Topic: Troleibuzul din Piatra Neamţ (1995-2019)
104 posts, 54033 views
📖 Pagination options
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele din Piatra Neamţ
ADK
161 prin oraș.
161 prin oraș.
Autor: M.S. (Phototrans.eu)
2019-01-19_050503.jpg (129.84 KB; downloaded 6150 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele din Piatra Neamţ
Victor92
Fara sa arunc un ochi peste programul troleibuzelor ...cam care ar fi acesta?
Stiam ca sambata circula troleibuzele de la 05 la 08, 13 -16 si duminica nu ...
Fara sa arunc un ochi peste programul troleibuzelor ...cam care ar fi acesta?
Stiam ca sambata circula troleibuzele de la 05 la 08, 13 -16 si duminica nu ...
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele din Piatra Neamţ
Andrei Andraș
Asa a rămas. Dimineața și după-amiază. Din păcate, sâmbăta aceasta se votează în CL o propunere privind circulația troleibuzelor doar L-V.
Asa a rămas. Dimineața și după-amiază. Din păcate, sâmbăta aceasta se votează în CL o propunere privind circulația troleibuzelor doar L-V.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele din Piatra Neamţ
ADK
160 zilele trecute la Sărata.
160 zilele trecute la Sărata.
Autor: Paul B.
decdf64f-5396-403b-a1cd-e17d81dded98.jpg (119.63 KB; downloaded 5963 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele din Piatra Neamţ
Nenea_titi
Am fost recent preț de 1 zi la Piatra Neamț, mi se pare mie, sau rețeaua de la intrare nu mai este (dinspre combinat)?
Am vorbit și cu un șofer de pe un troleibuz referitor la viitorul sistemului de troleibuz din oraș, și mi-a spus că se dorește păstrarea, deși se va restrânge, rețeaua totuși se dorește să fie menținut. Deoarece este eco, și generează locuri de muncă. Mi-a povestit și de rețea în zilele ei bune însă odată cu restrângerea activității industriale și în special a combinatului de mase plastice și închiderea lui, rețeaua a avut de suferit, număr mic de călători, venituri mici, imposibilitate de a tine parcul auto, vehicule care se defectau des (troleibuzele DAC erau o catastrofă , se chinuiau să le țină în circulație). Momentan cele de la Constanța merg satisfăcător, și cică s-ar dori și aducerea celorlalte vehicule...m-am bucurat să aud asta, dar repet, sunt doar spusele unui șofer (nu dau detalii despre mașina sa), probabil spunea și el ce a auzit pe la garaj sau prin depou, ce vorbeau alții. Oricum știm cu toții, de la vorbă la faptă e cale lungă. Totuși, partea bună este că există o speranță. Probabil trebuie bani, deoarece zicea că și stațiile de alimentare au unele probleme, sunt tip vechi. Deși se dorește achiziționarea de autobuze electrice, se dorește totodată și păstrarea rețelei. Dar trebuie unele investiții în ea. Să sperăm că va fi bine. Totuși au adus acum 4 ani trolee "noi" care au costat ceva...
Am fost recent preț de 1 zi la Piatra Neamț, mi se pare mie, sau rețeaua de la intrare nu mai este (dinspre combinat)?
Am vorbit și cu un șofer de pe un troleibuz referitor la viitorul sistemului de troleibuz din oraș, și mi-a spus că se dorește păstrarea, deși se va restrânge, rețeaua totuși se dorește să fie menținut. Deoarece este eco, și generează locuri de muncă. Mi-a povestit și de rețea în zilele ei bune însă odată cu restrângerea activității industriale și în special a combinatului de mase plastice și închiderea lui, rețeaua a avut de suferit, număr mic de călători, venituri mici, imposibilitate de a tine parcul auto, vehicule care se defectau des (troleibuzele DAC erau o catastrofă , se chinuiau să le țină în circulație). Momentan cele de la Constanța merg satisfăcător, și cică s-ar dori și aducerea celorlalte vehicule...m-am bucurat să aud asta, dar repet, sunt doar spusele unui șofer (nu dau detalii despre mașina sa), probabil spunea și el ce a auzit pe la garaj sau prin depou, ce vorbeau alții. Oricum știm cu toții, de la vorbă la faptă e cale lungă. Totuși, partea bună este că există o speranță. Probabil trebuie bani, deoarece zicea că și stațiile de alimentare au unele probleme, sunt tip vechi. Deși se dorește achiziționarea de autobuze electrice, se dorește totodată și păstrarea rețelei. Dar trebuie unele investiții în ea. Să sperăm că va fi bine. Totuși au adus acum 4 ani trolee "noi" care au costat ceva...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele din Piatra Neamţ
GPS
A fost demontată anul trecut.
Nenea_titi wrote:
Am fost recent preț de 1 zi la Piatra Neamț, mi se are mie, sau rețeaua de la intrare nu mai este (dinspre combinat)?
A fost demontată anul trecut.
- Popescu Eugen
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele din Piatra Neamţ
Popescu Eugen
Imi poti spune te rog de ce a fost necesara demontarea ei ? Nu cred ca necesita cheltuieli de intretinere. O eventuala remontare a uneia noi cu siguranta va fi cu mult mai scumpa.
Imi poti spune te rog de ce a fost necesara demontarea ei ? Nu cred ca necesita cheltuieli de intretinere. O eventuala remontare a uneia noi cu siguranta va fi cu mult mai scumpa.
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele din Piatra Neamţ
deprodio
Motivatia a fost furtul de cupru,si au spus ca in caz de reactivarea traseelor,se va monta reteaua inapoi...
