Topic: Discuții diverse
4066 posts, 1022221 views
📖 Pagination options
- dany
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dany
Ce a vrut sa semnaleze el, cred, este ca avem Otokar defecte avand in vedere prezenta MBC pe 137(linie full Otokar)
Ce a vrut sa semnaleze el, cred, este ca avem Otokar defecte avand in vedere prezenta MBC pe 137(linie full Otokar)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Eram sigur ca asta o sa se scrie. Defecte pe naiba, Militari a suplimentat 336 de luna asta, la fel si 137, au 33 de masini la 32 ture, asta pana iese lotul pentru linia 268 care le aduce si 3 masini in plus. Iar pana la suplimentari in prima parte de ianuarie am avut si cate 4 Citaro cat au montat Bus Stop si retarder pe cele venite primele. Si ca tot vorbim de Citaro de Militari, zilele astea am vazut minim 3 tractate, deci...
Eram sigur ca asta o sa se scrie. Defecte pe naiba, Militari a suplimentat 336 de luna asta, la fel si 137, au 33 de masini la 32 ture, asta pana iese lotul pentru linia 268 care le aduce si 3 masini in plus. Iar pana la suplimentari in prima parte de ianuarie am avut si cate 4 Citaro cat au montat Bus Stop si retarder pe cele venite primele. Si ca tot vorbim de Citaro de Militari, zilele astea am vazut minim 3 tractate, deci...
- ADK
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Nu ramane nimeni doar cu Otokare cum nu ramane nimeni doar cu Citaro, cum se discuta prin toamna ca Obregia sa ramana autobaza de Citaro Euro 4. Parcul va fi de aproximativ 35% in fiecare autobaza pentru ca mentenanta vechilor autobuze intretinute de STB sa fie facuta egal in fiecare autobaza. Dupa cum stim toti, Otokar se ocupa exclusiv de masini 4 ani, apoi partial urmatorii 4 ani.
Nu ramane nimeni doar cu Otokare cum nu ramane nimeni doar cu Citaro, cum se discuta prin toamna ca Obregia sa ramana autobaza de Citaro Euro 4. Parcul va fi de aproximativ 35% in fiecare autobaza pentru ca mentenanta vechilor autobuze intretinute de STB sa fie facuta egal in fiecare autobaza. Dupa cum stim toti, Otokar se ocupa exclusiv de masini 4 ani, apoi partial urmatorii 4 ani.
- anndrei
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
La ora actuala sunt inmatriculate toate autobuzele, azi dimineata mai asteptau o serie de acte de inregistrare, daca au venit azi, chiar de maine avem restul masinilor la traseu. Sa speram ca de maine, ca sa se pastreze traditia cu masini iesite in weekend.
La ora actuala sunt inmatriculate toate autobuzele, azi dimineata mai asteptau o serie de acte de inregistrare, daca au venit azi, chiar de maine avem restul masinilor la traseu. Sa speram ca de maine, ca sa se pastreze traditia cu masini iesite in weekend.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Oricum se simte ca au fost suplimentate liniile. Pana la urma bine ca au cumparat aceste autobuze.
Problema este ca linia R430 nu are niciun indicator de statie si nici nu este scrisa pe alte tablite...Calatorii nici nu stiu ca exista aceasta linie iar autobuzele au firma STB si foaie in geam cu 430 deci nici nu stiu pe unde merge.
Oricum se simte ca au fost suplimentate liniile. Pana la urma bine ca au cumparat aceste autobuze.
Problema este ca linia R430 nu are niciun indicator de statie si nici nu este scrisa pe alte tablite...Calatorii nici nu stiu ca exista aceasta linie iar autobuzele au firma STB si foaie in geam cu 430 deci nici nu stiu pe unde merge.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Autobuzele astea sunt o bine-facere pentru oras, se modernizeaza liniile urbane, se creste parcul atat pe liniile cu Otokar cat si pe cele pentru care raman Mercedes, cel mai important, se fac liniile regionale si se suplimenteaza pe masura ce intra autobuze noi in traseu, dupa ani de zile in care transportul pe Ilfov a fost cosciugarit cu dubaraia aia in care duduie evaziunea fiscala si mafia ITPurilor luate pe spaga. Ca sa nu mai zic si ca sunt foarte bune la aglomeratie prin spatiul interior organizat mult mai bine si au dus la cresterea parcului pe linii considerate mai mult fantoma, gen 106.
P.S. Un Euro 3 pe linia R430 are sigur firma in sistem, merge. Iar pentru statii, cel mai bine cand vedem o situatie de genul, mail cat mai repede la STB.
Autobuzele astea sunt o bine-facere pentru oras, se modernizeaza liniile urbane, se creste parcul atat pe liniile cu Otokar cat si pe cele pentru care raman Mercedes, cel mai important, se fac liniile regionale si se suplimenteaza pe masura ce intra autobuze noi in traseu, dupa ani de zile in care transportul pe Ilfov a fost cosciugarit cu dubaraia aia in care duduie evaziunea fiscala si mafia ITPurilor luate pe spaga. Ca sa nu mai zic si ca sunt foarte bune la aglomeratie prin spatiul interior organizat mult mai bine si au dus la cresterea parcului pe linii considerate mai mult fantoma, gen 106.
