Topic: Variante traseu GdN - Progresu
321 posts, 79893 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Sunt o mulțime de poze / filmulețe și pe forum și în ciberspațiu unde se observă clar că stația e în curbă. Probabil că nu ești din București, te-ai fi dus până acolo și ai fi văzut.
Sunt o mulțime de poze / filmulețe și pe forum și în ciberspațiu unde se observă clar că stația e în curbă. Probabil că nu ești din București, te-ai fi dus până acolo și ai fi văzut.
2-25-2019 1-46-26 AM.jpg (105.49 KB; downloaded 3419 times)
- Beaver_27
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
Beaver_27
Chiar Parc Bazilescu era cea mai apropiată stație de mine și o foloseam din când în când dar chiar nu observasem acest lucru.
Chiar Parc Bazilescu era cea mai apropiată stație de mine și o foloseam din când în când dar chiar nu observasem acest lucru.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Bazilescu a fost <implementata> pe tunelele deja sapate...traseu obligat. Aici vorbim de trasee nou-noute. In ziua de azi nu prea se mai fac statii in curba.
Bazilescu a fost <implementata> pe tunelele deja sapate...traseu obligat. Aici vorbim de trasee nou-noute. In ziua de azi nu prea se mai fac statii in curba.
- sab
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
survola
In curbă sau nu, stațiile din zonele semicentrale de pe traseul lui M4 o să fie pentru mulți ani campioane negative la pasagerii plătitori (intrări), atât zona Stirbei Vodă - Hașdeu, cât și zona Tudor Vladimirescu din schema-propunere a mea. Nu sunt acolo nici concentrații rezidențiale, nici puncte de interes turistice sau de business.
In curbă sau nu, stațiile din zonele semicentrale de pe traseul lui M4 o să fie pentru mulți ani campioane negative la pasagerii plătitori (intrări), atât zona Stirbei Vodă - Hașdeu, cât și zona Tudor Vladimirescu din schema-propunere a mea. Nu sunt acolo nici concentrații rezidențiale, nici puncte de interes turistice sau de business.
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Da, nu are rost sa aduci M4 pe sub Tudor Vladimirescu daca traseul ales va fi Hasdeu-Izvor. Mai bine prin fata Casei Poporului si apoi tot drept de la intersectia cu M7 pana la Autogara Filaret, pe sub case.
Da, nu are rost sa aduci M4 pe sub Tudor Vladimirescu daca traseul ales va fi Hasdeu-Izvor. Mai bine prin fata Casei Poporului si apoi tot drept de la intersectia cu M7 pana la Autogara Filaret, pe sub case.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Asa e dar e la <figuri impuse>.
punmeister wrote:
Romancierilor e parca in curba.
Asa e dar e la <figuri impuse>.
- survola
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
survola
Cam tot aia e, măcar la Tudor Vladimirescu sunt ceva șanse de dezvoltări business, e mult loc viran acolo.
sab wrote:
Da, nu are rost sa aduci M4 pe sub Tudor Vladimirescu daca traseul ales va fi Hasdeu-Izvor. Mai bine prin fata Casei Poporului si apoi tot drept de la intersectia cu M7 pana la Autogara Filaret, pe sub case.
Cam tot aia e, măcar la Tudor Vladimirescu sunt ceva șanse de dezvoltări business, e mult loc viran acolo.
- George
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
George
Deși cred că oricum nu e vreun pericol real nu sunt sigur că vreau să se facă o stație Izvor 2 în Parcul Izvor...ar fi o corespondență cu adevărat ideală, dar judecând după prostul obicei de la M5 de a ocupa o groază de spațiu cu organizarea de șantier, cam de 3 ori cât stația și de a ține șantierul lâncezit în bătaie de joc 7 - 8 ani, nu prea vreau ca acest parc să fie pe jumătate distrus de șantier și cealaltă jumătate să stea în praf și zgomot. Prefer să-l traversez în liniștea lui de acum. Notă: într-o țară normală, în care organizarea de șantier ar fi redusă la minim, spațial și temporal, obiecția asta nu ar fi valabilă.
În rest, cred că ne strofocăm inutil pe aici, zarurile sunt sigur deja aruncate.
Deși cred că oricum nu e vreun pericol real nu sunt sigur că vreau să se facă o stație Izvor 2 în Parcul Izvor...ar fi o corespondență cu adevărat ideală, dar judecând după prostul obicei de la M5 de a ocupa o groază de spațiu cu organizarea de șantier, cam de 3 ori cât stația și de a ține șantierul lâncezit în bătaie de joc 7 - 8 ani, nu prea vreau ca acest parc să fie pe jumătate distrus de șantier și cealaltă jumătate să stea în praf și zgomot. Prefer să-l traversez în liniștea lui de acum. Notă: într-o țară normală, în care organizarea de șantier ar fi redusă la minim, spațial și temporal, obiecția asta nu ar fi valabilă.
În rest, cred că ne strofocăm inutil pe aici, zarurile sunt sigur deja aruncate.
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Sa fim seriosi, la Izvor nu este un parc adevarat.
La Eroilor ar fi trebuit sa se construasca statia M5 si corespondenta noua Sau trebuia lasat parcul in pace si M5 fara legatura cu M1/M3 ?
P.S. Imi place atitudinea asta...sa se construiasca primesc, dar sa nu ma deranjeze santierul pe mine.
Sa fim seriosi, la Izvor nu este un parc adevarat.
La Eroilor ar fi trebuit sa se construasca statia M5 si corespondenta noua Sau trebuia lasat parcul in pace si M5 fara legatura cu M1/M3 ?
