Topic: Discuții diverse
4066 posts, 1024722 views
📖 Pagination options
- Daniel2000
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
- IK4
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
IK4
Dupa numai o zi de circulatie, unele din noile autobuze sunt deja mazgalite si murdarite la interior de parca ar avea deja ani buni de circulatie. Bine ca avem pretentii de mercedes si ne put "turcismele", dar unii dintre noi ne comportam ca si cand ieri ne-am dat jos din copaci. La asa grad de civilizatie erau mai potrivite unele ca astea:
Dupa numai o zi de circulatie, unele din noile autobuze sunt deja mazgalite si murdarite la interior de parca ar avea deja ani buni de circulatie. Bine ca avem pretentii de mercedes si ne put "turcismele", dar unii dintre noi ne comportam ca si cand ieri ne-am dat jos din copaci. La asa grad de civilizatie erau mai potrivite unele ca astea:
- ADK
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
ADK
N-am mers cu nici-un Otokar (deși vizual îmi plac) așa că nu pot spune dacă sunt bune sau rele, dar merg ocazional cu Otokare midibuze și ceva, nu știu ce exact, la fel mi se pare în neregulă. Ori calitatea acestora, care se subînțelege cine le produce, ori faptul că suntem obligați să ne rentăm la ele din cauza așa-ziselor condiții UE. Poate că în București s-ar fi putut achiziționa ceva mult mai bun având în vedere orașul (adică nu că poate, ci sigur), mă refer la autobuze precum Mercedes și MAN (și SH erau bune, mai ales Citaro care cred că sunt cele mai bune autobuze la ora actuală, și îmi cer scuze nu se compară un autobuz turcesc nou cu un Mercedes de 12 ani folosit în Olanda). Dar când pui în proiect pe cineva care n-are pic de habar nici măcar de mașinile mici... asta se întâmplă.
LE: să nu uităm că în trecut Bucureștiul a achiziționat autobuze SH destul de vechi, care au rezistat mai mult și ca unele autobuze fabricate după. Spre exemplu un Saviem fabricat în anii '70, ajuns în București în '91 a circulat până în 2004 (și poate puteau s-o mai ducă), pe când un DAC fabricat în 1991 a fost casat în 2002. A, și erau donație din câte știu.
N-am mers cu nici-un Otokar (deși vizual îmi plac) așa că nu pot spune dacă sunt bune sau rele, dar merg ocazional cu Otokare midibuze și ceva, nu știu ce exact, la fel mi se pare în neregulă. Ori calitatea acestora, care se subînțelege cine le produce, ori faptul că suntem obligați să ne rentăm la ele din cauza așa-ziselor condiții UE. Poate că în București s-ar fi putut achiziționa ceva mult mai bun având în vedere orașul (adică nu că poate, ci sigur), mă refer la autobuze precum Mercedes și MAN (și SH erau bune, mai ales Citaro care cred că sunt cele mai bune autobuze la ora actuală, și îmi cer scuze nu se compară un autobuz turcesc nou cu un Mercedes de 12 ani folosit în Olanda). Dar când pui în proiect pe cineva care n-are pic de habar nici măcar de mașinile mici... asta se întâmplă.
LE: să nu uităm că în trecut Bucureștiul a achiziționat autobuze SH destul de vechi, care au rezistat mai mult și ca unele autobuze fabricate după. Spre exemplu un Saviem fabricat în anii '70, ajuns în București în '91 a circulat până în 2004 (și poate puteau s-o mai ducă), pe când un DAC fabricat în 1991 a fost casat în 2002. A, și erau donație din câte știu.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Cu autobuzele SH nu este nicio afacere. Le cumperi, nu ai garantie si incep sa cada unul cate unul. Piese nu prea se mai gasesc iar STB ar fi nevoit sa inceapa sa le descompleteze. Tot cele noi sunt de baza dar din pacate cu acestea sunt probleme...
Acele autobuze Saviem au fost folosite doar pe linii express la care gradul de incarcare era destul de mic si nu erau fortate. Oricum erau peste DAC si Ikarus.
#Ik4, acele autobuze cu gratii sunt foarte bune pe linii precum 139,162,163.
