Topic: Dâmbovița Center (Casa Radio / Muzeul Național de Istorie a Republicii Socialiste România)
66 posts, 22242 views
📖 Pagination options
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Casa Radio (Dambovita Center)
Mircea G
Experimentul Catelul ???
andrei11 wrote:
.......
Sau P+1 cum e aici, în Balta Albă.
Experimentul Catelul ???
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Casa Radio (Dambovita Center)
subway guru
Dar un spital modern pe <fonduri> UE n-ar fi mai util?
ByOnu wrote:
Sper sa nu fie vorba tot despre mall, deja zona este moarta din toata punctele de vedere. Cladiri de birouri insa, yum yum.
Dar un spital modern pe <fonduri> UE n-ar fi mai util?
- andrei11
-
Posted:
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: Casa Radio (Dambovita Center)
aztec
Nu ca nu aduce venituri.
Daca e Parteneriat Public Privat....poate.
Crezi ca s-au gandit la asa ceva pana acum?
Doar la incasat bani si "comisioane"...
Cu bani de la UE nu suntem in stare sa facem nimic in termen si fara scandal.
Nu ca nu aduce venituri.
Daca e Parteneriat Public Privat....poate.
Crezi ca s-au gandit la asa ceva pana acum?
Doar la incasat bani si "comisioane"...
Cu bani de la UE nu suntem in stare sa facem nimic in termen si fara scandal.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Casa Radio (Dambovita Center)
ByOnu
Poate, doar ca sigur vrem sa il punem fix langa Universitar? Asa cum sunt cele de pe Iancu de Hunedoara - Stefan cel Mare?
Sincer, dpmdv, aici as face Cartierul Justitiei, iar terenul de pe Unirii l-as face parc pentru a lasa posibilitatea in viitor de a construi Gara Centrala Bucuresti (subterana) acolo. Un Central Park NewYorkez cu gara de trecere subterana pe modelul Brussels Central. Este cel mai central teren viran de mari dimensiuni, ar fi pacat sa fie irosit prin constructii. Gata, inchideti-ma la Spitalul 9.
subway guru wrote:ByOnu wrote:
Sper sa nu fie vorba tot despre mall, deja zona este moarta din toata punctele de vedere. Cladiri de birouri insa, yum yum.
Dar un spital modern pe <fonduri> UE n-ar fi mai util?
Poate, doar ca sigur vrem sa il punem fix langa Universitar? Asa cum sunt cele de pe Iancu de Hunedoara - Stefan cel Mare?
Sincer, dpmdv, aici as face Cartierul Justitiei, iar terenul de pe Unirii l-as face parc pentru a lasa posibilitatea in viitor de a construi Gara Centrala Bucuresti (subterana) acolo. Un Central Park NewYorkez cu gara de trecere subterana pe modelul Brussels Central. Este cel mai central teren viran de mari dimensiuni, ar fi pacat sa fie irosit prin constructii. Gata, inchideti-ma la Spitalul 9.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Casa Radio (Dambovita Center)
andrei11
Ideea Gării Centrale este depășită, neconstructivă, nefolositoare, fantezistă și neaplicabilă Bucureștiului.
1) Subterană ? De ce ?
2) Pe unde duci liniile acolo ? Plus spațiile pentru triaj, reparații vagoane, igenizare, etc.
Ideea Gării Centrale este depășită, neconstructivă, nefolositoare, fantezistă și neaplicabilă Bucureștiului.
1) Subterană ? De ce ?
2) Pe unde duci liniile acolo ? Plus spațiile pentru triaj, reparații vagoane, igenizare, etc.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Casa Radio (Dambovita Center)
ByOnu
1. Pur si simplu pentru ca asa este normal sa fie in centrul orasului. Plus ca tranzitezi capitala prin subteran, ar fi stupid sa urci liniile la suprafata doar pentru a le reintroduce iar in subsol.
2. Simplu, prin subteran. Nu este nevoie de nimic din ceea ce ai povestit. Gara este de fapt o statie de trecere, ca la metrou.
Gara este un concept PROST inteles in Romania. Noi suntem obisnuiti ca trenul sa stea cate 10-15 minute in fiecare gara de pe traseu. Ei bine, in Bruxelles Central trenurile circula precum metroul, trenurile nu stau la peron mai mult de 2-3 minute in caz extrem. Este o gara de trecere. Idem asta avem nevoie si in Bucuresti, sa nu mai blocam toate trenurile care trec prin Bucuresti, sa schimbam postul de conducere sau sa atasam alte locomotive. Este total ineficienta Gara de Nord pentru trenurile care doar tranziteaza capitala. Dau ca exemplu un Cluj - Brasov - Bucuresti - Constanta cu mers cadentat care ar putea beneficia de o astfel de gara.
Nu o consider deloc depasita, ba chiar este mai contemporana ca oricand. Noi suntem contra naturii si ne tinem cu dintii de asta.
Neaplicabila? Ha?
1. Pur si simplu pentru ca asa este normal sa fie in centrul orasului. Plus ca tranzitezi capitala prin subteran, ar fi stupid sa urci liniile la suprafata doar pentru a le reintroduce iar in subsol.
2. Simplu, prin subteran. Nu este nevoie de nimic din ceea ce ai povestit. Gara este de fapt o statie de trecere, ca la metrou.