P.S. Un Euro 3 pe linia R430 are sigur firma in sistem, merge. Iar pentru statii, cel mai bine cand vedem o situatie de genul, mail cat mai repede la STB.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Linia 106 nu prea mai este fantoma ba chiar este destul de aglomerata la orele de varf. In Cartierul Rosu s-au mai construit niste blocuri si case iar calatorii s-au inmultit. Mai degraba linie fantoma este R430 deoarece am vazut un singur calator cand iesea pe Margelelor.
Cu acele dube imputite care se taraiau cu 15-20 Km/h si opreau din 50 in 50 de metri nici eu nu sunt de acord. Mai mergeau si cu usile deschise sa nu lesine calatorii vara in ele. Nu inteleg de ce nu porneau AC si de ce calatorii nu faceau scandal si inghiteau toata mizeria oferita de firma X. Din pacate multi soferi au venit de pe acele dube pe autobuzele STB-ului (pe MB Citaro) si se vede diferenta. Sa speram ca ii repartizeaza pe liniile regionale.
Linia 106 nu prea mai este fantoma ba chiar este destul de aglomerata la orele de varf. In Cartierul Rosu s-au mai construit niste blocuri si case iar calatorii s-au inmultit. Mai degraba linie fantoma este R430 deoarece am vazut un singur calator cand iesea pe Margelelor.
Cu acele dube imputite care se taraiau cu 15-20 Km/h si opreau din 50 in 50 de metri nici eu nu sunt de acord. Mai mergeau si cu usile deschise sa nu lesine calatorii vara in ele. Nu inteleg de ce nu porneau AC si de ce calatorii nu faceau scandal si inghiteau toata mizeria oferita de firma X. Din pacate multi soferi au venit de pe acele dube pe autobuzele STB-ului (pe MB Citaro) si se vede diferenta. Sa speram ca ii repartizeaza pe liniile regionale.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ADK
Aceeași diferență de ”transformare” s-a simțit și la Buzău, de când ultimele dube au fost ”înlocuite” cu Mercedes Citaro. Culmea unor locatali, care după ce că au ajuns să călătorească civilizat și cu autobuze ale sec. 21 sunt ”nostalgici” după dube.
Aceeași diferență de ”transformare” s-a simțit și la Buzău, de când ultimele dube au fost ”înlocuite” cu Mercedes Citaro. Culmea unor locatali, care după ce că au ajuns să călătorească civilizat și cu autobuze ale sec. 21 sunt ”nostalgici” după dube.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Sunt bolnavi nu nostalgici...Nostalgici erau daca ar fi trecut de la MB O307 la Citaro
Sunt bolnavi nu nostalgici...Nostalgici erau daca ar fi trecut de la MB O307 la Citaro
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ADK
În cazul ăsta eram noi nostalgici. În general boșoroghimea regretă că ”cu maxi-taxi coboram unde vroiam eu”.
În cazul ăsta eram noi nostalgici. În general boșoroghimea regretă că ”cu maxi-taxi coboram unde vroiam eu”.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Dar ca incurcau circulatia acei dubari infecti si nu respectau nicio regula de circulatie nu gandeste ,,bosorogimea"?
La capatul Lujerului cei de pe 506 (Chiajna) si 611 opresc fix in statia lui 106 si R434. Aceste autobuze nu mai au unde sa opreasca asa ca stau pe banda 1 incurcand circulatia. Dar vina este a dubarilor care stationeaza unde vrea muschiu lor asteptand ,,clienti". Oricum le-a tras-o STB-ul dubarilor. Cei de pe Chiajna inainte de exista ex.406 actual R434 nu faceau fata asa ca bagasera un autobuz Renault de 12 metri iar acum bate vantu in asa zisele minibuse Cibro, Igero si Trituro...
Dar ca incurcau circulatia acei dubari infecti si nu respectau nicio regula de circulatie nu gandeste ,,bosorogimea"?
La capatul Lujerului cei de pe 506 (Chiajna) si 611 opresc fix in statia lui 106 si R434. Aceste autobuze nu mai au unde sa opreasca asa ca stau pe banda 1 incurcand circulatia. Dar vina este a dubarilor care stationeaza unde vrea muschiu lor asteptand ,,clienti". Oricum le-a tras-o STB-ul dubarilor. Cei de pe Chiajna inainte de exista ex.406 actual R434 nu faceau fata asa ca bagasera un autobuz Renault de 12 metri iar acum bate vantu in asa zisele minibuse Cibro, Igero si Trituro...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
La Lujerului acolo tot capatul ala pentru 106 si R434 este o anomalie, ar trebui desfiintata chioscaraia aia de pe coltul cu Hotel Sir si facuta o banda de stationare, trotuar ca lumea, eventual statie acoperita pana la accesul de la metrou și legatura cu liniile de pe Iuliu Maniu.
La Lujerului acolo tot capatul ala pentru 106 si R434 este o anomalie, ar trebui desfiintata chioscaraia aia de pe coltul cu Hotel Sir si facuta o banda de stationare, trotuar ca lumea, eventual statie acoperita pana la accesul de la metrou și legatura cu liniile de pe Iuliu Maniu.
📖 Pagination options