Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 522792 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Ai o problemă cu Ministerul Apărării sau ce e acolo lângă hotel. Nu e la mișto afirmația !!!!!!!!
Ai o problemă cu Ministerul Apărării sau ce e acolo lângă hotel. Nu e la mișto afirmația !!!!!!!!
- aztec
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
aztec
Varianta fantezista e cu traseu comun pe o bucata cu o actuala magistrala....
Sau paralel la mica distanta cu una existenta.
Varianta fantezista e cu traseu comun pe o bucata cu o actuala magistrala....
Sau paralel la mica distanta cu una existenta.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
alexxd_31
Andrei11 zici ca nu e posibil sa treaca printre Ministerul Apararii si fostul stadion (actuala parcare ) ? Ceva subteran?
Nu era vorba sa se faca o penetrare (pasaj rutier) intre strada Berzei si Uranus? (Intre Palatul Parlamentulu si parcarea acestuia)
Eu zic ca pe acolo o sa treaca viitoarea magistrala de metrou cu un eventual pasaj rutier. (Cum e pasajul Unirii)
Din articolul de mai jos poza e relevanta.
http://www.b365.ro/tunelul-pe-sub-palat ... 03428.html
Eu zic ca o sa se opteze pentru varianta 2.
Andrei11 zici ca nu e posibil sa treaca printre Ministerul Apararii si fostul stadion (actuala parcare ) ? Ceva subteran?
Nu era vorba sa se faca o penetrare (pasaj rutier) intre strada Berzei si Uranus? (Intre Palatul Parlamentulu si parcarea acestuia)
Eu zic ca pe acolo o sa treaca viitoarea magistrala de metrou cu un eventual pasaj rutier. (Cum e pasajul Unirii)
Din articolul de mai jos poza e relevanta.
http://www.b365.ro/tunelul-pe-sub-palat ... 03428.html
Eu zic ca o sa se opteze pentru varianta 2.
tunel2_55414200_53997800_55171400.jpg (260.32 KB; downloaded 3290 times)
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
BIGRED1984
M-am uitat si eu pe mai multe variante propuse dar pana la urma cred ca o sa se ajunga la varianta logica cu distanta dintre 2 puncte.
(am vazut ca unii mai doresc unghiuri de 90, prelungiri pana la Magurele... de ce nu facem si noi ceva simplu si util?)
M-am uitat si eu pe mai multe variante propuse dar pana la urma cred ca o sa se ajunga la varianta logica cu distanta dintre 2 puncte.
(am vazut ca unii mai doresc unghiuri de 90, prelungiri pana la Magurele... de ce nu facem si noi ceva simplu si util?)
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
abc_XC
Eu nu cred ca distanta minima dintre 2 puncte e traseul optim pentru o magistrala de metrou. Un exemplu prezent in actuala retea de metrou e portiunea Piata Sudului - Tineretului, care face un ocol pe la Brancoveanu si Eroii Revolutiei, desi varianta mai scurta era pe sub parcul Lumea Copiilor si apoi pe Bd. Tineretului. Chiar si M6 va face un mic ocol pana ajunge la Piata Presei. Scopul ocolului e sa atraga calatorii.
In viziunea mea, metroul ajunge la intersectia dintre Calea 13 Septembrie si Tudor Vladimirescu deoarece acolo poate atrage un flux semnificativ de calatori din zona Progresului si Sebastian(autobuzele 385 si 226), exista terenuri cu potential de dezvoltare in timp (Afi Tech Park e un exemplu). Si sa nu uit turistii care vin de la aeroport si vor sa se cazeze la Marriott
Strada Uranus in schimb e incremenita in timp, cu un edificiu monumental in stadiu de conservare si fara mari perspective. O zona lipsita de interes acum.
Oricum, nu sunt proiectant, nici factor de decizie, nu eu stabilesc traseul optim, doar trasez linii pe harta dupa cum ma taie capul, asa ca nu e motiv de panica.
As prefera insa sa vad alte idei originale
Eu nu cred ca distanta minima dintre 2 puncte e traseul optim pentru o magistrala de metrou. Un exemplu prezent in actuala retea de metrou e portiunea Piata Sudului - Tineretului, care face un ocol pe la Brancoveanu si Eroii Revolutiei, desi varianta mai scurta era pe sub parcul Lumea Copiilor si apoi pe Bd. Tineretului. Chiar si M6 va face un mic ocol pana ajunge la Piata Presei. Scopul ocolului e sa atraga calatorii.
In viziunea mea, metroul ajunge la intersectia dintre Calea 13 Septembrie si Tudor Vladimirescu deoarece acolo poate atrage un flux semnificativ de calatori din zona Progresului si Sebastian(autobuzele 385 si 226), exista terenuri cu potential de dezvoltare in timp (Afi Tech Park e un exemplu). Si sa nu uit turistii care vin de la aeroport si vor sa se cazeze la Marriott
Strada Uranus in schimb e incremenita in timp, cu un edificiu monumental in stadiu de conservare si fara mari perspective. O zona lipsita de interes acum.
