Topic: Achiziții de autobuze Euro 6 în perioada 2017-2020
1272 posts, 331556 views
📖 Pagination options
- adila
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
adila
Bucurestiul nu are ca model orasele dezvoltate. Eu am cautat astfel de indicii in mai multe domenii (urbanism, mobilitate urbana, spatii verzi) dar nu am gasit nimic incurajator.
WT_fan06 wrote:
Păi multe orașe deja interzic achizițiile de diesel-uri din 2020, iar din 2030 obligă toate diesel-urile să fie retrase.
Bucurestiul nu are ca model orasele dezvoltate. Eu am cautat astfel de indicii in mai multe domenii (urbanism, mobilitate urbana, spatii verzi) dar nu am gasit nimic incurajator.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
anndrei
Autobuzul electric e mai mult un moft. Mai bine cumpara troleibuze/tramvaie si infiinteaza noi trasee, evident dupa crearea unor noi cai de rulare.
Autobuzul electric e mai mult un moft. Mai bine cumpara troleibuze/tramvaie si infiinteaza noi trasee, evident dupa crearea unor noi cai de rulare.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
WT_fan06
Autobuzul electric nu mai e de mult un moft. În câțiva ani va fi norma. În câțiva ani va fi 50% din autobuzele în circulație. Electricul are rostul lui și e necesar. Însă NU trebuie neglijate investițiile în troleibuze și tramvaie. Asta nu înțeleg geniile din PMB care cred că dacă au un troleibuz cu o beteriuță gata nu mai e nevoie de investiții masive în eficientizarea și extinderea rețelei care este la pământ.
Autobuzul electric nu mai e de mult un moft. În câțiva ani va fi norma. În câțiva ani va fi 50% din autobuzele în circulație. Electricul are rostul lui și e necesar. Însă NU trebuie neglijate investițiile în troleibuze și tramvaie. Asta nu înțeleg geniile din PMB care cred că dacă au un troleibuz cu o beteriuță gata nu mai e nevoie de investiții masive în eficientizarea și extinderea rețelei care este la pământ.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
punmeister
Oricum odata ce se va atribui contractul pentru troleibuze noi va trebui neaparat modernizata reteaua actuala plus depourile, cum se face la tramvaie.
Oricum odata ce se va atribui contractul pentru troleibuze noi va trebui neaparat modernizata reteaua actuala plus depourile, cum se face la tramvaie.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
cris_m
Se face la tramvaie?! Ca mie nu mi se pare ca se face ceva concret in acest sens...
Se face la tramvaie?! Ca mie nu mi se pare ca se face ceva concret in acest sens...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
Daca nu se modernizau Militari, Giurgiu, Alexandria si Dudesti acum 15 ani, si azi tot ruine erau. Valabil si pentru mare parte din retea care a fost modernizata in 2002-2008.
Daca nu se modernizau Militari, Giurgiu, Alexandria si Dudesti acum 15 ani, si azi tot ruine erau. Valabil si pentru mare parte din retea care a fost modernizata in 2002-2008.
- adila
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
adila
Poate o sa fie 50% la altii, nu la noi. Noi o sa mergem cu autobuze diesel si pe lumea ailalta.
WT_fan06 wrote:
Autobuzul electric nu mai e de mult un moft. În câțiva ani va fi norma. În câțiva ani va fi 50% din autobuzele în circulație. Electricul are rostul lui și e necesar. Însă NU trebuie neglijate investițiile în troleibuze și tramvaie. Asta nu înțeleg geniile din PMB care cred că dacă au un troleibuz cu o beteriuță gata nu mai e nevoie de investiții masive în eficientizarea și extinderea rețelei care este la pământ.
Poate o sa fie 50% la altii, nu la noi. Noi o sa mergem cu autobuze diesel si pe lumea ailalta.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
WT_fan06
Sunt mai multe motive pentru care nu cred că se va întâmpla asta
1) Autobuzele diesel nu sunt pe fonduri UE, autobuzele electrice da
2) Lumea deja conștientizează importanța reducerii poluării iar opinia publică cere ecologizarea transporturilor
3) Chiar m-aș bucura să văd o interzicere la nivel european a autobuzelor diesel în curând. 2030 după părerea mea ar fi un deadline poate prea acceptabil pentru o astfel de tranziție, dată fiind problema globală cu care ne confruntăm...
Tehnologia disponibilă azi pur și simplu nu va mai permite existența diesel-urilor. Aștept cu nerăbdare lansarea pe scară largă a hidrogenului ca propulsor nu numai pentru transporturi, ci și pentru energie, etc.. acela e următorul breakthrough pentru omenire, după părerea mea.
