Topic: Stiri, noutati, perspective
299 posts, 159330 views
📖 Pagination options
- Cosmin Niculiţa
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Cosmin Niculiţa
In general, traseele care necesită midibuze sunt 13,15,16,25,30. Cât despre midibuze, eu unul sper la un Urbino 8, dacă se va achizitiona midibuze construite in UE.
In general, traseele care necesită midibuze sunt 13,15,16,25,30. Cât despre midibuze, eu unul sper la un Urbino 8, dacă se va achizitiona midibuze construite in UE.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Stiri, noutati, perspective
Andrei Andraș
Midibuzele vor trebui să aibă între 5,5 și 6,5m. Așa că 100% vor fi Karsan Jest.
Midibuzele vor trebui să aibă între 5,5 și 6,5m. Așa că 100% vor fi Karsan Jest.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ByOnu
Extinderea rețelei de troleibuz din Galați a fost scoasă la licitație!
Din data de 8 februarie 2019 este postat pe site-ul SICAP (SEAP) cererea Primăriei Municipiului Galați privind extinderea rețelei de troleibuz din municipiu. Ofertele se așteaptă până pe 19 iunie 2019. http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/not ... 00052675
Unde propune autorul stirii extinderile:
Străzile Mihai Bravu și Gării
Bd. Basarabiei (între fostul sediu Transurb și Baia Comunală)
Pe toată lungimea Bd. Traian (de la Potcoava de Aur până la Metro)
Pe toată lungimea Bd. Coșbuc (în faza a II-a)
Pe Str. Domnească (între Hotel Galați și Piața Axis Libri)
Str. Navelor
Str. Portului
Str. Ana Ipătescu
Bd. Dunărea și Bd. Galați
Sursa - https://rsbadita.wordpress.com/2019/02/ ... uz-galati/
Extinderea rețelei de troleibuz din Galați a fost scoasă la licitație!
Din data de 8 februarie 2019 este postat pe site-ul SICAP (SEAP) cererea Primăriei Municipiului Galați privind extinderea rețelei de troleibuz din municipiu. Ofertele se așteaptă până pe 19 iunie 2019. http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/not ... 00052675
Unde propune autorul stirii extinderile:
Străzile Mihai Bravu și Gării
Bd. Basarabiei (între fostul sediu Transurb și Baia Comunală)
Pe toată lungimea Bd. Traian (de la Potcoava de Aur până la Metro)
Pe toată lungimea Bd. Coșbuc (în faza a II-a)
Pe Str. Domnească (între Hotel Galați și Piața Axis Libri)
Str. Navelor
Str. Portului
Str. Ana Ipătescu
Bd. Dunărea și Bd. Galați
Sursa - https://rsbadita.wordpress.com/2019/02/ ... uz-galati/
1-10-copy.jpg (814.55 KB; downloaded 4870 times)
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
stefan_br
In viitorul nu foarte indepartat, cand electricele vor deveni mult mai performante si autonome, prevad disparitia troleibuzelor, fapt pentru care nu inteleg de ce ai impanzi un oras cu retea de troleibuz ca peste 20 de ani sa o scoti. Totusi, sa revenim in prezent caci in ultima perioada Transurbul se duce de rapa. La asta au condus lipsa de viziune si investitiile in SH-uri. Avem grafice mai putine iar la partea de transport electric tramvaiul a fost destul de masacrat. E drept, comunistii au facut actuala retea de tramvai pentru a duce muncitorii de la Sidex catre cartiere (si invers), de aceea in prezent mai avem doar 3 trasee.
sursa si continuarea: https://www.viata-libera.ro/prima-pagin ... e-transurb
In viitorul nu foarte indepartat, cand electricele vor deveni mult mai performante si autonome, prevad disparitia troleibuzelor, fapt pentru care nu inteleg de ce ai impanzi un oras cu retea de troleibuz ca peste 20 de ani sa o scoti. Totusi, sa revenim in prezent caci in ultima perioada Transurbul se duce de rapa. La asta au condus lipsa de viziune si investitiile in SH-uri. Avem grafice mai putine iar la partea de transport electric tramvaiul a fost destul de masacrat. E drept, comunistii au facut actuala retea de tramvai pentru a duce muncitorii de la Sidex catre cartiere (si invers), de aceea in prezent mai avem doar 3 trasee.
Nemulţumirile gălăţenilor la adresa companiei publice de transport local au dat în clocot
Autor: Anca Melinte
Şoferii nu mai au ce conduce
„Marţi dimineaţă, la prima oră, 12 şoferi nu au avut maşini ca să lucreze, iar la ora 9,30 Centrul de Informare m-a anunţat că de pe traseu sunt lipsă cel puţin zece mijloace de transport, din cauză că sunt defecte. Maşina noastră de intervenţie, depanarea, cum îi spunem noi, nu mai dovedea să le tracteze la garaj. La 9,45, numai în staţia de la Piaţa Energiei am numărat 80-90 de persoane, iar singura maşină care se îndrepta către ei mergea deja înclinată într-o parte! Dacă astăzi zece maşini nu au mai mers, mâine vor fi 12 trase pe dreapta!”, ne-a declarat liderul Sindicatului Şoferilor Liberi din Transurb, George Preda.