Oricum, nu sunt proiectant, nici factor de decizie, nu eu stabilesc traseul optim, doar trasez linii pe harta dupa cum ma taie capul, asa ca nu e motiv de panica.
As prefera insa sa vad alte idei originale
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
rosetti61
M4 in zona de sud n-o sa umble aiurea prin Berceni ci va merge pe sub sos Giurgiului; care din statiile de pe alte variante - Cosbuc, Filaret, Chirigiu, Viilor pot prezenta imporanta majora?
O linie de metrou nu trebuie sa fie neaparat "bat" de la un cap la altul, geografic poate prezenta un parcurs contorsionat in functie de zonele de interes (si exista astfel de linii, care abstractizate arata "bine", cu portiuni drepte, dar ele de fapt sunt sinuoase).
Mai demult pusesem pe tramclub (sau transira) ce ar fi daca s-ar face la Eroii Revoluliei un bypass intre M2 si M4 - M4 sa duca in continuare spre IMGB si M2 sa intre pe Giurgiului, o lucrare titanica. Existau doua variante - implica spargeri si reconfigurari de tunele:
- ca M2 sa foloseasca statia existenta spre Giurgiului si M4 statie noua legata la tunelele vechi de pe Oltenitei
- M4 foloseste statia existenta si M2 statia noua spre Progresul.
Mai e si varianta in care se pastreaza traseele celor doua linii fara modificari de capete, dar statia existenta a lui M2 va fi trecuta la M4 iar pentru M2 se face statie noua - se evita sub/supratraversari dar tot se vor sparge tunele.
-
M4 in zona de sud n-o sa umble aiurea prin Berceni ci va merge pe sub sos Giurgiului; care din statiile de pe alte variante - Cosbuc, Filaret, Chirigiu, Viilor pot prezenta imporanta majora?
O linie de metrou nu trebuie sa fie neaparat "bat" de la un cap la altul, geografic poate prezenta un parcurs contorsionat in functie de zonele de interes (si exista astfel de linii, care abstractizate arata "bine", cu portiuni drepte, dar ele de fapt sunt sinuoase).
Mai demult pusesem pe tramclub (sau transira) ce ar fi daca s-ar face la Eroii Revoluliei un bypass intre M2 si M4 - M4 sa duca in continuare spre IMGB si M2 sa intre pe Giurgiului, o lucrare titanica. Existau doua variante - implica spargeri si reconfigurari de tunele:
- ca M2 sa foloseasca statia existenta spre Giurgiului si M4 statie noua legata la tunelele vechi de pe Oltenitei
- M4 foloseste statia existenta si M2 statia noua spre Progresul.
Mai e si varianta in care se pastreaza traseele celor doua linii fara modificari de capete, dar statia existenta a lui M2 va fi trecuta la M4 iar pentru M2 se face statie noua - se evita sub/supratraversari dar tot se vor sparge tunele.
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
aztec
Vorbiesc de varianta fosta CF.
Nu stiu intentile cu vechea legatura CF Filaret-Progresu.
Pretabila pentru futurista legatura subterana intre gari. Atat de futurista incat este nerealizabila. si nu trebuia construita toata subteran...
Dezavantaje...momentan demografice, traverseaza zone de case, mai aerisite. Deci cam mic aportul de calatori.
Nu inteleg in ruptul capului de ce nu s-a folosit linia CF pt o legatura intre gara Progresu si Filaret.
Ca tramvai.
Ca parca nu e asa futurist.
Vorbiesc de varianta fosta CF.
Nu stiu intentile cu vechea legatura CF Filaret-Progresu.
Pretabila pentru futurista legatura subterana intre gari. Atat de futurista incat este nerealizabila. si nu trebuia construita toata subteran...
Dezavantaje...momentan demografice, traverseaza zone de case, mai aerisite. Deci cam mic aportul de calatori.
Nu inteleg in ruptul capului de ce nu s-a folosit linia CF pt o legatura intre gara Progresu si Filaret.
Ca tramvai.
Ca parca nu e asa futurist.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Daca tu crezi ca Siemens nu are bani sau plateste degeaba pe unii care tot invart la saiba pentru ca nu sunt in stare sa faca...
Siemens nu face pentru ca nu a gasit alte chestii mai banoase de facut, iar contractul si incompetenta autoritatilor le permite.
Daca tu crezi ca Siemens nu are bani sau plateste degeaba pe unii care tot invart la saiba pentru ca nu sunt in stare sa faca...
Siemens nu face pentru ca nu a gasit alte chestii mai banoase de facut, iar contractul si incompetenta autoritatilor le permite.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Va fi interesant de urmărit și amplasarea stației Eroii Revoluției M 4...Sunt posibile 3 amplasamente. ( pe Giurgiului, pe Viilor sau paralel cu actuala stație) Oricum vor fi subtraversări de tunele acolo....Va fi interesant.
