Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
1154 posts, 332182 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
cris_m
Motivul diferentelor climatice este unul cat se poate de simplu. In oras, cladirile retin caldura si joaca rolul de paravan. Ca atare, in centru/oras temperatura este mai mare ca la periferie. La Baneasa, fiind camp si fiind si o urma de padure in apropiere, lacurile etc, acestea sunt ca un magnet pentru umezeala si frig. Asadar, temperatura a fost mai mica in zona Baneasa, implicit si stratul de polei mai consistent.
Motivul diferentelor climatice este unul cat se poate de simplu. In oras, cladirile retin caldura si joaca rolul de paravan. Ca atare, in centru/oras temperatura este mai mare ca la periferie. La Baneasa, fiind camp si fiind si o urma de padure in apropiere, lacurile etc, acestea sunt ca un magnet pentru umezeala si frig. Asadar, temperatura a fost mai mica in zona Baneasa, implicit si stratul de polei mai consistent.
- shoppy
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
DashCam, Starea parcarilor pe sensul de București, 3 in lucru și 3 neatacate:
DashCam, Starea parcarilor pe sensul de București, 3 in lucru și 3 neatacate:
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
subway guru
La tv se anunta ca mai avem o <surupata> la scurt timp de la inaugurare!
La tv se anunta ca mai avem o <surupata> la scurt timp de la inaugurare!
- aztec
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
misterr
Autostrada urbană, care stă în beznă de 2 luni, are noi probleme: o parte se scufundă
Click pe imagine pentru video:
La numai două luni de la inaugurare, prima autostradă urbană din țară are numeroase probleme.
Hoții au furat cablurile de iluminat şi o bucată din asfalt s-a lăsat. Iar utilajul cu care muncitorii au încercat miercuri să repare tronsonul s-a stricat. Firma de construcţie va reface bucata de șosea pe cheltuiala sa, spun autorităţile. În tot acest timp, șoferii suferă din cauza ambuteiajelor.
Ghinioanele s-au ţinut lanţ de autostrada urbană. Utilajul care spărgea asfaltul de pe breteaua cu probleme s-a defectat după câteva ore de la începutul intervenţiei.
Reporter: “S-a întâmplat ceva?”
Muncitor: ”Da, tată, da. Uite, s-a spart un furtun. Autostrada asta are ghinion.”
Reporter: ”Ca la meşterul Manole?”
Muncitor: ”Cred că mai rău.”
Aşa că muncitorii au început să îndepărteze asfaltul cu ajutorul unui excavator.
Breteaua de acces de pe autostrada urbană pe Șoseaua Petricani a început să se scufunde de-a dreptul. Se poate vedea cu ochiul liber cum asfaltul se prăbuşeşte. De altfel, muncitorii încearcă să-şi dea seama ce nu a fost făcut bine.
Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al Companiei Administrarea Infrastructurii Rutiere: “Nu se prăbuşeşte, a avut loc o tasare pe 2 metri lungime şi pe 15 centimetri adâncime. Astăzi s-au dus constructorii pentru că este în garanţie şi responsabilitatea lor timp de 4 ani.”
Compania Naţională pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere crede că ar putea fi vorba de un viciu de construcţie sau au cedat ţevile de apă din subteran.
Între timp, şoferii care vin dinspre autostrada urbană au o mare problemă: Șoseaua Petricani, din cauza lucrărilor, s-a îngustat la o singură bandă şi se formează ambuteiaje.
Pe lângă fragmentul de asfalt stricat, jumătate din autostrada urbană stă fără lumină încă de la inaugurare. Hoţii au furat cablurile de tensiune. Constructorul a acceptat să le monteze din nou, însă acest lucru va dura.
Autostrada urbană, care stă în beznă de 2 luni, are noi probleme: o parte se scufundă
Click pe imagine pentru video:
La numai două luni de la inaugurare, prima autostradă urbană din țară are numeroase probleme.
Hoții au furat cablurile de iluminat şi o bucată din asfalt s-a lăsat. Iar utilajul cu care muncitorii au încercat miercuri să repare tronsonul s-a stricat. Firma de construcţie va reface bucata de șosea pe cheltuiala sa, spun autorităţile. În tot acest timp, șoferii suferă din cauza ambuteiajelor.
