nu ar exista si un <castor> pe forum???
Sau e doar un <fake>?
P.S.
O mica sugestie...cand <ievaluati> o coresponenta/transfer numarati de doua ori statia de transfer respectiva fata de un traseu <direct>...daca acea corespondenta e cu <un pod prea lung si indepartat> numarati de trei ori!
P.P.S.
Beaver baga-ti si tu o eticheta frumoasa cu un castor <constructor> de galerii subterane!
Ce-ti pare <suspect> la el, ca nu ma <prind>?
Daca eu as fi <cartita> de ce nu ar exista si un <castor> pe forum???
Sau e doar un <fake>?
P.S.
O mica sugestie...cand <ievaluati> o coresponenta/transfer numarati de doua ori statia de transfer respectiva fata de un traseu <direct>...daca acea corespondenta e cu <un pod prea lung si indepartat> numarati de trei ori!
P.P.S.
Beaver baga-ti si tu o eticheta frumoasa cu un castor <constructor> de galerii subterane!
- George
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Le pun ca asa am si promis de la bun inceput dar nu chiar imediat, mai las totusi sa se <coaca> parerile/sugestiile!
Analiza <oficiala> a optiunilor/variantelor are termen de livrare 31martie asa ca mai e timp...
Momentan am sa incerc <sa iau o pauza> ca prea multa <monopolizare> a discutiilor nu cred ca face bine nimanui.
Hai, puneti aici fara grija, n-am sa intervin decat daca ceva <derapeaza grav>.
Le pun ca asa am si promis de la bun inceput dar nu chiar imediat, mai las totusi sa se <coaca> parerile/sugestiile!
Analiza <oficiala> a optiunilor/variantelor are termen de livrare 31martie asa ca mai e timp...
Momentan am sa incerc <sa iau o pauza> ca prea multa <monopolizare> a discutiilor nu cred ca face bine nimanui.
Hai, puneti aici fara grija, n-am sa intervin decat daca ceva <derapeaza grav>.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
1689
Eroilor 1 e deja incarcata - M1/3 - si M5.
Nu cred ca a duce si conexiunea cu M4 acolo e o idee buna...
Revenind la situatia in Parcul Izvor, sint destul de sigur ca se vor ivi o groaza de limitari pentru M4 in acea zona.
Nu cred ca se va putea trece pur si simplu pe sub stadionul Republicii, pe sub strada Izvor cu atit mai putin...
Nu m-ar mira sa existe "surprize" si pe sub Calea 13 Septembrie, ca atare e foarte posibil ca traseul sa trebuiasca sa urmeze Bd. Regina Maria - Bd. Natiunilor Unite.
_________________________
Ideea (fantezista) a unei statii Hasdeu 2 (M4) sub Dimbovita, care sa se intinda pina la Izvor (1) ar fi un compromis mai bun decit transfer via Eroilor 1/2.
Si nu e vorba de lene, e vorba de timp si ergonomie.
Si putem discuta pe tema conexiunilor multi-magistrale cu exemplele metroului londonez sau moscovit pe masa (la Paris nu e atit de grav).
Cred ca nu mai trebuie sa se repete experimentul Victoriei (desi, am spus-o chiar eu, la vremea proiectarii nu exista nici un indiciu ca asa ceva s-ar putea intimpla).
subway guru wrote:
[...]
Daca vrei parerea mea personala e suficienta statia Hasdeu2, iei M5 o statie pana la Eroilor2 si te transferi prin E1 unde vrei ca in fond asta inseamna <retea de metrou> ca la Paris cum isi doresc colegii!
Eroilor 1 e deja incarcata - M1/3 - si M5.
Nu cred ca a duce si conexiunea cu M4 acolo e o idee buna...
Revenind la situatia in Parcul Izvor, sint destul de sigur ca se vor ivi o groaza de limitari pentru M4 in acea zona.
Nu cred ca se va putea trece pur si simplu pe sub stadionul Republicii, pe sub strada Izvor cu atit mai putin...