Se împart preavize de concediere
La toate aceste deficienţe se adaugă şi faptul că, de o săptămână, în compania publică de transport se împart preavize de concediere. „Cui? La muncitori! Mecanicii de întreţinere! Cei care, numai ei ştiu cum, se chinuie să mai ţină autobuzele pe trasee, să nu intre în primul stâlp din poarta autobazei! E noaptea minţii! Părerea mea este că şi-au pus în cap să distrugă Transurb şi pe sistemul acesta vor reuşi”, susţine liderul sindical
sursa si continuarea: https://www.viata-libera.ro/prima-pagin ... e-transurb
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
WT_fan06
În 20 de ani o linie de troleibuz "şi-a scos banii" de mult, deci oricum ai lua-o e o investiție foarte bună. După acest raționament nu mai investim nimic în hidrocentrale, panouri solare, eoliene, etc. pentru că aşteptăm fuziunea nucleară care oricum va oferi energie pentru toată planeta.
Sincer, felicit Galațiul pentru că investeşte în troleibuze. Aş da un autobuz pe baterii pentru troleibuz oricând şi am explicat de mai multe ori de ce. Dacă ştirea era "Galați desființează troleibuzele şi le înlocuieşte cu autobuze electrice" săreați toți în sus şi pe bună dreptate. Bine că nu e aşa!
Pentru desființări de troleibuze vă redirecționez către Piatra Neamț.
În 20 de ani o linie de troleibuz "şi-a scos banii" de mult, deci oricum ai lua-o e o investiție foarte bună. După acest raționament nu mai investim nimic în hidrocentrale, panouri solare, eoliene, etc. pentru că aşteptăm fuziunea nucleară care oricum va oferi energie pentru toată planeta.
Sincer, felicit Galațiul pentru că investeşte în troleibuze. Aş da un autobuz pe baterii pentru troleibuz oricând şi am explicat de mai multe ori de ce. Dacă ştirea era "Galați desființează troleibuzele şi le înlocuieşte cu autobuze electrice" săreați toți în sus şi pe bună dreptate. Bine că nu e aşa!
Pentru desființări de troleibuze vă redirecționez către Piatra Neamț.
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
deprodio
Poza atasata reprezinta doar propunerea acelei persoane. Nu trebuie luat in seama...Mai mult ca sigur ca se va extinde reteaua intre Str.Domneasca si Gara.Am inteles dintr-o declaratie a primarului de anul trecut ca traseul 9(Tiglina 3-Gara C.F.R.) se doreste a fi de troleibuze transformandu-se in traseul 104(pana la Parc C.F.R. sa ramana doar 102).Si se va moderniza reteaua existenta..
Poza atasata reprezinta doar propunerea acelei persoane. Nu trebuie luat in seama...Mai mult ca sigur ca se va extinde reteaua intre Str.Domneasca si Gara.Am inteles dintr-o declaratie a primarului de anul trecut ca traseul 9(Tiglina 3-Gara C.F.R.) se doreste a fi de troleibuze transformandu-se in traseul 104(pana la Parc C.F.R. sa ramana doar 102).Si se va moderniza reteaua existenta..
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Puss in Boots
N-as inlocui prea curand troleele cu autobuzele electrice. Prin troleu ai curent continuu nu depinzi de o baterie. Care baterie nu e deloc eco-friendly. Oricat ar fi autobuzul...
N-as inlocui prea curand troleele cu autobuzele electrice. Prin troleu ai curent continuu nu depinzi de o baterie. Care baterie nu e deloc eco-friendly. Oricat ar fi autobuzul...
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
bercenicity
Nu imi este foarte clar cum ar veni prima extindere... cumva de unde 102 face stanga de pe Braila pe Otelarilor, inainte pe Braila - Dunarea - Galati - Otelarilor - cap Micro 19 - facand in final o bucla cu reteaua existenta de pe Otelarilor?
Capture.PNG (34.45 KB; downloaded 4714 times)
Nu imi este foarte clar cum ar veni prima extindere... cumva de unde 102 face stanga de pe Braila pe Otelarilor, inainte pe Braila - Dunarea - Galati - Otelarilor - cap Micro 19 - facand in final o bucla cu reteaua existenta de pe Otelarilor?
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
deprodio
Da,banuiesc ca se doreste ca traseul 102 sa circule pe portiunea respectiva la fel ca 29 si 105.Dar...troleibuz in Barbosi?chiar nu vad rostul sa investesti intr-o retea pentru un singur traseu.De unde ai luat documentatia?
Da,banuiesc ca se doreste ca traseul 102 sa circule pe portiunea respectiva la fel ca 29 si 105.Dar...troleibuz in Barbosi?chiar nu vad rostul sa investesti intr-o retea pentru un singur traseu.De unde ai luat documentatia?
- bercenicity
-
Posted:
-
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
deprodio
Astea sunt inventii...credeam ca ai dintr-o sursa oficiala.
Astea sunt inventii...credeam ca ai dintr-o sursa oficiala.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
bercenicity
In post-ul ala e sursa oficiala http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/no ... /100052675
In post-ul ala e sursa oficiala http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/no ... /100052675
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Puss in Boots
Ar mai trebui achiztionate in viitor alte trolee pentru a acoperi extinderile astea?
Ar mai trebui achiztionate in viitor alte trolee pentru a acoperi extinderile astea?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ByOnu
Depinde, din ce inteleg MAZurile abia de ies cate unul, maximum doua, pe traseu. Au exces de troleibuze...
Depinde, din ce inteleg MAZurile abia de ies cate unul, maximum doua, pe traseu. Au exces de troleibuze...
📖 Pagination options