Ghinioanele s-au ţinut lanţ de autostrada urbană. Utilajul care spărgea asfaltul de pe breteaua cu probleme s-a defectat după câteva ore de la începutul intervenţiei.
Reporter: “S-a întâmplat ceva?”
Muncitor: ”Da, tată, da. Uite, s-a spart un furtun. Autostrada asta are ghinion.”
Reporter: ”Ca la meşterul Manole?”
Muncitor: ”Cred că mai rău.”
Aşa că muncitorii au început să îndepărteze asfaltul cu ajutorul unui excavator.
Breteaua de acces de pe autostrada urbană pe Șoseaua Petricani a început să se scufunde de-a dreptul. Se poate vedea cu ochiul liber cum asfaltul se prăbuşeşte. De altfel, muncitorii încearcă să-şi dea seama ce nu a fost făcut bine.
Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al Companiei Administrarea Infrastructurii Rutiere: “Nu se prăbuşeşte, a avut loc o tasare pe 2 metri lungime şi pe 15 centimetri adâncime. Astăzi s-au dus constructorii pentru că este în garanţie şi responsabilitatea lor timp de 4 ani.”
Compania Naţională pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere crede că ar putea fi vorba de un viciu de construcţie sau au cedat ţevile de apă din subteran.
Între timp, şoferii care vin dinspre autostrada urbană au o mare problemă: Șoseaua Petricani, din cauza lucrărilor, s-a îngustat la o singură bandă şi se formează ambuteiaje.
Pe lângă fragmentul de asfalt stricat, jumătate din autostrada urbană stă fără lumină încă de la inaugurare. Hoţii au furat cablurile de tensiune. Constructorul a acceptat să le monteze din nou, însă acest lucru va dura.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
misterr
Autostrada Urbană deschide drumul altor investiții. „Strada milionarilor”, transformată
Click pe imagine pentru video:
Noua autostradă urbană de lângă Bucureşti atrage după sine şi alte investiţii. Primăria Sectorului 2 a anunţat că vrea să construiască în zonă un parc, dar şi o parcare de tip Park and Ride.
Primăria Voluntari va extinde o stradă din Pipera, celebră pentru numărul de milionari cu reşedinţele acolo. Totuşi, autorităţile locale susţin ca pentru a dezvolta mai multe proiecte imobiliare de amploare este nevoie de mai multe intrări pe autostradă.
După construcţia autostrăzii urbane, întreaga zonă pe care o traversează s-ar putea transforma radical. Deocamdată, terenurile sunt pline de oi, dar şi de deşeuri rămase în urma şantierului.
Ce se va întâmpla cu „strada milionarilor”
Dar oile nu vor mai rămâne însă mult în zonă, pentru că primăria Voluntari vrea să prelungească peste autostradă şoseaua Erou Iancu Nicolae, supanumită şi „strada milionarilor”. Aceasta începe de la graniţa Sectorului 1 cu renumită zona Pipera.
Ca să convingă investitorii privaţi să dezvolte şi mai mult zona, primăria Voluntari cere acces mai bun la autostrada prin construirea altor intrări.
Reprezentanţii CNAIR susţin că nu pot construi alte intrări pe autostrada pentru s-ar transforma într-un drum naţional sau judeţean şi invita autorităţile să facă mai multe drumuri către intrările deja existente.
Şi primăria Sectorului 2 are planuri mari pentru zona traversată de autostrada pe care o deţine. Vrea să amenzajeze un uriaş spaţiu de relaxare dar şi o parcare tip park and râde. O parte a terenurilor au fost însă cumpărate de un dezvoltator spaniol care ar putea ridica clădiri de birouri.
Dar autostrada mai are o problemă, încă nu este luminată în totalitate, după ce jumătate din cabluri au fost furate.
Constructorul a montat în sfârşit cablurile pe stâlpi. Cu toate acestea, autostrada urbană nu este iluminată. Muncitorii au descoperit ca becurile sunt arse. 130 de bucăţi urmează să fie schimbate. Abia după asta şoferii vor vedea foarte bine şoseaua de viteză pe timp de noapte.”
