Topic: Documentație tehnică
19 posts, 9218 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Documentație tehnică
TibiV
Ionut wrote:
ARHITECTURA - Varianta selectata: 2a
SOLUTIE MAXIMALA
Plan de situatie.
Plan parter.
Plan etaj.
Plan peron.
Sectiune longitudinala.
Sectiune transversala cladire 2-2, viaduct 3-3.
Fatada longitudinala.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Documentație tehnică
TibiV
Daca nu v-ati saturat de cladiri tip container...
Daca nu v-ati saturat de cladiri tip container...
Ionut wrote:
ARHITECTURA - Varianta selectata: 2a
CLADIRE CONTAINER TIP
Plan parter.
Plan invelitoare.
Sectiune 1-1.
Sectiune 2-2.
Fatada principala/Fatada posterioara.
Fatada laterala stanga/Fatada laterala dreapta.
- TibiV
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Documentație tehnică
TibiV
Iar referitor la o intrebare pusa de guru privind impactul asupra M6, iata raspunsul...
Cam asta ar fi tot... Cel putin deocamdata...
De retinut ca pozele pe care le vedeti sunt la 1/2.
Trebuie sa dati click pe ele pentru a le vedea full.
Nu mai explic cine este colegul Ionut si despre colaborarea intre cele doua forumuri...
Iar referitor la o intrebare pusa de guru privind impactul asupra M6, iata raspunsul...
Ionut wrote:
Nu stiu la ce te referi mai exact, dar uite ce-a avizat Metrorex.
Cam asta ar fi tot... Cel putin deocamdata...
De retinut ca pozele pe care le vedeti sunt la 1/2.
Trebuie sa dati click pe ele pentru a le vedea full.
Nu mai explic cine este colegul Ionut si despre colaborarea intre cele doua forumuri...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Documentație tehnică
TibiV
Prima AC eliberata astazi, 20 august 2019, pentru acest proiect (care este gresit din start).
Deocamdata doar pe o portiune de viaduct de 507 metri.
De la Pila 25 la Pila 37. Nu imi dau seama exact, dar poate este supratraversarea DN1 (desi DN1 este la 18+500, deci mai spre Bucuresti...)
Autorizatia de Construire nr. 66/2019:
Documentul original, emis de MT: http://www.mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2019/66/AC%2066.pdf
Prima AC eliberata astazi, 20 august 2019, pentru acest proiect (care este gresit din start).
Deocamdata doar pe o portiune de viaduct de 507 metri.
De la Pila 25 la Pila 37. Nu imi dau seama exact, dar poate este supratraversarea DN1 (desi DN1 este la 18+500, deci mai spre Bucuresti...)
Autorizatia de Construire nr. 66/2019:
Documentul original, emis de MT: http://www.mt.gov.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2019/66/AC%2066.pdf
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)
•
Choose destination