Nu m-ar mira sa existe "surprize" si pe sub Calea 13 Septembrie, ca atare e foarte posibil ca traseul sa trebuiasca sa urmeze Bd. Regina Maria - Bd. Natiunilor Unite.
_________________________
Ideea (fantezista) a unei statii Hasdeu 2 (M4) sub Dimbovita, care sa se intinda pina la Izvor (1) ar fi un compromis mai bun decit transfer via Eroilor 1/2.
Si nu e vorba de lene, e vorba de timp si ergonomie.
Si putem discuta pe tema conexiunilor multi-magistrale cu exemplele metroului londonez sau moscovit pe masa (la Paris nu e atit de grav).
Cred ca nu mai trebuie sa se repete experimentul Victoriei (desi, am spus-o chiar eu, la vremea proiectarii nu exista nici un indiciu ca asa ceva s-ar putea intimpla).
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Eu vreau sa va atrag atentia asupra acestei fraze <deosebit de periculoase> din discutia de la OAR:
Udriste < Lucrul important pe care această consultare îl poate favoriza este cea a stabilirii posibilelor conexiuni dintre artera propusă şi liniile existente sau în curs de realizare. Era posibilă, la un moment dat, chiar o soluţie cu Piaţa Eroii Revoluţiei, dar aici se va face într-un timp relativ scurt un nod intermodal în faţa Cimitirului Bellu, aşa încât s-a renunţat la idee.>
Eu vreau sa va atrag atentia asupra acestei fraze <deosebit de periculoase> din discutia de la OAR:
Udriste < Lucrul important pe care această consultare îl poate favoriza este cea a stabilirii posibilelor conexiuni dintre artera propusă şi liniile existente sau în curs de realizare. Era posibilă, la un moment dat, chiar o soluţie cu Piaţa Eroii Revoluţiei, dar aici se va face într-un timp relativ scurt un nod intermodal în faţa Cimitirului Bellu, aşa încât s-a renunţat la idee.>
- 1689
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
1689
Cineva se gindeste - serios - sa nu existe nici o legatura M4-M2 ?!?
Chiar daca varianta sugerata de andrei11, de a prelungi bucla prin cartierul Berceni (Metalurgiei - Nitu Vasile etc.), este aleasa, o legatura intre Giurgiului si Pipera ramine absolut necesara !
Cineva se gindeste - serios - sa nu existe nici o legatura M4-M2 ?!?
Chiar daca varianta sugerata de andrei11, de a prelungi bucla prin cartierul Berceni (Metalurgiei - Nitu Vasile etc.), este aleasa, o legatura intre Giurgiului si Pipera ramine absolut necesara !
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Nu mă prind care e intermodalul ăsta...Pasajul ăla ( pietonal ) amărât care să te ducă direct din metrou în cimitir ? Sau într-o stație STB ?
Udriște n-a calculat bine...
Să presupunem că stația Eroii Revoluției M 4 se va face paralel cu actuala stație...NSS - ul NU poate fi decât undeva la minus 18 m...Dacă primăria face pasajul pietonal acum acesta se va reconstrui când se va face Eroii Revoluției M 4. Nu poate costa o avere !
subway guru wrote:
...dar aici se va face într-un timp relativ scurt un nod intermodal în faţa Cimitirului Bellu, aşa încât s-a renunţat la idee.>
Nu mă prind care e intermodalul ăsta...Pasajul ăla ( pietonal ) amărât care să te ducă direct din metrou în cimitir ? Sau într-o stație STB ?
Udriște n-a calculat bine...
Să presupunem că stația Eroii Revoluției M 4 se va face paralel cu actuala stație...NSS - ul NU poate fi decât undeva la minus 18 m...Dacă primăria face pasajul pietonal acum acesta se va reconstrui când se va face Eroii Revoluției M 4. Nu poate costa o avere !
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
Adrian Rosca
Ha, exact de ce ma temeam. Din cauza rahatului asta de pasaj pietonal, numit cu emfaza "intermodal" si care va fi terminat in cel mai bun caz prin 202x, PMB nu da avizul pentru legatura M4-M2 la Pieptanari. Iancului-Pantelimon reloaded.
