Topic: Tatra T4R
2772 posts, 752254 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
ADK
Chiar n-am mai auzit nimic de ele, nu ştiu ce idee bună ar fi transferarea lor deja la al 4-lea depou...
Chiar n-am mai auzit nimic de ele, nu ştiu ce idee bună ar fi transferarea lor deja la al 4-lea depou...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Puss in Boots
Parca era un vagon pastrat si taiat apoi fara nicio urma de logica sau de remuscare. Un V3A clasic se putea lua de la Constanta (cred ca le-au taiat demult pe toate, daca or mai fi KT-urile.
Gabi23 wrote:
Înainte de toate, uitați că nu avem vagoanele reprezentative pentru București: V3A clasic și V2A clasic. Fără supărare, după aia să urmeze vise la ”cai albastri” pe pereți...
Parca era un vagon pastrat si taiat apoi fara nicio urma de logica sau de remuscare. Un V3A clasic se putea lua de la Constanta (cred ca le-au taiat demult pe toate, daca or mai fi KT-urile.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
ADK
Acel V2A era fostul 4032, tăiat îndată cu schimbarea şefului de la depou. V3A clasic nu cred că mai găseşti nicăieri, să ne mulțumim cu păstrarea lui 4042.
Acel V2A era fostul 4032, tăiat îndată cu schimbarea şefului de la depou. V3A clasic nu cred că mai găseşti nicăieri, să ne mulțumim cu păstrarea lui 4042.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
WT_fan06
Nu cred că e un efort imens să reconstruiască V3A/V2A în formele clasice. Vorba aia, ce circulă în prezent nu e departe... în Germania se reconstruiesc locomotive cu aburi, sunt sigur că putem să reconstruim un tramvai care într-o formă sau alta încă circulă în București la ora actuală......
Nu cred că e un efort imens să reconstruiască V3A/V2A în formele clasice. Vorba aia, ce circulă în prezent nu e departe... în Germania se reconstruiesc locomotive cu aburi, sunt sigur că putem să reconstruim un tramvai care într-o formă sau alta încă circulă în București la ora actuală......
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
shoppy
In Germania construiesc locomotive cu aburi care circula de cateva ori pe an cu trenuri pline cu pasionati si in conditii speciale, in circulatie curenta zilnica sunt vehicule moderne si contemporane, ca asa este eficient, nu ca nu ar fi in stare sa construiasca azi un BR218 sau mai stiu eu ce de acum 40 de ani.
In Germania construiesc locomotive cu aburi care circula de cateva ori pe an cu trenuri pline cu pasionati si in conditii speciale, in circulatie curenta zilnica sunt vehicule moderne si contemporane, ca asa este eficient, nu ca nu ar fi in stare sa construiasca azi un BR218 sau mai stiu eu ce de acum 40 de ani.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Puss in Boots
Greu nu e dar nu se doreste. STB taie fara vreo problema zeci si sute de autobuze si nu pastreaza nimic. Sa ne luam gandul de la orice muzeu vreodata.
Greu nu e dar nu se doreste. STB taie fara vreo problema zeci si sute de autobuze si nu pastreaza nimic. Sa ne luam gandul de la orice muzeu vreodata.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
PaulIP
Nu, nu e un efort imens. E imposibil. V3A din '71 si V3A din '93 doar seamana ca aspect general si conceptie, ca sunt atatea diferente de componente, forme si solutii tehnice incat "restaurarea" unui V3A la modul stiintific e imposibila.
WT_fan06 wrote:
Nu cred că e un efort imens să reconstruiască V3A/V2A în formele clasice.
Nu, nu e un efort imens. E imposibil. V3A din '71 si V3A din '93 doar seamana ca aspect general si conceptie, ca sunt atatea diferente de componente, forme si solutii tehnice incat "restaurarea" unui V3A la modul stiintific e imposibila.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
andrei11
Dacă există cartea tehnologică se poate reconstrui identic.
Terminați cu impresia asta că ceea ce s-a produs în 1970 este imposibil de refăcut științific în 2020. Sau că dacă trebuie să segmentezi motorul mai bine iei unul nou. Problema se pune la preț și nu în modul științific.
