Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport aviaticAeroporturi

 

Topic: Aeroportul Internațional Henri Coandă/Otopeni [OTP/LROP]

331 posts, 150207 views
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24
 
 

📖 Pagination options
Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] URANUS

Executia va fi in 3 etape: mai intai 950 de metri la capatul de vest, apoi sectiunea centrala si la final restul de 1100 m din est. In prima si in ultima faza pista 2 va ramane operationala, fiind inchisa doar in etapa 2 cand aeronavele vor folosi pista 1 care are nevoie urgenta de reparatii pentru a face fata traficului suplimentar.

Pretul are doar 40% pondere in evaluarea ofertelor. 24% este perioada de indisponibilitate a pistei, tot 24% garantia lucrarilor, iar 12% sunt date experientei coordonatorului de contract si a sefului echipei de proiectare.


https://www.agendaconstructiilor.ro/fil ... openi.html

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Chev Celios

De la inceputul lui Aprilie toate companiile low cost au fost mutate in terminalul vechi, iar companiile de linie in cel nou.


Ramane de vazut cat de buna este aceasta miscare din punctul de vedere al operatiunilor de handling.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

Ca în filmele cu proști. Asta dacă știrea e adevărată sau o poate confirma cineva, în ziua de astăzi se poate inventa orice...Nici nu-ți trebuie prea multă dexteritate sau cine știe ce programe pe calculator.
Un accident rutier a avut loc, marţi dimineaţă, pe platforma Aeroportului Henri Coandă, între un autobuz fără pasageri şi un microbuz aparţinând unei firme de handling, anunţă reprezentanţii Companiei Naţionale Aeroportului Bucureşti (CNAB). Patru persoane au fost rănite şi transportate la spital.
Oiopeni.jpg (82.01 KB; downloaded 4859 times)

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] TibiV

Este adevarat...
Comunicat de presa ”cu circuit inchis”.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

Da, se vede cât de închis e circuitul dacă era de dimineață pe net la liber....

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] TibiV

Inchis in sensul ca a fost un comunicat trimis pe mail redactiilor mass-media, dar comunicatul nu a fost postat pe site-ul CNAB...

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Chev Celios

Si mai erau si de la acceasi firma. :lol:   :rofl:  Accidente se intampla pe platforma tot timpul pentru ca pe platfoma (APRON) avionul este precum trenul in rutier,insa ganditi-va ca ai un mic oras (ca si nivel de trafic auto) intr-un triaj feroviar.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Chev Celios

Intre timp se pare ca Porr s-a apucat de treaba. Se lucreaza la cateva portiuni ale platformei 1(in zona pozitiei 110), plus ca in fiecare zi se lucreaza la cate un sector al pistei 1. Pana in momentul de fata au reparat undeva la 25-30% din pista 1.

 


Re: Discuții despre urbanism, PUZ, clădiri construite ilegal misterr

Celebru designer industrial internațional, despre aeroportul Otopeni: ”E o rușine!”

Click pe imagine pentru video:





Apartamentele comuniste ale românilor, mobilate încă în stilul anilor 80, sunt ca niște cuști fără lumină în care piesele de mobilier sunt așezate la întâmplare, susține Karim Rashid, unul dintre cei mai faimoși designeri industriali din lume.

El crede însă că oamenii își pot amenaja un cămin mult mai primitor, chiar și cu bani puțini.

Venit la Bucureșți să le vorbească publicitarilor despre libertate și inovație la conferință Creativity 4 Better, Karim Rashid i-a explicat lui Cosmin Stan și ce îi trebuie Bucureștiului ca să nu mai fie un oraș cenușiu.

Karim Rashid: “Are nevoie (n.r. Bucureștiul) de un imbold ceva de tipul unei clădiri precum un hotel, un restaurant o sculptură, un spital, orice, ceva total diferit de restul peisajului, ceva ce atrage atenția asupra României, dar care vorbește totodată despre globalizare, ceva ce conectează România de restul lumii.”

Aflat la a treia vizită în România, extravagantul designer canadian de origine egipteană spune că îi place să regândească lumea din jur. Rămâne însă perplex de fiecare dată când vede că de ani întregi nu se schimbă nimic la aeroportul din București, de exemplu.

Karim Rashid: “Am nevoie să vină cineva la mine și să-mi spună, hei, știi ceva, vrem să renovăm aeroportul, nu ai vrea să faci tu design-ul? Bineînțeles că aș vrea să refac eu design-ul...apropos, aeroportul acela este un dezastru, îmi pare rău să o spun. Adică chiar are nevoie de lucrări, sincer! Sunteți parte a comunității europene și acel aeroport e o rușine!”

Karim Rashid și-a lăsat amprenta pe tot felul de creații inovatoare, de la produse de mobilier sau aparate electronice, la haine și încălțăminte, design de interioare, de clădiri și chiar de expozițîi. Pline de culoare și în forme surprinzătoare, creațiile sale au redefinit luxul.

Karim Rashid: ”S-a construit un turn în China, în care este și un hotel... 102 etaje de piatră masivă, holuri și toate cele! Imaginează-ți greutatea, accesibilitatea, risipă... Pentru ce? Doar ca să mergi pe acel coridor și să crezi că ăsta e lux? O prostie!”

Creativitatea vine însă doar din libertatea de a gândi singur pentru binele tău și al celor din jurul tău, mai spune Karim Rashid care este convins că adevăratul lux este acela de a-ți trăi propriul vis.

”Nu trebuie să te conformezi în această lume, dimpotrivă, cu cât te conformezi mai puțîn, cu atât vei contribui mai mult, probabil, pentru această lume!”

Karim Rashid și-a trecut până acum în portofoliu peste 3.000 de design-uri și a câștigat mai mult de 300 de premii și distincții internaționale pentru muncă sa. Iar de lucrat, putem spune că este activ în peste 40 de țări.

 


Re: Discuții despre urbanism, PUZ, clădiri construite ilegal andrei11

Nu cred că aeroportul Otopeni e o rușine !

 


Re: Discuții despre urbanism, PUZ, clădiri construite ilegal 1689

Eu cred ca, functional, cam este. Si mai e un aspect la care e o totala rusine - stiti voi bine la ce ma refer...

Revin insa la partea functionala. Poate cu ultimele modificari de fluxuri la sosiri nu va mai fi nevoie sa cobori ca sa ai de unde urca iarasi.

Ca sa nu mai vorbesc de zona preluare bagaje - care e complet depasita.

Zona de control de securitate e subdimensionata pentru traficul actual. Mai ales ca, la cum merge si cit costa CFR-ul, multa lume a inceput sa foloseasca avionul pentru curse interne.

Se poate si mai rau ? Da, probabil. Sofia, de exemplu, iti da senzatia de mall care sta sa dea faliment dar macar ai pe unde sa mergi. In Otopeni trebuie sa te strecori printre magazine, chioscuri si mese.

 


Re: Discuții despre urbanism, PUZ, clădiri construite ilegal Costin

In plus lasa senzatia de lasat la voia intamplarii, bai murdare si fara sapun, instalatii nefunctionale de iluminat, scari rulante care nu merg etc. Chiar e o rusine...

 


Re: Discuții despre urbanism, PUZ, clădiri construite ilegal Adrian Rosca

Cea mai jegoasa zona este parcarea, mai ales casa scarii / zona lifturilor.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] mindmasster

Taxyway ul este rupt in ultimul hal. Efectiv zici ca mergi pe un drum de pamanat. Trebuie refacute complet.

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aeroporturi  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435264 posts in 5427 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use