Topic: Variante traseu GdN - Progresu
321 posts, 79933 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Cu un singur amendament :
Cu un singur amendament :
2-24-2019 12-36-52 AM.jpg (84.17 KB; downloaded 3539 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Nu are cum.
1. Kogalniceanu pica din start, nu cred ca este loc nici macar pentru statia M5, daramite pentru M4/6. Doar cu demolari masive.
Si pe unde sa aduci M4? Pe sub Plevnei? Demolezi blocurile?
2. Cismigiu, da, dar exista doua probleme . Sa sapi in parc/ demolezi liceul Lazar. Si pasajul de corespondenta cu Izvor, lung si pe sub Dambovita. Mai este si caseta colectoare, iar Izvor este o statie de suprafata. Ba au ma trantit si liftul unde ar fi putut sa aduca pasajul , pe mijlocul statiei Izvor, sub linii, in peretele cu Dambovita.
Mai exista varianta statiei M4 intercalata intre M1 si M5, dar, pentru ca locul este ingust, singura solutie ar fi peroane suprapuse. Greu...Plus dificultatile enuntate mai sus, care raman (Dambovita si caseta colectoare). O solutie interesanta, dar extrem de costisitoare.
La cat de apropiate sunt in general statiile de pe M5, cred ca este "in standard". Si, sa recunoastem, acolo la Hasdeu, este loc destul pentru doua statii perpendiculare, amplasament mai bun ca Cismigiu sau Kogalniceanu. Problema este ca trebuie cumva sa se faca intersectia cu M3. Statie noua pe M1/3 exclus la podul Hasdeu, asa ca traseul M4 de la Hasdeu trebuie sa se indrepte catre Izvor, musai. Apoi, sa sape in parc este floare la ureche. Si corespondenta va fi scurta si facila, fara sa te impiedici de Dambovita si de caseta colectoare.
TibiV wrote:
Toata lumea pare sa fie convinsa ca urmatoarea statie M5 va fi la Hasdeu...
Ce ne facem daca va fi la Kogalniceanu/Schitu Măgureanu/Cismigiu?!...
Nu are cum.
1. Kogalniceanu pica din start, nu cred ca este loc nici macar pentru statia M5, daramite pentru M4/6. Doar cu demolari masive.
Si pe unde sa aduci M4? Pe sub Plevnei? Demolezi blocurile?
2. Cismigiu, da, dar exista doua probleme . Sa sapi in parc/ demolezi liceul Lazar. Si pasajul de corespondenta cu Izvor, lung si pe sub Dambovita. Mai este si caseta colectoare, iar Izvor este o statie de suprafata. Ba au ma trantit si liftul unde ar fi putut sa aduca pasajul , pe mijlocul statiei Izvor, sub linii, in peretele cu Dambovita.
Mai exista varianta statiei M4 intercalata intre M1 si M5, dar, pentru ca locul este ingust, singura solutie ar fi peroane suprapuse. Greu...Plus dificultatile enuntate mai sus, care raman (Dambovita si caseta colectoare). O solutie interesanta, dar extrem de costisitoare.
TibiV wrote:
personal, Hasdeu mi se pare prea apropiata de Eroilor 2...
La cat de apropiate sunt in general statiile de pe M5, cred ca este "in standard". Si, sa recunoastem, acolo la Hasdeu, este loc destul pentru doua statii perpendiculare, amplasament mai bun ca Cismigiu sau Kogalniceanu. Problema este ca trebuie cumva sa se faca intersectia cu M3. Statie noua pe M1/3 exclus la podul Hasdeu, asa ca traseul M4 de la Hasdeu trebuie sa se indrepte catre Izvor, musai. Apoi, sa sape in parc este floare la ureche. Si corespondenta va fi scurta si facila, fara sa te impiedici de Dambovita si de caseta colectoare.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
aztec
Nimic nu e imposibil tehnic.
Ca e dificil este altceva...
Depinde de cati bani dispui si cat cohones are proiectantul si executantul sa se bage la asa ceva .
Nimic nu e imposibil tehnic.
Ca e dificil este altceva...
Depinde de cati bani dispui si cat cohones are proiectantul si executantul sa se bage la asa ceva .
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Nu e chiar << floare la ureche>> Anul trecut s-a lucrat la nu știu ce magistrale de ape uzate (?) care sunt pe sub cele 2 splaiuri, malul stâng și malul drept, știu că pe undeva am pus și eu poze cu lucrările din Piața Kogălniceanu / Parc Eroilor și de pe traseu. Mai mult ca sigur sunt de ape uzate pentru că în Parcul Eroilor ( la statuie ) mirosea îngrozitor.
Colectorul acesta de pe malul drept are un traseu curios, cel notat de mine pe schiță. Așa erau planșele de prezentare ale șantierului. Nu știu pe unde continuă după cercul desenat din Parcul Izvor.