P.S. Imi place atitudinea asta...sa se construiasca primesc, dar sa nu ma deranjeze santierul pe mine.
- George
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
George
Iar mie îmi place critica aiurea în tramvai a cuiva care nu stă, ca mine, de 8 ani lânga șantierul M5!!!
Parcul Izvor este un parc adevărat, trec zilnic pe acolo și, într-adevăr, n-am chef să devină un nou Dr. Taberei. Mulțumit?
Aroganța cu care perorăm că disconfortul celor care locuiesc/trec prin zonă nu contează este singura, dar relevanta moștenire a lui Ceaușescu, eficiența a dispărut!
Iar mie îmi place critica aiurea în tramvai a cuiva care nu stă, ca mine, de 8 ani lânga șantierul M5!!!
Parcul Izvor este un parc adevărat, trec zilnic pe acolo și, într-adevăr, n-am chef să devină un nou Dr. Taberei. Mulțumit?
Aroganța cu care perorăm că disconfortul celor care locuiesc/trec prin zonă nu contează este singura, dar relevanta moștenire a lui Ceaușescu, eficiența a dispărut!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
George, exagerezi în toate privințele. Eu aștept M 5 / Pantelimon de vreo 28 de ani, evident că nu-l voi mai prinde, m-am mulțumit cu 55 / și de când și-a schimbat traseul 104.
Cred că nu e cazul să-mi spui mie cum e cu Bucureștiul șantier, nu știu dacă ai prins Balta Albă câmp, nu mai vorbesc de B-dul Victoria Socialismului, șos Mihai Bravu / Ștefan cel Mare de două ori mai înguste, etc, etc, etc, nu mai amintesc de DN 1 cu o bandă / sens până la Ploiești. Și multe alte șantiere. Drumul la Mare cu trecere cu bacul la Giurgeni sau Călărași, fără A 1 la Pitești. Nu cred că ai prins sărind captatoarele troleibuzelor în București pentru că peste noapte li se schimba traseul, metroul din centru și multe altele. Pasajele Obor, Muncii, Victoriei, Calea Moșilor / Colentina / Pantelimon. Dacă stau să mă gândesc îți mai dau exemple de șantiere mari în București, toate prinse de mine pe viu. Dâmbovița, Crângașiul, etc.
Noi să fim sănătoși !
George, exagerezi în toate privințele. Eu aștept M 5 / Pantelimon de vreo 28 de ani, evident că nu-l voi mai prinde, m-am mulțumit cu 55 / și de când și-a schimbat traseul 104.
Cred că nu e cazul să-mi spui mie cum e cu Bucureștiul șantier, nu știu dacă ai prins Balta Albă câmp, nu mai vorbesc de B-dul Victoria Socialismului, șos Mihai Bravu / Ștefan cel Mare de două ori mai înguste, etc, etc, etc, nu mai amintesc de DN 1 cu o bandă / sens până la Ploiești. Și multe alte șantiere. Drumul la Mare cu trecere cu bacul la Giurgeni sau Călărași, fără A 1 la Pitești. Nu cred că ai prins sărind captatoarele troleibuzelor în București pentru că peste noapte li se schimba traseul, metroul din centru și multe altele. Pasajele Obor, Muncii, Victoriei, Calea Moșilor / Colentina / Pantelimon. Dacă stau să mă gândesc îți mai dau exemple de șantiere mari în București, toate prinse de mine pe viu. Dâmbovița, Crângașiul, etc.
Noi să fim sănătoși !
- George
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
George
Să fii sănătos, Andrei!
Nu vreau să ne batem în șantiere, dar am prins și eu câteva la viața mea deși intuiesc că sunt mai tânăr , de la pasajul Lujerului, străpungerea Virtuții și actuala linie 41, transformarea fostei Armata Poporului (îmi aduc aminte când mă plimbam cu tramvaiul pe acolo) și, da, mai nou M5.
Ce am vrut să spun este că dacă șantierul se va face în bătaie de joc - iar precedentul de la M5 mie asta îmi indică - prefer să nu se facă zob un parc ci stația să fie în altă parte. Eu aș pune-o între Catedrală și Palatul Parlamentului, de exemplu. Hașdeu 2 și Palatul Parlamentului/Catedrala Națională. Dar stați cuminți, nu contează dorința mea de a traversa parcul Izvor și nici părerile de pe forum prea mult, se va alege varianta cea mai economică.
Într-o notă mai generală, faptul că voi/noi ați/am îndurat iepoca de aur nu înseamnă că nu se poate construi și în alt stil. Am stat și în Germania. Prefer să nu fac comparații.
Să fii sănătos, Andrei!
Nu vreau să ne batem în șantiere, dar am prins și eu câteva la viața mea deși intuiesc că sunt mai tânăr , de la pasajul Lujerului, străpungerea Virtuții și actuala linie 41, transformarea fostei Armata Poporului (îmi aduc aminte când mă plimbam cu tramvaiul pe acolo) și, da, mai nou M5.
Ce am vrut să spun este că dacă șantierul se va face în bătaie de joc - iar precedentul de la M5 mie asta îmi indică - prefer să nu se facă zob un parc ci stația să fie în altă parte. Eu aș pune-o între Catedrală și Palatul Parlamentului, de exemplu. Hașdeu 2 și Palatul Parlamentului/Catedrala Națională. Dar stați cuminți, nu contează dorința mea de a traversa parcul Izvor și nici părerile de pe forum prea mult, se va alege varianta cea mai economică.
Într-o notă mai generală, faptul că voi/noi ați/am îndurat iepoca de aur nu înseamnă că nu se poate construi și în alt stil. Am stat și în Germania. Prefer să nu fac comparații.
📖 Pagination options