Topic: Stiri despre proiect
1308 posts, 552167 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Utilizator anonim
Mai sta Metrorexu cu 10 studii si 20 de proiecte pana sa faca si treaba aia. Cea mai slaba companie de transport din tara.
andrei11 wrote:
E gata gata, mai trebuie marmura ( gresia ) și spart un zid...
Mai sta Metrorexu cu 10 studii si 20 de proiecte pana sa faca si treaba aia. Cea mai slaba companie de transport din tara.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Din site-ul tau rezulta ca STB e mult mai <antiperformant>!...doar ca si acolo ai <rastalmacit> rezultatele...asta ca sa fim corecti.
Te stiam altfel...
P.S.
E vorba de studiul Academiei.
Din site-ul tau rezulta ca STB e mult mai <antiperformant>!...doar ca si acolo ai <rastalmacit> rezultatele...asta ca sa fim corecti.
Te stiam altfel...
P.S.
E vorba de studiul Academiei.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
misterr
Metroul din Drumul Taberei ar putea fi amânat încă un an. Ce sistem lipseşte
Ușile metroului din cartierul bucureștean Drumul Taberei nu se vor deschide probabil nici în acest an. Responsabilii spun că licitația pentru sistemul de automatizare a fost contestată și este blocată în instanță.
În aceste condiții, nu ar mai fi timp în 2019 pentru montarea instalației. Încercând să găsească o soluție, Metrorex a trimis vineri scrisori la Tribunalul București, CSM și ministerul Justiției.
Contestarea licitaţiei pentru sistemul de automatizare este în instanţă din mai 2018. Metrorex a cerut de două ori repunerea pe rol dar fără succes.
Dumitru Şodolescu, directorul Metrorex: “Astăzi trimitem o adresă către preşedintele tribunalului Bucureşti, către preşedintele secţiei a doua contencios administrativ şi ministrului Tudorel Toader, preşedintele consiliului superior al magistraturii. Magistrala 5 este un proiect de importanta naţională, proiect care poate fi pus în funcţiune anul acesta cu condiţia ca într-un interval cât mai scurt să se soluţioneze.”
Problema este ca instalarea sistemului de automatizare va putea începe abia după 3 săptămâni de la rezolvarea contestaţiei şi va dura 9 luni. Adică, dacă instanţă ar decide mâine să dea dreptate Metrorex, sunt foarte puţine şanse ca metroul să fie gata în 2019.
Chiar dacă în subteran Metroul din Drumul Taberei este gata în proporţie de 90 la sută, la suprafaţă muncitorii mai au foarte mult de muncă. Potrivit Metrorex, linia de metrou din Drumul Taberei va fi gata în octombrie, anul acesta, însă va fi doar un muzeu, linia nu va putea fi folosită atâta timp cât nu exista sistemul de automatizare.
Metrorex susţine că va încerca să reducă termenul de 9 luni, însă are nevoie de o decizie urgenta a instanţei.
Dumitru Şodolescu, directorul Metrorex: “Cred că putem să reducem la 6-7 luni utilizând programul într-un timp prelungit, se poate lucra în 3 schimburi, se poate lucra şi sâmbăta şi duminică. Trebuie să facem tot ce e posibil să fie gata până la sfârşitul anului.”
Metrorex spune că a primit zeci de petiţii de la locuitorii din Drumul Taberei în acest sens.
Întârzierile crează probleme bugetare Metrorex care a planificat venituri mai mari în acest an. În plus, aproape o mie de oameni aşteaptă formalităţile să fie angajaţi şi să înceapă munca în subteran.
Lucrările la linia de metrou M5 au fost licitate în 2008, au început în 2012 şi costă 700 de milioane de euro.
Metroul din Drumul Taberei ar putea fi amânat încă un an. Ce sistem lipseşte
Ușile metroului din cartierul bucureștean Drumul Taberei nu se vor deschide probabil nici în acest an. Responsabilii spun că licitația pentru sistemul de automatizare a fost contestată și este blocată în instanță.
În aceste condiții, nu ar mai fi timp în 2019 pentru montarea instalației. Încercând să găsească o soluție, Metrorex a trimis vineri scrisori la Tribunalul București, CSM și ministerul Justiției.
Contestarea licitaţiei pentru sistemul de automatizare este în instanţă din mai 2018. Metrorex a cerut de două ori repunerea pe rol dar fără succes.
Dumitru Şodolescu, directorul Metrorex: “Astăzi trimitem o adresă către preşedintele tribunalului Bucureşti, către preşedintele secţiei a doua contencios administrativ şi ministrului Tudorel Toader, preşedintele consiliului superior al magistraturii. Magistrala 5 este un proiect de importanta naţională, proiect care poate fi pus în funcţiune anul acesta cu condiţia ca într-un interval cât mai scurt să se soluţioneze.”
Problema este ca instalarea sistemului de automatizare va putea începe abia după 3 săptămâni de la rezolvarea contestaţiei şi va dura 9 luni. Adică, dacă instanţă ar decide mâine să dea dreptate Metrorex, sunt foarte puţine şanse ca metroul să fie gata în 2019.
Chiar dacă în subteran Metroul din Drumul Taberei este gata în proporţie de 90 la sută, la suprafaţă muncitorii mai au foarte mult de muncă. Potrivit Metrorex, linia de metrou din Drumul Taberei va fi gata în octombrie, anul acesta, însă va fi doar un muzeu, linia nu va putea fi folosită atâta timp cât nu exista sistemul de automatizare.
