Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Tatra T4R

2772 posts, 752254 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 124 125 126 127 128 129 130  ... 198
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R ADK

Chiar n-am mai auzit nimic de ele, nu ştiu ce idee bună ar fi transferarea lor deja la al 4-lea depou...

 


Re: Tatra T4R Puss in Boots

Gabi23 wrote:
Înainte de toate, uitați că nu avem vagoanele reprezentative pentru București: V3A clasic și V2A clasic. Fără supărare, după aia să urmeze vise la ”cai albastri” pe pereți...


Parca era un vagon pastrat si taiat apoi fara nicio urma de logica sau de remuscare. Un V3A clasic se putea lua de la Constanta (cred ca le-au taiat demult pe toate, daca or mai fi KT-urile.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R ADK

Acel V2A era fostul 4032, tăiat îndată cu schimbarea şefului de la depou. V3A clasic nu cred că mai găseşti nicăieri, să ne mulțumim cu păstrarea lui 4042.

 


Re: Tatra T4R WT_fan06

Nu cred că e un efort imens să reconstruiască V3A/V2A în formele clasice. Vorba aia, ce circulă în prezent nu e departe... în Germania se reconstruiesc locomotive cu aburi, sunt sigur că putem să reconstruim un tramvai care într-o formă sau alta încă circulă în București la ora actuală......

 


Re: Tatra T4R shoppy

In Germania construiesc locomotive cu aburi care circula de cateva ori pe an cu trenuri pline cu pasionati si in conditii speciale, in circulatie curenta zilnica sunt vehicule moderne si contemporane, ca asa este eficient, nu ca nu ar fi in stare sa construiasca azi un BR218 sau mai stiu eu ce de acum 40 de ani.

 


Re: Tatra T4R Puss in Boots

Greu nu e dar nu se doreste. STB taie fara vreo problema zeci si sute de autobuze si nu pastreaza nimic. Sa ne luam gandul de la orice muzeu vreodata.

 


Re: Tatra T4R PaulIP

WT_fan06 wrote:
Nu cred că e un efort imens să reconstruiască V3A/V2A în formele clasice.

Nu, nu e un efort imens. E imposibil. V3A din '71 si V3A din '93 doar seamana ca aspect general si conceptie, ca sunt atatea diferente de componente, forme si solutii tehnice incat "restaurarea" unui V3A la modul stiintific e imposibila.

 


Re: Tatra T4R andrei11

Dacă există cartea tehnologică  se poate reconstrui identic.
Terminați cu impresia asta că  ceea ce s-a produs în 1970 este imposibil de refăcut științific în 2020. Sau că dacă trebuie să segmentezi motorul mai bine iei unul nou. Problema se pune la preț și nu în modul științific.
Societatea actuală alimentată din belșug de japonezi  a indus ideea că e mai economic să-ți iei o mașină de spălat nouă decât să-i repari motorul celei vechi.
Revenind, dacă există cartea tehnologică a produsului se poate reface. Problema e că tramvaiul s-ar putea să te coste 15 milioane de lei noi.  Aici e problema și nu tehnologic.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R ADK

De putut se poate orice, dar costă mult. :roll:
Societatea actuală alimentată din belșug de japonezi a indus ideea că e mai economic să-ți iei o mașină de spălat nouă decât să-i repari motorul celei vechi.

Apoi câteodată e mai rentabil unul nou decât repararea celui vechi, și asta din cauză că azi repararea costă mai mult decât produsul nou...

 


Re: Tatra T4R andrei11

Problema vine de la stategia  de vânzări.
De multe ori repararea unei  componente de fapt  e mult mai iefină  decât ți se cere tocmai ca să iei un produs nou...
Dar să revenim la TATRE...

 


Re: Tatra T4R PaulIP

@andrei11: da, sigur, sa faci un V3A '71 de la zero e mai rentabil (mai ales ca mai exista vechiul 4042, care poate fi folosit ca model pentru structura) decat sa "downgradezi" un V3A-93. Nu inclusesem asta in mesajul de mai sus.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R Utilizator anonim

3344+3383, acum 10 minute, un peisaj in care se pierd doua tramvaie din traseu, peisaj pe care il vedem de mai multe ori pe zi pe liniile cu Tatra. Se impune repararea de urgenta a minim 10 V3A pentru acoperirea macar a liniilor 11 si 8.

LRM_EXPORT_212060198755929_20190213_104355051.jpeg (1.19 MB; downloaded 1853 times)

 


Re: Tatra T4R Puss in Boots

Parca se scria ca se cumpara piese si posibil sa mai apara niste tramvaie din cele trase pe dreapta. Sau poate cu timpul mai apar niste CA-uri si se deblocheaza V3A-93 pt liniile astea.

 


Re: Tatra T4R Victor92

Ce vina au aceste tramvaie pentru ca nu sunt piese?
Ne descurcam cu ce avem.

Daca tot se face atata show, de ce nu avem tramvaie noi dupa ani buni de amanari?

 


Go to page:  1  ... 124 125 126 127 128 129 130  ... 198
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435109 posts in 5422 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use