Topic: Variante traseu GdN - Progresu
321 posts, 79660 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Ca să nu stăm să căutăm variantele de traseu prin topicul <<mamă>> am deschis topic nou pentru cele 7 ( șapte ) variante rămase în cursă.
Deși după gândirea mea se va adopta în final varianta cea mai ieftină, nu neapărat cea mai bună, cea cunoscută de toți de aici.
Varianta I propusă de mine
Înainte de toate aș vrea să mă justific puțin.
1) M 4 leagă Cartierul Berceni de PPL - Otopeni
2) Fiind o simplă schiță de intenție am notat numai intersecțiile cu celelalte magistrale, nu m-au interesat stațiile din parcurs.
3) Schița este aproximativă, n-am desenat curbele, etc.
4) Evident M4=M6 ( în exploatare ), asta știm cu toții.
5) Traseele celorlate magistrale ( în exploatare sau în intenția de a fi construite ) se cunosc, nu le-am mai desenat, încărcam inutil desenul.
6) Pe str Luică ( etc ) ar putea fi prevăzut și tunel pentru o viitoare Magistrală Inelară, urmând ca acolo să se construiască din start tunel / stații suprapuse. E prea mult ?
subway guru wrote:
La faza SPF s-au analizat cca 18 variante/subvariante de traseu din care au ramas cam 8. Dintre acestea la SF vor ramane trei dintre care doar una va fi varianta recomandata.
subway guru wrote:
De fapt ar fi doar sapte variante de traseu...
Ca să nu stăm să căutăm variantele de traseu prin topicul <<mamă>> am deschis topic nou pentru cele 7 ( șapte ) variante rămase în cursă.
Deși după gândirea mea se va adopta în final varianta cea mai ieftină, nu neapărat cea mai bună, cea cunoscută de toți de aici.
Varianta I propusă de mine
Înainte de toate aș vrea să mă justific puțin.
1) M 4 leagă Cartierul Berceni de PPL - Otopeni
2) Fiind o simplă schiță de intenție am notat numai intersecțiile cu celelalte magistrale, nu m-au interesat stațiile din parcurs.
3) Schița este aproximativă, n-am desenat curbele, etc.
4) Evident M4=M6 ( în exploatare ), asta știm cu toții.
5) Traseele celorlate magistrale ( în exploatare sau în intenția de a fi construite ) se cunosc, nu le-am mai desenat, încărcam inutil desenul.
6) Pe str Luică ( etc ) ar putea fi prevăzut și tunel pentru o viitoare Magistrală Inelară, urmând ca acolo să se construiască din start tunel / stații suprapuse. E prea mult ?
1.jpg (95.62 KB; downloaded 5208 times)
2.jpg (203.79 KB; downloaded 5204 times)
3.jpg (176.74 KB; downloaded 5210 times)
4.jpg (198.83 KB; downloaded 5204 times)
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
abc_XC
M-am jucat si eu putin pe harta. Am impartiti traseul in 2 parti, deoarece am gasit o harta detaliata pana la Eroii Revolutiei, pe care mi-am permis sa fac mai multe observatii si sa marchez chiar si niste statii ipotetice. Dreptunghiurile negre sunt statii comune pentru toate variantele, dreptunghiurile colorate sunt statii doar pentru varianta culorii respective. Intre Eroii Revolutiei si CFR Progresu am folosit Google Maps.
Am folosit negru pentru traseul care mi se pare cel mai plauzibil, rosu pentru traseul cel mai fantezist, albastru si verde sunt variante de mijloc.
Pe strada Grigore Cobalcescu sunt necesare 2 galerii suprapuse din lipsa de spatiu, la fel si pe strada Mitropolit Nifon de langa parcul Carol.
Varianata rosie urmareste traseul strazilor Sinei, Branistari si Cladova, are sens doar daca PMB realizeaza pe acel traseu un bulevard.
In partea de sud, varianta verde pleaca de la Institutul Magurele, Intre Bd. Metalurgiei si Drumul Bercenarului ar exista deja un bulevard construit (nu camp) iar in zona Drumul Gazarului demolam casele de pe 2 strazi. ca sa ajungem pe Sos. Giurgiului.
