Topic: Variante traseu GdN - Progresu
321 posts, 79692 views
📖 Pagination options
- Beaver_27
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
Beaver_27
Ideea e că mai bine stricăm un parc pentru câțiva ani, decât să stricăm o legătură destul de importantă pentru totdeauna.
Ideea e că mai bine stricăm un parc pentru câțiva ani, decât să stricăm o legătură destul de importantă pentru totdeauna.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
1689
subway_guru, daca memoria nu-mi joaca feste, intre Casa Republicii si statia Izvor au fost - aproximativ 1986-87 - niste sapaturi masive care ulterior au fost acoperite.
Inclin sa cred ca un tunel care sa urce pe Izvor sau care sa mearga pe Bd Natiunilor Unite se va intersecta cu aceasta lucrare - orice a fost.
sab wrote:
Da, nu are rost sa aduci M4 pe sub Tudor Vladimirescu daca traseul ales va fi Hasdeu-Izvor. Mai bine prin fata Casei Poporului si apoi tot drept de la intersectia cu M7 pana la Autogara Filaret, pe sub case.
subway_guru, daca memoria nu-mi joaca feste, intre Casa Republicii si statia Izvor au fost - aproximativ 1986-87 - niste sapaturi masive care ulterior au fost acoperite.
Inclin sa cred ca un tunel care sa urce pe Izvor sau care sa mearga pe Bd Natiunilor Unite se va intersecta cu aceasta lucrare - orice a fost.
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
N-as crede. In orice varianta M4 trebuie sa fie la adancime mai mare ca M1. Asa ca nu se va intersecta cu legatura existenta intre Casa Poporului si statia Izvor. Oricum asta este treaba inginerilor si proiectantilor.
Sa nu cumva sa-ti fi ramas in memorie "demolarea" dealului care exista intre Izvor si Casa Poporului si nivelarea terenului astfel incat sa nu "stirbeasca" din "maretia" edificiului comunist. Dar si eu cred ca exista un tunel care da la usa rosie din vestibul la Izvor. Parca a fost si o inundatie care a venit pe acolo.
N-as crede. In orice varianta M4 trebuie sa fie la adancime mai mare ca M1. Asa ca nu se va intersecta cu legatura existenta intre Casa Poporului si statia Izvor. Oricum asta este treaba inginerilor si proiectantilor.
Sa nu cumva sa-ti fi ramas in memorie "demolarea" dealului care exista intre Izvor si Casa Poporului si nivelarea terenului astfel incat sa nu "stirbeasca" din "maretia" edificiului comunist. Dar si eu cred ca exista un tunel care da la usa rosie din vestibul la Izvor. Parca a fost si o inundatie care a venit pe acolo.
Beaver_27 wrote:Absolut corect.
Ideea e că mai bine stricăm un parc pentru câțiva ani, decât să stricăm o legătură destul de importantă pentru totdeauna.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
shoppy
Reteaua noastra se sufoca din cauza blocarii statiilor de legatura, astfel ca intersectarea a 2 (sau 3) magistrale fara legatura ar fi un act criminal.
Daca la un teren de fotbal elimini portile nu iti iese un parc, iti iese un teren plat cu iarba, asta este si la Izvor, si daca ne uitam la Eroilor parcul a iesit in castigat in urma santierului, deci sigur s-ar intampla si aici.
Reteaua noastra se sufoca din cauza blocarii statiilor de legatura, astfel ca intersectarea a 2 (sau 3) magistrale fara legatura ar fi un act criminal.
Daca la un teren de fotbal elimini portile nu iti iese un parc, iti iese un teren plat cu iarba, asta este si la Izvor, si daca ne uitam la Eroilor parcul a iesit in castigat in urma santierului, deci sigur s-ar intampla si aici.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
TibiV
Da, este reabilitarea colectorului A0. De asta am si spus ca va fi deranj mare la Izvor din cauza canalizarii abia refacute...
Anul trecut in martie am pus eu multe poze cu lucrarile din parcul Izvor, care era plin de ovoide.