Pai bine dom' Guru, ridic problema "dincolo" si tu raspunzi aici?
Ha, exact de ce ma temeam. Din cauza rahatului asta de pasaj pietonal, numit cu emfaza "intermodal" si care va fi terminat in cel mai bun caz prin 202x, PMB nu da avizul pentru legatura M4-M2 la Pieptanari. Iancului-Pantelimon reloaded.
Pai bine dom' Guru, ridic problema "dincolo" si tu raspunzi aici?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
@andrei11
Ala e <pretextul>, in realitate <unii> nu vor M4 pe Giurgiului!!! Maretul <intermodal> e doar mutarea statiei de tramvai in mijlocul pietei.
@Adi Rosca
O ridic si eu unde apuc, o fac aici ca aici mi-a pus colegul aztec scara!
Ridicati-o voi pe unde puteti ca asemenea tampenie trebuie <popularizata>.
Ia puneti voi mana si interpelati Metrorexu’!...dar nu asa unu-doi ci cu zecile!...eventual si la PMB/CGMB.
P.S.
Daca e nevoie sa mai <devoalam> din dedesubturile rufelor murdare, furnizam...deocamdata folositi cu incredere minuta sedintei OAR din septembrie. Alt document util ar fi PMUD.
N-ar strica o interpelare si la onorabilii domni arhitecti...
@andrei11
Ala e <pretextul>, in realitate <unii> nu vor M4 pe Giurgiului!!! Maretul <intermodal> e doar mutarea statiei de tramvai in mijlocul pietei.
@Adi Rosca
O ridic si eu unde apuc, o fac aici ca aici mi-a pus colegul aztec scara!
Ridicati-o voi pe unde puteti ca asemenea tampenie trebuie <popularizata>.
Ia puneti voi mana si interpelati Metrorexu’!...dar nu asa unu-doi ci cu zecile!...eventual si la PMB/CGMB.
P.S.
Daca e nevoie sa mai <devoalam> din dedesubturile rufelor murdare, furnizam...deocamdata folositi cu incredere minuta sedintei OAR din septembrie. Alt document util ar fi PMUD.
N-ar strica o interpelare si la onorabilii domni arhitecti...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
Adrian Rosca
Minuta sedintei CTATU din septembrie poate fi gasita aici: https://www.oar-bucuresti.ro/documente/ ... -09-19.pdf
Plansa prezentata in sedinta fiind asta:
Minuta sedintei CTATU din septembrie poate fi gasita aici: https://www.oar-bucuresti.ro/documente/ ... -09-19.pdf
Plansa prezentata in sedinta fiind asta:
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Ce statii de transbordare ar fi necesare la M4sud?
Cu M5, M3 (cu M1 are ), M7, M2, MCS (magistrala circulara de sud)?
As avea o rugaminte la voi, sa le ierarhizati in ordinea prioritatii...cred ca ar fi de un real ajutor atat pentru proiectanti (ca sunt mai tineri si neexperimentati) cat si pentru Metrorex, poate mai util decat exercitiul carioca pe harta!
P.S.
Ar fi util un sondaj on-line?
Ce statii de transbordare ar fi necesare la M4sud?
Cu M5, M3 (cu M1 are ), M7, M2, MCS (magistrala circulara de sud)?
As avea o rugaminte la voi, sa le ierarhizati in ordinea prioritatii...cred ca ar fi de un real ajutor atat pentru proiectanti (ca sunt mai tineri si neexperimentati) cat si pentru Metrorex, poate mai util decat exercitiul carioca pe harta!
P.S.
Ar fi util un sondaj on-line?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
TibiV
Pai este simplu...
Urgenta 0: cu M2, M3 (ca astea exista) si cu M5 (ca asta aproape exista).
Dupa aia in primul rand cu M7 (sanse in doua decenii), apoi cu MCS (jumatate de veac...)
Pai este simplu...
Urgenta 0: cu M2, M3 (ca astea exista) si cu M5 (ca asta aproape exista).
Dupa aia in primul rand cu M7 (sanse in doua decenii), apoi cu MCS (jumatate de veac...)
📖 Pagination options