PS: La Calea Rahovei, este conexiunea cu M7, eu am gresit pe harta si am scris M6. Din pacate harta are 10 MB si nu o pot incarca . Las link-ul catre Flickr, cine este curios o poate vedea aici: https://flic.kr/p/SDZiEw
M-am jucat si eu putin pe harta. Am impartiti traseul in 2 parti, deoarece am gasit o harta detaliata pana la Eroii Revolutiei, pe care mi-am permis sa fac mai multe observatii si sa marchez chiar si niste statii ipotetice. Dreptunghiurile negre sunt statii comune pentru toate variantele, dreptunghiurile colorate sunt statii doar pentru varianta culorii respective. Intre Eroii Revolutiei si CFR Progresu am folosit Google Maps.
Am folosit negru pentru traseul care mi se pare cel mai plauzibil, rosu pentru traseul cel mai fantezist, albastru si verde sunt variante de mijloc.
Pe strada Grigore Cobalcescu sunt necesare 2 galerii suprapuse din lipsa de spatiu, la fel si pe strada Mitropolit Nifon de langa parcul Carol.
Varianata rosie urmareste traseul strazilor Sinei, Branistari si Cladova, are sens doar daca PMB realizeaza pe acel traseu un bulevard.
In partea de sud, varianta verde pleaca de la Institutul Magurele, Intre Bd. Metalurgiei si Drumul Bercenarului ar exista deja un bulevard construit (nu camp) iar in zona Drumul Gazarului demolam casele de pe 2 strazi. ca sa ajungem pe Sos. Giurgiului.
Variante M4.jpg (161.28 KB; downloaded 5191 times)
PS: La Calea Rahovei, este conexiunea cu M7, eu am gresit pe harta si am scris M6. Din pacate harta are 10 MB si nu o pot incarca . Las link-ul catre Flickr, cine este curios o poate vedea aici: https://flic.kr/p/SDZiEw
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
@Andrei
Poate ar fi util sa pui cele 4jpeguri suport pentru ca sa lucreze toti in acelasi format
@Andrei
Poate ar fi util sa pui cele 4jpeguri suport pentru ca sa lucreze toti in acelasi format
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
rosetti61
Variantele clasice intre Gara de Nord si Pieptanari, pe 13 Septembrie si pe la Cosbuc si una nitel extinsa pe sos Progresului.
Traseul ales in final ar trebui sa fie cat mai direct, fara prea multe imbarligaturi - costuri mai mici de executie.
Variantele clasice intre Gara de Nord si Pieptanari, pe 13 Septembrie si pe la Cosbuc si una nitel extinsa pe sos Progresului.
Traseul ales in final ar trebui sa fie cat mai direct, fara prea multe imbarligaturi - costuri mai mici de executie.
m4 t1.jpg (884.32 KB; downloaded 5146 times)
m4 t2.jpg (963.75 KB; downloaded 5145 times)
m4 t3.jpg (1.02 MB; downloaded 5141 times)
- subway guru
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Cam DA....
Mai ales ca Luica nu este nici "buricul" Bucurestiului...
andrei11 wrote:
6) Pe str Luică ( etc ) ar putea fi prevăzut și tunel pentru o viitoare Magistrală Inelară, urmând ca acolo să se construiască din start tunel / stații suprapuse. E prea mult ?
Cam DA....
Mai ales ca Luica nu este nici "buricul" Bucurestiului...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
cris_m
Sunt curios daca acest topic va deveni material pentru presa
Sunt curios daca acest topic va deveni material pentru presa
- aztec
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
aztec
Cu siguranta...daca putem completa harta cu vorbe, sa inteleaga si ei.
Cu siguranta...daca putem completa harta cu vorbe, sa inteleaga si ei.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
aztec, cris_m, miza reala e alta, ca nu v-am indemnat sa va ascutiti cariocele doar asa in joaca si de florile marului!...ci sa va ganditi cu propriul cerebel cum v-ar place sa arate o axa majora de transport iar atunci cand se va contura <preferata> si se va pune in dezbatere publica sa aveti <marfa> pregatita si sa participati la dezbatere cu <argumentele voastre proprii pertinente> nu sa stati doar spectatori pe post de popa-prostu...na, ca v-am dat si finalul acestui asa-zis <concurs de idei>!...inclusiv adevaratul castigator...ca tot ma iscodesc unii, dar nu aici, la subiect, ci pe <dincolo>.
aztec, cris_m, miza reala e alta, ca nu v-am indemnat sa va ascutiti cariocele doar asa in joaca si de florile marului!...ci sa va ganditi cu propriul cerebel cum v-ar place sa arate o axa majora de transport iar atunci cand se va contura <preferata> si se va pune in dezbatere publica sa aveti <marfa> pregatita si sa participati la dezbatere cu <argumentele voastre proprii pertinente> nu sa stati doar spectatori pe post de popa-prostu...na, ca v-am dat si finalul acestui asa-zis <concurs de idei>!...inclusiv adevaratul castigator...ca tot ma iscodesc unii, dar nu aici, la subiect, ci pe <dincolo>.