# aztec în Era Capitalistă criteriul de bază este prețul cel mai mic...
De la "Trole" citire:
Nu e chiar << floare la ureche>> Anul trecut s-a lucrat la nu știu ce magistrale de ape uzate (?) care sunt pe sub cele 2 splaiuri, malul stâng și malul drept, știu că pe undeva am pus și eu poze cu lucrările din Piața Kogălniceanu / Parc Eroilor și de pe traseu. Mai mult ca sigur sunt de ape uzate pentru că în Parcul Eroilor ( la statuie ) mirosea îngrozitor.
Colectorul acesta de pe malul drept are un traseu curios, cel notat de mine pe schiță. Așa erau planșele de prezentare ale șantierului. Nu știu pe unde continuă după cercul desenat din Parcul Izvor.
2-24-2019 8-25-30 AM.jpg (253.29 KB; downloaded 3513 times)
# aztec în Era Capitalistă criteriul de bază este prețul cel mai mic...
De la "Trole" citire:
2-24-2019 8-50-20 AM.jpg (151.21 KB; downloaded 3506 times)
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
Bogdan MD
Si eu m-am gandit la traseul postat de Cris_m, sunt de acord cu el de principiu, fiind cel mai bun compromis, dar exista o mare problema: pe Regina Maria trebuie sa coboare M7, nu poti suprapune tunelurile. Nu e loc pentru ambele si ar fi risipa de resurse sa construiesti asa ceva. Asa ca va trebui regandit traseul pentru M7, daca se merge pe varianta asta. SI singura alternativa care imi vine in cap e un ocol al M7 pe Uranus, strecurat printre Academie, Parlament si cladirile din Piata Constitutiei, pe sub viitorul M4, corespondenta naiba stie unde. Plus ca PMUD prevede ditai parcarea sub piata Constitutiei. Greu... Evident, vorbesc de un scenariu posibil, nu neaparat cel corect, dar pare cel mai probabil daca ultimul traseul postat ar fi realitate.
Si eu m-am gandit la traseul postat de Cris_m, sunt de acord cu el de principiu, fiind cel mai bun compromis, dar exista o mare problema: pe Regina Maria trebuie sa coboare M7, nu poti suprapune tunelurile. Nu e loc pentru ambele si ar fi risipa de resurse sa construiesti asa ceva. Asa ca va trebui regandit traseul pentru M7, daca se merge pe varianta asta. SI singura alternativa care imi vine in cap e un ocol al M7 pe Uranus, strecurat printre Academie, Parlament si cladirile din Piata Constitutiei, pe sub viitorul M4, corespondenta naiba stie unde. Plus ca PMUD prevede ditai parcarea sub piata Constitutiei. Greu... Evident, vorbesc de un scenariu posibil, nu neaparat cel corect, dar pare cel mai probabil daca ultimul traseul postat ar fi realitate.
- andrei11
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Lasă că se mai practică, depinde de condițiile din teren. Ultima care-mi vine în minte este Bazilescu.
Iar în Paris sunt fără număr...Parcă și în NY.
Lasă că se mai practică, depinde de condițiile din teren. Ultima care-mi vine în minte este Bazilescu.
Iar în Paris sunt fără număr...Parcă și în NY.
- punmeister
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Daca te referi la varianta rosie din cele 13 variante "analizate", este o varianta "clasica", dar are o hiba mare. Nu are schimb cu M1/M3. Insa pun pariu ca este printre cele 3 "alese" in finala, poate chiar varianta cu cele mai mari sanse de realizare.
andrei11 wrote:
Da' cu varianta roșie ce aveți ?
Daca te referi la varianta rosie din cele 13 variante "analizate", este o varianta "clasica", dar are o hiba mare. Nu are schimb cu M1/M3. Insa pun pariu ca este printre cele 3 "alese" in finala, poate chiar varianta cu cele mai mari sanse de realizare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Upss, am uitat să pun schița ! Scuze !
Upss, am uitat să pun schița ! Scuze !
2-24-2019 7-18-55 PM.jpg (60.44 KB; downloaded 3361 times)
- Beaver_27
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
Beaver_27
Bazilescu cum este în curbă? M4 în varianta actuală nu este extrem de dreaptă?
andrei11 wrote:
Lasă că se mai practică, depinde de condițiile din teren. Ultima care-mi vine în minte este Bazilescu.
Bazilescu cum este în curbă? M4 în varianta actuală nu este extrem de dreaptă?
- punmeister
-
Posted:
-
- Beaver_27
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
Beaver_27
Un link cu o schiță poți să pui? Chiar m-ai făcut curios.
Un link cu o schiță poți să pui? Chiar m-ai făcut curios.
📖 Pagination options