Topic: Variante traseu GdN - Progresu
321 posts, 80131 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Si care ar fi argumentul sa nu faci transfer, lenea??? Doar ce v-am explicat ca nu tine cu pseudo-argumente de genul asa mi-ar place mie ci totul trebuie justificat pe baza de studii de trafic <origine-destinatie>.
Si care ar fi argumentul sa nu faci transfer, lenea??? Doar ce v-am explicat ca nu tine cu pseudo-argumente de genul asa mi-ar place mie ci totul trebuie justificat pe baza de studii de trafic <origine-destinatie>.
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Sa stii ca da, sigur lenea. Ce studiu spune ca nu este utila statia Izvor 2? Tot din ala care spune ca este necesar metrou la Otopeni?
Sa stii ca da, sigur lenea. Ce studiu spune ca nu este utila statia Izvor 2? Tot din ala care spune ca este necesar metrou la Otopeni?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
In privinta transferului mi-am exprimat, asa cum am si precizat, o parere personala, cel putin la fel de valabila ca si a ta, daca nu mai mult avand in vedere backgroundul fiecaruia...nu vrei totusi sa discutam la concret, ce fluxuri ar trece printr-o corespondenta eventuala I1-I2?...ca eu sunt deschis la o conversatie de acest fel si probabil si altii de pe aici, apoi ramane sa vedem daca <parerile> noastre bat cu concluziile de la SF!
P.S.
Ai stiinta de un studiu care spune ca NU e necesar un metrou la Otopeni, ca eu n-am auzit de asa ceva!
In privinta transferului mi-am exprimat, asa cum am si precizat, o parere personala, cel putin la fel de valabila ca si a ta, daca nu mai mult avand in vedere backgroundul fiecaruia...nu vrei totusi sa discutam la concret, ce fluxuri ar trece printr-o corespondenta eventuala I1-I2?...ca eu sunt deschis la o conversatie de acest fel si probabil si altii de pe aici, apoi ramane sa vedem daca <parerile> noastre bat cu concluziile de la SF!
P.S.
Ai stiinta de un studiu care spune ca NU e necesar un metrou la Otopeni, ca eu n-am auzit de asa ceva!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Off topic:
Referitor la peronul << mic >> de la Eroilor 1 ( linia 2 ), veți avea o surpriză, am impresia că va fi mai mare decât e acum.
Off topic:
Referitor la peronul << mic >> de la Eroilor 1 ( linia 2 ), veți avea o surpriză, am impresia că va fi mai mare decât e acum.
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Logic. Nu ma asteptam sa cobori acolo din viitoarea corespondenta pe bucatia de peron existenta dincolo de peretele "ciuruit". Vor lati acea bucatica, daca la asta te referi, altfel ar fi o aberatie "marca Metrorex &co".
Pai sa le luam pe rand...
1) fluxul M3--> M4/6
2) fluxul M1 Republica-Unirii --> M4/6
3) fluxul M2 din sud
Logic. Nu ma asteptam sa cobori acolo din viitoarea corespondenta pe bucatia de peron existenta dincolo de peretele "ciuruit". Vor lati acea bucatica, daca la asta te referi, altfel ar fi o aberatie "marca Metrorex &co".
subway guru wrote:
ce fluxuri ar trece printr-o corespondenta eventuala I1-I2?...
Pai sa le luam pe rand...
1) fluxul M3--> M4/6
2) fluxul M1 Republica-Unirii --> M4/6
3) fluxul M2 din sud
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Pe astea le stia si nepotul meu de la gradinita, nu asa, ia-le si <diseca-le>!
Pe astea le stia si nepotul meu de la gradinita, nu asa, ia-le si <diseca-le>!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Ca să se rezolve problema în mod real trebuie trasate toate magistralele ( M 1....M 8, poate și altele ) și apoi văzute legăturile ca să ajungi din pct A în pct B, indiferent unde ar fi cele 2 puncte plasate. Părerea mea.
Ca să se rezolve problema în mod real trebuie trasate toate magistralele ( M 1....M 8, poate și altele ) și apoi văzute legăturile ca să ajungi din pct A în pct B, indiferent unde ar fi cele 2 puncte plasate. Părerea mea.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
WT_fan06
Dacă doar jumate de magistrală are 7 trasee principale posibile, aproape fiecare având conexiunile ei, e cam greu să ai o privire atât de în ansamblu...
Logic, firesc și absolut normal e ca dacă magistrala x trece sub/peste magistrala y, să existe conexiuniea xy. Nu să existe conexiunea xz, apoi zy. Simți "în stomac" că la Izvor și la Hașdeu trebuie să existe legăturile acestea importante pentru toată rețeaua de transport subteran...
E ca la pistele de biciclete: magistralele nu își vor realiza niciodată maximul potențial până nu sunt cât se poate de direct conectate. Că nimănui nu-i place să piardă timp aiurea cu ocoluri și transbordări inutile. Asta nu ține de lene. Și pentru magistrale e vital să aibă cât mai multe legături, ca să nu se formeze puncte critice precum PV sau U...
Dacă doar jumate de magistrală are 7 trasee principale posibile, aproape fiecare având conexiunile ei, e cam greu să ai o privire atât de în ansamblu...