Autostrada Urbană a fost deschisă circulaţiei la sfârşitul anului trecut, deşi iniţial ar fi trebuit să fie gata încă din 2012, odată cu autostrada Bucureşti - Ploieşti.
Autostrada Urbană deschide drumul altor investiții. „Strada milionarilor”, transformată
Click pe imagine pentru video:
Noua autostradă urbană de lângă Bucureşti atrage după sine şi alte investiţii. Primăria Sectorului 2 a anunţat că vrea să construiască în zonă un parc, dar şi o parcare de tip Park and Ride.
Primăria Voluntari va extinde o stradă din Pipera, celebră pentru numărul de milionari cu reşedinţele acolo. Totuşi, autorităţile locale susţin ca pentru a dezvolta mai multe proiecte imobiliare de amploare este nevoie de mai multe intrări pe autostradă.
După construcţia autostrăzii urbane, întreaga zonă pe care o traversează s-ar putea transforma radical. Deocamdată, terenurile sunt pline de oi, dar şi de deşeuri rămase în urma şantierului.
Ce se va întâmpla cu „strada milionarilor”
Dar oile nu vor mai rămâne însă mult în zonă, pentru că primăria Voluntari vrea să prelungească peste autostradă şoseaua Erou Iancu Nicolae, supanumită şi „strada milionarilor”. Aceasta începe de la graniţa Sectorului 1 cu renumită zona Pipera.
Ca să convingă investitorii privaţi să dezvolte şi mai mult zona, primăria Voluntari cere acces mai bun la autostrada prin construirea altor intrări.
Reprezentanţii CNAIR susţin că nu pot construi alte intrări pe autostrada pentru s-ar transforma într-un drum naţional sau judeţean şi invita autorităţile să facă mai multe drumuri către intrările deja existente.
Şi primăria Sectorului 2 are planuri mari pentru zona traversată de autostrada pe care o deţine. Vrea să amenzajeze un uriaş spaţiu de relaxare dar şi o parcare tip park and râde. O parte a terenurilor au fost însă cumpărate de un dezvoltator spaniol care ar putea ridica clădiri de birouri.
Dar autostrada mai are o problemă, încă nu este luminată în totalitate, după ce jumătate din cabluri au fost furate.
Constructorul a montat în sfârşit cablurile pe stâlpi. Cu toate acestea, autostrada urbană nu este iluminată. Muncitorii au descoperit ca becurile sunt arse. 130 de bucăţi urmează să fie schimbate. Abia după asta şoferii vor vedea foarte bine şoseaua de viteză pe timp de noapte.”
Autostrada Urbană a fost deschisă circulaţiei la sfârşitul anului trecut, deşi iniţial ar fi trebuit să fie gata încă din 2012, odată cu autostrada Bucureşti - Ploieşti.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Asta este unul dintre momentele in care incep sa cred ca Vitalie a devenit blonda...
misterr wrote:
primăria Voluntari vrea să prelungească peste autostradă şoseaua Erou Iancu Nicolae, supanumită şi „strada milionarilor”. Aceasta începe de la graniţa Sectorului 1 cu renumită zona Pipera.
Asta este unul dintre momentele in care incep sa cred ca Vitalie a devenit blonda...
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Sorin62
Are parțial dreptate. Capătul (sau sfârșitul dacă ne luăm după numerotarea imobilelor) străzii Iancu Nicolae este în sectorul 1 București, în fața Grădinii Zoologice.
https://www.google.ro/maps/@44.515284,26.1033551,18z
TibiV wrote:misterr wrote:
primăria Voluntari vrea să prelungească peste autostradă şoseaua Erou Iancu Nicolae, supanumită şi „strada milionarilor”. Aceasta începe de la graniţa Sectorului 1 cu renumită zona Pipera.
Asta este unul dintre momentele in care incep sa cred ca Vitalie a devenit blonda...
Are parțial dreptate. Capătul (sau sfârșitul dacă ne luăm după numerotarea imobilelor) străzii Iancu Nicolae este în sectorul 1 București, în fața Grădinii Zoologice.
https://www.google.ro/maps/@44.515284,26.1033551,18z
- misterr
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
misterr
Taxă pe autostrada spre Brașov și pe bucata București-Ploiești. Opoziția contestă măsura
Click pe imagine pentru video:
Viitoarea autostradă spre Brașov va avea o taxă care se va aplica și pe bucata deja gata, București-Ploiești. Iar șoferii o vor plăti chiar de la ieșirea din Capitală, au anunțat marți responsabilii de proiect.