Motivatia a fost furtul de cupru,si au spus ca in caz de reactivarea traseelor,se va monta reteaua inapoi...
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele din Piatra Neamţ
Nenea_titi
Nu mai avea călători, de când cu închiderea combinatului de mase plastice, numărul de călători tinde spre zero, nici autobuzele pe zona aia nu sunt foarte pline, plus că lumea în acea zonă și-a luat mașini. Asta a zis și acel șofer, rețeaua a fost afectată de închiderea acelui colos industrial. Când mergea, troleibuzele erau pline, se lucra pe schimburi. În 1995 - 2002 când combinatul era în formă, totul era bine, după 2002 a început să își diminueze activitatea, până prin 2006 sau ceva de genul, când și-a închis porțile. Realizezi că dacă nici autobuzele pe acolo nu sunt foarte pline, și au și un interval mare de succedare, nu văd la ce ar mai folosi un troleibuz pentru o fabrică închisă. Totuși există o speranță, că nu se va produce desființarea sistemului, ci sunt șanse să supraviețuiască.
Nu mai avea călători, de când cu închiderea combinatului de mase plastice, numărul de călători tinde spre zero, nici autobuzele pe zona aia nu sunt foarte pline, plus că lumea în acea zonă și-a luat mașini. Asta a zis și acel șofer, rețeaua a fost afectată de închiderea acelui colos industrial. Când mergea, troleibuzele erau pline, se lucra pe schimburi. În 1995 - 2002 când combinatul era în formă, totul era bine, după 2002 a început să își diminueze activitatea, până prin 2006 sau ceva de genul, când și-a închis porțile. Realizezi că dacă nici autobuzele pe acolo nu sunt foarte pline, și au și un interval mare de succedare, nu văd la ce ar mai folosi un troleibuz pentru o fabrică închisă. Totuși există o speranță, că nu se va produce desființarea sistemului, ci sunt șanse să supraviețuiască.
- Matei Melinte
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele din Piatra Neamţ
Matei Melinte
Situația troleibuzelor din Piatra-Neamț stă în felul următor: în acest moment în Piatra-Neamț circulă troleibuze Renault ER 100 Safra ex-TCL Lyon (145, 150, 151, 155), Renault ER 100 H ex-TCL Lyon (156), Rocar de Simon 412 E ex-RATC Constanța (158, 159, 160, 161 și 162). Troleibuzele circulă în zilele de luni până vineri, după programul următor:
În afara programului, pe liniile de troleibuz se operează cu autobuzele diesel din dotarea societății.
Viitorul troleibuzelor este incert: proiectul pentru MDRAP conține doar autobuze electrice, rețeaua de troleibuz este în ultimul hal, troleibuzele se târâie cu 30-40 km/h și nu se preconizează nicio investiție în acest sens. Rețeaua de troleibuz de la Săvinești a fost dată jos de la pasarela de la RAR până la Fibrex și Azochim. Mai mult, primarul municipiului Piatra-Neamț o arde cu autobuze electrice și consideră troleibuzele un concept prost și învechit.
Voi pune poze cu troleibuzele aflate în circulație într-un post viitor.
Situația troleibuzelor din Piatra-Neamț stă în felul următor: în acest moment în Piatra-Neamț circulă troleibuze Renault ER 100 Safra ex-TCL Lyon (145, 150, 151, 155), Renault ER 100 H ex-TCL Lyon (156), Rocar de Simon 412 E ex-RATC Constanța (158, 159, 160, 161 și 162). Troleibuzele circulă în zilele de luni până vineri, după programul următor:
În afara programului, pe liniile de troleibuz se operează cu autobuzele diesel din dotarea societății.
Viitorul troleibuzelor este incert: proiectul pentru MDRAP conține doar autobuze electrice, rețeaua de troleibuz este în ultimul hal, troleibuzele se târâie cu 30-40 km/h și nu se preconizează nicio investiție în acest sens. Rețeaua de troleibuz de la Săvinești a fost dată jos de la pasarela de la RAR până la Fibrex și Azochim. Mai mult, primarul municipiului Piatra-Neamț o arde cu autobuze electrice și consideră troleibuzele un concept prost și învechit.
Voi pune poze cu troleibuzele aflate în circulație într-un post viitor.
- Matei Melinte
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele din Piatra Neamţ
Matei Melinte
Troleibuzele din Piatra-Neamț:
Renault ER 100 Safra:
145
150
151
Renault ER 100H:
156
Rocar de Simon:
158
159
160
161
162
Troleibuzele din Piatra-Neamț:
Renault ER 100 Safra:
145
150
151
Renault ER 100H:
156
Rocar de Simon:
158
159
160
161
162
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele din Piatra Neamţ
ByOnu
Matei, ai putea face o filmare cu traseul un cab-view, sau mai fain, un captator-view precum cele din Brasov?Ar fi extraordinar sa ramana niste filmari pentru istorie, viitorul troleibuzului fiind cu adevarat incert.
Matei, ai putea face o filmare cu traseul un cab-view, sau mai fain, un captator-view precum cele din Brasov?Ar fi extraordinar sa ramana niste filmari pentru istorie, viitorul troleibuzului fiind cu adevarat incert.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Troleibuzele din Piatra Neamţ
Andrei Andraș
De îmi merg planurile vara asta cum trebuie, ar trebui să reușesc să fac eu cabview-uri, dar nu promit.
De îmi merg planurile vara asta cum trebuie, ar trebui să reușesc să fac eu cabview-uri, dar nu promit.
📖 Pagination options