Logic, firesc și absolut normal e ca dacă magistrala x trece sub/peste magistrala y, să existe conexiuniea xy. Nu să existe conexiunea xz, apoi zy. Simți "în stomac" că la Izvor și la Hașdeu trebuie să existe legăturile acestea importante pentru toată rețeaua de transport subteran...
E ca la pistele de biciclete: magistralele nu își vor realiza niciodată maximul potențial până nu sunt cât se poate de direct conectate. Că nimănui nu-i place să piardă timp aiurea cu ocoluri și transbordări inutile. Asta nu ține de lene. Și pentru magistrale e vital să aibă cât mai multe legături, ca să nu se formeze puncte critice precum PV sau U...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Aparent e asa, in realitate nu. Ori e o <axa majora de transport> ori e pisu’ boului din shantz in gard!
Te rog sa nu te superi pe mine pentru cuvintele <cam tari>! (pentru ca de fapt nu-ti sunt adresate!).
Eu sper ca proiectantii vor sti totusi sa-si pastreze <capul pe umeri> si sa nu cedeze la puternicele <influente> colaterale, in pofida tineretii lor...sau poate tocmai de asta!
Baieti si fete, faceti <ce trebuie> nu ce vi se <sugereaza>!!!
Aparent e asa, in realitate nu. Ori e o <axa majora de transport> ori e pisu’ boului din shantz in gard!
Te rog sa nu te superi pe mine pentru cuvintele <cam tari>! (pentru ca de fapt nu-ti sunt adresate!).
Eu sper ca proiectantii vor sti totusi sa-si pastreze <capul pe umeri> si sa nu cedeze la puternicele <influente> colaterale, in pofida tineretii lor...sau poate tocmai de asta!
Baieti si fete, faceti <ce trebuie> nu ce vi se <sugereaza>!!!
- George
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
George
Păi uite, deși am zis că eu nu vreau Izvor 2 îi recunosc utilitatea și spun că există două fluxuri majore, aeroport, dar și Bucureștii Noi/Domenii - Izvor - Unirii; la fel, Giurgiului - zona 13 Septembrie - Izvor - Unirii (să zicem că ăștia vor avea și conexiunea de la Eroii Rev 2, dar și aia e incertă, înțeleg).
În orice caz cei care vin spre nord ar avea o conexiune foarte facilă și deloc aglomerată spre Unirii, în vreme ce un ocol pe la Eroilor nu va fi deloc atractiv.
Desigur, s-ar putea replica faptul că ei pot schimba spre Unirii la Basarab, dar e destul de cotit traseul, ar fi mai scurt via Buzești - Hașdeu - Izvor 2 (sau măcar să existe detour-ul pe la Piata Constituției și restul pe jos).
Mai e o alternativă pe care eu personal aș prefera-o, pasaj subteran pietonal Hașdeu 2 - Izvor, există destule corespondențe așa lungi în Paris și cu puțin creier în Izvor ar putea fi chiar suprateran pasajul, frumos cu sticlă, prin parc, belferie. Culmea, deși e cel mai ieftin sunt sigur că exact la chestia asta vor sări toți de c..r în sus...
Păi uite, deși am zis că eu nu vreau Izvor 2 îi recunosc utilitatea și spun că există două fluxuri majore, aeroport, dar și Bucureștii Noi/Domenii - Izvor - Unirii; la fel, Giurgiului - zona 13 Septembrie - Izvor - Unirii (să zicem că ăștia vor avea și conexiunea de la Eroii Rev 2, dar și aia e incertă, înțeleg).
În orice caz cei care vin spre nord ar avea o conexiune foarte facilă și deloc aglomerată spre Unirii, în vreme ce un ocol pe la Eroilor nu va fi deloc atractiv.
Desigur, s-ar putea replica faptul că ei pot schimba spre Unirii la Basarab, dar e destul de cotit traseul, ar fi mai scurt via Buzești - Hașdeu - Izvor 2 (sau măcar să existe detour-ul pe la Piata Constituției și restul pe jos).
Mai e o alternativă pe care eu personal aș prefera-o, pasaj subteran pietonal Hașdeu 2 - Izvor, există destule corespondențe așa lungi în Paris și cu puțin creier în Izvor ar putea fi chiar suprateran pasajul, frumos cu sticlă, prin parc, belferie. Culmea, deși e cel mai ieftin sunt sigur că exact la chestia asta vor sări toți de c..r în sus...
- subway guru
-
Posted:
-
- George
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Incep sa ma gandesc din ce in ce mai serios sa <abandonez> ideea cu <concursul> desi imi parea interesanta si sa pun totusi variantele de traseu de la SPF.
Ce parere aveti?
Incep sa ma gandesc din ce in ce mai serios sa <abandonez> ideea cu <concursul> desi imi parea interesanta si sa pun totusi variantele de traseu de la SPF.
Ce parere aveti?
- Beaver_27
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
Beaver_27
Până la urmă de ce nu se poate face stația între Hașdeu și Izor (adică fix sub Dâmbovița) și pe o parte a peronului să fie ieșirea spre izvor și pe partea opusă ieșirea spre Hașdeu?
Până la urmă de ce nu se poate face stația între Hașdeu și Izor (adică fix sub Dâmbovița) și pe o parte a peronului să fie ieșirea spre izvor și pe partea opusă ieșirea spre Hașdeu?
📖 Pagination options