Cu autobuzele SH nu este nicio afacere. Le cumperi, nu ai garantie si incep sa cada unul cate unul. Piese nu prea se mai gasesc iar STB ar fi nevoit sa inceapa sa le descompleteze. Tot cele noi sunt de baza dar din pacate cu acestea sunt probleme...
Acele autobuze Saviem au fost folosite doar pe linii express la care gradul de incarcare era destul de mic si nu erau fortate. Oricum erau peste DAC si Ikarus.
#Ik4, acele autobuze cu gratii sunt foarte bune pe linii precum 139,162,163.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
Nu prea înțeleg apropoul...Liniile prezentate de tine de cine ar fi atacate ca să aibă gratii ?
anndrei wrote:
#Ik4, acele autobuze cu gratii sunt foarte bune pe linii precum 139,162,163.
Nu prea înțeleg apropoul...Liniile prezentate de tine de cine ar fi atacate ca să aibă gratii ?
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Pai gratiile ar proteja geamurile intregi si sa nu se arunce din autobuz cu anumite obiecte. Pe acele linii circule in mare parte alte rase umane.
Pai gratiile ar proteja geamurile intregi si sa nu se arunce din autobuz cu anumite obiecte. Pe acele linii circule in mare parte alte rase umane.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
andrei11
N-am prea auzit la << Știrile de la ora 5 >> de astfel de incidente. Îți dai seama, ar fi fost informații în flux continuu !
N-am prea auzit la << Știrile de la ora 5 >> de astfel de incidente. Îți dai seama, ar fi fost informații în flux continuu !
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Ba da, au fost acum cateva luni de zile pe linia 162 sau 163 cand autobuzele MB Citaro aveau geamurile sparte de trei drogati...
Ba da, au fost acum cateva luni de zile pe linia 162 sau 163 cand autobuzele MB Citaro aveau geamurile sparte de trei drogati...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
ADK
Doar am spus și eu despre linia 139... Am petrecut ceva ani acolo, încă de pe vremea Ikarusurilor și a DAF-urilor, și era jale. Prin 2005 până în stația Piața Rahova sens Zețari, mi-a fost spart geamul de la Ikarus, la DAF forțau ușile și tot așa. Cel puțin la Ferentari linia 139 este periculoasă, crede-mă andrei11.
Doar am spus și eu despre linia 139... Am petrecut ceva ani acolo, încă de pe vremea Ikarusurilor și a DAF-urilor, și era jale. Prin 2005 până în stația Piața Rahova sens Zețari, mi-a fost spart geamul de la Ikarus, la DAF forțau ușile și tot așa. Cel puțin la Ferentari linia 139 este periculoasă, crede-mă andrei11.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Pe vremuri, cand 162 era la Autobaza Alexandria se intamplau tot felul de probleme. Se puneau tiganii (am rugamintea sa nu stergeti acest cuvant pentru ca aceasta natie chiar exista) in fata autobuzului si se jucau cu mingea iar soferul nu putea trece peste ei cu toate ca asta ar fi meritat, faceau pe nebunii sa opreasca unde voiau ei intre statii, trageau de lampile din salon, etc. Eu nu stiu de ce a mai acceptat exRATB sa trimita autobuze in aceasta linie de mizerie. Introducerea autobuzelor Citaro nu trebuia sa se intample. DAF-urile/ROCAR erau perfecte pentru ei eventual montate camere de luat vederi atat la interior cat si la exterior si statii de emisie-receptie pentru a semnala soferii evenimentele neplacute. Dar este mai bine asa sa distruga Citaro E4 cu AC si calatorii civilizati ale altor linii sa circule cu E3 supranumite ,,cuptoarele cu lemne"...