Sunt mai multe motive pentru care nu cred că se va întâmpla asta
1) Autobuzele diesel nu sunt pe fonduri UE, autobuzele electrice da
2) Lumea deja conștientizează importanța reducerii poluării iar opinia publică cere ecologizarea transporturilor
3) Chiar m-aș bucura să văd o interzicere la nivel european a autobuzelor diesel în curând. 2030 după părerea mea ar fi un deadline poate prea acceptabil pentru o astfel de tranziție, dată fiind problema globală cu care ne confruntăm...
Tehnologia disponibilă azi pur și simplu nu va mai permite existența diesel-urilor. Aștept cu nerăbdare lansarea pe scară largă a hidrogenului ca propulsor nu numai pentru transporturi, ci și pentru energie, etc.. acela e următorul breakthrough pentru omenire, după părerea mea.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
ticker
Dar pana la acel breakthrough, ce facem cu prezentul?
De ce nu se merge macar pe o tehnologie hibrida (vezi licitatia la Satu Mare) ca alternativa?
Avem Solaris Urbino Hybrid, Mercedes Benz Citaro Hybrid, Volvo 7900 Hybrid sau Hybrid Electric, VDL Citea SLF-120 Hybrid, Heuliez GX337 Hybrid, Iveco Urbanway Hybrid, Scania Citywide LF
De ce nu se discuta despre CNG/LPG?
Avem Solaris Urbino CNG, Mercedes Benz Citaro NGT, Man Lion's City G, Menarinibus Citymood 10/12 CNG, Otokar Kenc C CNG, Heuliez GX337 GNV, Iveco Urbanway CNG, Scania Citywide LF
Exceptand Menarini-ul si Otokar, avem nume mari care ar oferi o alternativa interesanta.
Nu au solutii alternative (altele decat full electric si diesel):
Isuzu
BMC
Dar pana la acel breakthrough, ce facem cu prezentul?
De ce nu se merge macar pe o tehnologie hibrida (vezi licitatia la Satu Mare) ca alternativa?
Avem Solaris Urbino Hybrid, Mercedes Benz Citaro Hybrid, Volvo 7900 Hybrid sau Hybrid Electric, VDL Citea SLF-120 Hybrid, Heuliez GX337 Hybrid, Iveco Urbanway Hybrid, Scania Citywide LF
De ce nu se discuta despre CNG/LPG?
Avem Solaris Urbino CNG, Mercedes Benz Citaro NGT, Man Lion's City G, Menarinibus Citymood 10/12 CNG, Otokar Kenc C CNG, Heuliez GX337 GNV, Iveco Urbanway CNG, Scania Citywide LF
Exceptand Menarini-ul si Otokar, avem nume mari care ar oferi o alternativa interesanta.
Nu au solutii alternative (altele decat full electric si diesel):
Isuzu
BMC
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
punmeister
VDL are hibrid (Citea SLF-120 Hybrid) iar Otokar are GNC (Kent C CNG).
VDL are hibrid (Citea SLF-120 Hybrid) iar Otokar are GNC (Kent C CNG).
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
ticker
Multumesc @punmeister. Mi-am editat postul.
La Otokar e intradevar in brosura mentiunea de gas: https://www.otokar.com/en-us/products/D ... ctio-c.pdf
La VDL insa au doar electric si diesel pe site: http://www.vdlbuscoach.com/Producten/Op ... rvoer.aspx
Multumesc @punmeister. Mi-am editat postul.
La Otokar e intradevar in brosura mentiunea de gas: https://www.otokar.com/en-us/products/D ... ctio-c.pdf
La VDL insa au doar electric si diesel pe site: http://www.vdlbuscoach.com/Producten/Op ... rvoer.aspx
- punmeister
-
Posted:
-
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
ticker
Corect, ziceam doar de site-ul lor, deficitar la partea asta.
Am mai updatat lista cu Scania, Heuliez si Iveco.
Ideea ramane. De ce nu se merge pe solutiile astea (hybrid & GNC)?
Corect, ziceam doar de site-ul lor, deficitar la partea asta.
Am mai updatat lista cu Scania, Heuliez si Iveco.
Ideea ramane. De ce nu se merge pe solutiile astea (hybrid & GNC)?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze Euro 6 in perioada 2017-2020
bercenicity
LPG este mai greu decat aerul - poate bălti in caz de scurgeri - risc mai mare de explozie decat la CNG
ticker wrote:
De ce nu se discuta despre [...]LPG?
LPG este mai greu decat aerul - poate bălti in caz de scurgeri - risc mai mare de explozie decat la CNG
📖 Pagination options