Opoziția spune însă că această taxare ar fi ilegală pentru că tronsonul a fost construit cu fonduri europene și de la bugetul statului. Deputații din opoziție se tem și că România va pierde bani în cazul acestui parteneriat cu un consorțiu chinezo-turc. Și în final va fi un eșec comparativ cu al autostrăzii Transilvania.
Soarta autostrăzii care ar trebui să traverseze munţii a fost discutată de deputaţii comisiei Transporturi, care l-au chemat la raport pe responsabilul de proiect, preşedintele Comisiei pentru Prognoză. Ion Ghizdeanu a fost pus în încurcătură chiar de la începutul şedinţei de o întrebare adresată de un senator ALDE.
Ştefan Băișanu, deputat ALDE: “Credeți că vârsta Dvs vă permiteți să ajungeți să vedeți autostrăzi?”
În acest moment, bucata de autostrada peste munţi, între Comarnic şi Braşov, este doar la stadiul de discuţie. Un consorţiu format dintr-o firmă din China şi una din Turcia negociază un contract pe care Guvernul nostru urmează să-l semneze.
Ion Ghizdeanu, preşedintele Comisiei pentru prognoză: “Luna asta vom termina proiectul de contract cu asocierea și o vom prezenta Guvernului. Anul viitor să înceapă construcția.”
Deputaţii din opoziţie s-au opus, în condiţiile în care statul român poate să construiască autostrăzi cu fonduri europene pe care nu se pun taxe pentru şoferi.
Cătălin Drula, deputat USR: “Dacă veți ajunge să semnați un Bechtel doi. Nu vă veți degreva de responsabilitate juridică. Veți Răspunde juridic și penal.”
Şi asta pentru că acest contract ar putea conţine clauze greu de acceptat, spun deputaţii. De pildă, faptul că va exista o taxă pe toată autostrada Bucuresti-Brașov de 6 euro pe suta de kilometri şi nu doar pe cea construită de consorţiu peste munţi.
Şoferii ar putea plăti din momentul în care ies din Bucureşti şi ar merge pe autostrada urbană până în Voluntari, la 3 kilometri distanţă, ori până la şoseaua de centură a Capitalei. Ilegal, spune opoziţia, pentru că tronsonul a fost făcut cu bani de la stat şi fonduri europene.
Ion Ghizdeanu, preşedintele Comisiei pentru prognoză: “Va exista o taxă din Bucureşti. Vom scoate rovinieta de pe acea bucată.”
Comisia de prognoză spera ca astfel consorţiul va strânge banii investiţi în proiect. Doar că deputaţii din opoziţie nu cred că se va întâmpla acest lucru.
Potrivit comisiei de prognoză, autostrada va costa 1,4 miliarde de euro, din care statul va veni cu 25%, restul - de la consorţiul chinezo-turc.
Dacă după cei 20 de ani prevăzuţi în contract constructorul nu-şi va recupera banii investiţi, statul român va plăti diferenţa. Plus toate cheltuielile de întreţinere, eventuala devalorizare a monedelor şi dobânzi.
Taxă pe autostrada spre Brașov și pe bucata București-Ploiești. Opoziția contestă măsura
Click pe imagine pentru video:
Viitoarea autostradă spre Brașov va avea o taxă care se va aplica și pe bucata deja gata, București-Ploiești. Iar șoferii o vor plăti chiar de la ieșirea din Capitală, au anunțat marți responsabilii de proiect.
Opoziția spune însă că această taxare ar fi ilegală pentru că tronsonul a fost construit cu fonduri europene și de la bugetul statului. Deputații din opoziție se tem și că România va pierde bani în cazul acestui parteneriat cu un consorțiu chinezo-turc. Și în final va fi un eșec comparativ cu al autostrăzii Transilvania.