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Ce este minunat este ca multe din asa-zisele "variante" de traseu studiate nu par sa aiba schimb cu M2..... Cu M1 si M3 se intersecteaza vrand-nevrand, ca nu au cum sa ajunga in sud fara intersectie, dar pe M2 pot sa o evite daca avem un traseu prin vestul Bucurestiului, de exemplu.
Cea mai buna varianta ar fi o linie fara schimb si fara intersectie cu M2 si fara schimb cu M3, ramanand doar cu schimbul M1 de la Basarab...Este chiar palpitant sa te joci cu carioca..
Ce este minunat este ca multe din asa-zisele "variante" de traseu studiate nu par sa aiba schimb cu M2..... Cu M1 si M3 se intersecteaza vrand-nevrand, ca nu au cum sa ajunga in sud fara intersectie, dar pe M2 pot sa o evite daca avem un traseu prin vestul Bucurestiului, de exemplu.
Cea mai buna varianta ar fi o linie fara schimb si fara intersectie cu M2 si fara schimb cu M3, ramanand doar cu schimbul M1 de la Basarab...Este chiar palpitant sa te joci cu carioca..
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Nu pot fi șapte variante reale, adică logice...Imposibil !
Sab a concretizat foarte bine cele 3 variante plauzibile. Iată-le :
Restul sunt fantezii pure.
Nu pot fi șapte variante reale, adică logice...Imposibil !
Sab a concretizat foarte bine cele 3 variante plauzibile. Iată-le :
2-19-2019 10-35-43 PM.jpg (254.7 KB; downloaded 4873 times)
Restul sunt fantezii pure.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Fantezi-nefantezi trebuie puse pe hartie, altfel vin <expertii> si te iau la intrebarile de genul <de ce pe aici si nu pe dincolo>
Fantezi-nefantezi trebuie puse pe hartie, altfel vin <expertii> si te iau la intrebarile de genul <de ce pe aici si nu pe dincolo>
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Nu, mai e și o autocenzură care trebuie să și-o pună fiecare când se gândește la o variantă de traseu...Uite eu stau în Piața Iancului și o să-mi << trag >> o variantă a lui M 4 pe la mine pe la Iancului să nu mai schimb metroul când mă duc vara la Ștrand...
Îți spun sigur că în afară de cele 3 variante gândite de sab ( bine, el le-a spus printre primii, și eu aș fi raționat la fel ) celelalte variante sunt pure fantezii...
Deși dacă stau să mă gândesc mai bine varianta mea ( cea cu care am deschis topicul ) are o logică destul de bună, dar evident, variantele sunt propuse de specialiști nu de chibiți...
Interesant ar fi de știut cine au propus celelalte 4 variante ( în afară de cele 3 ale lui sab și al altora ) ce explicații au...Că nu prea văd explicații logice...
Nu, mai e și o autocenzură care trebuie să și-o pună fiecare când se gândește la o variantă de traseu...Uite eu stau în Piața Iancului și o să-mi << trag >> o variantă a lui M 4 pe la mine pe la Iancului să nu mai schimb metroul când mă duc vara la Ștrand...
Îți spun sigur că în afară de cele 3 variante gândite de sab ( bine, el le-a spus printre primii, și eu aș fi raționat la fel ) celelalte variante sunt pure fantezii...
Deși dacă stau să mă gândesc mai bine varianta mea ( cea cu care am deschis topicul ) are o logică destul de bună, dar evident, variantele sunt propuse de specialiști nu de chibiți...
Interesant ar fi de știut cine au propus celelalte 4 variante ( în afară de cele 3 ale lui sab și al altora ) ce explicații au...Că nu prea văd explicații logice...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Ai analizat doar jumatate de traseu si ai si pus trei variante, daca iei si cealalta jumatate plus una-doua subvariante/alternative care duc cam tot acolo ajungi usor la mai mult de 7-8 in total.
Ai analizat doar jumatate de traseu si ai si pus trei variante, daca iei si cealalta jumatate plus una-doua subvariante/alternative care duc cam tot acolo ajungi usor la mai mult de 7-8 in total.
📖 Pagination options