Va fi interesant de urmărit și amplasarea stației Eroii Revoluției M 4...Sunt posibile 3 amplasamente. ( pe Giurgiului, pe Viilor sau paralel cu actuala stație) Oricum vor fi subtraversări de tunele acolo....Va fi interesant.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Daca nu prevaleaza tendinta PMB de a pune in carca Mrex <deschiderea> de noi bulivarde si ramane corespondenta cu M2 in locul intrevazut oricum o sucesti si o invartesti tot ceva gen E1-E2 iese, cam ca bicicleta Tohan, cum o intorci cand o asamblezi...tot mitraliera!
@aztec
Si eu zic tot asa ca tine!!!
In secundar, ca tot vad ca unii sunt <preocupati> si-i <framanta grija>, pentru proiectanti ar fi <solutia facila> prin <pustie> dar nu cred ca asta e scopul, o linie <ratata> care sa <transporte praf si pulbere> pe bani grei...
Daca nu prevaleaza tendinta PMB de a pune in carca Mrex <deschiderea> de noi bulivarde si ramane corespondenta cu M2 in locul intrevazut oricum o sucesti si o invartesti tot ceva gen E1-E2 iese, cam ca bicicleta Tohan, cum o intorci cand o asamblezi...tot mitraliera!
@aztec
Si eu zic tot asa ca tine!!!
In secundar, ca tot vad ca unii sunt <preocupati> si-i <framanta grija>, pentru proiectanti ar fi <solutia facila> prin <pustie> dar nu cred ca asta e scopul, o linie <ratata> care sa <transporte praf si pulbere> pe bani grei...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Deocamdată << locul întrevăzut >> este cunoscut numai de un cerc restrâns de persoane, așa încât nu mă pasionează subiectul...N-am cum să-l ghicesc.
subway guru wrote:
...si ramane corespondenta cu M2 in locul intrevazut...
Deocamdată << locul întrevăzut >> este cunoscut numai de un cerc restrâns de persoane, așa încât nu mă pasionează subiectul...N-am cum să-l ghicesc.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Nu, e locul ala de la Pieptanari, cunoscut din mosi-stramosi!
Nu, e locul ala de la Pieptanari, cunoscut din mosi-stramosi!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Am fost azi intr-o "inspectie" la ora 13:30 (special am cautat sa nu fie ora de varf) pe toata magistrala si, surprinzator, chiar este cerere, desi unii sustin ca nu ar fi.
Cu toate ca sunt doar 2 rame care fac serviciul pe tronsonul Gara-Straulesti, trenurile merg pana la 1Mai aproape pline, pana la Jiului/Bazilescu cam 1/3-1/2 pline, la Laminorului coborand cam ultimii calatori. La Straulesti nu cred ca mai eram 20 de calatori in toate cele 6 vagoane, intr-adevar.
La intoarcere, de la Straulesti, Laminorului si Bazilescu nu s-au strans multi calatori, tot asa sa zic 1/4 din capacitate cu indulgenta, insa la Jiului s-a animat bine de tot, s-a ajuns la 3/4 lejer. Culmea, de data asta la 1Mai nu a fost asa multa lume.
Eu unul raman optimist (desi ca om nu sunt de fel ) in ceea ce priveste viitorul acestei magistrale, mai ales in situatia in care s-ar mai construi un ansamblu rezidential pe la Laminorului. Nu mai zic daca s-ar asigura o frecventa mai buna, s-ar remedia situatia cu Dimetronicul si, nu in ultimul rand, cu infiltratiile si aspectul statiilor 1Mai si Grivita (aici e jale )
Am fost azi intr-o "inspectie" la ora 13:30 (special am cautat sa nu fie ora de varf) pe toata magistrala si, surprinzator, chiar este cerere, desi unii sustin ca nu ar fi.
Cu toate ca sunt doar 2 rame care fac serviciul pe tronsonul Gara-Straulesti, trenurile merg pana la 1Mai aproape pline, pana la Jiului/Bazilescu cam 1/3-1/2 pline, la Laminorului coborand cam ultimii calatori. La Straulesti nu cred ca mai eram 20 de calatori in toate cele 6 vagoane, intr-adevar.
La intoarcere, de la Straulesti, Laminorului si Bazilescu nu s-au strans multi calatori, tot asa sa zic 1/4 din capacitate cu indulgenta, insa la Jiului s-a animat bine de tot, s-a ajuns la 3/4 lejer. Culmea, de data asta la 1Mai nu a fost asa multa lume.
Eu unul raman optimist (desi ca om nu sunt de fel ) in ceea ce priveste viitorul acestei magistrale, mai ales in situatia in care s-ar mai construi un ansamblu rezidential pe la Laminorului. Nu mai zic daca s-ar asigura o frecventa mai buna, s-ar remedia situatia cu Dimetronicul si, nu in ultimul rand, cu infiltratiile si aspectul statiilor 1Mai si Grivita (aici e jale )
📖 Pagination options