Soarta autostrăzii care ar trebui să traverseze munţii a fost discutată de deputaţii comisiei Transporturi, care l-au chemat la raport pe responsabilul de proiect, preşedintele Comisiei pentru Prognoză. Ion Ghizdeanu a fost pus în încurcătură chiar de la începutul şedinţei de o întrebare adresată de un senator ALDE.
Ştefan Băișanu, deputat ALDE: “Credeți că vârsta Dvs vă permiteți să ajungeți să vedeți autostrăzi?”
În acest moment, bucata de autostrada peste munţi, între Comarnic şi Braşov, este doar la stadiul de discuţie. Un consorţiu format dintr-o firmă din China şi una din Turcia negociază un contract pe care Guvernul nostru urmează să-l semneze.
Ion Ghizdeanu, preşedintele Comisiei pentru prognoză: “Luna asta vom termina proiectul de contract cu asocierea și o vom prezenta Guvernului. Anul viitor să înceapă construcția.”
Deputaţii din opoziţie s-au opus, în condiţiile în care statul român poate să construiască autostrăzi cu fonduri europene pe care nu se pun taxe pentru şoferi.
Cătălin Drula, deputat USR: “Dacă veți ajunge să semnați un Bechtel doi. Nu vă veți degreva de responsabilitate juridică. Veți Răspunde juridic și penal.”
Şi asta pentru că acest contract ar putea conţine clauze greu de acceptat, spun deputaţii. De pildă, faptul că va exista o taxă pe toată autostrada Bucuresti-Brașov de 6 euro pe suta de kilometri şi nu doar pe cea construită de consorţiu peste munţi.
Şoferii ar putea plăti din momentul în care ies din Bucureşti şi ar merge pe autostrada urbană până în Voluntari, la 3 kilometri distanţă, ori până la şoseaua de centură a Capitalei. Ilegal, spune opoziţia, pentru că tronsonul a fost făcut cu bani de la stat şi fonduri europene.
Ion Ghizdeanu, preşedintele Comisiei pentru prognoză: “Va exista o taxă din Bucureşti. Vom scoate rovinieta de pe acea bucată.”
Comisia de prognoză spera ca astfel consorţiul va strânge banii investiţi în proiect. Doar că deputaţii din opoziţie nu cred că se va întâmpla acest lucru.
Potrivit comisiei de prognoză, autostrada va costa 1,4 miliarde de euro, din care statul va veni cu 25%, restul - de la consorţiul chinezo-turc.
Dacă după cei 20 de ani prevăzuţi în contract constructorul nu-şi va recupera banii investiţi, statul român va plăti diferenţa. Plus toate cheltuielile de întreţinere, eventuala devalorizare a monedelor şi dobânzi.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Chev Celios
Pana atunci sa puna mana sa repare tronsonul de la Gherghitei la Centura. Iluminatul merge din cand in cand, iar vineri seara din cauza ca nu era luminat nu am vazut ca benzile 1 si 2 sunt inundate imediat cum cobori podul de pe centura spre oras si am intrat cu 100km/h in ea.
Pana atunci sa puna mana sa repare tronsonul de la Gherghitei la Centura. Iluminatul merge din cand in cand, iar vineri seara din cauza ca nu era luminat nu am vazut ca benzile 1 si 2 sunt inundate imediat cum cobori podul de pe centura spre oras si am intrat cu 100km/h in ea.
- chevic
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
chevic
Puteti va rog sa dati un motiv pentru care Snagov s-au facut 2 poduri unul langa altul ?
Puteti va rog sa dati un motiv pentru care Snagov s-au facut 2 poduri unul langa altul ?
Capture 1.JPG (277.95 KB; downloaded 3375 times)
- aztec
-
Posted:
-
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Cristi N
Initial A3 a fost gandita sa fie cu taxa si metoda pe vremea respectiva era cu porti de acces, in genul celor de la podul peste Dunare de la Fetesti - Cernavoda. Pentru asta trebuie sa separi traficul local de cel care intra/iese de pe autostrada.
Initial A3 a fost gandita sa fie cu taxa si metoda pe vremea respectiva era cu porti de acces, in genul celor de la podul peste Dunare de la Fetesti - Cernavoda. Pentru asta trebuie sa separi traficul local de cel care intra/iese de pe autostrada.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination