Topic: Variante traseu GdN - Progresu
321 posts, 79708 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Cel mai tare imi " place" varianta asta.
Daca cea din stanga ei sa spunem ca ar merge pe sub Calea Victoriei (dupa ce traverseaza Dambovita nu prea imi dau seama ce traseu drept poate sa aiba decat pe sub blocurile de pe Bulevardul Unirii si, cine stie, poate subtraveasa turnului galben construit pe fundatiile ce trebuiau sa fie ale Senatului...), aceasta probabil ca ar lua-o pe strada Academiei, apoi prin Centrul Vechi, Calea Serban Voda veche (?) (aceea prin spatele blocurilor de pe Cantemir, practic o simpa straduta...) se uneste cu traseul M2 inainte de Tineretului si merge pe sub aceeasi strada ca si M2 ( aceasta se numeste tot Calea Serban Voda, dar in teren este o cu totul alta strada fata de cea de pana acum, una lata ) pana la Eroii Revolutiei.
Foarte interesant ar fi de aflat daca ar folosi aceleasi tuneluri ca M2 sau mai construim o pereche pe acolo... Si daca ar intra in aceeasi statie a M2 la Tineretului si la Eroii Revolutiei
Cel mai tare imi " place" varianta asta.
Daca cea din stanga ei sa spunem ca ar merge pe sub Calea Victoriei (dupa ce traverseaza Dambovita nu prea imi dau seama ce traseu drept poate sa aiba decat pe sub blocurile de pe Bulevardul Unirii si, cine stie, poate subtraveasa turnului galben construit pe fundatiile ce trebuiau sa fie ale Senatului...), aceasta probabil ca ar lua-o pe strada Academiei, apoi prin Centrul Vechi, Calea Serban Voda veche (?) (aceea prin spatele blocurilor de pe Cantemir, practic o simpa straduta...) se uneste cu traseul M2 inainte de Tineretului si merge pe sub aceeasi strada ca si M2 ( aceasta se numeste tot Calea Serban Voda, dar in teren este o cu totul alta strada fata de cea de pana acum, una lata ) pana la Eroii Revolutiei.
Foarte interesant ar fi de aflat daca ar folosi aceleasi tuneluri ca M2 sau mai construim o pereche pe acolo... Si daca ar intra in aceeasi statie a M2 la Tineretului si la Eroii Revolutiei
Varianta aiuristica.jpg (386.49 KB; downloaded 3515 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
George, eu cred ca au cam fugit de Piata Constitutiei din cauza de aberatiile numite PIDU...
P.S.
Intre cele sapte <magnifice> ramase se gasesc si variante altele decat unele dintre cele 13 preliminar <ghinioniste>!
George, eu cred ca au cam fugit de Piata Constitutiei din cauza de aberatiile numite PIDU...
P.S.
Intre cele sapte <magnifice> ramase se gasesc si variante altele decat unele dintre cele 13 preliminar <ghinioniste>!
- George
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
George
@subway: ce-i aia PIDU?! Deci E.R. 2 out?
Aia cu subtraversarea M 2 mi se pare oricum prea complicată....
@subway: ce-i aia PIDU?! Deci E.R. 2 out?
Aia cu subtraversarea M 2 mi se pare oricum prea complicată....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Las colegii sa-ti explice ca mie-mi baga corectorul o litera in plus...
Subtraversarea aia e obligatorie la Pieptanari, ca doar nu vrei tunele intersectate <la nivel> cu bariera!
Las colegii sa-ti explice ca mie-mi baga corectorul o litera in plus...
Subtraversarea aia e obligatorie la Pieptanari, ca doar nu vrei tunele intersectate <la nivel> cu bariera!
- George
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Pai pe unde sa treaca???
PIDU= Planul Integrat de Dezvoltare Urbana", la prima "googalire"
Pai pe unde sa treaca???
PIDU= Planul Integrat de Dezvoltare Urbana", la prima "googalire"
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Ar putea trece...
Nu uita ca inca se trage de carioci!...na, ca iar mi-a bagat o litera in plus!
Ar putea trece...
Nu uita ca inca se trage de carioci!...na, ca iar mi-a bagat o litera in plus!
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
In cazul ER nu se pune problema "ar putea"... Sau vrem sa intram in Cartea Recordurilor cu magistrala care rateaza cele mai multe schimburi cu alte linii? Altfel...degeaba o facem. Bine, n-ar fi singura in aceasta situatie..