Pe vremuri, cand 162 era la Autobaza Alexandria se intamplau tot felul de probleme. Se puneau tiganii (am rugamintea sa nu stergeti acest cuvant pentru ca aceasta natie chiar exista) in fata autobuzului si se jucau cu mingea iar soferul nu putea trece peste ei cu toate ca asta ar fi meritat, faceau pe nebunii sa opreasca unde voiau ei intre statii, trageau de lampile din salon, etc. Eu nu stiu de ce a mai acceptat exRATB sa trimita autobuze in aceasta linie de mizerie. Introducerea autobuzelor Citaro nu trebuia sa se intample. DAF-urile/ROCAR erau perfecte pentru ei eventual montate camere de luat vederi atat la interior cat si la exterior si statii de emisie-receptie pentru a semnala soferii evenimentele neplacute. Dar este mai bine asa sa distruga Citaro E4 cu AC si calatorii civilizati ale altor linii sa circule cu E3 supranumite ,,cuptoarele cu lemne"...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
ADK
În martie 2011 când linia 139 a devenit full Citaro, n-am avut pe cine să lămuresc că linia asta (dar și unde mai erau DAF-uri, precum 125, 141, 220 etc) nu merită Mercedes... Dar cred că s-au lămurit singuri, acum le pare rău de DAF-uri că s-a trezit unu' peste noapte să le retragă pe toate. Și tot așa, din cauza acestor specii umane (care legal nu fac ură, pur și simplu specia asta de oameni nu se simt bine până nu fură, dă în cap, fac ceva rău etc) nu sunt decât să facă probleme, și bineînțeles în găști, ca să te descurajeze să te iei de ei că mai vin și cu topoare... La Nițu Vasile prin 2015, 5142 nu a fost lăsat să plece din stație că și-a pus mo' piciorul în ușă că cică șoferul a prins-o pe pirandă în uși, că e gravidă că (da'poi piranda când nu e gravidă?) și normal că a trebuit să vină poliția și știrile...
În martie 2011 când linia 139 a devenit full Citaro, n-am avut pe cine să lămuresc că linia asta (dar și unde mai erau DAF-uri, precum 125, 141, 220 etc) nu merită Mercedes... Dar cred că s-au lămurit singuri, acum le pare rău de DAF-uri că s-a trezit unu' peste noapte să le retragă pe toate. Și tot așa, din cauza acestor specii umane (care legal nu fac ură, pur și simplu specia asta de oameni nu se simt bine până nu fură, dă în cap, fac ceva rău etc) nu sunt decât să facă probleme, și bineînțeles în găști, ca să te descurajeze să te iei de ei că mai vin și cu topoare... La Nițu Vasile prin 2015, 5142 nu a fost lăsat să plece din stație că și-a pus mo' piciorul în ușă că cică șoferul a prins-o pe pirandă în uși, că e gravidă că (da'poi piranda când nu e gravidă?) și normal că a trebuit să vină poliția și știrile...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
anndrei
Sa revenim la Otokar Kent 12, o parere generala a soferilor care lucreaza pe ele cam care ar fi
Sa revenim la Otokar Kent 12, o parere generala a soferilor care lucreaza pe ele cam care ar fi
- ADK
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
ADK
Întâmplător am găsit părerile a vreo 10 șoferi, și din păcate nu tocmai pozitive... Se tot vorbea de defecțiuni și alte probleme legate de electronică (mai ales boala senzorilor chiar inutili ). Dar acum sincer, înainte erai șofer adevărat când știai să conduci un DAC mai ales prin București, deși dacă se mai strica câte ceva se repara imediat (mai ales că unii șoferi au fost mecanici înainte, plus mulți aveau deja pregătirea) acum că manevrabilitatea grea și cutia manuală au dispărut, și au apărut 'astea automate, fără scări, cu aer condiționat ș.a.m.d. trebuie să fii pe lângă șofer, și electronist. În caz contrar, anunți dispeceratul că ai rămas în ”pană” și chemi depanarea.
Întâmplător am găsit părerile a vreo 10 șoferi, și din păcate nu tocmai pozitive... Se tot vorbea de defecțiuni și alte probleme legate de electronică (mai ales boala senzorilor chiar inutili ). Dar acum sincer, înainte erai șofer adevărat când știai să conduci un DAC mai ales prin București, deși dacă se mai strica câte ceva se repara imediat (mai ales că unii șoferi au fost mecanici înainte, plus mulți aveau deja pregătirea) acum că manevrabilitatea grea și cutia manuală au dispărut, și au apărut 'astea automate, fără scări, cu aer condiționat ș.a.m.d. trebuie să fii pe lângă șofer, și electronist. În caz contrar, anunți dispeceratul că ai rămas în ”pană” și chemi depanarea.
📖 Pagination options