Societatea actuală alimentată din belșug de japonezi a indus ideea că e mai economic să-ți iei o mașină de spălat nouă decât să-i repari motorul celei vechi.
Revenind, dacă există cartea tehnologică a produsului se poate reface. Problema e că tramvaiul s-ar putea să te coste 15 milioane de lei noi. Aici e problema și nu tehnologic.
Dacă există cartea tehnologică se poate reconstrui identic.
Terminați cu impresia asta că ceea ce s-a produs în 1970 este imposibil de refăcut științific în 2020. Sau că dacă trebuie să segmentezi motorul mai bine iei unul nou. Problema se pune la preț și nu în modul științific.
Societatea actuală alimentată din belșug de japonezi a indus ideea că e mai economic să-ți iei o mașină de spălat nouă decât să-i repari motorul celei vechi.
Revenind, dacă există cartea tehnologică a produsului se poate reface. Problema e că tramvaiul s-ar putea să te coste 15 milioane de lei noi. Aici e problema și nu tehnologic.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
ADK
De putut se poate orice, dar costă mult.
Apoi câteodată e mai rentabil unul nou decât repararea celui vechi, și asta din cauză că azi repararea costă mai mult decât produsul nou...
De putut se poate orice, dar costă mult.
Societatea actuală alimentată din belșug de japonezi a indus ideea că e mai economic să-ți iei o mașină de spălat nouă decât să-i repari motorul celei vechi.
Apoi câteodată e mai rentabil unul nou decât repararea celui vechi, și asta din cauză că azi repararea costă mai mult decât produsul nou...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
andrei11
Problema vine de la stategia de vânzări.
De multe ori repararea unei componente de fapt e mult mai iefină decât ți se cere tocmai ca să iei un produs nou...
Dar să revenim la TATRE...
Problema vine de la stategia de vânzări.
De multe ori repararea unei componente de fapt e mult mai iefină decât ți se cere tocmai ca să iei un produs nou...
Dar să revenim la TATRE...
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
PaulIP
@andrei11: da, sigur, sa faci un V3A '71 de la zero e mai rentabil (mai ales ca mai exista vechiul 4042, care poate fi folosit ca model pentru structura) decat sa "downgradezi" un V3A-93. Nu inclusesem asta in mesajul de mai sus.
@andrei11: da, sigur, sa faci un V3A '71 de la zero e mai rentabil (mai ales ca mai exista vechiul 4042, care poate fi folosit ca model pentru structura) decat sa "downgradezi" un V3A-93. Nu inclusesem asta in mesajul de mai sus.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
3344+3383, acum 10 minute, un peisaj in care se pierd doua tramvaie din traseu, peisaj pe care il vedem de mai multe ori pe zi pe liniile cu Tatra. Se impune repararea de urgenta a minim 10 V3A pentru acoperirea macar a liniilor 11 si 8.
3344+3383, acum 10 minute, un peisaj in care se pierd doua tramvaie din traseu, peisaj pe care il vedem de mai multe ori pe zi pe liniile cu Tatra. Se impune repararea de urgenta a minim 10 V3A pentru acoperirea macar a liniilor 11 si 8.
LRM_EXPORT_212060198755929_20190213_104355051.jpeg (1.19 MB; downloaded 1853 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Puss in Boots
Parca se scria ca se cumpara piese si posibil sa mai apara niste tramvaie din cele trase pe dreapta. Sau poate cu timpul mai apar niste CA-uri si se deblocheaza V3A-93 pt liniile astea.
Parca se scria ca se cumpara piese si posibil sa mai apara niste tramvaie din cele trase pe dreapta. Sau poate cu timpul mai apar niste CA-uri si se deblocheaza V3A-93 pt liniile astea.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
Ce vina au aceste tramvaie pentru ca nu sunt piese?
Ne descurcam cu ce avem.
Daca tot se face atata show, de ce nu avem tramvaie noi dupa ani buni de amanari?
Ce vina au aceste tramvaie pentru ca nu sunt piese?
Ne descurcam cu ce avem.
Daca tot se face atata show, de ce nu avem tramvaie noi dupa ani buni de amanari?
📖 Pagination options