Gara este un concept PROST inteles in Romania. Noi suntem obisnuiti ca trenul sa stea cate 10-15 minute in fiecare gara de pe traseu. Ei bine, in Bruxelles Central trenurile circula precum metroul, trenurile nu stau la peron mai mult de 2-3 minute in caz extrem. Este o gara de trecere. Idem asta avem nevoie si in Bucuresti, sa nu mai blocam toate trenurile care trec prin Bucuresti, sa schimbam postul de conducere sau sa atasam alte locomotive. Este total ineficienta Gara de Nord pentru trenurile care doar tranziteaza capitala. Dau ca exemplu un Cluj - Brasov - Bucuresti - Constanta cu mers cadentat care ar putea beneficia de o astfel de gara.
Nu o consider deloc depasita, ba chiar este mai contemporana ca oricand. Noi suntem contra naturii si ne tinem cu dintii de asta.
Neaplicabila? Ha?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Casa Radio (Dambovita Center)
punmeister
Problema ar fi ca o gara centrala in Bucuresti in subteran acum ar putea deveni un fel de Stuttgart 21 reloaded, cu bani bagati la greu si cu termene infinite de finalizare.
Problema ar fi ca o gara centrala in Bucuresti in subteran acum ar putea deveni un fel de Stuttgart 21 reloaded, cu bani bagati la greu si cu termene infinite de finalizare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Casa Radio (Dambovita Center)
andrei11
Colega ( ByOnu ), privești lucrurile pur teoretic.
Ia te rog o hartă a Bucureștiului ( de genul ) :
( Sau ceva echivalent ), fixează gara, macazele, tunelele.
Cam la ce adâncime ar trebui să fie tunelele ( implicit gara ) ?
Direcțiile le cunoaștem, le păstrezi pe toate.
Te aștept cu schița, vezi că avem topic cu Gara Centrală.
Dacă faci gara gen stație de metrou obligi practic ca toate trenurile să tranziteze Bucureștiul ?
Colega ( ByOnu ), privești lucrurile pur teoretic.
Ia te rog o hartă a Bucureștiului ( de genul ) :
2-14-2019 11-38-41 PM.jpg (182.71 KB; downloaded 3056 times)
Cam la ce adâncime ar trebui să fie tunelele ( implicit gara ) ?
Direcțiile le cunoaștem, le păstrezi pe toate.
Te aștept cu schița, vezi că avem topic cu Gara Centrală.
Dacă faci gara gen stație de metrou obligi practic ca toate trenurile să tranziteze Bucureștiul ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Casa Radio (Dambovita Center)
shoppy
Oare Parisul ce zicea cand aveau deja 10 de linii de metrou si s-au apucat sa faca RER-el? Ca nu se poate?
Berlinul lafel.
Noi cu 2 linii si 3 cioturi suntem mici copii dar specialisti in nu se poate, vorba 'ceea, pentru orice solutie gaseste o problema, si niciodata nu o sa trebuiasca sa muncesti.
Oare Parisul ce zicea cand aveau deja 10 de linii de metrou si s-au apucat sa faca RER-el? Ca nu se poate?
Berlinul lafel.
Noi cu 2 linii si 3 cioturi suntem mici copii dar specialisti in nu se poate, vorba 'ceea, pentru orice solutie gaseste o problema, si niciodata nu o sa trebuiasca sa muncesti.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Casa Radio (Dambovita Center)
andrei11
E în regulă, faceți Gară Centrală subterană la Casa Radio, ne întâlnim la o bere / apă minerală să sărbătorim inaugurarea peste câți ani ?
E în regulă, faceți Gară Centrală subterană la Casa Radio, ne întâlnim la o bere / apă minerală să sărbătorim inaugurarea peste câți ani ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Casa Radio (Dambovita Center)
shoppy
Da, de trebuit trebuie, de putut se poate, de facut n-o sa se faca.
Da, de trebuit trebuie, de putut se poate, de facut n-o sa se faca.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Casa Radio (Dambovita Center)
aztec
Astia vor sa mute gara in afara orasului si voi ziceti sa o aducem mai in centru.
Ce sanse credeti ca are?
Terenul e concesionat, ....nu mai are treaba statul cu el.
Nu stiu valoarea cu care a fost instrainat, dar ..nu il vad revenind la stat pt ceva util.
Astia vor sa mute gara in afara orasului si voi ziceti sa o aducem mai in centru.
Ce sanse credeti ca are?
Terenul e concesionat, ....nu mai are treaba statul cu el.
Nu stiu valoarea cu care a fost instrainat, dar ..nu il vad revenind la stat pt ceva util.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Casa Radio (Dambovita Center)
WT_fan06
#byonu zicea să mute gara în locul cartierului justiției, adică pe bulevardul Unirii, adică în centru. Asta ar veni cu o remodelare completă a liniilor de transport în comun, inclusiv legătura 21+32. Să fie un fel de mega-hub de transport: la suprafață un terminal tram+trl+bus, sub vine metroul (inclusiv viitoarea magistrală) şi sub vin peroanele de tren.
Mie unul mi se pare o idee foarte interesantă; sună a Stuttgart 21... dar interesant. Dar ce facem cu Gara de Nord?
#byonu zicea să mute gara în locul cartierului justiției, adică pe bulevardul Unirii, adică în centru. Asta ar veni cu o remodelare completă a liniilor de transport în comun, inclusiv legătura 21+32. Să fie un fel de mega-hub de transport: la suprafață un terminal tram+trl+bus, sub vine metroul (inclusiv viitoarea magistrală) şi sub vin peroanele de tren.
Mie unul mi se pare o idee foarte interesantă; sună a Stuttgart 21... dar interesant. Dar ce facem cu Gara de Nord?
📖 Pagination options