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=225&t=2218&start=231#p269423
Cred ca pozitia mai corecta este in aceasta plansa:
Continua pe Bd.Libertatii si apoi coteste la stanga pe Unirii.
Ajunge apoi pe Splai, ultima lucrare observata de mine este in fata la Asmita.
Poze din ianuarie 2018: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=225&t=2218&start=224#p264529
Si din februarie 2018: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=225&t=2218&start=224#p266546
La Asmita inca se lucreaza, se zareste santierul in pozele facute la podul Mihai Bravu.
andrei11 wrote:
Colectorul acesta de pe malul drept are un traseu curios, cel notat de mine pe schiță. Așa erau planșele de prezentare ale șantierului. Nu știu pe unde continuă după cercul desenat din Parcul Izvor.
Da, este reabilitarea colectorului A0. De asta am si spus ca va fi deranj mare la Izvor din cauza canalizarii abia refacute...
Anul trecut in martie am pus eu multe poze cu lucrarile din parcul Izvor, care era plin de ovoide.
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=225&t=2218&start=231#p269423
Cred ca pozitia mai corecta este in aceasta plansa:
Mircea G wrote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Continua pe Bd.Libertatii si apoi coteste la stanga pe Unirii.
Ajunge apoi pe Splai, ultima lucrare observata de mine este in fata la Asmita.
Poze din ianuarie 2018: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=225&t=2218&start=224#p264529
Si din februarie 2018: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=225&t=2218&start=224#p266546
La Asmita inca se lucreaza, se zareste santierul in pozele facute la podul Mihai Bravu.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
aztec
Sa nu ramana treaba pe jumatate facuta, materiale ajutatoare .
Sa nu ramana treaba pe jumatate facuta, materiale ajutatoare .
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
WT_fan06
Legat de conexiunea de la Izvor, cât de fezabil/scump ar fi să se facă stația lui M4 între Izvor şi Cişmigiu? Un capăt al stației să dea la Izvor M1/3, celălalt la Cişmigiu M5.
Am văzut că s-a vorbit mult despre Haşdeu, dar despre Cişmigiu mai nimic şi am zis să trec şi această idee pe listă. Aşa nu s-ar mai îngrămădi 2 stații pentru legături, dar ar forța traseul să o ia prin fața Casei Poporului. Planşe nu am timp să fac, dar ar fi ceva în linii mari ca planşa lui #survola, doar că în loc de Izvor "în curbă" cum zicea #andrei11 să fie Izvor 2 înghesuit între M1/3 şi M5.
Poate fabulez, nu ştiu...
Legat de conexiunea de la Izvor, cât de fezabil/scump ar fi să se facă stația lui M4 între Izvor şi Cişmigiu? Un capăt al stației să dea la Izvor M1/3, celălalt la Cişmigiu M5.
Am văzut că s-a vorbit mult despre Haşdeu, dar despre Cişmigiu mai nimic şi am zis să trec şi această idee pe listă. Aşa nu s-ar mai îngrămădi 2 stații pentru legături, dar ar forța traseul să o ia prin fața Casei Poporului. Planşe nu am timp să fac, dar ar fi ceva în linii mari ca planşa lui #survola, doar că în loc de Izvor "în curbă" cum zicea #andrei11 să fie Izvor 2 înghesuit între M1/3 şi M5.
Poate fabulez, nu ştiu...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Ar fi ideal daca ai avea loc. Zona e cam minata cu monumente istorice iar Cismigiul e zona protejata.
Ar fi ideal daca ai avea loc. Zona e cam minata cu monumente istorice iar Cismigiul e zona protejata.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
TibiV
WT_fan06,
ideea a fot intoarsa pe toate fetele inainte de a te inscrie tu pe forum...
Ar fi fost solutia perfecta pe vremea lui Ceasca, care insa nu avea ”apasari” cu (asa-zisele) monumente istorice.
Doar ca de atunci au trecut 30 de ani...