Metrorex susţine că va încerca să reducă termenul de 9 luni, însă are nevoie de o decizie urgenta a instanţei.
Dumitru Şodolescu, directorul Metrorex: “Cred că putem să reducem la 6-7 luni utilizând programul într-un timp prelungit, se poate lucra în 3 schimburi, se poate lucra şi sâmbăta şi duminică. Trebuie să facem tot ce e posibil să fie gata până la sfârşitul anului.”
Metrorex spune că a primit zeci de petiţii de la locuitorii din Drumul Taberei în acest sens.
Întârzierile crează probleme bugetare Metrorex care a planificat venituri mai mari în acest an. În plus, aproape o mie de oameni aşteaptă formalităţile să fie angajaţi şi să înceapă munca în subteran.
Lucrările la linia de metrou M5 au fost licitate în 2008, au început în 2012 şi costă 700 de milioane de euro.
- Beaver_27
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Beaver_27
Să nu uităm faptul că nu avem încă trenurile de metrou pentru M5, chiar și dacă printr-un miracol reușesc să instaleze și sistemul de automatizare anul acesta, tot nu avem cu ce să mergem. Sau o să ia Bombardiere de pe M3 și o să bage câteva IVE în locul lor?
Să nu uităm faptul că nu avem încă trenurile de metrou pentru M5, chiar și dacă printr-un miracol reușesc să instaleze și sistemul de automatizare anul acesta, tot nu avem cu ce să mergem. Sau o să ia Bombardiere de pe M3 și o să bage câteva IVE în locul lor?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
PTMZ
Nu mai știu unde văzusem, era vorba să fie luate 10 Bombardiere de pe M1 și/sau M3, până la livrarea noilor trenuri de metrou.
Nu mai știu unde văzusem, era vorba să fie luate 10 Bombardiere de pe M1 și/sau M3, până la livrarea noilor trenuri de metrou.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Părerea mea e să nu mai speculăm în această speță. Mai e destul până ce vom circula cu un metrou pe M 5.
Și ca să fie funcțională magistrala trebuie să aibă 14 - 15 metrouri, nu 10.
Părerea mea e să nu mai speculăm în această speță. Mai e destul până ce vom circula cu un metrou pe M 5.
Și ca să fie funcțională magistrala trebuie să aibă 14 - 15 metrouri, nu 10.
- Beaver_27
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Pentru Timpuri Noi - Petrache Poenaru ( Semănătoarea ) tot 14 trenuri au fost...Și circulau cam la 6 - 8 minute.
Pentru Timpuri Noi - Petrache Poenaru ( Semănătoarea ) tot 14 trenuri au fost...Și circulau cam la 6 - 8 minute.
- pantograful
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
pantograful
Nici azi pe intreaga M3 nu ies 14 trenurile la orele de varf... iar frecventa tot undeva pe acolo este, deci cum sa fi fost nevoie de 14 trenuri pentru Semanatoarea - Timpuri Noi ?
Diferenta totusi la M5 este ca sunt statii multe, deci timp de parcurs relativ lung la cati kilometrii sunt. Chiar sunt curios ce frecventa o sa aiba, si cum vor sta lucrurile cu transbordarea la Eroilor la orele de varf.
Nici azi pe intreaga M3 nu ies 14 trenurile la orele de varf... iar frecventa tot undeva pe acolo este, deci cum sa fi fost nevoie de 14 trenuri pentru Semanatoarea - Timpuri Noi ?
Diferenta totusi la M5 este ca sunt statii multe, deci timp de parcurs relativ lung la cati kilometrii sunt. Chiar sunt curios ce frecventa o sa aiba, si cum vor sta lucrurile cu transbordarea la Eroilor la orele de varf.
- GPS
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Rame.
Păi erau așa, vreo 7 în circulație efectivă, 2 rezerve la cele 2 capete și vreo 4 - 5 în revizii planificate ( imobilizate cum ar venii ). Total erau 14 sigur, că ne obișnuisem cu mecanicii și cu numerele lor. Erau numerotate de la 1 la 14.
Rame.
Păi erau așa, vreo 7 în circulație efectivă, 2 rezerve la cele 2 capete și vreo 4 - 5 în revizii planificate ( imobilizate cum ar venii ). Total erau 14 sigur, că ne obișnuisem cu mecanicii și cu numerele lor. Erau numerotate de la 1 la 14.
- punmeister
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
La inceputuri fiabilitatea la IVA era extrem de scazuta. Pentru M5DT la capacitate maxima e nevoie de 13TEM. E inexplicabil de ce nu lanseaza licitatia de trenuri, nu inteleg ce mai asteapta. Presupunand ca licitatia dureaza un an si mai apoi inca un an pregatirea fabricatiei pana la sosirea unui tren nou...concluziile sunt evidente.
La inceputuri fiabilitatea la IVA era extrem de scazuta. Pentru M5DT la capacitate maxima e nevoie de 13TEM. E inexplicabil de ce nu lanseaza licitatia de trenuri, nu inteleg ce mai asteapta. Presupunand ca licitatia dureaza un an si mai apoi inca un an pregatirea fabricatiei pana la sosirea unui tren nou...concluziile sunt evidente.
- shoppy
-
Posted:
-
📖 Pagination options