In cazul ER nu se pune problema "ar putea"... Sau vrem sa intram in Cartea Recordurilor cu magistrala care rateaza cele mai multe schimburi cu alte linii? Altfel...degeaba o facem. Bine, n-ar fi singura in aceasta situatie..
- survola
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
survola
Mai jos pun varianta mea. Înspre sud se continuă natural, sub Șos. Giurgiului, până la Gara Progresu.
Ca distanță ar mai încăpea o stație între Tudor Vladimirescu și Eroii Revoluției, dar zona de acolo este „nelocuită”, deși are potențial de dezvoltare. Ar putea fi lăsat loc de stație pentru peste 10-15 ani?
Mai jos pun varianta mea. Înspre sud se continuă natural, sub Șos. Giurgiului, până la Gara Progresu.
Ca distanță ar mai încăpea o stație între Tudor Vladimirescu și Eroii Revoluției, dar zona de acolo este „nelocuită”, deși are potențial de dezvoltare. Ar putea fi lăsat loc de stație pentru peste 10-15 ani?
Propunere M4.jpg (355.08 KB; downloaded 3423 times)
- argos
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
argos
@survola, adica propui o statie noua la Natiunile Unite pt schimbul M1/3-M4? Nu e prea apropiata de Izvor/Unirii?
@survola, adica propui o statie noua la Natiunile Unite pt schimbul M1/3-M4? Nu e prea apropiata de Izvor/Unirii?
- survola
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
survola
Da, ar trebui să fie aproape de Izvor, cu care să fie legată printr-un coridor subteran.
Da, ar trebui să fie aproape de Izvor, cu care să fie legată printr-un coridor subteran.
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Nu este nevoie de statie tocmai la Natiunile Unite. Schimbul M1/M3 s-ar putea realiza mult mai simplu, cu o statie situata in parc, paralela cu cea actuala, poate chiar "lipita" de ea. Este cea mai convenabila solutie, mai buna chiar decat ce se preconiza cand M4 venea perpendicular pe M1. As putea spune chiar ca este solutia ideala.
Nu este nevoie de statie tocmai la Natiunile Unite. Schimbul M1/M3 s-ar putea realiza mult mai simplu, cu o statie situata in parc, paralela cu cea actuala, poate chiar "lipita" de ea. Este cea mai convenabila solutie, mai buna chiar decat ce se preconiza cand M4 venea perpendicular pe M1. As putea spune chiar ca este solutia ideala.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
TibiV
Toata lumea pare sa fie convinsa ca urmatoarea statie M5 va fi la Hasdeu...
Ce ne facem daca va fi la Kogalniceanu/Schitu Măgureanu/Cismigiu?!...
Mie, personal, Hasdeu mi se pare prea apropiata de Eroilor 2...
Hasdeu este OK ca PLS, nu neaparat ca statie...
Si cum singurul punct de discutie cu miza mare este fix conexiunea (pe o distanta foarte scurta) a M4 cu M5 si cu M1/3, cred ca proiectele M5 si M4 ar trebui sa mearga ”la pachet”.
Statia Izvor este cam ”batuta in cuie”...
Daca se lamureste dilema conexiunilor, restul traseului va fi limpede ca apa de Izvor.
Zic si eu...
Toata lumea pare sa fie convinsa ca urmatoarea statie M5 va fi la Hasdeu...
Ce ne facem daca va fi la Kogalniceanu/Schitu Măgureanu/Cismigiu?!...
Mie, personal, Hasdeu mi se pare prea apropiata de Eroilor 2...
Hasdeu este OK ca PLS, nu neaparat ca statie...
Si cum singurul punct de discutie cu miza mare este fix conexiunea (pe o distanta foarte scurta) a M4 cu M5 si cu M1/3, cred ca proiectele M5 si M4 ar trebui sa mearga ”la pachet”.
Statia Izvor este cam ”batuta in cuie”...
Daca se lamureste dilema conexiunilor, restul traseului va fi limpede ca apa de Izvor.
Zic si eu...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
cris_m
Mie personal traseul propus de survola mi se pare fezabil pentru ca face legatura cu M1, M2, M3 si M5 si merge pe Giurgiului.
Mie personal traseul propus de survola mi se pare fezabil pentru ca face legatura cu M1, M2, M3 si M5 si merge pe Giurgiului.
📖 Pagination options