WT_fan06,
ideea a fot intoarsa pe toate fetele inainte de a te inscrie tu pe forum...
Ar fi fost solutia perfecta pe vremea lui Ceasca, care insa nu avea ”apasari” cu (asa-zisele) monumente istorice.
Doar ca de atunci au trecut 30 de ani...
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Am vorbit chiar eu cu doar doua pagini in urma,pe 24.02. Asa cum spune Tibi, nimic nou pe frontul de vest...
viewtopic.php?f=203&t=4598&start=56&mobile=desktop#p302023
WT_fan06 wrote:
Legat de conexiunea de la Izvor, cât de fezabil/scump ar fi să se facă stația lui M4 între Izvor si Cismigiu?..
Am văzut că s-a vorbit mult despre Haşdeu, dar despre Cişmigiu mai nimic şi am zis să trec şi această idee pe listă.
Am vorbit chiar eu cu doar doua pagini in urma,pe 24.02. Asa cum spune Tibi, nimic nou pe frontul de vest...
viewtopic.php?f=203&t=4598&start=56&mobile=desktop#p302023
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
sab, pe o straduta cu o banda/sens nu ai loc sa inghesui nici macar o statie cu peroane suprapuse.
sab, pe o straduta cu o banda/sens nu ai loc sa inghesui nici macar o statie cu peroane suprapuse.
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Nu este chiar asa. Este o banda "activa" , dar mai avem si o banda de parcare.
Deci eu cred ca se poate, totul este sa se vrea. Si, foarte important, sa se aduca in discutie aceasta solutie. Pun pariu ca nimeni nu a facut asta in cele n-shpe variante "studiate"...
Nu este chiar asa. Este o banda "activa" , dar mai avem si o banda de parcare.
Deci eu cred ca se poate, totul este sa se vrea. Si, foarte important, sa se aduca in discutie aceasta solutie. Pun pariu ca nimeni nu a facut asta in cele n-shpe variante "studiate"...
Picture.jpg (40.45 KB; downloaded 2990 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Te asigur eu ca n-are.
Masoara pe goguearth, dupa care daca tot nu te-ai convins discutam si despre <profilul in lung>!
P.S.
Crezi ca angajatii Metroul SA nu si-ar fi dorit o statie <la botul calului>???
Te asigur eu ca n-are.
Masoara pe goguearth, dupa care daca tot nu te-ai convins discutam si despre <profilul in lung>!
P.S.
Crezi ca angajatii Metroul SA nu si-ar fi dorit o statie <la botul calului>???
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
BGP2597
Discuțiile din ultimele mesaje m-au dus cu gândul la strada Friedrichstraße din Berlin, pe sub care trece magistrala U6. Strada are o bandă pe sens, lățimea carosabilului undeva la 13m, iar lățimea din peretele clădirii de pe stânga până la cel de pe dreapta undeva la 20m, măsurat cu "Gugăl". Intrările la metrou sunt pe mijlocul străzii, câte una la fiecare capăt al stației, fără nivel intermediar. De pe scările din stradă se coboară direct pe peronul stației. Dar ei sunt nemți, nu au porți și de cabine de acces, magazine sau alte chestii din astea hi-tech de la noi.
Discuțiile din ultimele mesaje m-au dus cu gândul la strada Friedrichstraße din Berlin, pe sub care trece magistrala U6. Strada are o bandă pe sens, lățimea carosabilului undeva la 13m, iar lățimea din peretele clădirii de pe stânga până la cel de pe dreapta undeva la 20m, măsurat cu "Gugăl". Intrările la metrou sunt pe mijlocul străzii, câte una la fiecare capăt al stației, fără nivel intermediar. De pe scările din stradă se coboară direct pe peronul stației. Dar ei sunt nemți, nu au porți și de cabine de acces, magazine sau alte chestii din astea hi-tech de la noi.
BerlinFriedrichstrasse.PNG (1.64 MB; downloaded 2972 times)
📖 Pagination options